Even een kort ego berichtje want heb weinig tijd om te reageren. We gaan vandaag een dagje weg en morgen komen mijn ouders naar ons toe. Zij gaan op de kinderen passen omdat mijn vriend en ik een paar dagen naar Nl gaan om huizen te kijken. Ik denk dus dat ik pas woensdag weer tijd heb om te reageren. Fijn weekend iedereen!
Lieve Jan, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen! We hopen dat je een leuke dag hebt met veel kadootjes en nog veel meer taart!
Setti: Gefeliciteerd met Lisanne!!!!!!!!! Nu ook een dreumes in huis Laar: Gefeliciteerd met Robine!!!!!!! Wat kan ik me haar geboorte nog goed herinneren. Samen in hetzelde ziekenhuis
Gwenolyn: Erg mooie uitnodiging! Alies: Leuke nikes, Pepijn en Florine krijgen nikes voor hun verjaardag van mijn broer, ben benieuwd. Ano: Wat een super leuk outfitje!!!! I (L) zara! Superb: Heel veel succes met huizen zoeken, hopelijk kunnen jullie wat vinden. Kussie: Hoe gaat het nu? Helemaal stijf van je val of niet? Ik hoop dat het allemaal een beetje mee valt! Hier: Pfff wanneer houdt het eens op? Florine vannacht haar hele bed ondergekotst. Kwamen we alleen pas achter toen we haar eruit wilden halen, ze heeft helemaal niet gehuild ofzo... En toen dus een flesje gegeven maar dat kwam er ook net zo snel weer uit. Morgen dus geen taart voor die 2. Hopelijk zijn ze morgen wel fit genoeg om van hun feestje te genieten!
@ Setti, HOERAAAAa, gefeliciteerd met Lisanne d'r 1e verjaardag!!! Wens jullie een heeeeele fijne dag vandaag!!! Wat heb je het huis mooi versierd! En wat ziet Lisanne er geweldig uit met die gave muts hihi! Echt top! En wat heeft ze daar een mooie kleertjes aan joh!! @ Lara, HOERAAAA Robine is ook 1 jaar!! Gefeliciteerd meid met jullie kleine, grote meissie!! Wens natuurlijk jullie ook een hele fijne dag! @ Ano, whahahaha, onder het genot van een fijne aroma dus een auto uit gezocht!! Whaha, prachtig! Is het een auto voor zijn werk? Heb ik nie helemaal meegekregen... Fijn dat ze zo makkelijk is dat ze zelfs in de auto zo de fles leeg drinkt! @ Alies, hihi, leve de sites waar je nikes kan kopen! Leuk hoor!! @ Gwen, jah man, heb best een smak gemaakt, maar het valt me hard mee met de pijn.. De migraine is veel overheersender -al een WEEK- Maar jah, ben ook gestopt met de pil... Dus mijn hormonen zijn op de hobbel.. Was net ongesteld geweest maar nu al weer... Dus daar kan het ook nog van komen.. Ik moet ech nog even geduld hebben, maar ik bel volgende week gewoon de huisarts weer op... @ Gwen, hihi, je vertelde wel zo mooi over al je inkopen enzo, maar meid hoe was het voor jezelf? Even zo lekker d'r een heel dag uit!?? Of heb ik daar overheen gelezen? Wat een heerlijke foto van Joenna met die pakjeshouder-ding! Leuk hoor!! @ Marye, de schade lijkt mee te vallen! Hihi!! Heb wel een beste blauwe plek op mijn bescheiden billen Maar verder alles okeej!! @ hier, aaaarrhghh, vanmorgen geprobeerd om Stan een fles te geven met pap (heb daar nog 4 pakjes van staan, van die kant-en-klare-pap) Wilde hij nie hoor!! Eigenwijs ding! Toen in een drinkbeker.. 20cc op en daarna weer klieren, boos worden en huilen, dus toen alsnog gewone pap gemaakt! AARRGHHG wat heeft hij toch een eigen wil!! SOMS @/#$%!!! @ Vriendlief, het is toch ook spannend. Al duurt het voor Stan nog meer als een maand, whahaha! @ Eliesah, een wesp, das ook een idee!! Hopelijk zonder angel, whaha!! @ Jedalin, het is indd best wel jammer, dat hij eigenlijk bij alles altijd eerste helemaal over de rooie gaat.. Ik zie het met het fietsstoeltje dus al helemaal nie goed komen... Ik moet hem eerst maar een poos in huis zetten ofzo, dat hij er aan kan wennen en naar kan kijken... Want de autostoel stond ook in huis, en daar reageerde hij WEL prima op.. Ongelofelijk toch... Wat vervelend die dag van gisteren. Ze zitten vast in een sprongetje! Kan haast nie anders!! Moet nu gaan, hier ook eentje die het nie meer naar de zin heeft... Liefsss
Beterschap. Ik hoop zo dat ze morgen in alle gezondheid hun eerste verjaardag kunnen vieren! @ All: Bedankt voor de leuke reacties op mijn uitnodiging. Ik laat deze ook op de verjaardagstaart zetten, en op de tompoecen voor de leidsters van het KDV om te trakteren.
Ano: wat een leuke outfit! Precies wat Linda zegt, soms wilde ik dat ik een meisje had! Setti: lieve foto's, hoor! Gwen: mooi kaartje, zal mooi staan op de taart.
@ gwen: ohw haha, is dat ook gewoonlijk, om de leidsters te trakteren? Die zitten toch ook niet te wachten op 25x (of hoeveel kinderen hebben die) per jaar taart te krijgen wel? @ Lisanne : Proficiat met je eerste verjaardag!!! Een HELE dikke zoen van Daan en een net zo'n dikke zoen van Jesse (en natuurlijk ook van mama)! @ Robine: Proficiat!!! 1 jaar!!! Kleine grote meid! Geniet lekker van alle kado's en taart! Dikke kus van Daan en Jesse en van onze mama!
@ Marye, ik vind zo sneu dat je kids zo ziek zijn!! Ook voor jou!! Je zou d'r moedeloos van worden! Ik hoop echt dat ze gauw opknappen!! @ Nijnja, was jij met Karel niet begonnen met zindelijk worden? Of zit ik er helemaal naast! En hoe gaat het met Toon, loop je nu ook de hele dag achter hem aan, en heb je je ogen al voor en achter in je hoofd nodig, hihi! @ Jedalin en Nijnja, hihi, ik heb dat wel es als ik van die superrr leuke meisjes kleertjes zie hangen in de winkel, dat ik denk; gut wat zou het leuk zijn om dat te kunnen kopen, hihi! @ hier, okeej, komt ie dan; Stan zegt MAMA!!!!! Whoehoeeeeejjj!! Wel is waar niet gericht, maar hij kan het nu in ieder geval uitspreken!! En het klinkt zoooo lieffff!!!! Owww wat ben ik blij en trots, en blij en trots!! Hihi!!!