Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Eliesah, mooie foto hoor ;)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ chantal hahaha super leuk! Hier is dat nu ook iedere keer... dan kijk ik, en dan zit Daan ineens! :D Of Jesse die zich op 1 voetje heeft gehesen! :) Zo leuk, deze fase!! :D Voor zowel de kids, als voor mama's :D hahah
    Ik raak dan ook niet uit gefotografeerd ;) hahah

@ Eliesah: pfff da's een lange file!!! :$
    Gelukkig was er donderdag heelmaal geen file. mgoed, da's natuurlijk doordeweeks...het weekend gaan zooooveel mensen.
    Het was bij ons dan ook gewoon gezellig druk, niet te.
    Idd, die mensen met die trolleys letten helemaal nérgens op! grr!

whahaha die foto :D hahaha

Heb je nog wat op de 9mnd beurs gekocht?

Fijn dat alles goed ging met Zoë! Zo te horen wordt je een vaste oppas ;)

@ hier: arno is volleyballen (coachen) dus net de kids alleen gedaan en ging prima. jesse wilde vanmiddag niet slapen dus die was bekaf. Daan gelukkig ook dus beide binnen 20 seconden oogjes dicht :).
    Hopelijk slapen ze lekker door :)

vannacht ging op zich oke.. wel 3 keer eruit maart wel maar heel kort, dus dan vind ik het niet zo erg.
    Daarna om 7 uur wakker voor de fles: prima dus, veeeel beter als 5 uur! hahah, en daarna nog goed geslapen tot 10 uur! :) Dus wij ook een beetje bijgeslapen.

verder naar de fietsenmaker geweest, mn fiets daar gelaten om er een dubbele standaard op te laten zetten en een onderhoudsbeurt.
    Arno gaat er zelf de stoeltjes op maken. Hij monteert ze gewoon beide bij mij, en dan kan het voorste stoeltje heel makkelijk van mijn naar zijn fiets door zo'n blokje wat er dan bij hem op zit. En anders kan ik dus met de 2 kids alleen fietsen (ook al zie ik dat nog niet zitten :p)
    Door die dubbele standaard kan ik mn fiets gewoon neerzetten en de kids erop zetten. Er zit dan een beveiling op het voorwiel zodat die niet kan wegklappen. Ideaal :)

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Jedalin, dat klinkt ideaal, zo'n dubbele standaard.

@ fietsstoeltje + fietsen... Ik vroeg me eigenlijk het volgende af... Stel je wil naar het winkelcentrum ofzo met de kleine op de fiets.. Hoe ga je het dan doen op het moment dat je daar aankomt? Of hebben jullie ook zo'n buggy standaard erop zitten?

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Lisanne van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!ben je lekker verwend door papa en mama?dikke kus van Neomi en haar Mama

Robine van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!en je papa en mama natuurlijk ook!!!hopelijk heb je een leuke dag gehad!

Marye jeetje meid wat kloote dat ze alweer zo ziek zijn.net wat je zegt, denk je dat je het wel hebt gehad, zijn ze weer ziek.
    Echt super sneu nu het ook nog eens met de verjaardag is.hopelijk gaat het morgen een stuk beter en kunnen ze genieten van hun verjaardag.

Linda, wauw wat goed zeg dat ze ineens zo snel gaan!was hier ook hoor!en wat een grappige foto haha, dat zijn toch die schoenen van het kruidvat?toch maar gekocht toen?

kusie wauwww wat super goed van stan!!!Neomi zegt nog geen mama hoor haha, dus vind t heel knap!

Bedankt voor jullie complimentjes over de outfit voor d'r verjaardag, vooral die van de jongensmama's waren erg leuk;)
    vind t zelf ook erg leuk, en de rest wat we hebben gekocht is ook super leuk, zal straks of morgen ff kijken of ik nog wat kan laten zien!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ chantal: uihhh, nee, zolang ze niet kunnen lopen, zit er hier winkelen niet in op de fiets, hahah. Tis dan echt gewoon fietsen en verder niet zoveel. Ook naar het kdv brengen ofzo, dan zullen ze toch echt moeten een paar meter moeten kunnen stappen :)

@ ano: whaha, je let wel op de details he ;) nee, die schoentjes(slofjes) zijn van de 9maanden beurs! :) van dutchbaby volgens mij (ofzoiets)

6. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Kussie: Karel begint zo'n beetje zindelijk worden, maar we zijn niet heel erg actief er mee bezig, dus het is nu half half. Soms zegt hij dat hij moet plassen of poepen en dan gaat hij naar de wc. Soms zegt hij het ook wel en even later dat hij het al in de luier heeft gedaan. Ach, komt wel, ik vind de luier op andere momenten wel handig, dan hoef je niet meteen te reageren, en met de wc wel. Hij kan trouwens wel een uur op de wc zitten met een boekje. En laatst vroeg hij om de krant (mijn man en ik hebben ook wel de gewoonte om op de wc te lezen, haha!).

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahha wát een foto!!! hahahaha Dat wordt er me nog 1 later!

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    setti: leuke foto's heeft lisanne een leuke dag gehadd???

Lara: jij ook natuurlijk robine ook lekker verwend??4

Superb: alvast bedankt voor de felicitatie!

Wat goed van de kindjes die opeens kunnen staan!!!!WAUW!!!!

Marye: jeetje zeg dan dnek je alles gehad te hebben met ze en dan dit weer! bah bah bah hoop dat ze gauw weer wat eten en drinken en dat morgen alles gewoon goed gaat!!!Sterkte!

Hier: net ales versierd........zal morgen wel fotó's plaatsen......EN mijn kanjer de doerak kan gewoon lopen alleen als hij het door heeft dat ie los loopt schrikt ie en laat ie zich vallen! het zijn overigens maar een paar stapjes hoor het is niet zo dat ie de marathon loopt ;)

Nijnja: hahaha die karel!!!!!! Leuke foto! hoe oud zijn ze eigenlijk als ze een beetje zindelijk worden????

Weet niet meer wie dacht ano! Leuke outfit!!!

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Nijnja, wat een super foto van Karel.

@ hier, Geloof het of niet maar Milan slaapt nu pas! Meneer besloot om om 21 uur wakker te worden en wilde niet meer slapen terwijl hij stik moe was.. Bij mij in bed sliep hij binnen 5 minuten maar zodra zijn ruggetje zijn eigen matras raakte was het krijsen geblazen.. Pfff. .Ik hoop dat de nacht wat beter gaat!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pfff succes chantal!
    Hier ook een ongedurig mannetje... jesse is al 3 keer huilend wakker geworden. Arno is er nu net heen.
    Hopelijk slapen ze lekker vannacht! Ik zal de laptop maar eens gaan afsluiten hihi

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Vriendlief: Gefeliciteerd met JAN!EEn hele fijne verjaardag vandaag!!!

Jedalin en Chantal: Hoe zijn jullie nachten gegaan? Beter dan de avonden hoop ik?

Nijnja : Wat een super foto van Karel!

Hier: Sorry beetje kort. Florine nog steeds ziek. Gisteren had ze wel iets van 150 ml boullion binnen gehouden. Maar verder komt alles er weer uit, vanochtend ook al. Pepijn nog flink diarree, maar die is er niet ziek van. Alleen lastig voor papa en mama ;)

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Jan gefeliciteerd met je eerste verjaardag

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Nijnja: Wat een geweldige foto van Karel!!

@ Marye: Het zit Pepijn & Florine ook niet mee. Hopelijk hebben jullie toch een leuke verjaardag.

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    HIEP HIEP HOERA VOOR JAN!!!!NEOMI EN IK WENSEN JULLIE EEN HELE FIJNE DAG!!!!

Marye, he meid wat balen dat ze nog zo ziek zijn.
    Hoop echt dat ze toch wat binnen gaat houden en jullie gewoon de verjaardag kunnen vieren!!!mijn duimen draaien hoor!

mama's met een slechte nacht, hoop dat jullie komende nacht weer wat beter slapen, of beter gezegt, jullie kids!!!

hier:vandaag een lui dagje, wat een schijtweer zeg, miezerige sneeuw.

iemand van jullie al eens bij ballorig geweest?wil daar misschien even heen vanmiddag als jef thuis is van het voetbal.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jan gefeliciteerd met je 1e verjaardag maak er maar een leuke gezellige dag van

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier goedemorgen allemaal ik ben zo brak zeg!!! mn meisje is flink verwend met speelgoed kleren en geld en natuurlijk ook snoepjes en patat dat ze gegeten heeft. ik zal zo een paar foto's showen de rest staat op hyves ik heb ook daar niet alles geplaatst want heb te veel foto's. wat we wel vergeten waren was het kaarsje op de taart te doen stom he?

kussie ooowww das een smelt moment he???? mama klinkt zo bijzonder uit t mondje van je kleine.

marye hoe gaat het nu met P&F???? toch nog een feestje voor ze en hebben ze nog gedronken en gegeten wat ze binnen konden houden en de luiers niet te vergeten he hebben ze nog geplast?

gwendolyn dat klinkt lekker voor op t kdv

jedalin jaa wat geweldig van daan zeg. en die foto's had ik op hyves al gezien echt geweldig goed zeg.

eliesah haha die foto met bison hihi echt cool . je hebt t weer uitgegeven hoor ik al maar wel leuk hoor al die koopjes
    leuk dat t zo fijn was met zoe leuk is dat weer he zo'n kleintje

nijnja wat een geweldige foto van karel hihi gewoon de krant lezen op het toilet hihi

chantal en hoe heeft milan de nacht verder gedaan?

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    de taart dus zonder kaarsje

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mn verjaardags outfit is nog te groot dus nu heb ik mn kerstoutfit nog een keer aangekregen

Bekijk bijlage 131571

Deel Deze Pagina