Lynette: dat geeft niks joh! Je moet nu eerst aan jezelf denken en ons volg je later dan maar weer als je alles een beetje op een rijtje hebt en wat meer rust en tijd hebt gevonden... *knuffel * Marye: het is maar 10 euro maar bij de babydump hadden ze b.v ook rood ofzo... Wij hebben nu zwart / grijs, was het enigste wat ze hadden.... Dat is dan wel jammer! Terug brengen gaat denk ik niet meer want we hebben het plastic (wat er eigenlijk maar een klein stukje omzat ) eruit gehaald!
@ Kussie: Ik heb gewoon een boterham gepakt met boter besmeerd, dubbel gevouwen en stukjes ervanaf "trekken". Nu doe ik er wel eens smeerkaas, smeerleverworst, jam, gewone kaas of appelstroop op. De korstjes aan de onderkant en zijkant laat ik gewoon mee eten, aan de bovenkant mag ze zelf eten. Meid wat een gezellige avond heb je gehad!!! Heerlijk! Hahahaha, echt makkelijk is het niet, maar het is voor een goed doel! Strak in het lichaam (en dan strak zonder vet) en voor de -30 met het oog op een nieuwe zwangerschap. @ Kleintje: Echt gezellig is het niet, zeker niet omdat ik wel voor Jorgen kook, en voor Joënna ook steeds meer vers kook. Zitten hun lekker te eten, en ik aan mijn papje. Ach, die smaakt me ook prima! Leuk dat je ook hebt geïnformeerd!! Hou je ons op de hoogte of je het gaat doen? @ Setty: Balen meid @ Floor: Leuk dat Ivar ook rolt!!! Hij houd zich gewoon keurig aan het "schema" @ Marye: Mijn duimen draaien volop!!!!!! @ Lynette: Waarom je schamen??? Meid je hebt op dit moment meer als genoeg aan je hoofd. Gewoon lekker lezen en als je zin hebt reageer je. Liep het wel een beetje soepel met je ex omtent Rowan en de alimentatie? @ Lindavnr: ik heb een kortingsbon voor die toetjes. Wil hem met alle plezier naar Daan opsturen! @ Haren op de grond: Volgende hond word een peruaanse of een chinese naakthond Geen haren meer op de grond. Baal er ook van. Stofzuig 3x per dag, en nog haren. Ach, als ze gaat lopen is het grotendeels over.
Net lekker aan de kook gegaan voor pasta. 4 tomaten, stukje paprika, wortel, courgette en een blikje tomaten puree. Man ik heb voor een jaar tomatensaus. Er word dus veel in de vriezer gestopt. Beetje pasta, gehakt, en beetje geraspte kaas. Hopelijk vind ze het lekker Ze zit nu naast me zo lief naast me in haar kinderstoel te spelen met het bord van de vtech babywalker. Hele verhalen heeft ze.
zitten jullie kids ook nog in de wipstoel eigenlijk? Officieel mag dat ding maar tot 6 maanden maar hier zitten ze er nog altijd het beste in. Ze kunnen ook nog niet goed genoeg zitten om in de kinderstoel te gaan zitten een hele tijd.. Kheb voor sinterklaas 2 speeltjes gekocht dieje met een zuignap op het eetblad van de kinderstoel kan zetten. Moet me zeer inhouden die niet al uit te pakken en ero pte zetten. Wat maakt hun het nou uit of ze die nu krijgen ,of op 5 december . Flink gekookt dus Gwen! goed bezig @ Floor: Goed van Ivar!! @ gwen: haha 3x per dag stofzuigen. Daar gaa ik niet aan beginnen! @ lynette: hee joh niet schuldig voelen!! Hartstikke begrijpelijk dat je ff weinig tijd hebt nu!! Doe rustig aan!
Ah meidd! Ik wil helemaal niet bevooroordeeld overkomen, maar eh.. Ik vind het niet terecht hoor!! Sorry!!!!! Balen zeg!!! Voor ONS is Lisanne wel de nummer 1 en dan ook nog met vlag en wimpel ook!! OH ZO!! 8)
Ik weet dat je het tegen kleintje hebt, maar ik reageer toch even! Ben het namelijk helemaal met je eens! Ik zei dus ook bij Prenatal; hij heeft 4 standen, hoe zit dat.. Dat mens keek me raar aan... Ze zei, daar weet ik niets van.. Ze heeft nog op internet na gezocht.. Maar ze zei; "kijk zo gaat het" en hops het was in ene in de andere stand. En niet eens ver.. Vind er niet veel verschil in zitten hoor in slaap en gewone stand, maar als het voor de kindjes prettig is vind ik het prima! Hihi, kan me voorstellen dat ie niet horizontaal wil, hahaha! K had ook nog nagevraagd of die stoel voorin mag.. (heb een 3 deurs auto en wil Stan dan gewoon niet achterin hebben) En dat kon, maar dan moet de airbag UIT! -heb ik nu ook- terwijl ik op internet weer las dat de airbag aanmoet zodra de kindjes vooruit gaan kijken.. Nu weet ik het helemaal nie meer! Stom gedoe!! Iemand nog tips en tools?
Thanks voor het stemmen meid!! Harstikke lief!! En owww wat spannend zeg!!! Ik zie nu dat het half 5 is! Hebben ze al gebeld!! Ow ik hoop toch zo ontzettend op positief nieuws!!! *spannendddd* *duimt heel hard*
babydump? Aha, moeten wij daar ook maar gaan snuffelen.. Maarreh, even San weeer in de bocht *zeur zeur* De Babydump heeft toch wel NIEUWE spullen; gezien de naam?? "dump"
Okeej Haha.. Harstikke duidelijk, en logisch!! Heerlijk zo'n instelling!! Tjah, ik ben zelf een control freak, daarom zal ik toch wel wat meer schema-gericht zijn, plus het feit dat dit voor Stan ook heel belangrijk is.. Gezien hij niet alleen overgevoelig is voor prikkels, maar ook zijn darmpjes, dus tjah, mag allemaal niet te lang duren of te kort op elkaar.. Pffff Maar thanks voor je reactie!!
whaha ja kussie, alles van de babydump splinternieuw! Ik vind het echt vreemd dat ie maar 2 standen heeft en er overal staat 4! Ga het de volgedne keer eens vragen in de winkel haha. Want heb mn oog ook op die stoel laten vallen.. maar ga op zoek naar goede tweedehandse Airbags moeten denk ik uit als je hem voorin zet?? Als die eruit gaan dan stikt een baby die daar zit omdat die zak tegen zn gezicht ana komt en hij hem niet weg kan doen met zn armpjes lijkt mij?? Maar ik weet ook niet of het voor de veiligheid toch weer wel moet Tis wel echt níet aan te raden om hem voorin te zetten.... kan je hem niet gewoon achterin zetten, ondanks dat de auto dan 3 deurs is?
Wàààttttt!!! AARGGHGH schiet mij maar lek hier!! Wat lees ik nou weer! Ze mogen pas in de kinderstoel als ze goed kunnen zitten.. Maar in de wipper tot 6 maanden!! WTF! Hoe moet je ze dan hun hapje geven? Ik word er dol van af en toe hoor! Stan zit dus echt nog wel in de wipper... Niet vaak, daar nie van, eigenlijk alleen met het hapje.. En heel soms als hij zijn box of speelkleed zat is... Tjonge jonge.. Word nie goed van al die regels!
Ja hoor ze hebben alleen nieuwe spullen. Ze noemen het zo omdat ze veel dingen voor dumpprijzen verkopen. Wij hebben toen onze kinderwagen daar gekocht en kregen een baby autostoeltje twv 79 euro er bij kado. Melanie ligt ook nog in de wipper. Ik leg haar daar ook nog gewoon in tot ze te groot is. En Marye al gebeld?
Haha, tjah, ff checkuh heh!! Maar tis goed dat ik het weet, hier in de "buurt" zit ook wel een babydump. Daar maar es snuffelen dan!! Thanks voor de reacties!! Alles nieuw maar goedkoop dus! HELUMAAL MIJN DING!
Hier kun je alvast ff online voorsnuffelen. De dichtstbijzijnde winkel zit in Zwinderen. Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens
Zo, haha, nu ga ik even normaal reageren, al die quotes, geloof dat ik een pagina vol gequote heb, sorry!! @ Gwen, hahaha, voor een jaar tomatensaus! Das ook wat!! Maarreh, wel lekker hoor!! Ennuh, dan kan je er zelf ook wat van nemen, over een jaar!! Dan ben je wel weer klaar met de shakes toch *knuf* @ Superb, zoals ik het met Elisah te doen heb, zo heb ik dat ook met jou!! Wat moet het zwaar zijn zeg.. Als de kleine vent ELKE nacht wakker blijft worden!! En dan heb je er NOG een hummeltje bij rondlopen!! Pfff... Ik zou het niet trekken hoor.... *knuffel voor jou* Geniet er maar lekker van dat je mannetje vandaag bij jullie thuis is, laat je maar even in de watten leggen, hihi!! @ Lynette, meid, hoe kom je d'r op om hier je verontschuldigingen ook nog aan te bieden!! Pfff, alsof je niet genoeg aan je hoofd hebt!! Meid meid!! Net wat de anderen al zeggen; zorg eerst maar dat je weer wat rust in je hoofd hebt en alles weer een beetje lekker loopt! Wij vergeten je echt niet! En we hopen dat je gauw weer lekker mee kan kletsen! Ga je trouwens ook mee meeten? Ja toch? @ hier, zow, jullie enthousiaste verhalen over kwarkolino en yogolino!!! Heb ook maar wat aangeschaft!!! Zat korting op!!! Leuk voor mama ook, want ik moet die vieze hapjes altijd proeven, maar nu mag ik ook meesmullen van de toetjes, hahaha!! Oma wilde wel even wat langer oppassen, zodat ik nog even naar de winkel kon na het sporten, k moest nog nieuwe kerstkaarten bijkopen, hahaha!! Zodoende. Trouwens het sporten ging goed! Madame Sannepan heeft NIET gesmokkeld, maar heb echt even mijn best gedaan. POEH, zweet los!!
Rmer King Plus Micky 2010 (Trendline) | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump Ohh deze kleur is mooi, uhh sorry Kleintje!!!
Onze autostoel kan wel een heel eind in de ligstand vind ik. Die hebben we bij de oudste ook tot het laatst toe gebruikt als we ver moesten rijden en hij in slaap viel! Ivar heb ik nu ook nog standaard in de ligstand, lijkt me toch nog wat prettiger, ook al lijkt het hem niet uit te maken haha