@ gwen: WAT GOED!!!! Stoer! @ kussie; hmm jammer is dat he dat stan zo bang is voor nieuwe dingen en er zo'n moeite mee heeft. Heb je leuk speelgoed voor hem en dan wil ie er nogn iet aan whaha hier kennen ze ook geen vettigheid zoals een frikandel ofzo hoor . Vanmiddag hebben ze een stukje eierkoek van mij mee gegeten, da's zo ongeveer het gekste wat ik kan bedenken nu wat ze aan eten hebben gehad. Op hun verjaardag lekker een taartje, maar ik ga ze nu nog echt niet verwennen met snoep of vette dingen. Ze kennen het toch niet, en missen het nu ook niet als ik het niet geef.
Alies had de Nikes vaak maar even aan. Vaak liep ze op sokken of blote voeten in huis of bij visite. Meestal had ze schoenen van dr. Visser aan. Tja ik weet niet of harde zooltjes platvoeten kunnen veroorzaken. Want een nichtje van Alisha die is 8 jaar en heeft platvoeten. Zij heeft nooit Nikes gehad of schoenen met een dikke of stugge zool toen ze klein was. En ze liep het merendeel van de dag op blote voeten. Mijn broer heeft ook platvoeten, en mijn zusje en ik niet. En we hadden vroegah ook zolen met harde onderkant. Mijn broer draagt alleen Nike Air max met een klein steunzooltje er in, omdat die goede steun bieden.
Waah Jesse trok zich net op aan de box vanuit zitten! Hij stond op 1 voetje al, en toen hij die 2e wilde proberen gleed ie wat weg... jammer!! maar mijn mannetje gaat bijna staan
Ik heb het standje gezien waar ze die babyvoeding verkochten, maar vond het ook op de beurs nog erg prijzig. Eigenlijk geen idee hoe het smaakt. Zal het potje morgen eens open trekken. Had je ook van het kruidvat meegenomen? Die hadden 6 biologische potjes voor 2,95 met tas. Nee, daar ben ik niet geweest. Dit is de Bike Away @ Kleintje: Wat goed geen fles meer op het KDV! @ Vriendlief: Oooh ook al bijna jarig. Wat gaat het snel
jaa idd prijzig! Jammer want ze smaken echt het beste van alle potjes. kruidvat stand heb ik ook gezien ja. De voeding niet gekocht (zocht ik niet te sjouwen haha) Wel een goodiebag die ze om 16.00u 10 minuten voor 3 euro verkochten. Wel leuk, zat olie in voor jezelf in te smeren, billendoekjes, snoetendoekjes, tube zinkzalf, een fles (hihi heb ik niks aan maja), en uhhh.. ik weet niet of ik nog wat vergeet. Hij was in ieder geval ter waarde van 25 euro ofzo. Zo'n dingen vind ik altijd leuk
@ Kussie: Hahahahaha, wel willen drinken, niet snappen, lekker spelen, maar mag niet weg Eeeehhhh, ik verzin het in mijn hoofd. Ze heeft al vaker frikandel op, maar een kwartje, of een halfje. Gisteren weer voor haar gesneden op haar bordje gelegt, en wij zaten lekker te kletsen. Tja....... toen zat er zo een frikandel in Ben je van de trap gevallen @ Jedalin: GAAF, die staat morgen. Wat gaat het dan in 1x snel............
Jeeeeeeeeeeej nog goedkoper een paar Nikes op de kop getikt. Nu maatje 20 Nike Turnschuhe Gr. 20 guter Zustand süß Lila weiß bei eBay.de: (endet 18.02.11 18:49:27 MEZ)
oeh ik hoor al goede aanbiedingen! ben erg benieuwd morgen hihi... vriendlief; wat is er zondag dan omdat je zo zenuwachtig bent? jan is toch nog niet jarig, of al wel hihi... linda; go daan en go jesse! goed bezig je mannen zeg. misschien dat ze daarom wat slechter slapen, die leren nu elke dag wat nieuws! setti; haha van de week had ie een wesp op zn hand gezet! haha hij is gek! hij heeft echt al van alles op zn lichaam staan, de gekste dingen eigenlijk. de naam van taleah heeft ie indd ook al, had ie al na 2 weken gedaan. gwen; oeps een frikadel helemaal op haha. dat geef ik ook nog niet hoor. denk dat ze t dan alleen maar uit spuugt. een worstebroodje lust ze wel, krijgt ze wat stukjes als wij die eten. kind zit dan te smullen . hier; wachtend op mn nichtje! hihi! zo'n lief klein prulletje van nog geen 2 mnd uit. heerlijk!
Echt heel erg, maar kan nu al janken als ik aan haar eerste verjaardag denk. Zuch........ het jaar is zo vreselijk snel gegaan. Leuk nieuws; Mijn collega waar ik het buitenland project mee leid is zwanger!!!!! Zo vreselijk gaaf, ze is nu 12 weken en op 2 september uitgerekend.
pf...om de een of andere vast wel goede (voor jesse tenminste) reden ligt jesse al een kwartier te krijsen boven. Ik dacht; die huilt zich wel moe... maar hij houdt wel vol zeg. pff. Hij is kei moe, dus wat het probleem nu is; geen idee. arno is er nu heen dus hopelijk krijgt die hem wat rustiger. Bleh, wat een muffe dag.. teveel gehuil voor op 1 dag .
Bij jou duurt het nog ff voordat de zenuwen komen. Collega van mij had gisteren ook de bekende Hema taarten besteld. Haar dochtertje wordt 25 februari 1. 6 dagen daarna is Mel aan de beurt. Ik twijfel nog tussen de normale of de vierkante tompoucen.
laat je mel dan ook een tompous eten? lijkt me zo onhandig, of ze moeten alleen de binnenkant eten haha. Ik wil een slagroomtaartje, een kleintje, voor ze. Gewoon zo'n 1 persoons taartje Twijfel nog wel tussen een fototaart of tompouzen.
Jedalin: wat gaat van hem Duurt nu niet lang meer... Wat balen dat hij nu zo ligt te huilen Maar hier ook een huilend / jengelend kind boven, sprongetje ? Alies: gave schoentjes! Gwen: leuk zo'n pakjes houder! Wij hebben nog geen pakjes gegeven (lijkt me allemaal zo zoet ? ) maar uit een rietje drinken doet ze wel... Wat geef jij voor pakjes ? Hier: vergeten jullie niet te stemmen op Esmay
Slagroomtaarten worden bij ons amper gegeten dus een fototaart valt voor ons al af. Op de gewone tompouce kun je ook tekst er op laten zetten of een foto. Op de vierkante kan je alleen een fotootje doen. Dan moet ik ook nog een fotootje zien te maken die leuk is. Ik geef Mel wel een tompouche met een kaarsje er op. Het glazuur halen we daarna er gewoon af. We gaven Alies toen vanaf een vorkje het taartje, want zodra ze de kans anders kreeg dan kneep ze het taartje fijn.
Oh en vergeten te zeggen: de kaarten voor Esmay dr verjaardag zijn vandaag binnen gekomen, ze zijn best leuk geworden