Jeej hahah na een weekend met een shoarmapizza, friet met een frikandel en kroket en een zak m&m's....heb ik het beste gewicht in deze 1.5 maand tijd afvallen! whahah, het slaat toch ook helemaal nergens op.... weeg nu 69,7
Ik ga eerst twee kleintjes alsnog van harte feliciteren met hun 1e verjaardag en wel: dreumesje Lisanne en dreumesje Robine Wat een heerlijke foto's heb ik net gezien, Setti! Op deze zonnige dag natuurlijk ook hoera voor dreumesje Jan
Jedalin, jouw dieet is vast goed vol te houden zo Mooi gewicht heb je al, trouwens! Hier net 2 kilo eraf, nog 4 te gaan (dan weer 78 kilo bij 1.80m) Ben nu onder het startgewicht van beide zwangerschappen.
pff hoe hebben jullie dat met bezoek gedaan dames, op de verjaardag van jullie kindjes? Ik wil graag onze ouders, broers en peettantes en mijn oma uitnodigingen.. dat is dan al 11 man. Mijn vriendinnen wil ik uitnodigen, eigenlijk zonder aanhang maar daar is arno het niet mee eens, dus dat is dan al 17 man. dan ook nog de buren die met 4en zijn. Ik kan toch niet op 1 dag 32 man laten komen?? Kindjes worden volgens mij tureluurs als ik dat doe. Maar ja, de uitnodigingen zijn al gedrukt dus tis gewoon 13 maart. pfff.
jedalin wat goed dat je alsnog bent afgevallen. ik ga er bewust een week niet op staan heb 2 dagen frietjes en taart gegeten (2 kinderverjaardagen) darcy wat goed zeg al 2 kilo kwijt. dat is een mooi streef gewicht als je zo lang bent. visite op kinderverjaardag haaha mn hele huis was vol met visite ik had bewust van 12.00 tot 20.00 op de kaart geschreven maar iedereeen kwam tussen 2 en 3 en de meeste bleven meeeten er was een periode dat ik stoelen te weinig had. we hebben een 3 en 2 zits bank. 6 eetkamerstoelen, 4 klapstoelen geleend van mn oom en 5 klapstoelen geleend van mn schoonouders er werden krukjes gebruikt en de voeten bank die achter de eethoek staat en toen konden steef en ik zelf niet eens zitten. ze heeft smiddags ook nog gewoon geslapen door de herrie heen.
verjaardagsvisite: ik heb besloten het gewoon een beetje klein te houden.onze ouders en zussen, stel vrienden van me schoonouders, een nicht en d;r vriend en een oma.dan kom ik op 15man. Vriendinnen vraag ik niet, 1 komt de dag ervoor, de ander is net een week terug bevallen en de anders nou ja ik nodig ze niet uit haha. volgend jaar als ze het wat meer doorheeft vind ik het anders, maar nu vind ik het wel goed zo... vanmiddag naar Ballorig geweest, was best gezellig!!! xx
@ uitnodigen, pff, ik ga het mooi in etappes doen hoor!! Als ik (te)veel mensen uit nodig, dan is het feest op een heel andere manier hier, en das nie de bedoeling... Dus op z'n verjaardag komen alleen mijn ouders en broer en een tante. En ik nodig vriendin uit op andere dag... @ Setti, haha, tjah... Ik weet het niet, ik wil hem gewoon juist graag een keer zien, om te zien of er nog "iets" is of nie, eerder kan ik het denk ik ook nie afsluiten.. Dus tis gewoon afwachten nu...
De bon heb ik hier wel. Ik mail 'm naar je. Ik dacht dat ik ook nog een papieren versie toen op je stoel had gelegd tezamen met Stan's t-shirtje, maar weet het nu ook niet meer zeker. @Vriendlief GEFELICITEERD met JAN!! @setti leuke foto's van Lisanne. @all vandaag naar Aviodrome geweest en daarna nog ff naar Bataviastad. Ben helemaal gaar. Had een waardebon voor 4 personen voor Aviodrome gewonnen dus met mijn zusje, mijn man, Alisha en Melanie heen geweest. In Bataviastad nog leuke....Nikes voor Mel gescoord maat je 22. Dus die kan ze voorlopig nog niet aan. Maar vond ze zo leuk.
@ Jedalin: Soepstengel, rozijntjes, klein ontbijtkoekje, mini krentenbol, nog een stukje fruit, volkoren biscuitje, beetje yoghurt, kaas stengel. Op de 9 maandenbeurs hadden ze van Nestlé fruitreepjes in de aanbieding, en die wil ik ook eens proberen. Afgelopen week hadden ze bij de c1000 cheestrings in de aanbieding, en die ook meegenomen.
@ Verjaardag: Ik heb op de uitnodiging van 11.00 tot 17.00 opgeschreven. Tussendoor zal ze uiteraard nog een keer slapen. Expres tot 17.00, zodat we nog even rustig kunnen eten, en ze in alle rust naar bed kan gaan.
Hoi, Even snel want ben gaar!! Bdankt voor de felicitetaies!!!! Setti leuke foto's!!!!!!wat een schatje is het toch ook Marye: bah meid hebben ze wle nog een beetje een leuke dag gehad???? ik hoop het wel! ow verder weet ik het niet meer... Hier heel leuk vandaag maar heel druk...en jahoor on de ochtend was Jan nog even lekker op zijn hoofd gevallen op de rand van de tafel......heel leuk dus hij heeft nu een blauwe streep op ze hoofd en zal er wel even last van hebben!!!! Verder super leuke dag gehad..... 2 paar nikes gehad 1tje in maat 22 en 23,5 maat 22 was nog iets te groot dus kan ie straks wel aan als hij echt loopt! ook heel veel kleertjes gehad en een pet en een hele leuke auto van mijn vader die hij al uhm 25 jaar heeft.......het is een soort dinkytoy maar dan waar jan in kan zitten en kan trappen.....! zal morgen even kijken voor foto's als ik bijgekomen ben Slapa lekker xxx
Dankje voor je antwoord Peperkoek, mogen ze dat dagelijks? En rozijntjes, kauwt ze daar op? hihi ik merk wel dat ik best huiverig ben in dingen geven.. net als een kaasstengel... dan denk iK; mag dat wel?! maja, vast wel.
Ik heb besloten dat we het in 2 dagen verdelen. Mn vriendinnen + aanhang (17 man) op donderdagmiddag of avond (mogen ze zelf weten) en familie (16 man) op zondagmiddag .
bij mij krijgt ze een liga milkbreak, of een rijstewafeltje en nu zo'n fruitreep van nestle of een bisquitje volkoren. of een ontbijtkoekje