ze heeft gister wel ook weer koorts gehad en dus hebben we haar gelijk een zetpil gegeven en de rest van de dag is ze gelukkig wel gewoon vrolijk geweest.
@ Jedalin: Super om te lezen dat Daan geen last meer heeft van kapotte billen!! Wat een zaligheid voor het mannetje.` Hahahahaha, de heren hebben geen klimtoestel nodig, ze gebruiken elkaar wel Gaaf dat Daan zelf kan gaan zitten!! Leuke foto's! Voor je het weet staat Jesse. Hij is zo druk aan het oefenen. Dan zal zijn broer wel snel volgen. @ Setti: Zo te zien aan de foto's op hyves heeft Lisanne een heerlijke eerste verjaardag gehad. Ze is goed verwent. Jurkje staat erg chique!
@Vriendlief!! HOERAAAA Jan is jarig!! Van harte gefeliciteerd met zijn 1e verjaardag!!!! Hoe is het met je zenuwen! @ Jedalin, wat een super foto's van je kids, hihi, vooral die waar ze vrolijk over elkaar heen rollen!! Prachtig heh, dat ze zich samen zo kunnen vermaken, al lees ik ook in Marye's berichten dat de één altijd baas boven baas is, hihi! Mooi is dat @ Setti, ook van jou zulke mooi foto's van Lisanne, wat leuk hoe ze zo trots bij haar cadeau's zit... Ik mag hopen dat Stan ook zo blij zal zijn en niet in paniek schiet.. Nieuwe dingen vind hij vreselijk. Dat word me steeds duidelijker! @ Nijnja, whaaaaa, die foto is gewoon TE goed!! Gaafff joh!! Zie ham daar ook lekker wijs zitten "lezen" op de WC! GE-WEL-DIG!!! @ Chantal, ja het is echt gaaf dat Stan het zegt, al heeft hij er geen notie van dat hij nu "mij" roept, whahaha!! Maar hij ZEGT het! Das toch al geweldig!! DAT is een super goeie vraag overigens.. Hier het zelfde dilemma hoe ik dat aan moet pakken.. Hij is haast nie te tillen, dus als k naar de winkel toe ga op de fiets zit ik mooi met de gebakken peren. En het ziet er nog lange nie naar uit dat Stan zal gaan stappen, hahaha! Dus dat word nog steeds boodschapjes doen met de auto.. Zucht... @ Eliesah, als je zo op Zoë past, wil je dan zelf nie spontaan een 2e? Of ben ik te voorbarig! @ hier, hihi, Stan heeft vanmorgen ook al weer verscheidene keren mama gezegd! SMELTTT!! Maar wat hebben we een nacht gehad... 6x (!!!!) eruit!! Die nieuwe buurman van mij is een drama, wat heeft die kerel een herrie bij zich.. Moet niet te lang duren, want dan ga ik heen!! Ik was er zo klaar mee gisteravond! Maar goed.. En dat terwijl ik nog wel op hyves had gepost dat hij zo heerlijk sliep! Nouw, had het nog nie geplaatst of het lopen begon.. Echt ships! Heb toen ook gelijk dentinox gesmeerd. Voor de zekerheid... Zow ga Stan zo es even in badje doen!! Liefsssss mij
Ik denk dat Joënna last heeft van haar tandjes. Gisteren 10 poepluiers verhoont. Kind kan zelfs geen windje laten, zonder dat haar broek vol zit. Gisteren heeft ze een krentenbol op. Normaal vind ik daar de volgende dag niks van terug, maar nu kwamen alle rozijntjes er onverteerd uit. Billen beginnen een beetje schraal te worden. Ben maar begonnen met maizena in de luiers voordat haar billen zo wel kapot zijn.
@ Kussie: Ja, de beurs was erg leuk, maar ik ben niet lang geweest. Het was redelijk druk, en had al een paar zware inkopen gedaan. De volgende dag flink wat spierpijn gehad. We gaan zo naar het Alexandrium toe. Kijken voor een stoomreiniger en een leuke verjaardagsoutfit voor Joënna. Anders heb ik op internet een leuke outfit gezien.
@ Jedalin, jij dus ook al een onrustig mannetje in huis. Hoe is jullie nacht gegaan? @ Marye, jeetje zeg.. Nog steeds ziekjes? Tis toch weer wat voor je 2 schatjes! @ Vriendlief, GEFELICITEERD MET JAN!!!!! @ Setti, wat geweldig dat Lisanne zo'n super verjaardag heeft gehad.. Lekker verwend dus .. Heerlijk toch! Mooie foto's hoor van het jarige jopje!! @ Kussiexx, wat heerlijk dat hij nog steeds mama zegt! @ Hier, nou de avond en nacht was één groot drama!! Het gedeelte voor middernacht hebben jullie al kunnen lezen en erna was ook drama. Ik denk dat Tony en ik er beide 4x uit zijn geweest. Milan is net lekker met papa in bad geweest en ligt nu lekker te slapen.. voor hoelang het duurt :O
kussie t zal vast en zeker goed komen met stan zn verjaardag hoor dat geloof ik wel . en irritant je buurman zeg
@ Gwen, komt dat niet van die frikandel, hihi, die poepluiers? Ik weet niet of de buikjes van die kleintjes vette hapjes al aankunnen? Goed dat je dat spul gebruikt, al ken ik het niet! Hopelijk voorkomt het erger bij Joenna! Succes met het scoren van een outfit! Hoop dat het lukt!! @ Setti, ik zie het ook vanzelf wel. Stan is nu eenmaal snel overstuur. Maar het gekke is, gisteren waren ze bij mijn ouders de tuin aan het omploegen met een enorme kraan, en hij gaf geen KIK! Dat snap je dan toch ook nie, zo'n enorm ding met veel lawaai @ Chantal, ook al een but-nacht dus! Nouw hier ook! Pfff, ik kon die buurman wel de nek om draaien!! Hopelijk heeft het badderen Milan lekker rozig gemaakt... @ Marye, en? Hoe drinkt Florine nu? Ik hoop zo dat ze genoeg vocht binnen houd nu!! *knuffel* @ hier, wil weer een cd gaan branden, wil weer zingen! @ hier, zucht, ik geloof dat ik echt een probleem heb met mijn ex... Ik vind hem nog steeds leuk meiden... Tenminste, van het beeld wat ik voor me heb. Hij is natuurlijk ook veranderd de afgelopen jaren... Waarom komt ie nouw nie gewoon ook es ECHT langs, zodat ik zie dat er echt nix meer is, en ik "wakker" word... *snif* Ik wil hem gewoon ZIEN! Maar hij smst nie eens terug.. Ik lijk wel een puber, steeds op mijn telefoon te kijken... CRISIS! Zow, moest het even kwijt! Whahaha, iemand die iets opbeurends te melden heeft, mag graag reageren!! Whahaha!! @ Superb, ik hoop dat de reis goed gaat naar NL en dat jullie iets geschikts zullen vinden!! -moest er ineens aan denken- @ Alies, heb jij eigenlijk ook een bon bij de autostoel gekregen? Want ik had de verzekering gebeld of mijn stoel wel verzekerd is in de auto, en dat is wel zo als ik de bon maar heb.. Maar er zat wel garantie etc bij, maar geen bon? @ Lisette, whoehoooeej, ik zag op hyves dat Sem ook als een speer gaat!! LEUK!! Geniet er maar lekker van!! @ hier, I love it so much, als Stan mama zegt! Pff, ik smelt wel 20x daags nu! Whahahaah!!
kussie haha misschien maar beter ook dat je m niet ziet en misschien moet je hem ook maar niet meer smsen. anders blijf je jezelf zo voelen.
@ Chantal: Pfff, daar ook een slechte nacht dus. Hier ook.. . Beide aantal keer eruit geweest en om kwart over 3 was daan klaar wakker en half huilerig/lacherig. Dus toen een klein flesje gegeven. Daarna was ie nog erg wakker, dus hebben we hem maar bij ons laten liggen aangezien ie anders jesse zou wakker maken. Toen is ie op zich wel vrij snel in slaap gevallen (na een kwartiertje ofzo) en heeft ie bij ons geslapen tot 7 uur haha. Wij dus toe nook wel lekker geslapen. Op zich viel het uiteindelij kwel mee, maar wij waren zo stom om pas na 01.00u naar bed te gaan
Jan Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!! Setti, wat een lieve foto's van jullie meisje! Lekker verwend zo te zien!