Marye: ohh wat schrikken zeg Hopelijk gaat het snel beter met Pepijn en hoeft hij niet opgenomen te worden.... Setti: beterschap met Lisanne! En verder weet ik het ff niet meer.... Hier: Esmay was gister nog steeds niet lekker heeft in totaal zo'n 250 cc opvolgmelk gedronken en meer wilde ze niet! Ze heeft gelukkig nog wel wat yoghurt gegeten en haar groente hapje ging dit keer wel zo goed als op! Verder had ze gister weer 6 volle dunne poepluiers Vanmorgen heeft ze haar fles van 180 + 6 wel bijna helemaal leeg gedronken dus dat is al een vooruitgang! Het gekke van alles is dat ze gewoon nog wel hartstikke vrolijk is! Dus wat het nu is ?
@ Marye, ik las net je www al van hyves!! Tjonge, ik geloof gelijk dat je erg bezorgd bent! Ik hoop zo dat hij niet opgenomen hoeft te worden! En dat die puffers ondertussen hun werk doen!!! Ik denk aan jullie, al heb je daar weinig aan!! @ Setti, hmm kerstspullen opruimen, misschien moet ik dat hier ook es doen!! Slaapt Lisanne nu lekker? @ hier, koppijn, en Stan is nu sneller jengelig als anders. Hoop niet dat er weer van die hang dagen aan komen, brrr... Maar ach, heb nix te klagen als ik dat verhaal van Marye nu lees.. Dus ik hou m'n mond nu maar!! @ Alies, hoop dat het meevalt op je werk meid!! @ Linda, succes met de vergadering vanmiddag!! @ Amanda, hier ook een "niet blije" baby als ik hem een ander truitje aan moet doen, broekjes valt nog weel mee... Maar truien of romper over het hoofd is drama in pocketformaat!! .. Heeft Samila nu pas 68? wauw, wat grappig hoe verschillend dat is heh, met ongeveer even oude kids..... @ hier, k ga Stan bezig houden voor het escaleert, hihi!! Liefss
Tjah, als ze vrolijk is en geen koorts heeft... Vind ze het uit de fles drinken nog wel goed? Misschien anders pap maken van de opvolgmelk? (doe ik hier ook, meneer wil geen flessen meer..) En anders indd misschien last van tandjes? Oeiii, hier poepluier allang, lang geleden dat me zo'n geur om de neus krulde!! Doegggg
@ Marye: heel veel sterkte!! Mijn duimen draaien dat Pepijn vandaag een beetje opknapt, zodat hij niet naar het ziekenhuis hoeft.
ze ligt nu voor de 3e vandaag in bed en ze miept nogsteeds en ze heeft ook nog koorts. maar ze is rete moe dus ik laat haar maar miepen want in mn armen miept ze ook gewoon door
Ik maak er idd als ze niet drinkt papjes van maar dan gaat ze er alleen maar mee zitten knoeien, wil ze dus ook niet echt! Nou ja zolang ze niet suf is lijkt me dat er niet zo heel veel aan de hand is ? Vanmorgen heeft ze in ieder geval wel de fles op dat scheelt alweer!
kleintje idd als ze niet suf is en verder levendig en alert is dan is er niets aan de hand en ze plast goed
@ Marye: HEEL Veel beterschap voor Pepijn!!!! Ik duim voor jullie! Ik lees vanmiddag na mijn vergadering weer bij.. ik hoop zo op goed nieuws... .
heel veel sterkte voor marye gewenst!!! hoop dat pepijn toch wat opknapt en niet naar het ziekenhuis hoeft!! @hier, sem heeft weer een slaaprecord.. van 19.00 tot 09.15 snap er niks van en nu ligt ie er weer in.. was niet te houden maar goed.. hij zal t wel nodig hebben denk ik.. @kussie, bij sem was t met truitje aan en uit doen ook een drama tot ik m neerzette op zn billen.. ik doe eerst zn broek en sokjes aan zeg maar, dan zet ik m neer op het aankleedkussen en doe ik zn truitje aan.. niks gn gezeur meer gehad.. hij doet zelfs zn armjes door de mouwen heen en soms geef ik m wat in handen & hij is dan helemaal in zn nopjes.. miss een idee?
My God (zou nog iets van 12 pagina;s bij moeten lezen) Ik hou het niet meer bij hoor..... Maar ik ga wel even een ego bericht plaatsen: sorry @hier pffffff kan iedereen gewoon Als-je-blieft weer beter worden zodat alles weer normaal wordt en ik gewoon eens lekker aan het werk kan... Please! Loop nu al 1,5 week non-stop te zorgen voor zieke man(griep, zweten!, koorts, hoesten) en baby(virusinfectie, Ventolin, koorts). Seph is inmiddels al twee dagen alleen maar aan het kotsen (incl. lichte koorts (gem. 38,2), maar hij drinkt nog steeds heel goed en is niet suf) zo ontzettend zielig..... maar dan heeft hij tussendoor van die oplevingen en dus zijn we er gisteren even met zijn alle uit geweest. Dat leek een goed idee even naar mijn schoonmoeder(Utr-Rdam) ze had super lekker gekookt en zou ons even verwennen... Nou bij Steef het zweet weer in straaltjes over zijn rug. Hij hoest zich werkelijk het ongans (alles doet hem pijn, hij heeft codeïne gekregen en daar mag hij niet mee rijden) 's Avonds geeft Seph al over bij het in de Maxi Cosi zetten dus ik denk nog nou die is iig leeg onderweg maar nee hoor. In de auto op de snelweg twee a drie keer met een enorme straal (Ik werd echt gek, zit je ventje daar op de achterbank helemaal onder en je kan niks doen!) Gelukkig rijden we echt vlak voor de Shell dus daar een Maxi Cosi met baby en heel! veel! kots, in zijn gezichtje, haar, ogen, nekje, Overal! Naar binnen naar het gehandicapte toilet met douche en babyverschoonding (thank god redelijk schoon allemaal en een bediende die ons helpt met doekjes en een emmertje warm water). Seph is totaal van de kaart, moe, erg rillerig en zit helemaal onder de kots alles! zit onder zelfs zijn lievelingsknuffel... het is zoooo ontzettend zielig. Steef staat te zweten en te hoesten en doet zijn uiterste best. Na een half uur is alles redelijk schoon. Wauw deze megamama (zeg ik even over mezelf) heeft bij toeval gedacht aan een extra slaapzak! en had een extra, washand, romper, pyjama en had heel veel doekjes bij... Steef is toen toch maar gaan rijden en ik ben bij Seph op de achterbank gaan zitten... wat een rit. Vanmorgen gaat het vrolijk weer door. Seph heeft alweer alles uitgekotst en Steef ligt nog steeds ziek in bed... (vanmiddag gaat hij weer naar de huisarts, ik hoor hem werkelijk de longen uit zijn lijf hoesten volgens mij heeft hij onderhand een verwaarloosde longontsteking of zo...). Seph krijg geen eten meer (wil hij toch al steeds niet) gewoon lekker alleen melk en sapjes en evt. een rijstwafeltje. De wasmachine draait continue en ik wil eindelijk eens gewoon aan mijn eigen bedrijfje kunnen werken..... Ik heb me gisteren tussen de bedrijven door wel ingeschreven bij de KvK dus wacht nu op mijn rekeningnummer want ik kan al wat facturen van werk wat ik in december heb gedaan versturen. Ik zou zo graag voor mezelf ook nog aan mijn website (planpuur.) willen werken en mijn visitekaartjes maken, al wat administratie doen, voorbereidingen treffen enz. Daarnaast heb ik een opdracht (huisstijl) en overmorgen een gesprek bij de Rabobank! (spannend! voorbereiden?) en maak ik het proefschrift (=boek) voor een vriend, die weet dat hij achteraan in de rij komt omdat hij me nauwelijks betaald maar die ik niet niet kan helpen... Net Seph in bad gedaan, bed verschoont, zijn slaapschaapknuffel gewassen (handwasje), weer een machine was aan gezet, schone pyjama aan gedaan klein flesje in dat lege buikje en met een pcm in bed gelegd 38,2 graden koorts. Hij ligt inmiddels een uur en drie kwartie te slapen dus kan ieder moment weer wakker worden. Toen gauw beneden tafel, vloer, stoelen schoon gemaakt want alles zat onder de kots en fruit en melk. Nu even snel wat werk proberen te doen. x later
pff meid meid toch.....wat een rotdagen zo!!!! Pffff.... Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je vriend en Seph heeeel snel beter worden!!!! Moet hij niet naar de ha om te laten kijken of het evt een longontsteking is??
johannal wat ben jij een megamama idd. dat kun je wel zeggen en wat vervelend allemaal zeg steef ziek en seph ook nog eens en wat een dramarit zeg!!!! beterschap voor jullie allen en hopen dat jij gauw tijd voor jezelf krijgt.
ja zo doen wij t ook idd. anders is het ook huilen geblazen en idd sem zal t nodig hebben dat slapen hihi de kleine slaapkop. Hoe voel jij je vandaag?
Ow Marije.... het kan dus nog erger.... pfffff beterschap voor die lieve kleine Pepijn! Ik hoop dat ook hij (en alle andere zieken) zich snel beter voelt en dat alles bij iedereen gewoon weer lekker normaal wordt... pfff was er laatst iets met kerst en oliebollen??? is het alweer januari? Ben ik overmorgen jarig? Hoop dat iedereen lekker weg blijft (steef en ik vieren gezamijk ergens einde van de maand.)
wel redelijk, hoest alleen nog flink :x maar zou op zich wel weer mn hele huis willen poetsen.. kunnen is een 2e en mag ik ook niet van twan haha morgenochtend terug op controle ieder geval @johannal, jeetje!!! ook heel veel beterschap gewenst voor seph en je man!! maar miss een doktersbezoek toch een idee? ik hoestte begin dec ook heel erg en bleek een flinke luchtweginfectie te hebben... kreeg AB en t ging stuk beter! alleen jammer dat er toch nog iets door mn lichaam zworf waardoor ik nu een longonsteking heb maar goed.. dat gaat ook weer over en zit een wederom aan de AB.. maar heel veel sterkte!
Ja hij gaat vanmiddag nog even naar de huisarts. Hij is zondagavond nog naar de ha-post geweest en heeft toen al die codeïne gekregen. Met Seph ben ik vorige week al twee keer geweest en wacht ik nu even af. Hij is nl. wel fit en drinkt nog steeds heel goed. hij heeft net ook weer ruim twee uur geslapen en lijkt wederom wat opgeknapt. Hij vind dat tijgeren nu ook zo gaaf dat e hem zo moeilijk tegen houdt maar hij kan het eigenlijk helemaal niet aan...
hier lisanne heeft nu 39.5 dus maar ff een zetpil gegeven en een flesje want dr brood wilde ze ook neit en ze ligt nu weer in bed
gewoon ff rustig aan doen je huis staat er over een week of over 2 wkn ook nog wel hihi. en goed dat twan zo goed voor je zorgt. en er kunnen altijd nog andere mensen je huishouden doen als je t zelf nog niet kan
Gewicht en lengte Maart baby's! Geboortegewicht Kussie: Stan 3480 gram en 49 cm Kleintje: Esmay 3610 gram en 53 cm Lindavnr: Daan 2505 gram & Jesse 2705 gram Setti: Lisanne 2820 gram en 47 cm Boomer: Fenna 3515 gram en 50 cm Mamzie: Owen 4105 gram en 53 cm Gwenolyn: Joënna 3080 gram en 46 cm Eliesah: Taleah 3630 gram en 56 cm Superb: Morris 3800 gram en 52 cm Marye: Pepijn 2650 gram en 45 cm & Florine 2400 gram en 49 cm Alies: Melanie 3570 gram en 49 cm Darcy: Megan 3440 gram en 50 cm Vriendlief: Jan 3780 gram en 51cm Maand 6 Kussie: Stan 8380 gram en 71 cm Lindavnr: Daan 8660 gram en 69.1 cm & Jesse 8790 gram en 69.1 cm Setti: Lisanne 7200 gram en 66 cm Boomer: Fenna 7235 gram en 68 cm Gwenolyn: Joënna 7420 gram en 68 cm Eliesah: Taleah 8155 gram en 69 cm Superb: Morris 7950 gram Vriendlief: Jan 8400 gram en 70 cm Maand 7 Kleintje: Esmay 8350 gram en 70.5 cm Lindavnr: Daan 9300 gram en Jesse 9370 gram Boomer: Fenna 7535 gram Superb: Morris 8270 gram en 76 cm Lisetje: Sem 9420 gram en 72 cm Vriendlief: Jan 9255 gram en 73,5 cm Kussiexx: Stan 8726 gram en 73 cm Maand 8 Kleintje: Esmay 8480 gram en 72.5 cm Alies: Melanie 8500 gram en 70,5 cm Anoniempjuh: Neomi 9370 gram en 74 cm Chantal: Milan, 8648 gram en 73 cm Setti: Lisanne 7570 gram en 67 cm Mamzie: Owen 10,8 kilo en 77 cm Darcy: Megan 8740 gram en 68,5 cm Gwenolyn: Joënna 8730 gram en 71,5 cm Superb: Morris 9050 gr en 76 cm Maand 9 Floor20: Ivar 9300 gram en 71 cm Setti: Lisanne 7865 gram en 68 cm Vriendlief: Jan 10 kilo en 70 cm Lindavnr: Daan 9500 gram en 71,8 cm & Jesse 9580 gram en 73,3 cm Chantal: Milan, 8772 gram, 75 cm Kleintje88: Esmay, 8990 gram en 73 cm Maand 10 Gwenolyn: Joënna, 9030 gram en 73,5 cm