Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mel heeft nu de fles net op. Ze was met het warm eten wel even heel vervelend. Met veel gewurm had ze toch haar eten opgegeten. Daarna haar weer even in de bouncer gedaan. Nu haar ff pyjama aandoen, verschonen en insmeren en dan op bed. Ze is bekaf.

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ik ga Stan d'r maar weer es uithalen en ook de fles geven.. En dan maar zien wanneer hij weer moe word... Ik hoop niet te laat, want mijn migraine is terug, en ik wil slaaaahaaapen!! :D:D

Heb me weer veelste druk gemaakt voor vanmiddag! :)
    Maar dat lag niet aan jou hoor Alies!

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

HUH, hebben jullie vandaag gemeet? En zomaar stiekem zonder te zeggen tegen ons :p..
    Wat ontzettend leuk zeg! En leuke foto's hihi.
    Bij die eerste 2 (op schoot) moest ik echt goed kijken van HUH dat klopt niet hahaha :D!
    Lekker dat korte koppie bij Stan, knapperd!!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie & Alies: Leuk dat jullie gemeet hebben!!! Leuke foto's. Heb al helemaal zin in 16 januari. De foto dat ze tegenover elkaar zitten is echt super schattig!
    Stan zijn haren zitten leuk!!

Ben blij dat Joënna op bed ligt. Had geen zin meer om haar nog in bad te gooien. Alles was huilen vandaag. Haar hoektanden zijn nog niet door, dus misschien daar last van?
    Vanochtend een half uurtje liggen te slapen, en daarna niet meer. Telkens al ik haar op bed legden schreeuwden ze het uit.
    Ook heb ik haar vandaag 1x rechtop tegen de tafel gezet.......... Had ik misschien beter niet kunnen doen. Zag er super schattig uit, maar ze wil dit nu telkens doen.......... Niet slim gedaan van mezelf.

5. Appel en Peer

Heb foto's gezien van Zoë, wauw wat een mooi prulletje. Ze heeft echt veel haar, kan al bijna een speldje in denk ik hihi!
    Zet ze nog niet op internet, moet eerst dr mama maar doen ;).
    Ze heeft echt een rotbevalling gehad, vrijdagnacht dr vliezen gebroken. Elke keer op en neer naar het z'huis en zondag zou het zeker geboren worden zeiden ze. Nou niet dus! Ze wilde het zolang mogelijk uitstellen zonder medicatie, die had ze toch vannacht nodig, zelfs morfine gehad omdat ze absoluut geen ruggeprik wilde. En toen kwam de nageboorte er niet uit en moest ze ook nog eens onder narcose. Pff!
    Is trouwens kindje van mn broer ;).
    Maar goed ze is helemaal gezond en ik ben helemaal trots!
    We gaan waarschijnlijk zaterdag kijken, eerst maar lekker uit laten rusten. (ze mogen morgenmiddag naar huis)

Linda; haha Taleah vind dat ook heerlijk over dr rugje. Ze maakt dr rugje dan ook helemaal hol. Hihi.

Jeetje wat erg zeg die onzin verhalen. Hou niet van zulke mensen!!!

Kussie; Taleah vind de douche ook een heerlijk geluid. Ze valt daar meestal van in slaap, douche zit tegen haar kamer aan. En mocht ze huilen zou ik eerst luisteren wat voor huiltje en weet dan precies of ik er uit moet niet of niet.

Pff geen reactie geven hoor op D. En die W. pff sukkel!!!!
    Laat je niet bang maken hoor meis, en waarom komt ze ineens nu met dat verhaal? Vind ik een beetje raar..

Kleintje; hoe is het nu met Esmay?

Jarig; woow Ivar is gewoon al bijna 1 jaar. Weet nog goed dat toen dat bericht kwam dat Floor ineens was bevallen hihi.

Heb nog geen idee voor kado, maar wij hebben nog even als jongste "maart" baby :p!

Taart wil ik zelf het plaatje maken via paint shop met een foto etc. Dat weet ik al wel ;).

Lisetje; fijn dat je weer wat opknapt. Haha die Sem met zn optrekken, haha stil zitten voor jullie is er nu ook niet meer bij.
    Wij moeten ook nog een keer meeten he, wij wonen zoo dichtbij elkaar!

Gwen; oow hier ook zo'n draaikont. Geef dr altijd wat in dr handen! Meestal lege doosjes van de hoestdrank etc. Gister had ik dr een fles van zwitsal gegeven maar die dop krijg ze open dus was geen goed idee haha.
    Oow en weet je wat ook erg is, dr neusje poetsen. Pff een drama hier!!!

En boeven dat ze voortaan doet, echt erg!
    Vooral aan kabels trekken van de tv. En als ik dan boos word lacht ze me gewoon uit, grrrr....
    En aan me haren trekken, vindt ze het ook leuk als ik gil van de pijn. Pff krijgen we nog heel wat mee te stellen. Dat hebben we nu al hahaha. :p :D

Hmmm verder weet ik het even niet meer!!!

Owja Marye hoe gaat het met Pepijn?????

6. Appel en Peer

Houden jullie kids ook zo van knoopjes aan kleding of touwtjes en/of ritsjes.
    Als ik maar een vest aan heb dan pakt ze gelijk de rits in dr mond en die touwtjes.
    En als ze een knoopje ziet aan mn trui dan wil ze daar ook gelijk aan friemelen.

Van de week ondekte ze ook mn ring haha, heel interresant ;)!

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Niet echt stiekem hoor. We lieten al 1 en ander doorschemeren, zonder dat jullie het echt door hadden. :p:D

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier vindt Mel vooral mijn ketting met een pinkringetje er aan leuk. En als ik een trui met grote knopen aan heb, dan frunnikt ze daar ook graag aan. Of idd touwtjes of het dingetje waar je de rits mee dichttrekt moet allemaal even in het mondje. :)

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Eliesah: Hefige bevalling. Denk je alles achter de rug te hebben moet je als nog onder narcose.

Neusje poetsen: alsof ik haar vermoord..... Ze krijst als een speenvarken. Probeer het met water schoon te maken, lijkt me dat een doekje bijt.
    Op haar aankleedkussen geef ik haar ook iedere keer iets anders. Als ze maar stil blijft liggen.
    Hahahahaha, goede actie dat ze de dop eraf kreeg:D

ik heb mijn trouwring om mijn ketting hangen, en dat blijft iets magisch. Als ik haar 's ochtends uit bed haarl rijkt ze meteen naar mijn ketting om mijn ring te pakken. Koortjes, labeltjes, ritsen: Prachtig!!! kan ze zich een hele tijd mee vermaken. Net een Ekster.

@ Lindavnr: Hier trekt ze haar rug helmaal hol als ik haar over haar rug kriebel. Als ik haar in d'r zij of onder d'r oksels kriebel reageert ze er niet op.

@ Omkleden: maken jullie kinderen er ook nog zo'n drama van? Mijn hemel iedere dag weer alsof ik haar vermoord......... Ze krijst de hele keet bij elkaar en laat zich continu vallen (ik zet haar op haar billen om haar shirt aan te krijgen, dan strekt ze haar armpje en gaat het net iets sneller). Zou een osteopaat uitkomst kunnen bieden?

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier is het 's avonds vaak feest als Mel naar bed moet. Als ik haar dan om moet kleden is het ook regelmatig rekken en strekken en draaien en mopperen.

11. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    leuk dat er een minimeeting hft plaatsgevonden!!!! :D en wat zitten stan zn haartjes weer leuk kussie!

jaaa eliesah, wij moeten ook echt meeten! als ik opgeknapt ben maar eens een datumpje prikken ???

@linda, sem vind het heerlijk als ie op schoot zit, met zn rug naar mn toe dat ik m een soort van masseer :D haha dan zitten zn ogen half dicht en als ik doorga valt ie bijna om haha zo lekker vind ie t maar hij vind t ook lekker als ik zn oortjes schoonmaak.. haha gek kind hahaha

@hier, sem slaapt de laatste dagen echt zoveeeeel.. gister sliep ie zelfs uit tot half 10! pff was wel ff fijn maar doet ie normaal nooit? vandaag was t weer 08.30 en lag er rond 10.00 weer in, tot 12.00 vanmiddag nog 2 uur geslapen en hij ligt er nu ook al in vanaf 19.00 uur..

zou t komen omdat ie nu zoveel "nieuwe dingen" kan? ach hij zal t wel nodig hebben denk ik ;)

12. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ja hier precies t zelfde! sem zit nooit stil.. behalve als ie op schoot zit en er is een touwtje in de buurt.. haha dan kan ie zich wel een uur vermaken met dat touwtje.. zelfde als de knoopjes op twan zn blouse.. zit ie met zn duim en wijsvingertje te "voelen" en ineens hap in zn mond haha

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier Lisanne heeft een constante wisseling van temperatuur vanmiddag 38 en anderhalf uur geleden was het 38.3 nu net 37.8. verder is ze erg huilerig en hangerig. t arme meiske

verder heb ik net bij de appie boodschappen gedaan en heb ik voor bijna 30 euro aan gratis producten bijna alles de 2e gratis :D

linda aaahhh ik hoop dat tie dat ook de 16e doet dan kan ik ook mee smelten

kussie en alies boefjes jullie saampjes konden jullie niet wachten tot de 16e hhihi leuk hoor en die foto's zijn echt geweldig vooral die meiden van alies die aan stan zn haar zitten echt top. stan lijkt wel bruin zo tussen die meiden hihi

haha die kwijlfoto van stan is echt lief

douchen als ik douche en ze huilt laat ik haar lekker huilen ze zit dan veilig in dr bedje of in de box. en aan haar huiltje hoor ik of t ernstig is of niet en meestal is dat niet zo

minimeeting ik baald vorige keer al dat lisanne niet zo lekker was dus heb al die kereltjes toen niet gezien dus nu eerst op naar de 16e en daar na zien we wel weer

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Beterschap!

Kijk dat is nog eens leuk boodschappen doen:D

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik vroeg al aan Kussie of Stan onder de zonnebank had gelegen omdat ik ook al vond dat hij een bruin kleurtje had. :) Mijn meiden leken vergeleken bij hem bleekscheten.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gelukkig is ze bijna meteen gaan slapen. 1x naar boven gelopen om haar tutlapje te geven. Wel slaapt ze wederom erg onrustig.

Morgen naar het CB en dan haar spulletjes pakken om haar bij mijn ouders te laten logeren. Mijn schoonmoeder is op vakantie, en anders moet ik haar al om 05.30 uit bed trekken. Niet goed voor ons humeur:D

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik krijg echt steeds meer zin in de 16e om jullie weer eens te zien met de kinders en ook de meiden met kinders die er vorige keer niet waren.

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

oowww uit logeren dus mama en papa mogen uitslapen. wel fijn dat ze bij je ouders terecht kan en half 6 is wel vroeg ja

19. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey lieve meiden!!

Pff Stan ligt NU NET op bed! Schiet mij maar lek, haha, ik ben gebroken, al was hij super lief hoor!! Hij lag toch weer zo heerlijk bij me! Ow dan moet ik altijd zo lachen!! Die gezichten die hij trekt, en die geluidjes die hij maakt! Heerlijk! :D

Hihi, Stan bruin? Indd, Alies zei het ook al, 't valt mij niet echt op.. Maar als kindje was ikk ook heel bruin, ze hebben serieus vaak gedacht dat ik uit Indonesie kwam, mede door mijn spleetogen!! ;):D
    Dus misschien daardoor? ;)
    Helaas word ik de laatste paar jaar helemaal nie meer bruin... :(

En idd, we wilden jullie verrassen met de foto's! Al hebben we het wel door laten schemeren!! Whahaha!! Of de koningin op bezoek kwam?
    En dat Alies zei dat ze hooggeëerd bezoek verwachtte, ik dacht echt dat jullie het wel zouden vatten!! Whahahaha!! :D:D

Ach we houden wel van een goeie grap!
    Maar ik heb ook zo'n zin in de 16e!! K wil ook Taleah, Esmay en Daan en Jesse zooo graag es in het echie zien!! En natuurlijk ook Samila en Megan :D En k weet niet of Ivar ook komt met Floor? EN of ik er nu nog meer vergeet!!

Linda, ze zou je vandaag toch details mailen?

Mijn broer is weer aan het draaien hoor op www.radioreestdal.nl dus wie nog verzoekjes heeft! :D

20. Appel en Peer

Kussie en Alies; haha nu jullie t zo zeggen! Maar had niks door hoor en ik denk de andere ook niet..

Hier; liggen al lekker in bed. Kijken naar Two and a half man, zo leuk die serie! Heb trouwens leuke dingen ondekt op m'n iPhone, nou is ie nog leuker haha! ;)

Deel Deze Pagina