@ Ano, haha, dat zag ik dus ook in de hema folder en ik ga dat dus ook doen!!! Nog even een mooie foto uitzoeken, heb er zoveel, dus dat word nog een dilemma keuze!!! @ Setti, het zou indd super zijn als hij het meende, maar als dat zo was, dan had hij echt allang eens langsgekomen, ik bedoel, als je iemand leuk vind, wil je diegene graag zien toch.. Dus helaas... Zit er nie in, maar indd, net wat je zegt, ik geniet gewoon van het gevoel!! Hihi, en mijn prins komt vanzelf wel een keer voorbij! FIjn dat je oog nie meer ontstoken is! Lijkt me verrekte pijnlijk toe!! @ Kleintje en Lisetje, wat super dat jullie kids ook zonder laatste flesje zo goed hebben doorgeslapen! Hier haal ik hem er nog niet af... Stan drinkt hem nu elke avond schoon leeg. Dus denk dat hij het nog wel even nodig is. Heb wel afgebouwd al, hij kreeg eerst 210 cc, toen 200cc en nu 160/170cc.. (150/5) @ Eliesah, jij bent dus ook heel kunstig met de computer. Lees ik wel... Heb jij al een idee voor een kaart dan? @ Gwen, hoe gaat het nu met je vriendin? Ik heb er nog wel aan gedacht hoor! Hoop echt dat de bloedverdunners al resultaten geven!! @ Marye, hoe ik er bij kom weet ik nie, maar ik dacht dat jou kids vandaag jarig waren!! Heel veel succes bij de controle en ik hoop zooo met je mee dat Florine die spreidbroek gedag kan zwaaien!! Dat zou indd een superrr verjaardagscadeau zijn!! Ennuh, ik hoop maar dat die lange dagen van je gauw stoppen! Kan me voorstellen dat je er goed flauw van bent! Nix an!! @ hier, och wat is het heerlijk weer!! Ik ga vanmiddag maar es even naar de wibra toe, lekker wandelen door de winkelstraat en ook nieuwe slabbetjes enzo halen.. Ze hadden er weer super aanbiedingen! Ik hou d'r van!! @ de rest, sorry meiden ik weet het niet meer. Stan ligt nu in bedje en ik ga ook nog even liggen.. Ik heb besloten om mezelf de komende tijd es even wat meer rust te gunnen... Ja klinkt misschien oubollig.. Maar ik wil zo graag van de migraine af.. Dus ik probeer nog steeds zo min mogelijk op laptop etc te zitten.. Moet nog wel een wasje ophangen, maar dat doe ik strax wel als Stan weer wakker is! Nu even geen zin in!! En ik slaap nog altijd zoo slecht,(dwz dat ik nie in slaap kan komen, al ga ik om 9 uur op bed, ben om half 12 nog wakker ) En ik moet er elke nacht wel 1 x of vaker uit voor Stan dus pfff.. Hahaha... Ik ga gewoon es even lekker liggen! Liefsss
@ kussie: Die slabbetjes van een euro per stuk? Is dat gaatje niet super klein? Zat even de online folder te bekijken haha @ Carnavallende brabanders: haha, zijn der hier meiden die naar een optocht ofzo gaan kijken en zoja, verkleden jullie ook je kindje? hahah ik twijfel erg. vind het super schattig, maar van de andere kant is het voor hun ook nou niet bepaald fijn lijkt me, zo'n vervelend pakje aan haha.
Bij Zeeman ook zulke leuke dingen nu, allemaal bekers, bordjes en kopjes van HelloKitty, Cars, Disney... echt schattig Ga zo nog e.e.a. scoren (had gisteren een HelloKitty beker en Tinkerbell rugzakje gehaald voor Megan, voor de zwemochtend op zaterdag.) Heerlijk weer, ja!
Kussie: Esmay dronk de fles ook altijd gewoon nog goed leeg s'avonds... maar heb hem er nu gewoon afgegooid en ze vraagt er niet om! Maar goed wat dat betreft is ze best makkelijk: Als je haar iets aanbied eet ze het over het algmeen op, geef je haar niks vind ze het ook prima!
eliesha: ik heb het boekje nog voor je maar dan moet ik hem wel versturen vandaag!!!!!wil je hem nog binnen krijgen!
@ weet ik nie meer, iemand vroeg hoe het gaat met Stan's brood eten.. Tjah vind het een beetje moeilijk.. Hij moet nog zijn 300cc melk hebben jah, hoe moet ik dan het brood toevoegen, dan hoeft hij ja geen pap meer? En dan komt hij nooit aan die hoeveelheid meer. Nu krijg hij na elk bordje pap, van mij nog wat stukjes brood. Hij eet dat nu wel goed op!! Maar snel gaat het nog steeds nie, hahaha! @ Jedalin, heerlijke filmpjes weer!! Wat zijn ze eigenlijk al groot heh, je mannetjes!! Ik vind het super om te zien hoe ze vooral zoveel plezier MET elkaar hebben!! Heerlijk!!
@ kussie: ik zou wel brood als de middagmaaltijd gaan maken als hij het nu gewoon goed eet. En de kans is best groot dat hij na 1 boterham best nog wat pap lust. Of misschien kan je met hem gaan oefenen om uit een beker of een rietje te gaan drinken,aangezien hij geen fles meer wil. Dikke kans dat hij daaruit wel zijn melk wil drinken. Dan kun je bijv sochtends je pap geven (doe je nu toch ook he?), smiddags brood met melk en savonds pap..
Even snel, want ik was terug aan het lezen , maar hoor de kinderen huilen. Florine haar spreidbroek mag weg!!! Over een jaar wel weer op controle voor de zekerheid, maar het zag er goed uit! Ben zooo blij!!!
@ Setti; Hoe was het op de negen maanden beurs? Heb je je nog een beetje in kunnen houden? Fijn dadt het met je oog weer beter gaat. @ Lisetje; Beterschap voor Sem. Het is niet leuk als ze zo lang ziek zijn. Hopelijk verdwijnt de oorontsteking snel. Wat super dat hij zonder laatste fles toch de hele nacht heeft doorgeslapen! @ Marye; Hoe is gegaan met de controle van Florine? Hoeft ze haar spreidbroek niet meer aan? Succes met werken straks. @ Kleintje; Knap hoor van Esmay dat ze nu gewone melk drinkt en ook zonder laatste fles de nacht doorslaapt. @ Jedalin; Fijn dat Daan en Jesse ondaks de slechte avond gister toch nog redelijk hebben geslapen. Zijn ze na de fles van zes uur nog wel verder gaan slapen? Stoere filmpjes! @ Kussie; Heb je nog een beetje kunnen slapen? Groot gelijk hoor dat je even gaat liggen als Stan zijn dutje doet. Het gaat trouwens toch niet over 300 cc melk maar over 300 cc zuivel? Dan telt wat Stan binnenkrijgt aan yoghurt/ toetjes ook mee. Maar goed, ik weet het natuurlijk niet zeker omdat we hier weer andere richtlijnen hebben. De KA heeft bijv nog nooit tegen mij gezegd dat ze minimaal 300 cc zuivel moeten binnenkrijgen. Normaal gesproken krijgt Morris een fles van 210/7 en daarnaast een toetje van 50 cc en wat kaas. Hij zit dus net op de 300 cc per dag. Wel geef ik vitamine D druppels aan hem.
Hmm ik geloof indd dat bij die 300cc al wel het toetje zit, dus dat nu indd zuivel word bedoeld en niet alleen melk.... Maar dat beetje vla wat hij eet, en dan nog 1x pap van 150/5 Dat is dan toch veelste weinig als ik de 2e keer pap weg laat en in plaats daarvan brood ga geven? Ik geef nu overigens ook elke dag vit. D! Dankzij de oplettende meiden hier! Dat was mijn wijkverpleegkundige namelijk even "vergeten" te vertellen, daar de richtlijnen net weer zijn veranderd.. @ hier, gut, Stan vermaakt zich vandaag goed zeg!! Echt super! Heb hem nu weer vaker liggen.. En hoewel dat soms nog steeds een heel gevecht is, ligt hij nu lekker in de box, te spelen met zijn voetjes, en met een ding wat geluid maakt! I love him sooo much! Heb inderdaad nog even gelegen, maar pfoeh, daar ist nie beter van geworden! Heb echt koppijn nu.. Maar ik wil proberen om toch nog steeds de medicijnen niet in te nemen... Zo lang mogelijk d'r tussen laten... Dit is de 4e dag dat k alleen die beta-blokkers slik... Ik lig vanavond wel vroeg in mijn mandje, dat weet ik wel... Liefss
Maar hij krijgt ja 's avonds zijn groente? Daar kan dan toch nie ook nog pap bij??? En hij drinkt af en toe al wel uit die oefenbeker (ik oefen bijna elke dag wel) Maar dat is me elke keer een gesmeer!! Hij krijgt of te veel binnen en dan spettert hij het er weer uit, of hij verslikt zich er in... Hij drinkt wel veel water nu overdag, dit wel uit een flesje, een kleine difraxfles...
@ All, hihi, volgens mij is iedereen aan het eten ofzo... Nouw, dan ga ik maar es even languit op de bank liggen nu Stan slaapt... Al maak ik hem nie te laat wakker, want dan slaapt hij strakkies weer niet...
Hmm dus hij wil wel water uit een fles maar geen melk...?? Da's vreemd. Normaal willen ze een fles melk niet meer om de fles, maar bij hem ligt het eraan dat het melk is? Heb je het de laatste tijd nog eens geprobeerd, een fles melk? 's avonds rond een uur of 5 eet ie groenten neem ik aan, dan kun je toch rond 7 uur, voor het slapen gaan, een fles melk of pap geven? Of is het laatste wat stan nu eet op een dag, zijn groenten? Sja, met een oefenbeker is idd wat meer knoeien dan een flesje, maar je kan hem ook leren om uit een rietje te drinken..dan is't ook bijna geen geknoei meer.