Gwenolyn: goed zo meid!! Doorzetten he!! Mag ik vragen wat dat nu zo ongeveer kost ? Ik zit er aan te denken om het misschien ook voor een paar weken / maanden te doen, als mijn knop eenmaal is omgezet! Lindavnr: Herkenbaar die haren! jullie hebben een langharige hond toch ? Wij hebben een kortharige en dan liggen er ook wel veel haren! Best balen zeker omdat Esmay gewoon niet stil blijft liggen.... Nou ja zit niks anders op dan regelmatig te stofzuigen!
Yep, onze is langharig. EN haart als een dolle..altijd. Idd, weinig andere opties als stofzuigen. Naja hee, een tijd geleden wilde jullie de hond toch wegdoen? Ondertussen niet meer?
Hebben jullie ook nog steeds zo regelmatig een heel gelukkig gevoel Ik heb bijna dagelijks echt zo'n heerlijk gelukkig gevoel als ik kijk naar Esmay! Of wanneer ze weer iets nieuws of iets leuks doet ik smelt dan helemaal! Ze zwaaide af en toe al als we ergens weg gingen maar dat was echt toeval... Nu zei ik net een aantal keer tegen dr: "zwaai eens naar mama" en ze begon te zwaaien een aantal keer achter elkaar Nou ja zwaaien eigenlijk is het wild heen en weer "zwaaien" met haar arm.... Ik smelt dan helemaal!!
Nou we wilden hem idd weg doen maar er reageren verder geen mensen op hem! En ik vind het sneu om hem in het asiel te doen! Opzich is het nu wel redelijk goed te combineren, hij is overdag bij mijn ouders als wij zijn werken en daar begint hij steeds rustiger te worden dus die vinden het niet meer zo erg... Dus waarschijnlijk blijft hij gewoon bij ons! Tenzij er nog iemand anders komt maar ik ben er bang voor.... (al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet zo heel erg vind want vind het moeilijk om hem dan weg te doen ) opzich is het zo wel te doen! Als wij een dag weg moeten dan mag hij ook gewoon naar mijn ouders toe en volgens mij raakt hij steeds meer gewend want hij kan nu best eventjes alleen zijn!
tja haren daar hebben wij ook last van met 3 katten je kan iedere dag zuigen maar t helpt maar iets aangezien ze nu ook de katten probeert te knuffelen en knijpen ik heb de griepprik gekregen op t werk ik werk in het umc utrecht! en personeel kan m gratis krijgen en ik dach waarom ook niet. ik werk niet echt direct met patienten maar lisanne komt ook met vanalles en nogwat thuis van het kdv en zo ben ik tenminste beschermt. en als ik m via de huisarts haal dan moet ik ervoor betalen hihi ik ben een echte hollander
Tuurlijk mag je dat vragen. Cambridge 500 kost ongeveer 50,- per week. Je hebt dan 3 producten, en hoeft verder geen boodschappen te doen. Je hebt ook Cambridge 800, dan vervang je 2 maaltijden, en mag je 's avonds ligt mee eten. Ik heb dit express niet gedaan, omdat het iets langzamer gaat, en ben erg bang dat ik dan ga smokkelen.
wat leuk zeg!! ik ken dat gevoel wel hoor als ik op mn hurken ga zitten en ik klap in mn handen en ik roep haar dan weet ze niet hoe snel ze bij me moet komen en dan pakt ze mn wijsvingers vast en dan gaat ze op haar knietjes zitten en dan gaat ze staan en dan doet ze haar armen vooruit van mama pak me dan
@ Superb, nou om eerlijk te zijn *schaam* heb ik niet gezwommen... Het bleek nog een herfstvakantieschema te zijn.. En het was zulk rot weer dat je wel kan nagaan dat het in het zwembad stervens druk is.. En met mijn walvissen-figuur had ik er even geen behoefte aan om daar tussen te zwemmen... Dus ik ga braaf volgende week. Vanmiddag wél weer sporten!! Dat pak ik nu weer op.. Mijn moeder heeft weer gewoon haar auto. En komt hier oppassen! @ Amanda, ohh, een datum!! Spannend meid!! Ik wens je ook heel veel succes en wens jullie ook allemaal veel beterschap! Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter!! @ fles vervallen, Uhm, word dat dan de fles van 12.00 laten vervallen, en verwisselen voor een boterham? Ik wil Stan vandaag voor het eerst een broodkorst geven om op te sabbelen... Ik ben benieuwd wat hij er mee doet... Maar ik zal indd wachten dan tot ik de boterham heb ingevoerd... Hoe deden jullie dat ook weer? Eerst een paar keer laten "kennis maken"met een korst, en later gewoon kleine zachte stukjes geven? Met boter en smeerkaas? @ Linda, owwww ik zit hier gewoon te stralen van die foto!! Ik vind hem zooo leuk!!! Hij is inderdaad HELUMAAL geweldig!! Met die zou ik zo mee doen met een prijsvraag!! Wedden dat je hem wint!! @ prijsvragen, verrek, over prijsvragen gesproken.. Als het goed is doet Stan nu ook mee hier met baby van de maand, en met baby en kind... IK zal zo es even spieken!! Zo ja, dan gooi ik de link hier even op hoor!! Mogen jullie als jullie willen allemaal gaan stemmen op mijn kanjer!! @ Gwen, oww das echt erg, dat hij het nie eens meer wist!! Die draak!! Hihi!! Fijn is dat, zo'n mannetje, nee hoor, hij heeft weer een fijne avond gehad, en hij kan er vast voorlopig wel weer een poosje tegen!! En natuurlijk moet hij jou toch maar es even als "troost" voor die "opmerking" die hij vergeten is even extra in de watten leggen!! Oh zo!! @ Lisetje, hoe doet Sem het als bofkontje??? @ Superb en Eliesah, hoe ging de nacht vanacht? @ Kleintje, dat meen je? Haha, bij ons waren ze net vorige week in de aanbieding geweest.. Wij waren een week te laat, zo zei die man, dus dat zal dan toch per winkel verschillen ??? @ Eliesah, dat wil ik wel geloven dat het pittig is in je eentje, vooral omdat je dat juist nie gewend bent!! Maar wat ik zo gelezen heb, is het je prima gelukt!!! @ Ano, ja ik heb gister echt een fijne dag gehad!! Willem kwam tegen 3 uur en stelde voor om bij mijn ouders op de koffie te gaan.. Nou dat hebben we gedaan, hij had lekkere koekjes meegenomen, haha!! En toen we daar waren en ik Stan de fles gaf floepte het er uit dat ik zo'n zin had om te buffetten bij de Chinees, de laatste keer dat ik dat gedaan heb kan ik me al nie eens meer heugen!! Dat was geloof ik nog begin zwangerschap, of zelfs daarvoor... En nou jah, even later was ik het al weer vergeten, haha!! En toen zo opeens zei mijn moeder.. Als jullie uit eten willen dan pas ik wel op Stan... Nou serieus, ik rolde bijna van mijn stoel!! Dit is de EERSTE keer in 7 maanden dat mijn moeder ZELF zo iets aanbood.. Ik hoefde nergens om te vragen nix... Ik was helemaal van de leg...En toen zei mijn moeder zelfs dat ik al zo lang nie ben weggeweest... Ik was d'r raar van!! haha!! Dus gebeld met de Chinees, gereserveerd en Willem heeft getracteerd... Toen we daar zaten hebben we nog even gepraat.. Omdat ik weer met een paar "ergernissen" zat... En hoewel ik SERIEUS NIET BEGRIJP waar hij al dat incasseringsvermogen weg haalt reageerde hij er harstikke goed op!! Ik heb hem later ook gevraagd hoe het toch mogelijk is dat hij de kritiek die ik (vaak) op hem heb, zo goed verwerkt zeg maar.. Maar hij heeft daar een heel simpel antwoord op; ik heb gewoon gelijk, en hij probeert er van te leren... WOWWW!! Die jongen doet zo zijn best, en ik maar mosteren.. Maar jah.. Zoals hij zelf ook wel zegt.. Ik heb het helemaal zelf verknald, en nu moet ik op de blaren zitten... Ik heb hem dus gisteravond maar heel erg bedankt voor het lekkere eten en de JAJA GEZELLIGE dag!!! Lief dat je het vraagt!
@ Superb, KONIJN??? MY GODDDD!! Heftig zeg!! @ Tijd verzetten... Gisteren is het door het etentje allemaal iets later geworden met de laatste fles.. Die ik ook weer 210/7 heb gegeven omdat hij zijn groentehapje die mijn moeder wilde geven (Andijvie) absoluut NIET wilde eten... Hierdoor was hij geloof ik zo moe, dat hij vanmorgen netjes om 8.00 uur de fles kreeg, hahaha!! Dus ik hoop dat wij nu weer op het goede schema zitten!! @ Ano, prachtig, Neomi in haar stoere bikini!! 8) @ Kleintje, waarom hebben jullie voor de Romer gekozen? Ben ik wel nieuwsgierig naar... En wat leuk dat Esmay zich ook prima vermaakte in het water!! @ Nijnja, auwwww!! Pfff dat is dan wel effe slikken zeg..... Ik vind het stoer van je dat je zegt; och dat heelt ook wel weer!! Poeh! Respect!! Gelukkig dat jou ziekzijn toch geen nadelig effect heeft gehad op de BV! @ Boomer, Stan krijgt ook nog 4x melk.. Maar nog geen boterham.. Dat wil ik nu langzaam aan er in gaan bouwen.. Ik zal hem strax eens een broodkorst geven.. Kijken wat ie er mee doet... Stan laat ook regelmatig 50 of 70cc staan nu... @ Setti, lekkere opmerking van je moeder!! Schrok je er niet van!! Ik ga van zulke opmerkingen altijd gelijk twijfelen.. (nu niet, haha, gezien ik geen partner heb, haha, maar andersss) Hoop dat je je nu weer een stuk beter voelt meid!! @ Griepprik, hier ook een oproep gehad... Maar ik ga het niet doen... Tenminste, dat denk ik.. Aaaahh ik weet het niet goed... Ik heb eigenlijk nooit (griep)prikken gehaald.. Alleen tijdens mijn zwangerschap... @ Gwen, meid meid, ik zou helemaal staan te shaken als ik op zo'n moment alleen een shake zou mogen.. Vreselijk!! Ik heb net als Ano, en iedereen hier, merk ik wel aan de reacties, enorm respect voor je!! K doe het je echt nie na!! @ Marye, fijn dat je heerlijk hebt uitgeslapen!! Maar kom je dan niet in de war met jullie eetschema? @ gelukkig gevoel, hier ook!! Als Stan weer iets liefs doet, of me op zijn speciale ondeugende manier aan kijkt dan kan je mij opvegen... Hihi!! En ik vind het ook steeds leuker worden.. Je raakt meer gewend aan alles, persoonlijk word ik iets minder onzeker, en je krijgt gewoon steeds meer contact! Ja ik vind het heerlijk!! En ik kan zelf nie wachten tot mijn ventje kan staan, dat lijkt me toch zooo geweldig!! Hihi!! En als ik nu zeg "Stan, waar is mama" Dan kijkt hij me opeens zo liefff aan! Oww prachtig is dat!! @ hier, jeetje, heb weer es gereageerd via kladblok.. Zie wel dat ik dan veel meer onthou en dus ook veel meer schrijf, ik ga het maar even in 2 gedeeltes plakken, hahaha!! Liefsss mij
ja lief is dat dan he hoe ze kijken!!! tja zo is mn moeder met dr opmerkingen en ik weet dat ik niet zwanger ben want ik wil t ook echt nog niet dus we letten heel goed op!! willem doet iig erg zn best en dat is wel eens fijn toch
kussie ik heb gestemd op stan!!!!!!!! je had zelf nog niet gestemd muts!!! dus maar ff gauw doen kom meiden ff allemaal op stan stemmen
Gwenolyn: oh ik zal eens online gaan kijken voor wat meer info Ik denk dat ik dan voor de 800 ga want ik vind het toch wel fijn om s'avonds met zn allen aan tafel te eten en niet met een shake er maar bij te zitten haha! Kussie: wij hebben voor de Römer gekozen omdat ik de maxi cosi eigenlijk best duur vond (was een maxi cosi van 299 euro ofzo en dat vond ik best veel geld en dan was er ook nog wel een andere die goedkoper was, ook van maxi cosi, maar die had geen hoofdsteun ) + dat deze in Duitsland is uitgeroepen als beste autostoeltje... En ik het fijn vond dat er een hoofdsteun in zat! Griepprik: ik heb hem zaterdag gehad! Krijg hem altijd gratis via de huisarts.. Alleen werkt het alleen voor de meest voorkomende griep en niet voor de kleine griepjes eromheen...
Gwen: ik heb een mail gestuurd naar een consulente hier in de buurt met wat vragen... Ik ben benieuwd! Ik moet ook echt gaan beginnen anders gaat het niet goed komen....