kleintje, haha leuk joh!!!ja dna sta je zeker even te kijken. Naast Neomi zat een meisje van ik schat 2-3 jaar, en die kwam af en toe even van dichtbij naar 'de bebe' kijken, nou dan word Neomi dus echt helemaal wild he als een kindje zo dichtbij komt, dan zit ze echt van huhhh huhhh huhhh en te trappelen, en aan de zwembandjes van dat meisje trekken, dat vond zij dan weer minder leuk hahahaha. owja schema, is hier nu ongeveer zo" 8.00 papfles 210/7 (als ik vrij ben rond 9.00) 11.00 een fruithapje 14.00 fles 210/7 17.00 potje groente 18.30 papfles 210/7 19.00 soms een yogolino ik zou graag iets meer tijd willen tussne de groente en de laatste fles, maar het lukt nooit om dan te rekken, ze heeft dan vaak meer honger en rekken lukt dan dus echt niet. brood en koekjes eet ze nog niet echt, dus tja, dan niet he haha.
Kleintje, de beentje mogen er wel overheen steken hoor! Zolang het hoofdje er maar niet bovenuit steekt. Ivar past er in de breedte niet meer in als hij zn winterjas aan heeft haha
Ano en kleintje: leuk, zwemmen! Ik ging met Karel vanaf vrij jonge leeftijd babyzwemmen, elke week. Was erg leuk, maar ik zie met geen mogelijkheid hoe ik dit logistiek ga inpassen met twee kleintjes! Boomer: klinkt ideaal de bv zo. Inderdaad wel de intieme momentjes maar geen gedoe met kolven en stuwing. Zo kun je het nog heel lang volhouden! Ik geef nog volledige bv, maar toen ik zo ziek was, had ik er wel even een hard hoofd in. Ik at niets en dronk te weinig, dus mijn productie is behoorlijk gekelderd. Toon bleef desalniettemin vrolijk en tevreden, dsu hij krijgt nog genoeg, denk ik. Hij heeft nu wel de vervelende gewoonte om zijn hoofd weg te draaien als hij is afgeleid en dan niet eerst los te laten. Dit in combinatie met tandjes... au! Ik heb er een goede kloof aan over gehouden, maar ja, dat heelt ook wel weer! Nachten: hier vannacht redelijk: om 4 uur heeft 'ie gedronken en toen was hij om 6 aan het piepen. Mijn man ging hem al halen, maar toen werd het piepen minder, dus we hebben het even aangekeken en toen kwam hij pas om 7.30! Prima dus!
hihi wat een bruine papa, ano! Super leuke fotos!! @kleintje: Happy harvest, haha, da's een spelletje op hyves. Moet je je eigen boerderij behouden en je kunt bij de mensen uit je vriendenlijst die het spel ook stelen mee helpen met de boerderij en eten stelen. Als je eenmaal wat verder bent is het erg verslavend en leuk maar je moet in het begin ff doorzetten hihi want dan ist nog wat saai. Ik ben een maand of 4 ofzo een keer dat spel begonnen..en dacht...wat een saai spel. hahah. Dus toen nooit meer iets mee gegaan tot ik weer elke keer www;s zag over happy harvest. Ben ik het weer gaan spelen en toen werd het zowaar erg leuk!!
linda je hebt groot gelijk dat je t zo doet met het brood!!!! floor wat is ivar goed gegroeid zeg en al naar t grote autostoeltje goed hoor!!!! superb hopen dat de nacht straks weer wat beter gaat. hij moet gewoon ff wennen aan de nieuwe smaken lisetje ach gossie die arme sem geef m nog maar een dikke knuffel van ons. wat zullen jullie geschrokken zijn. uit de wipstoel klimmen heeft lisanne gister hier ook gedaan hoor ze keert zo om klimt en naar boven en omdat die op de wiebelstand stond is ze met dr hoofdje op de salontafel geknald en ook huilen joh. ze kunnen iedere x weer nieuwe dingen en je kan ze echt ff niet meer alleen laten. broodbeleg hier krijgt ze alleen smeerkaas of smeerworst wakker worden lisanne werd op de oude tijd om 06.30 wakker en heeft dus niet een uur extra geslapen maar maakt neit uit. marye als je maar een leuke avond hebt gehad toch?? en je hebt ook nog een beetje kunnen uitslapen? eliesah kan je niet dan ipv de fles om 4 uur een klein beetje sap geven voor het vocht en dan rond 6 uur dr groente? hier wij moesten dus van het cb een extra fles geven omdat ze nog maar op 2 flessen zat maar sindsdien hebben we al een probleem in de avond dat ze dus bijna nooit meer groente krijgt omdat ze rond 4 uur uitkomt met de laatste fles en ik probeer tussen 6 en 7 dr groente te geven maar dan is ze zo moe dat ze niet eet. en als je dr later wakker maakt is t alleen maar krijsen omdat ze zo moe is . dus we gaan waarschijnlijk gewoon die 3e fles weer weglaten en dan wat sap geven zodat ze toch dr groente kan eten amanda 15 december al dat is ook al vlot dat is over 6 weken al linda wat een heerlijke dag heb je gehad zeg en leuk van arno dat hij dit geregeld heeft. echt een super foto van de jongens kussie jaaa alweer 7 maanden. leuke foto van stan t vrolijke manneke \ ano leuke foto's op hyves zeg!! fijn dat t zwemmen leuk was kleintje ook al wezen zwemmen leuk hoor en idd volgende x een fototoestel meenemen kunnen wij de esmay ook ff zien int water hihi. ik vergeet m ook iedere x hoor
hier ik ben zo beroerd geweest vandaag echt de hele dag koppijn en misselijk zegt mn moeder dood leuk je bent zwanger ja tuurlijk mam dan zou ik dat zelf echt wel weten hoor!! nee ben niet zwanger! ik heb gister 2 borrels op en weet niet of t daaraan lag of aant eten van gister! gelukkig ging t aant eind van de dag beter. ben ook al t hele weekend mn stem kwijt door de keelpijn die ik heb. das erg lastig want kan niet eens praten tegen mn meissie
@Kussie; hier ook geen krabben op de buik, alleen maar graaien in de poep dus Ja, het kan misschien van de luier zijn? Dat te blij is dat het eraf is effe ofzo? Zolang je niks ziet zou ik me niet al teveel zorgen maken hoor. Anders gewoon effe bellen. @Eliesah; Hoe veel flessen geeef je nu dan? Ik heb hier ook vaak 's ochtends een peopluier, helemaal vol. EN als ik haar dan om 6 uur wil verschonen doe ik dat vaak in het donker, maar met een poepluier is dat niet te doen, moet toch eens een nachtlampje aanschaffen. Mijn schema nu; 7.00 BV 10.00 fruit (100 gram 1 stuk) 11.00 flesje 180 cc +6 14.00 1/2 boterham met boter en smeerkaas en wat diksap 15.00 uur flesje 180 cc + 6 18.00 uur avondmaaltijd van olvarit half potje of heel soms zelfs 19.00 uur BV Nog meer die nog 4 keer melk geven met deze tussendoortjes? Ze laat soms wel 70 cc staan in de fles. Moet ik iets laten vallen? O en k had vorige week een danoontje gegeven, die waren in de bonus Jeeeeeetje, ze werd er helemaal wild van!! EN begon te krijsen toen ik ermee stopte! Jezus, nog nooit gezien. Ik zal eens aan de voedingsdeskundige vragen hoe vaak dat nou mag... @Linda; ooh lekker zo'n gezellige avond. Hadden julle nog iets gewonnen? O ik lees het al, verloren dus. Spijtig zeg... ahahahaa prachtige foto hahaha @Avondeten; ik maak alleen het fruit vers. Avondeten heb ik nog niet gedaan. Wil het telkens wel doen. Ik denk dat ik woensdag als ik vrij ben ga kokkerellen en invriezen. Aardappels, tartaartje droogbakken en dan met courgette erbij ofzo? Maken jullie ook al kip klaar? Ik moet gaan werken dames, doei doei
avond eten: lisanne krijgt wat wij ook eten alleen sommige dingen niet als ik kruiden of uien en dergelijke dingen eet. alles gaat nog door de mixer alleen let ik er nu niet meer op of er klontjes in zitten en hier heeft ze ook geen moeite mee
@ Superb: Konijn heerlijk!!!! Jammer dat het hier zo vreselijk duur is, en slecht aan te komen. @ Ano: Leuke foto's van Neomi. Heb je er ook nog een zwemluier onder of niet? Ik had met zwemmen alleen een zwemluier aangedaan. Vond het zo'n gedoe met een badpakje of bikini Je biniki komt wel weer! Niet wissen is leuk voor Neomi later (en ook voor julli) Ik houd mijn badpak foto's ook. @ Floor: Wat een leuk stel heb je bij elkaar!! @ Kleintje: Misschien tandjes die haar dwars zitten? Hier gebeurd het ook nog wel eens, en als ik dentinox smeer, slaapt ze meteen verder. Zielig hoor, als ze in 1x beginnen met krijsen @ Nijnja: Oohhh meid krijg al pijn in mijn borsten als ik zo je verhaal lees. @ Setti: Beterschap!! @ Boomer: Ik zou persoonlijk gewoon de flessen aanbieden. Wat ze drinkt, drinkt ze, en de rest niet. Je weet ook niet hoeveel BV ze binnen krijgt, dus ik heb het idee dat ze dit met de flessen ook wel zelf regelt. Hier vind ze danoontje ook erg lekker, hoewel de babytoetjes van de coop eigen merk voordeliger zijn, en nog minder suiker bevatten. Die haal ik altijd voor haar. De ene keer krijgt ze wel, en de andere keer niet. Gewone yoghurt spuugt ze nog steeds van.
gwen hahahaha nou die bikinifoto;s zijn echt wel pijnlijk hoor, zal ze nog niet wissen maar laat ze ook aan niemand zien hahahaha, had er gister 1 bijgesneden, maar dan nog zag t er niet uit, dus heb m maar niet laten zien hier/hyves haha. ja ik had er nog een zwemluier onder, moet er niet aan denken dat ze wat in het water doet haha.hoe gaat het met t dieet? setti he wat balen zeg, misschien idd een glaasje teveel gehad?nou beterschap!! linda hahaha nou jeff is niet bruin hoor, zal t licht wel zijn ofzo haha. zie idd ook vaak in de www dingen over dat spel, maar heb t nog nooit gedaan. toetje:yogolino, nou dat vind ze heeerlijk!!!!!daar krijgt e geen genoeg van!!
toetje hier krijgt ze niet iedere dag een toetje en die wisseld van vanille yoghurt, vruchtenyoghurt en van die goedkope danoontjes zonder toegevoegde suikers ik vind die speciale toetjes te duur. 2.50 voor 4 toetjes is toch niet normaal ik heb nu bij de lidl van die nepdanoontjes 60gr 12 stuks voor 1.69 en hier zit ook geen toegevoegde suiker bij. en ze krijgt t de ene dag wel en de andere dag weer niet
Goedemorgen! Ano: Fijn dat het zwemmen zo leuk was. Kan me niet voorstellen dat je bikinifoto's zo vreselijk zijn. Snap wel dat je ze niet hier gaat delen Lindavnr: Super leuke foto! Gwenolyn: Hoe gaat het diëten? Deze eerste dagen zijn zeker het zwaarst? Superb: Zo die kinderen hebben het maar getroffen daar met het eten Hier: Heerlijk uitgeslapen, om iets over 9 hoorde ik Pepijn en Florine werd pas wakker toen ik Pepijn aan het verschonen was. Heerlijk dus!
toetjes: Ik geef biogarde yoghurt met niks er in. Heel soms, ik denk 1x in de 2 weken doen we er wel eens een scheutje dixap doorheen.
Met mijn dieet gaat het goed!!! Soms vind ik het wel even moeilijk, en dat is vooral rond 15.00 en 20.30. Echt van die "snack momenten". Jorgen kwam zaterdag rond 15.00 uur thuis van de hondentraining, en ik dacht meteen : O lekker broodje bapao, helaas maar een glas water gepakt. Gisteren waren we bij een onderlinge wedstrijd wezen kijken, en ooooo wat roken de broodjes hamburger lekker. Heb de verleiding weerstaan. Iedereen stond lekker te eten, en ik met mijn shake Verder gaat het eigenlijk goed. Geen honger, wel veel dorst. Dit kan ook even wennen zijn van mijn lichaam. Kom gemiddeld aan de 2,5 liter vocht op een dag. Soms 3. Vrijdag weer terug om te wegen en een nieuwe voorraad mee te nemen.
gwen heb echt respect voor je, dat meen ik echt!!!!! ik weet wel dat als ik ermee bezig ga, ik denk ik ook beter voor zoiets drastisch kan gaan, bij mij is het altijd alles of niks, net als met roken, minderen kan ik niet, t is stoppen of gewoon roken.spannend vrijdag marye, nou ik vind ze wel vreselijk hoor....maar het zwemmen was idd super leuk, ze hebben het nu veel meer door alelmaal he!en, zijn alle kleertjes al binnen inmiddels?
goed zo meid dat je het hebt kunnen weerstaan!!!! echt knap van je! ben benieuwd hoe t de eerste week is vergaan en hoeveel je kwijt bent want volgens mij gaat t de eerste 2 weken t hartst
@ Zwemmen: Zwemluier is toch verplicht bij baby's in het zwembad?! @ Ano: whahah ik heb bij een foto waar ik op stond met het zwemmen ook zo bewerkt dak der niet meer op sta. veel beter . @ toetje: Hier ook grote fans van kwarkolino en yogolino. maar zoooo duur. Maar volgens mij lees ik zo dadelijk wat goedkope alternatieven zijn, meende ik in de vluchtigheid te zien . Wel handig, aangezien dat nu mijn bedoeling is dat daan die elke dag eet ipv een boterham.. @ setti: waarom krijg je de griepprik? @ gwen: Super knap dat je het lekkers zo goed laat staan. Respect!!! @ hier: haha heerlijk, jesse gaat steeds verder weg van de foammat. Alleen beetje jammer dat hij elke keer onder de haar zit. Tis ook zo doelloos...ook al stofzuig ik voor dat ie op de grond gaat, dan nog zitten zijn handjes onder de haren. zucht. En dan is de hond nu nog niet eens thuis een paar daagjes! We balen beide behoorlijk van al het haar. Tis gewoon niet bij te houden en naja, de kids gaan steeds meer bewegen en door de kamer heen. Zodra ze lopen is het probleem wel weer een heel eind opgelost, maar dat ze nu zo door die haren heen tijgeren...blehh..vind ik echt niet leuk. en weet gewoon niet wat ik er aan moet doen. Sja, de hond kaal scheren... maar da's écht niet een optie.