Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    was ook bij actio geweest en heb heeel veeeel hapjes gekocht....hoop alleen dat jan het lekker gaat vinden :S

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden!!

Ow gatver, wat een vreselijk nieuws over Lily Allen's baby! Oww wat ben ik dan toch gelukkig dat Stan gezond geboren is!! Pfff. Ik vind het zo naar om zulke dingen te lezen!! :(

En Eliesah wat jij ook zegt; soms is het nog steeds zooo onwerkelijk!

Ik vind het persoonlijk ook zo onwerkelijk dat Willem de vader is...
    Dat gevoel heb ik ook totaal niet.. :(
    En dat maakt het er nie makkelijker op!

Nou ik ga gauw even douchen (veelste laat, maar was kerstkaarten aan het schrijven)
    En dan op bed. Morgen weer werken!

Liefs

3. Soda Pop

Hihi, dat hoop ik ook voor jou! :p
    Hier moest ik wel lachen, stond alleen nog bloemkool!! Geen hond die dat nog meeneemt, wat een troep! :D DIE GEUR ALLEEN AL!!

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    o dat vind jan wel lekker bij ons hadden ze geen bloemkool.....! Had vandaag een potje uhmmmm wat was het ook alweer pasta met tomatensaus en tonijn nou hij was aan het koeren en ze gezicht heel vies aan het vertrekken vond het sneu en heb hem toen maar een beetje van mijn tomaten soep gegeven dit vond hij overigens heerlijk!!!!:D

5. Soda Pop

@ Vriendlief, soep en pannekoeken!! Hihi, geloof dat Jan al prima met de
    Pot mee eet of niet :)
    K las trouwens net je www... Misschien is het een idee om Jan een dagje naar je (schoon)
    ouders te brengen, en jezelf eens even weer "vriendlief" te voelen???
    En even niet "mama" *knuf voor jou*

@ hier.. Vanavond Stan toch weer andijvie aten proeven.. Maar mijn ventje is net zo stellig
    als z'n mams, bah = bah!! En jawel dat zei hij dus ook echt "bah" dat was zo toevallig maar zooo grappig...
    Toen hebben we samen maar lekker een toetje op gesmuld!! Hihi! En dat vond hij dan weer heerlijk! K moest ook opschieten van hem..
    Kon zelfs nauwelijks een hapje nemen!! Hahaha, wat ist toch ook een kanjer!!! Mijn allessie!!

K lig nu op bed en post vanaf mijn BB! Stoerrr, hahaha!!!
    Welterusten meiden!!

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

zucht, hier 1 groot drama vannacht! :( misschien in totaal 4uurtjes geslapen. het begon om 0.15, hoesten, gillen, poepen, gillen etc etc. sliep ze eindelijk werd ze weer wakker door t hoesten, vriend chagerijnig omdat hij vandaag moest werken. pfff, trok t echt even niet meer. ze sliep uiteindelijk om 3.15 weer en werd om half 6 al weer wakker. :( ben nu zo brak, hoofdpijn etc. hopelijk slaapt ze straks nog lekker en mama ook! zucht... :(

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    OOoh Eliesah Knuffel meid, tis allemaal niet makkelijk!! Zeker nu je je zo slecht voelt! Gelukkig ben je vrij..... truste voor straks

Hier ook een drama, maar dan alleen vanaf 4.30 uur. Vijf keer eruit om dat tutje erin te stoppen. Zo frustrerend als je dan net met één been in bed stapt en je hoort haar alweer. grrr..... Dus toen maar eten gegeven en jawel ze sliep. Maar mama niet. En om half 7 weer huilen. Dus weer eruit, maar niks hoor. Dus ben ik er maar uit gegaan, moet toch zo werken.

En dan is de koffie op!!! OOOOhh toennet werd ik zo pissig dat ik de pot waar in de pads in doe kapot geknepen heb en weggegooid. Dus ik heb geen pads-pot meer :x

Ik heb gisteren avond nog geprobeerd bij te lezen, maar er was zoveel geschreven, het lukte me 4 pagina's, meer niet helaas.

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, das waar, me moeten wel boter op de boterham doen ja. Ik probeer het eerst wel met gekookt vlees en als dat goed is laat ik haar langzaam mee-eten. Bedankt voor je advies.

Sterkte vandaag weer. Hopelijk gaat het steeds beter met jullie. Ik gebruik ook nog iedere dag neusspray, al twee weken lang.

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oja, wat ik nog wilde vertellen:

Eergisteren lag Fenna op het speelkleed op dr buik en ze ging op haar knieeen zitten en toen achter op dr billen leunen. Toen kwam er rechts een voetje voor en toen links een beetje en toen zat ze!!!! Ik wist niet wat ik zag!

Ze voel wel binnen 10 sec. weer voorover op dr buikje maar toch!

Ik heb flink gejuicht keigoed!

Wat worden kleine meisjes toch snel groot!

En nu moet ik echt douchen doei doei :)

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dikke knuffel eliesah :( wat ontzettend klote!!! pffff.

@ boomer: Wat goed!! :D:D

@ hier: blehh klaarmaken om kids naar het kdv te brnegen en dan werken.
    Tot straks!

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Eliesah, om kwart over drie nam Megan juist het stokje over... Heeft een uur liggen spoken... Uit nood en wanhoop maar in ons bed gelegd en daar ging ze bij vlagen door. Beetje brak hiero...

Broodje met wat boter is hier wrl een succes. Potjes niet zo...ze eet liever iets vers. Vanavond broccoli.

Werkze, Linda en Kussie!

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Eliesah en Darcy: Sterkte vandaag met wakker blijven! Hopelijk kunnen jullie ergens vandaag nog wat rust pakken.

Boomer: Wat super knap van Amy!!
    Vlees heb ik gewoon vanaf het begin gebakken hoor, een beetje olie of margarine is juist goed voor die kleintjes zei de kinderarts.

Eten: Hier kook ik wel alles apart voor de kinderen al krijgen ze wel ongeveer hetzelfde als wij, alleen ik eet mijn aardappels, pasta of rijst echt niet zonder zout. Dus ja dan maar apart.

Sorry volgens mij heb ik de helft overgeslagen, maar ben ondertussen even een toets in elkaar aan het zetten, dus ben er niet helemaal bij met mijn hoofd. :)

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Marye: Wat een super goed nieuws!!! Oké beetje jammer dat het nog een keer gaat, en jullie dan 2 weken moeten wachten, maar dit geeft een goed gevoel!!

@ Setti: Goed dat Steed op zijn strepen heeft gestaan!!! Kom op zeg, ze is al lang genoeg aan het hoesten. Dan weet je in iedergeval zeker dat haar longen schoon zijn.
    Van mijn HA moet ik ook altijd na een dag of 5 komen, als ze dan nog aan het hoesten is. Ook al is het even om de longen te luisteren, klieren etc na te kijken/voelen zodat ze zeker weten dat ze "gewoon" verkouden is.

@ Lindavnr: Hahahahaha, ze vond er geen reet aan. Ze heeft misschien 5 happen op en that's it:D. Bij het toetje zat ze te grommen:(. Nog nooit zo snel een toetje op.

Met 2 haarballen in huis, en zeker nu ze aan het verharen zijn, doe ik het wel. Ik doe het 1x goed, en 2x even snel, zodat de ergste haren weg zijn.

@ Kussie: Hahahahaha, als het goed is ben ik dan inderdaad van de shakes af, of misschien er wel aan, omdat ik in 1x zwanger ben geworden en alweer ben bevallen8)

@ Vriendlief: Kipfile en boterhammenworst zijn ook goede ideeën. Oepsie, 1x pe week smeerleverworst?

@ Eliesah: Meid wat vreselijk:(. Ik hoop zo dat Taleah het heeeeeeeeeeeeeeeeel snel gaat begrijpen dat ze moet doorslapen.

@ Boomer: Helpt het ook niet als je er een lapje aan de tut doet, dat ze hem dan weer zelf pakt? Sta je met 1 been in je warme bedje, begint ze weer.
    Wat gaaf dat ze ging zitten!!!!!! Echt leuk!, kan me voorstellen dat je niet weet wat je zag.

@ Eieren: Weet iemand of ik dit al een haar mag geven?

@ Pannenkoeken: Die ga ik het weekend voor haar maken. Ze heeft ze al een keer eerder op, en vond ze erg lekker. Wel met haar opvolgmelk, en een appeltje erdoorheen.
    Gewone pannenkoeken lust ze ook, maar geef ik liever nog even niet ivm koemelk

@ Opvolg autostoel: Deze van een moeder van een oud collega van Jorgen over genomen. Als de stoel 10x is gebruikt is het veel. Ze gebruikten hem alleen als 1 van de ouders in hun haast vergeten waren de stoel eruit te halen, zodat ze toch weg kon. Hij is van het merk Maxi cosi, en heeft ook een "lig" stand.

@ Wipstoeltje: Hier ook nog iedere dag in gebruikt. Zit ze onder haar babygym. De dochter van Jorgen zijn nichtje van 3 zit er ook nog in als ze hier is:D

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Marye: Hoe gaat het met Florine haar spreidbroekje?

Hier een super gefrustreerd meisje omdat het kruipen niet lukt, en het gaat zitten ook niet:D. Mijn hemel wat kan ze boos worden:$. Als ik het goed zie, gaat ze nu al met haar hoofd liggen bonken;) Hmmm, zou er dan toch mama's karakter inzitten:p

Ze zeg trouwens ook weer iets nieuws: Tatatatatatatatata, en zo gaat het de hele dag door.

Volgens mij stond er vannacht iemand aan de deur:$. Ik hoorde gerommel en de honden sloegen aan, op een manier zoals ze nooit doen. Als er iemand langs het huis loopt, liggen ze een beetje te grommen, maar nu niet. Toen was het even stil, en hoorden ik iemand weg lopen. Kon amper de slaap meer vatten. Ieder geluidje werd ik wakker van.

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Setti; Hoe gaat het vandaag met je? Heb je je stem alweer terug? Groot gelijk dat jullie hebben doorgezet en morgen een afspraak hebben bij de HA. Vervelend dat ze jullie eerst probeerden af te schepen.

@ Wipstoel: Ik zou niet weten wat ik zonder moest. Wij hebben een Baby Bjorn en daar kunnen ze tot twee jaar in. Volgens mij is het afhankelijk van het gewicht en niet van de leeftijd tot hoelang ze erin kunnen.

@ Kussie: Zo jij bent er vroeg bij met de kerstkaarten, maar je brengt me wel op een idee. Misschien moet ik dit jaar ook eens op tijd beginnen en niet pas een paar dagen voor de kerst.

@ Eliesah; Balen dat de nacht zo slecht was. Ik hoop dat je zometeen nog even lekker bij kunt slapen.

@ Boomer; Jij ook al een slechte nacht. Zo ontzettend irritant als je net in bed wil stappen en je haar al weer hoort. Kan me voorstellen dat je zo boos wordt als dan ook nog de koffie op is. Ik heb hier ook wel eens wat door de kamer gegooid van frustratie. Als je zo moe bent dan kun je ook weinig hebben.

Wat goed van Fenna dat ze zelf ging zitten!!!

@ Darcy: Jeetje, bij jullie ook al zo’n slechte nacht. Succes vandaag! Hopelijk kun je nog een baatje bijtanken vandaag.

@ Gwenolyn; Getver wat een eng idee dat er iemand aan de deur stond. Lag je niet helemaal te shaken in bed?

Hopelijk leert Joenna snel kruipen. Zo zielig als ze zo gefrusteerd zijn omdat iets niet lukt. (Ook erg vervelend voor mama omdat zij er dan iedere keer naar toe moet)

16. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Hier: In tegenstelling tot de anderen hier eindelijk weer eens een fatsoenlijke nacht. Gisteren was het eigenlijk de hele dag drama alleen maar jammeren en huilen dus ik vreesde al het ergste voor de nacht. Maar hij is alleen om 1.15 u wakker geweest voor zijn speentje. Om half zes hoorde ik hem nog even maar toen is hij zelf weer in slaap gevallen tot kwart voor 7.

Ik had een nieuwe voetenzak besteld op internet maar nu kreeg ik net een mailtje dat hij uitverkocht was. Nu moet ik dus opzoek naar een andere. Iemand nog een idee? Hij moet in de duowagen dus hij mag niet te groot en te dik zijn.

17. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; nu al kerstkaarten wuhaha, dat is snel! Tis nog geen eens sinterklaas :p!

Gwen; he bah wat eng zeg. Zou ook niet meer durven slapen, en Jorgen was er natuurlijk niet.
    Ze had het doorslapen wel door maar nu is ze weer flink verkouden, sliep ze eindelijk hoestte ze zichzelf weer wakker. Aahh kon er zo boos om worden!

Superb; jeee wat goed van Morris. Nog niet helemaal zoals het hoort, maar voor ons is dat iig best redelijk haha :p.

Darcy; aahh die Megan. Ook zo'n nachtbrakertje, pff vermoeiend he. Was je vandaag vrij, ik gelukkig wel ;). Is dit nog steeds vaak bij Megan, of toevallig?

Wipstoel; sinds dat we de eetstoel hebben zit ze alleen nog maar daarin. Ze kan ook zelf zitten dus wel fijner.

Boomer; wat knap zeg van Fenna, kleine meisjes worden inff groot. Straks gaat ze kruipen, klimmen, lopen etc. Pff mijn meisje is al zo groot, ;)!

Kleintje; haha bedankt voor je reactie op mn onderwerp. ;)
    Zag trouwens foto's op je hyves van je knappe meid, de vorige keer zei je toch over een beetje oranje neusje. Maar zag het nu ook op de foto's..

Hier; vanochtend nog lekker na het fruithapje bij kunnen slapen, 2,5uur. Was wel fijn!
    Nu ligt ze weer in bed, maar hoest zich steeds wakker. Zo zielig. Zijn meer weer begonnen met neusspray, hoestdrank, luuf etc etc. Had het net allemaal weer opgeruimd, vervelend zeg!

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Action: = HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN:D:D:D. Weer een hele vooraad ingeslagen. Zelfs vergeten dingen af te rekenen:). Kwam met 2 tassen vol buiten voor nog geen 10,-.

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Vanacht: Ik heb daarna ook heel ligt geslapen. Normaal kun je een kanon naast me afsteken, nu werd ik overal wakker van. Lag met het angstzweet op bed, en ben nog nooit zo blij geweest dat de honden 's nachts ook de gang op kunnen.
    Freggel ligt ook altijd op de deurmat te slapen, omdat dit het koelste plekje is.

20. Soda Pop

@ Gwen, jak dat is eng. Daaruit maak ik ook op dat Jorgen weer op de vrachtwagen zit? Gaat het weer goed met zijn been?
    Kan me voorstellen dat jij daarna nie lekker meer sliep! Bah!!
    Gelukkig hebben jullie waakse honden!! Wat een heerlijk veilig gevoel!!

@ Eliesah, voor jou een dikke knuffel!! Tuurlijk zit je er nu doorheen, jeezzz! Dit houd toch geen mens vol!! En dan je vriend ook nog sjaggie!! :( Wat toch ontzettend balen!! Ik wou maar dat we met een knip van de vingers Taleah opeens door konden laten slapen!! En dan gelijk Fenna en Morris ook maar!! Heb echt met jullie mama's te doen!! Dikke knuffel!! Gelukkig zijn het verder zulke ontzettende lieve skatties dat dat alles weer goed maakt!!

@ Setti, meid hoe gaat het nu met je? En met Lisanne! Ik ben blij dat jullie morgen (eindelijk) bij de arts terecht kunnen!! GOOO Steef! Nu maar hopen dat er nix aan de hand is.. Of nou jah, dat er wat is is duidelijk, maar dat het niet erg is bedoel ik!!
    Heel veel beterschap!

@ Marye, ist gelukt om de toets in mekaar te draaien?

@ Amanda, ik vroeg me opeens af, is jullie huis in iedergeval wel waterdicht dan.. Als ik jou verhalen zo hoor zie ik zo voor me dat overal ook pannetjes in huis staan om water op te vangen! :(
    Hoe gaat het verder met jullie?? Weer wat beter?? Ik hoop het!!

@ Boomer, meid, ik hoop dat je je een beetje kon concenteren op je werk vandaag! Gelukkig ben je morgen lekker vrij!! Lekker de hele dag met Fenna omtutten!! :D Heerlijk vooruitzicht!!

@ Linda, jij ook een fijne werkdag gehad?

Hier wel, erg druk maar wel weer veel kunnen doen, heerlijk om soms even weer zo nuttig te zijn op ander vlak!! Hihi!!

@ Kerstkaarten, whahaha, ja heh, ik ben echt wel vroeg, maar dat doe ik om een beetje mijn winterdepressie te omzijlen.. Ik focus me op de gezelligheid van deze donkere periode, en begin dus al vroeg met zulke dingen om beetje in DIE stemming te komen... :)
    Plus het feit dat ik gewoon gek ben op kaarten -en niet alleen om te sturen, hahahaha- :p
    Dit jaar zijn ze enorm over de top, terwijl ik normaal zooo NIET zo ben!! Hihi, maar had van die kerststickers gekocht, met sneeuwpoppen, kerstklokken, kerstbomen, rendieren etc. Die heb ik overal opgeplakt!
    Ennuh nou jah, ik zet overal wel even een tekstje op, niet alleen mijn en Stan's naam, vind dat altijd zo saai!! :):)

Zodoende..

Ik kom zo met nog een post.. Een hele ego post, want ik ben eigenlijk heel verdrietig en moedeloos hier...

-moment, eerst even zien of mijn schatje wil slapen!-

Deel Deze Pagina