Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hallooo

marye, wauw wat een goed nieuws meid!!!florine op de eerste verjaardag zonder spreidbroek, super hoor!!

knap dat sommige kindjes zonder laatste fles kunnen, das hier denk ik echt niet het geval.
    hier drinkt ze trouwens ook nog alles uit de gewone difraxfles.
    ben gister maar eens begonnen met wat yoghurt uit zo;n anti lekbeker met harde tuit zeg maar.
    das nog niet echt een suc6 haha.

Iemand nog tips voor cadeautjes?

Ik had in eerste instantie aan me schoonouders een zandbak gevraagd maar hoord ejullie toen hier over een zandtafel dus toen heb ik dat gevraagd, alleen nou is me schoonmoeder gaan zoeken op internet, maar ze zijn allemaal vanaf 2 jaar??!!me schoonzusje zei ook dat het pas echt leuk is als ze 2-3 jaar is.

Nu moet ik dus iets anders bedenken voor max 100eur, maar heb echt geeeen idee, dus tips zijn welkom!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje: Netjes dat de avondfles eraf is. Hier is het ook verder zonder problemen gegaan (ondanks dat ze hem nog helemaal leeg dronk). Na het stoppen nog 2x gehad, maar verder niet meer.

@ Jedalin: Wat een ontzettende gave uitnodiging!! Ik zou die ook gaan gebruiken voor je taart (voorop gesteld dat je een taart met foto wilt).
    Leuk filmpje van Jesse, nog even en hij staat. Zo te zien bij de box en tafel lijkt het hem wel bere interessant:D
    Hahahahaha, geweldig om de interactie tussen Daan en Jesse te zien!!

@ Kussie: Hier dronk ze de avondfles ook nog helemaal leeg, maar ze mist hem niet. Dat was ook mijn argument, omdat dit de enigste fles was die ze nog goed leeg dronk.

Om aan de 300 te komen telt melk, kaas, toetje, yoghurt, ofwel overal waar zuivel in zit.
    Hier krijgt ze nu per dag 200 cc KV (ochtendfles) dan 1 boterham met smeerkaas (de andere boterham met wat anders), bekertje melk bij de ochtend en middag boterham (waar ze misschien in totaal 10 slokjes van drinkt) en 's avonds na haar eten yoghurt. Geen idee hoeveel ze hiervan krijgt.
    Ik schat dat ze ergens aan de 300 zit. Je hoeft het ook echt niet per dag te bekijken. Zelf heb je ook dat je de ene dag meer eet als de andere dag. Als je gemiddeld over de week gezien maar ongeveer aan de 300 komt.

@ Darcy: Leuk, leuk, leuk bij de zeeman. Het weekend maar eens kijken bij de zeeman. Daar hebben ze vaker leuke dingen.
    Hoe gaat het met je coach?

@ Eliesah: Die boekjes liggen gewoon bij de ingang. 2 jaar geleden had je de boekjes niet nodig voor korting. Kreeg je gewoon bij de stand zelf.

@ Marye: Wat een goed nieuwd van Florine!!! Heerlijk!! Kan ze haar verjaardag zonder spreidbroek vieren.

@ Superb: Leuk om te lezen dat de richtlijnen in Italiƫ weer anders zijn dan in NL.

@ Ano: Hier pakt ze geen tuitbeker met harde tuit. Zachte tuit overigens ook niet. Of een rietjesbeker, gewone beker, gewone beker met gewoon rietjes of haar kiddyboo beker.

Hahahahaha, hier geen tips. Ik krijg het ook niet verzonnen.

@ Mijn vriendin: Gaat harstikke goed mee. Ze voelt zich kiplekker. Wel moet ze deze hele week in het ziekenhuis blijven. Vrijdag beslissen ze of ze naar huis mag of niet.
    Morgenavond even bij haar op bezoek.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Nijnja: Hoe is het met de kijkers gegaan? Al serieuse interesse?

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    gwen, fijn dat het zo goed gaat met je vriendin!!tis toch niet niks allemaal.rietjes werken hier ook nog niet echt haha.

was vanmiddag in de party point even aan het kijken, maar jeetje wat is versiering nog duur.
    een set van 8 bordjes 3,50, 8bekers 3,50 tafelkleed, 6eur dan ben ik zo al 20eur kwijt en heb ik nog niet een slinger en ballonnen!
    Was wel erg leuk trouwens, beetrje meidenkleuren en dan staat erop 1st birhtday!denk dat ik ondanks dat t duur is wel zoiets haal haha

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Misschien leuk om een fotoshoot cadeau te vragen?
    Ik denk dat wij dat gaan doen.. ;)

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ze begint steeds actiever zich overal aan op te trekken. Overal waar ze maar denkt dat het kan, probeerd ze het. Hierdoor helaas wel weer 2 flinke valpartijen gehad vandaag.
    Ondanks dit blijft ze het wel proberen. Zo langzamerhand lukt het haar ook steeds vaker om een rondje door de box te lopen aan de spijlen. Ze is wel ruim een kwartier bezig, maar vermaakt zich prima.

Ook staat ze steeds vaker met losse handen, maar dit kan ze nog echt niet. Valt ze ook op haar bolle boosje:(

Ook kan ze kruipen!!!! Zo leuk om te zien. Heel geconcentreerd is ze dan, en je ziet haar echt denken: Linkerhandje, rechterhandje, linkerbeen, rechterbeen. Na een paar keer is ze de draad kwijt, en buikschuift ze weer vrolijk verder.
    Zitten lukt nog steeds niet. Ook als ik haar neerzet, ligt ze snel weer op haar buik of in cleopatra houding:D:D

Genieten jullie ook zo op het ogenblik? Ondanks dat ze vreselijk haar buien kan hebben, word het zoveel makkelijker. Niet meer op de tijden hoeven te letten voor een flesje, niet meer als een pakezel op pad gaan. Nu als ik in de stad loop en ben iets te eten vergeten, of het loopt uit, gewoon even langs de bakker voor een kaasstengel/krentenbol etc en langs een restaurant/kroegje voor wat te drinken. Rietje erin, en drinken maar!!!
    Lekker met de pot meeƫten.
    Wel hou ik zoveel rekening met haar slaaptijden. Ik merk dat ze op dit moment echt haar slaap nodig heeft. Ze is met zoveel dingen geestelijk tegelijk bezig, en ik merk dat dit echt een hoop energie kost.
    Ze heeft nu al ruim een week dat ze 's middags van 13.00 tot zeker 16.00 ligt te slapen, en dan rond 18.30 ligt ze er al weer op voor de avond. de volgende dag word ze dan wakker rond 07.30 - 08.30.

7. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Gwen en Setti: we hebben wel wat kijkers maar nog geen bod... Vrijdag weer twee kijkers, dus ik ben benieuwd! Wel een gedoe, hoor, elke keer het huis op orde brengen!

Marye: goed hoor, dat de broek eraf mag!

Ano: ga je niet meer die driewieler kopen? Dat leek me een heel leuk cadeau. Verder kun je nog duplo vragen. Nu leuk om in en uit de doos te gooien en straks leuk om mee te bouwen.

Linda: gaaf, die kaart! Werd je niet heel weemoedig van al die foto's?

Hier: blij met een nijntje loopkar! Gescoord via marktplaats voor maar 10 euro! Toon zakt meteen op zijn knietjes als hij er achter staat, maar Karel rent er al blij mee door het huis. Voor het verkeerde broertje dus vooralsnog, maar toch leuk!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Nijnja: Zo te lezen is er wel veel intresse in jullie huis. Dat is een goed teken.
    Die loopwagen van nijntje, kan je daarin ook de snelheid regelen? (die schijnen er te zijn). Ik heb er 2, waarvan 1 met rubbere wielen, en die gaat wat stroever over de tegels, maar nog te snel. Ze vind het leuk, maar het gaat allemaal (nog) te snel voor haar.

Hahahahahahaha, leuk dat zijn grotere broer er de kamer mee rond loopt. Die doet het voor, laat zien hoe het moet;)

9. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nijnja, ja die driewieler willen we zelf geven.
    wat ik moet bedneken is voor me schoonouders haha.
    Overigens is het nog afwachten met de 3wieler, want hij moet nog uitkomen in nl, als het goed is volgende week, zo niet dan red ik het niet haha.
    Goh jullie hebben wel veel kijkers, das al een goed teken natuurlijk!ga duimen voor jullie hoor!

eliesah, ja dat vind ik wel heel leuk.
    maar dat wil ik laten doen bij een vriendin van een vriendin.die maakt namelijk fotoshoots en je betaald alleen voor de foto's die je afneemt, verder niet.
    en die foto;s zijn dan ook niet ineens belachelijk duur ofzo, dus denk dat ik daar geen 100eur mee red...mar zeker bedankt voor de tip!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja dit hebben we aan mijn ouders gevraagd.
    Super blij dat we het hebben, want eigenlijk is het al maanden niet meer in de verkoop, maar na even zoeken hebben we geluk gehad!(alleen niet in de aanbieding haha:p)

Bekijk bijlage 130749

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Even ego hoor...
    Zit er echt zooo doorheen. Pepijn en Florine zijn ziek. Al 5x heb ik de bedden verschoond. Ze kotsen alles onder. Don is weg, ik ben doodmoe en moet eigenlijk nog super veel voor mijn werk doen. Weet echt niet waar ik de puf vandaan moet halen.
    En ik vind het zoo zielig voor P&F, ze zijn morgen jarig zou het echt vervelend vinden als ze dan nog zo ziek zijn!!:(

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    jeetje marye zijn ze alweer ziek jeetje meid en ook nog jarig morgen!!!!! arme p en f....! wou dat ik je kon helpen maar je woont zo ver weg!!!!! Sterkte!!! Kan je niet even iemand bellen...? slapen pepijn en florine nog niet????

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Marye, ik hoop toch niet dat ze op hun eerste verjaardag ziek zijn:(
    Sterkte!!

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    he wat kloote marye, hoop echt dat ze zich morgen wat beter voelen!!wens jullie ene goeie nacht!knuff

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Leuk cadeau heb je aan je ouders gevraagd voor Neomi!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik haal denk ik gewoon leuke versiering; balonnen en slingers.
    Bordjes en bekers en tafelkleed, dat ga ik allemaal niet doen hoor! :)
    Bij de kruidvat (tenminste bij ons in het dorp) hebben ze toevallig vanalles in de aanbieding nu aan feestspullen. Ook uitdeelzakjes voor het kdv enzo.. heb nog niets gekocht omdat ik nog niet weet wat ik nu precies ga doen, maar naja, misschien heb je dr iets aan. Lagen ook bordjes en bekers enzo,.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Gwen: De nijntje loopwagen is idd in snelheid te regelen.

@ nijnja; hihi terwijl ik door alle mapjes met foto's heenliep, werd ik wel even een beetje weemoedig ja. Wat een kleine lieve hummeltjes waren het toch.. vond het heerlijk, zo'n lieve kleine schattige baby's! hahah. maar elke fase heeft zijn mooie dingen denk ik zo.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oohw wat ontzettend rot dat ze zo ziek zijn!! :(:(
    Pfff...en erg zwaar nu dat je ook nog eens alleen bent. komt don nog wel thuis voor vannacht?
    Pff..hopelijk gaan ze heel snel slapen en houden ze niet elkaar wakker.
    Anders kun je misschien nog een campingbedje opzetten en 1 van hen bij jou op de kamer zetten?
    heb ik ook 2 keer gedaan toen het echt drama was en zo sliep er tenminste 1 wel fatsoenlijk...

Sterkte meis..en succes.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nou Florine slaapt, Pepijn niet die heeft weer 2x zijn bedje onder gespuugd. Heb echt niets fatsoenlijks meer om erop te leggen... Maargoed. Don komt vannacht wle thuis gelukkig ik hoop zo rond 12 uur ofzo. Heb gevraagd of hij zo snel mogelijk wilde komen en dus niet met z'n maten bier wilde gaan drinken. Maar of hij dat ook doet?

Iig thanks voor de beterschapswensen ik ga ook maar eens proberen richting bed te vertrekken.

Truste!

Deel Deze Pagina