Hihi, ja goed heh, en begon hij ook nog over een stoeltje van iemand die hij kende!! Ik dacht echt van; jij dikke knieperd! Je hebt nog niet een cent aan Stan uitgegeven! Had er al weer helemaal de pest in! Mocht hij het ook nie betalen, dan ben ik er helemaal klaar mee. Zulke (kleine) dingen maken mij nu dus echt al weer helemaal zoooo kwaad!! Ik ergerde me weer dood aan hem vandaag! Bah! En ik zit hier ook al met dat stomme tijdsverschil! vond het eerder altijd heerlijk, een uur langer slapen, maar nu ben ik benieuwd wat ons allen boven het hoofd hangt! Liefsss
Lisetje; dat zei ik over fruit op brood. Gewoon vers fruit pureren en dat op brood smeren. Vinden ze echt smullen ! en maakt het ook gelijk wat nat.. ow helemaal niet aangedacht om de fles wat te rekken ivm het terug gaan van de klok. Ach we zien wel hoe ze het doet . Zit saai alleen op de bank, gister ook al. Zus van mn vriend viert dr verjaardag, en had geen zin om Taleah mee te sjouwen dus blijf ik thuis. Maar toch wel saai zo 2 avonden, en morgen ook heel de dag alleen met Taleah. Hmmm... Ga zo maar in bed liggen, boekje erbij. Nieuw boek gekocht; mini shopaholic. Geweldig boek! Fijne avond allemaal..
Kussie misschien een idee om Willem te vragen of hij je anders contant geld geeft aan wat de King Römer King ongeveer kost. Dan zoek je zelf op MP naar een 2e hands autostoel en kun je er nog wat extra's bij kopen voor Stan.
Heey, ik heb nog even terug gelezen, en wil toch nog even reageren op jou post! Hij kruipt als een rupsje, owww wat wil ik daar graag een filmpje van zien, dat lijkt me zooo lieff!! Smelt je dan niet helemaal?? En wat kan het toch snel wisselen met die kleintjes heh, zo hebben ze hoge koorts en zo zijn ze weer harstikke goed te pas! Fijn dat de arts hem toch even heeft nagekeken!! Toch even extra zekerheid! En helemaal goed dat het dan ook nog helemaal okeej blijkt te zijn! Opluchting! En Stan heeft vaak nog wel na last hoor van prikkels. (niet goed in slaap vallen, onrustig zijn in zijn slaap... En soms de dag er na niet te genieten.. Echt helemaal uit zijn doen dus zeg maar, jengelig, nix is leuk, nix lukt, en nix zint hem dan.. Kan hij toch boos worden ook, terwijl hij van zichzelf een harstikke gezellig kirrend vrolijk mannetje is!! Dus tjah.. Op een gegeven moment zie je er ook gewoon tegen op om ergens heen te gaan -tenminste, ik wel- maar ik blijf proberen, maar hou er dus wel rust momenten tussen... Vanavond vroeg me iemand of ik er niet spijt van had dat ik hem niet toch naar KDV had gedaan.. Nou pfff, dat arme ventje.. Hij was al overgevoelig vanaf zijn geboorte. Moet er niet aan denken... Maar goed.. Geloof dat zij vind dat hij het dan niet had gehad... Nu ja... Zo denkt iedereen er anders over!! Lief dat je het vraagt hoor!!
Geweldig boek? Je kent het al Grappig!! En ja kan me voorstellen dat je de avonden en de zondag zo wel heel lang vind, als je alleen met Taleah bent... Maar het went hoor
Uh nou.. Das natuurlijk harstikke lief, en met iets anders had ik het best zo willen of kunnen doen, maar met een autostoeltje, nee dat zie ik niet zitten..Die wil ik gewoon nieuw hebben.. Je weet gewoon nooit wat er mee is gebeurd, en ik ben met dat soort dingen niet van het tweedehandse!! Maar vind wel ontzettend lief dat je zo meedenkt!! Thanks!
Hier het hele tijdverzetten vergeten! Lees het nu in jullie berichten haha. Nou ja moet manlief morgen maar zien, het is mijn uitslaapdag
Wat heerlijk, dat heb je super goed voor elkaar!! Ik zou zeggen slaap lekker, je kan mooi een uurtje extra mee pikken!!
Kussie: Met mij gaat het best goed hoor! ben alleen al weken ontzettend moe (was eigenlijk al voor de verhuizing ) en steeds verkouden enz helpt dan ook niet echt mee Maar komt vast goed! Floor: Wow hij is gewoon alweer 9 maanden! Wat gaat het hard zeg! Lisetje: Ben benieuwd naar de foto's! Superb: hehe ik heb uiteindelijk toch een aparte pen ervoor gekocht Die je kan verwisselen met vullingen (zo'n stabilo easy grip ) WAt balen dat jullie zo'n vervelende nacht hebben gehad Hopelijk gaat het vannacht beter! Lisetje: Ohh balen zeg Hopelijk gaat het de volgende keer beter! Zielig ook dat hij gevallen is maar ja ongelukjes zitten in een klein hoekje.... Broodbeleg: smeerworst, smeerkaas, light jam, appelstroop en vandaag heb ik haar voor het eerst pindakaas gegeven! Darcy: ook al zo'n rot nacht bah! Kussie: groot gelijk! Die vent moet ook maar eens wat voor jullie mannetje kopen en niet tweede hands, goed strak houden die man hoor! haha HIer: Ik schrok vanmorgen om 8.30 wakker, Esmay was nog niet wakker (normaal altijd rond 7.30 - 8.00 ) en ik werd ineens bang! Ik dacht die ligt in bed en ademt niet meer (gek he dat je dat zo kan denken! ) ben even in bed blijven liggen omdat ik niet durfde te kijken en ben gaan luisteren tot ik iets hoorde maar ik hoorde niks ben toen maar gaan kijken en zag dat ze gewoon nog ademde gelukkig! EN om 9.00 werd ze krijsend wakker dat was zielig Maar ze had volgens mij erg veel honger! Denk dat ze alvast heeft geoefend voor morgen vroeg haha! Morgen gaan we waarschijnlijk met zijn 3en even zwemmen ben benieuwd hoe ze het gaat vinden! En daarna willen we gaan kijken voor een auto stoeltje, ze wordt voor mijn idee echt wat te groot voor de maxi cosi... En nu duik ik mijn bedje in want ik blijf dood moe ondanks dat ik zo goed slaap
Wouw, wat een nacht. Ze is 3x krijssend wakker geworden van haar tandjes. Helemaal overstuur was ze. Dus nadat ik aan had gestipt met dentinox sliep ze wel weer verder, alleen ik niet. De honden stonden ook al belachelijk vroeg bij de deur te krabben dat ze moesten plassen. Als ze dat doen moeten ze ook echt plassen. Jorgen ligt heerlijk met een dronke kop op bed, en ik zit nu wakker beneden met koppijn. Die riep vannacht: Gerda Joënna ligt te krijssen, doe er wat aan. Tja, toen was ik allang op haar kamer bezig........ Joënna slaapt nog (kind zal wel dood op zijn van de nacht). @ Kleintje: Heel begrijpelijk. Ik heb dat ook, zo bang dat ze niet meer ademhaalt. Als ze een uurtje op bed ligt, ga ik even kijken, als ik naar bed ga, altijd even kijken, en als ik 's nachts naar het toiliet ga ook. Mocht ik eerder wakker zijn als haar, ook altijd even kijken. Stop even, Joënna hoor ik roepen : Papa (zo lief)
Eliesah en superb: Balen weer van de slechte nachten, hopelijk is het deze nacht beter gegaan! Ano: Wat fijn dat ze gelijk je tuin even hebben gesnoeid! Is je spierpijn alweer over? Kussie: Super dat je de autostoel hebt uitgezocht, nu dus nog even wachten op geld van Willem. Komt hopelijk helemaal goed! Darcy: Sterkte voor MEgan, idd maar hopen dat tandje(s) snel doorzetten. Lisetje: Arme Sem! Hopelijk vandaag een betere dag!! Lindavnr: Wel fijn hoor dat Arno al dat soort dingen ook leuk vindt, gelukkig hier ook een man die dat allemaal wel ziet zitten Hier: Geen probleem geweest dat uurtje extra slaap, kinderen werden kwart voor 8 nieuwe tijd wakker. Normaal is het ook ongeveer 8 uur, dus helemaal goed! Ik ging er alleen zelf pas rond 02:00 nieuwe tijd in, dus ben wel een beetje moe. Ga nu lekker chillen en dan vanavond heb ik eerst een uur ijshockeytraining en daarna een wedstrijd.... Pfff, ben al doodop bij het idee
@ Kussie: Lekker je poot stijf houden bij Willem!! @ Marye: Hoe gaat het met Florine haar spreidbroekje?
Gelukkig zijn mijn borsten er helemaal aan gewend en geef ik enkel nog om 7 uur en 19 uur. Ik vind het heerlijk. Geen stuwing meer, niet meer kolven en toch als ik opsta en thuis kom van mijn werk lekker tegen me aan en een halfuurtje drinken. Ik geniet er echt van. En jij?
Goede tip! Haha Lisetje, ik las eerst ook fruit hagelslag, dat heet ook fruitmix ja. Maar ik ging ervan uit dat Eliesah dat niet zou doen!
@Marije; sterkte daar dan maar! Pfff om 2 uur erin? wat heb je gedaan dan? nieuwe tijd ook nog? jeetje...
pfff sem was dus toch vroeg wakker vanmorgen.. gisteravond zo lang mogelijk gerekt maar t was uiteindelijk nog pas iets na 8en.. vanmorgen (nieuw tijd) 06.30 .. pff en hij lag zo vrolijk in zn bedje.. heb m toch maar even laten liggen en toen werd ie 07.45 wakker.. maar om 09.50 lag ie weer in bed.. we zullen zien t verder loopt vandaag. @marye, gezellig avondje gehad dus owww ik trek dat echt niet haha zo laat naar bed.. gisteravond lag ik om 23.30 in bed en dat is al laat voor mijn doen hahahaha teveel gesteld op mn slaap hihi
@ Lisetje: Arme Sem. Jammer dat het ook niet gelukt is met de shoot. Wel fijn dat jullie nu gewoon een andere keer mogen terugkomen. Hopelijk hebben jullie vandaag een betere dag. @ Nijnja; Zul je altijd zien; Kom je bij de dokter is er niets meer aan de hand. Maar beter zo dan dat hij echt ziek is. Ik ben wel benieuwd naar het filmpje van Toon het rupsje. @ Kussie; Mooie stoel die Romer King. Groot gelijk dat je de vader een nieuwe laat betalen. Het is ook zijn zoon en hij moet er niet de kantjes af gaan lopen. @ Boomer; Heerlijk is dat als ze vol met hun handen in de poep graaien als je aan het verschonen bent. Wij doen meestal ook de truc met het knuffeltje. Fijn dat het je goed bevalt om weer aan het werk te zijn. @ Kleintje; Veel plezier met zwemmen! Heeft Esmay weer zo goed geslapen als de nacht ervoor? Mooie pen voor je boek! Misschien ben jij wel wat consequenter dan ik met het gebruik ervan. Ik heb laatst zelfs met een rode pen geschreven omdat er even niets anders voor handen was. @ Gwenolyn: Jeetje, wat een rotnacht zeg en dan heeft Jorgen ook nog te veel gedronken. Hopelijk trekt je hoofdpijn een beetje bij. @ Marye; 2 uur nieuwe tijd er pas in. Kan me niet heugen wanneer het bij mij zo laat is geworden. Vrees dat ik een beetje een oud besje aan het worden ben want bij mij gaat het lichtje rond twaalf uur toch echt wel uit.
@ Hier; Morris lag gisteravond normale tijd in bed zo rond 20.00 uur. Hij heeft geslapen tot 4 uur nieuwe tijd. Voor zijn doen dus best redelijk. Tussen 4 en 6 uur nog drie keer ernaar toe geweest voor zijn speentje en om 6 uur nieuwe tijd hebben we hem maar even bij ons in bed genomen tot 7 uur. Nu ligt hij alweer een poosje in bed maar ik hoor hem mopperen hopelijk gaat hij nog wel slapen anders wordt het een lastige dag. Jasmijn besloot gelukkig wel om uit te slapen tot half acht nieuwe tijd. Gisteravond heb ik voor het eerst parmezaanse kaas toegevoegd aan Morris zijn avondpapje en in tegenstelling tot de pasta van die middag vond hij het heerlijk!
Goedemorgen mama's!!! Hier werd mijn kanjer om 7:10 wakker.. Dus das tien minuten later als de normale tijd eerst zeg maar (eerst was het rond 8.00 's morgens, bij NIET werken... Dat hele gerek van gisteren was dus nix... Ik heb hem nu zijn fruithapje om half 11 gegeven en hoop zo dat ik de fles nu rond 12.00 uur kan geven.. Zodat we strax weer op de normale tijden zitten... K ben benieuwd... Wel een gedoe zo heh! En Stan wil ook nie meer uitslapen 's morgens, haha!! Vind mama minder prettig... Ik kon hem een tijdje lang terug leggen, dat hij pas om 12.00 weer begon te brabbelen en/of mosteren... Maar nu lukt dat nie meer. Vind ik ook nie zo heel erg. Kan ik hem nu 's ochtends mooi een fruithapje geven! Komt qua schema's beter uit! @ Marye, dat was een latertje dus, hihi! Kan me voorstellen dat jij nu erg moe bent!! En dan ook nog vanavond een wedstrijd!! Killing!! Ik wens je alvast erg veel succes, vandaag verder maar rustig aan doen!! @ Boomer, wat fijn zeg, dat je lichaam er nu dan toch aan gewend is geraakt!! Je zat er zo mee te kl*ten toen! Ben echt blij voor je om dat te lezen!! Toch nog even knus met Fenna, maar verder er geen last meer van!! Heerlijk!! @ Superb, hmmm, jij spreekt van een redelijke nacht, en ik heb met je te doen!! Ik hoop dat Morris gauw leert om lekker door te slapen.. Zou het niet met de voeding te maken kunnen hebben? Dat het zwaar op het maagje ligt? Of juist te licht? Ja k weet nie hoor.. Tenslotte doet Taleah het ook, en die krijgt wel volgens de "nederlandse normen" haar fles en eten.. Maar toch.. Vroeg het me zo af!! @ Gwen, heh, wat zielig dat Joënna zo overstuur was! En beetje lomp van Jörgen dat hij zei "Doe er wat aan" haha, die had vast genoeg op!! Had hij een feestje gehad -heb ik ergens overheen gelezen?- Hij mag dat vandaag wel weer goed maken zeg!! Of heeft hij nu een flinke kater? En jij ook hoofdpijn.. Meid, een dikke digitale knuf voor jou!!! @ Korst brood; geven jullie dan een stuk korst van het "kontje" van het brood -dat het wat breder is-? Of gewoon zo'n smal strookje wat om het brood zit? Ik wil er mee beginnen, maar vind het beetje eng!! @ hier, hoeraaaaaaaaaaaaaaa vandaag is mijn ventje 7 maand!! Wat gaat het hard, wat gaat het hard!! Strax komt oma even oppassen.. -koste weer moeite om een tijd af te spreken, ze wil altijd 's morgens nog weg... Maar tis gelukt... En ik wil nog -lange- niet dat Willem dat doet... EN dan ga ik een uurtje zwemmen, jek, zo geen zin in, in dat verrekte koude bad, maar goed... Er MOET iets gebeuren hier, de weegschaal heeft bepaald geen meelij!! Liefssss