Hier: Pfff hoopte dat wij onze portie wel gehad hadden na de opname van P&F. MAar ze zijn weer zo ziek! Florine wilde eigenlijk al niet meer eten, maar toch met pijn en moeite iets binnen gekregen, helaas kwam het er net zo hard allemaal weer uit. Het laatste wat ze dus binnen heeft gehouden is gisteren tussen de middag geweest. Ze wil ook geen kleine slokjes drinken ofzo. En nu plast ze dus ook nauwelijks meer. Pepijn ondertussen diarree al 5x al z'n kleren onder vandaag. Gelukkig eet en drinkt hij nog een beetje. Ik dus even de HAP gebelt, wilde vragen wat ik met Florine moest doen, of er iets was waarmee ik haar zou kunnen helpen. Moet ik al meteen om 14:20 uur komen. Dus nu maak ik me nog meer zorgen...
Ik had gevraagd hoeveel kinderen er in de groep op donderdag zitten, ivm traktatie, en of er in de groep iets getrakteerd mag worden, of alleen meegeven mag worden. Ga kleine mini croisantjes maken met een mini knakworstje erin. Vervolgens liet ze doorschemeren dat ze graag een stukje taart lusten
@ Marye; Ooohhhh, meid nee he. Kan me goed voorstellen dat je vreselijk in de rats zit, daar ze Florine al zo snel willen zien. Heel veel sterkte!!! Ik hoop niet dat ze opgenomen moet worden.
@ Marye; Oh nee niet nog steeds zo ziek wat ontzetend rot...hopelijk mag ze gewoon met jullie mee naar huis!! Sterkte. @ gwen: ik wil je even heeeeel erg bedanken voor de tip (volgens mij was jij dat tenminste ) voor daan's kontje om oliedoekjes te gebruiken. Sinds we dat doen, we zijn nu door 1 pakje heen, heeft hij helemaal geen rode billetjes meer en is het eigenlijk zo goed als niet kapot geweest. SUPER dus!!!! @ kussie; Super leuk dat stan dat nu doet!!
@ Marye, och meid toch! Dat is echt k*t gewoon... Wat is dit nouw dan toch... Arme meiske maar ook arme jullie.. Net wat je zegt, verdorie, jullie hebben wel genoeg voor de kiezen gehad met jullie kids!! Ik hoop maar dat het gewoon uit voorzorg is en dat Florine niet hoeft te worden opgenomen! Hou je taai meid!! @ Jedalin, wat ben ik blij voor je dat die tip die hier gegeven is zo goed helpt voor de billetjes!! Wat een opluchting! En dan is het toch maar weer extra fijn om hier bij dit forum te kletsen heh! @ hier, ik ga naar mijn ouders, vanavond lekker genieten van patatties!! Ik hou het forum hier natuurlijk in de gaten, mocht Marye me smsen met nieuws, horen jullie het!! Liefsss
Marye, ik ben met (2 dagen te laat) je te feliciteren met je kleintjes! Het eerste jaar is voorbij... Verder veel beterschap gewenst!
Ga straks even teruglezen, heb de kinderen om me heen scharrelen nu. Het gaat wel met me, maar ik ben erg snel overprikkeld. Gistermiddag gewerkt op school, was toch fijn om mijn klassen weer even te zien. Nu een weekje vakantie.
Update: Kinderen mochten gewoon weer mee naar huis. Hadden nog genoeg vocht. Moeten morgen wel zo'n 500ml vocht binnen krijgen, gaat het morgen nog niet, dan moeten ze morgen opgenomen worden. Dus geen taart voor onze 2 kanjers morgen, al laten we voorlopig hun verjaardag wel doorgaan..
Goed nieuws marye!!! Nu dus hopelijk veel drinken, onze florine!! @ hier: Jaaaaaaa Daan kan zitten!!! Jeejte, hoe trots kan je zijn En hij heeft zelf niks in de gaten, hij kijkt gewoon heel duffig zo van...ik zit toch wel vaker! hwhahah, jaa, maar niet uit zichzelf! Wat een knapperd, hij doet het gewoon een weekje ofzo na jesse al! Met andere dingen zit ie toch wel een week of 2-3 achter jesse maar dit doet ie dus super
@ Setti, ook hier op ZP gefeliciteerd met de verjaardag van Lisanne! @ Laar, jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van Robine!! @ Superb, veel plezier met huisen kijken. Hopelijk vinden jullie snel jullie Nederlandse droom paleisje @ Ano, wat een super leuke verjaardagsoutfit.. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik 'n jongen heb, hahaha.. Nee hoor @ Marye, aaah arme Pepijn en Florine!! Beterschap.. Hopelijk voelen ze zich snel weer beter en kan de verjaardag dit weekend gewoon doorgaan! @ Kussiexx, Wat super dat Stan mama zegt!!Lekker gevoel is dat he. Milan zei een paar weken geleden voor het eerst papa.. Hij heeft het denk ik 5x gezegd en nu zegt hij het ineens niet meer.. VREEMD!! @ Jedalin, andere naam? Hoezo? @ Hier, vandaag gezellig met Tony, Milan en mijn schoonmoeder naar het centrum geweest voor een cadeau voor Milan van opa en oma... Hij heeft een mooi setje kleren gekregen van de H&M. - blauwe trui met capuchon - Blauw gestreept blousje eronder' - spijkerbroek met bretels Wij gaan waarschijnlijk een babywalker voor hem kopen en misschien nog wat ander los speelgoed? Wat krijgen jullie kids voor de eerste verjaardag?
@ Jedalin, wat goed van Daan!! Bedoel je dat hij vanuit liggend of op zijn buik naar de zithouding gaat? Indien ja, knap hoor! Milan doet dat nog niet.. Als die op zijn buik glijd dan gaat hij krijsen en moet ik hem weer op z'n billen zetten
@ Chantal: haha ivm iets minder makkelijk mij herkennen, aangezien mijn hele voornaam en bijna achternaam mijn nickname was. Ja, idd, ze gaan nu vanuit liggen naar zitten Erg stoer Jesse heeft trouwens net gewoon een minuut lang ofzo gestaan aan de box Had hem wel neergezet hoor, had ie niet zelf gedaan hihi.. maar hij vond het geweldig. Hij trekt zich nu ook overal de hele dag op tot zn knietjes...maar kan dan nog niet staan.
@ marye: herkenbaar, deze foto? hahah hier kruipen de kids (vooral jesse dan) continu over elkaar heen! hahah
Jedalin: Heel herkenbaar haha Pepijn kruipt altijd ovcer Florine heen. Andersom niet. Florine gaat er wel omheen en Pepijn laat dat ook niet gebeuren En wat super knap van Jesse dat hij zo staat!!! En dat Daan ook zelf kan gaan zitten.Gaat echt hard nu met ze he!
Ja t gaat echt hard in een keer, niet te geloven. Waar ik dacht dat ze voor hun 1e verjaardag écht nog niet zouden staan, ben ik daar nu niet meer zo zeker van bij jesse! Grappig, hier is het ook eigenlijk altijd jesse over daan heen. Andersom niet.. en idd, jesse laat niet zo maar over zich heen klimmen
hahaha, zit ik lekker met mijn laptop op de bank.. Box staat naast mij met Milan erin. Kijk ik naast me zie ik Milan gewoon staan in de box!!!! Schrikte me een hoedje hahaha!!
Linda; wat ontzettend stoer van je jongens! Wat gaan ze ineens snel... Chantal; klinkt als een mooi setje kleren . Wauw, goed van Milan zeg.. Kussie; aahh wat lief dat ie mama zegt. SMELT! Marye; jee schrikken zeg van P&F. Hopelijk knappen ze snel op! Bah, niet leuk voor jullie.. Knuff Setti; JOEHOEI Lisanne 1 jaar! Proficiat! Een leuke dag gehad vandaag? Vast wel.. Laar; PROFICIAT met Robine! Jullie ook een leuke dag gehad, goed verwend... Hier; vandaag naar de hhb geweest. Sjeeminee wat was het druk. Flink lopen sjouwen met tassen haha.. Waren er rond half 11, alleen was er file bij t parkeren. Balen! Dus waren tegen 12 uur binnen. En om 4uur was ik weer thuis. Veel gekocht in zo'n korte tijd, maar konden echt niet meer. Wat was het druk, niet leuk. En die Trolleys, GRRRrr.. Sta nog wel met de Bison op de foto . Moet altijd zo lachen om die reclame, hihi.. Check dit dan; Bekijk bijlage 131471 Ow gister op nichtje Zoë gepast, och wat is dat toch heerlijk kroelen met zo'n klein baby'tje. Heerlijk. Ze heeft lekker heel de avond geslapen! Mama en papa waren super zenuwachtig, en smste een paar keer. Maar alles was goed gegaan, ze vonden het erg fijn!