Ik geloof dat ik nog wat felicitaties moet doen.... @Setti; gefeliciteerd met Lisanne! Beter laat dan nooit... @Lara; gefeliciteerd met Robine @Vriendlief; gefeliciteerd met Jan! Ik hoop niet dat ik nu iemand alsnog vergeten ben.
Hier heeft Fenna gisteren voor het eerst mini-ontbijtkoek op. Vond ze super! Ik denk niet dat het erg is hoor, zit een beetje suiker in, maar niet meer dan in koek hoor!
@ Jedalin, wooow, zo wil ik ook wel afvallen @ Verjaardag, wij vieren het vanaf 1400 uur en tussendoor leg ik Milan gewoon op bed als hij moe word. Ik heb niet zo'n hele grote familie. Tony's ouders (2) Mijn moeder (1) Tony's zus + aanhang (4) Vriend van mij + partner (2) Vriendin van mij + partner (2) Mijn oom en tante (2) --> Maar die komen op zondagmiddag heel kort.. (want ik ga daarna met Lisetje naar Usher) @ Tussendoortjes, Milan krijgt, rijstewafels (voor baby's), soepstengels, Nijntje koekjes @ Hier, zo naar het cb om 11.20
Hey dames, Ik kom alleen even ego sorry.... Gisteren heeft Florine bijna niets meegekregen van haar feeestje. Ze is over de hele dag 1,5 uur wakker geweest. Pepijn iets langer maar ook daar gaat het slecht mee. Dus helaas was het niet echt een succes. Heb ook maar iets van 3 foto's. Ze zijn wel heeerlijk verwend!!! Little people, shirtjes, geld (strandspeeltjes enz waren nog niet te koop), boekjes, anders speelgoed met geluid, batterijen Erg leuk. 'savonds op de HAP geweest, Florine heeft niet meer dan 200 ml binnengekregen gisteren. En Pepijn geeft nu over en heeft vreselijk diarree. Maar goed we werden afgescheept omdat het vast van Florine haar doorkomende kiezen kwam. Ze was nog niet uitgedroogd dus ja.,.. maar weer mee naar huis. thuis op bed gelegd, in de slaap af en toe wat ORS binnengekregen. Na 15 uur slaap nu geen plasluier meer, beide wilden ze maar 6 ml. ORS en vooor de rest niets. En Pepijn kotste dat net zo hard weer uit. Nu dus maar onze eigen HA gebeld. Ze zijn nu aan het overleggen wat we gaan doen, maat hopelijk neemt die ons wel serieus.Ik hoor het zo want ze zouden me terug bellen. Verder ook nog leuk nieuws: Florine haar melkgebit is compleet!!!!! Van alles is er wel een puntje door, het moet nog even verder doorkomen natuurlijk maar van alle 8 haar kiezen is een puntje door en van de hoektanden ook. Zooo cool!!!
@ Marye, woow dat is niet zo leuk!! Ik hoop dat jullie eigen huisarts jullie wel serieus neemt en maatregelen treft die het beste zijn voor de kids!! Beterschap!
@ Marye: Pepijn en Florine zijn goed verwent!! Laat je a.u.b. niet afschepen door je huisarts. Klinkt echt niet goed dat ze nog geen plasluier heeft gehad. Zal inderdaad wel met haar gebit te maken hebben (man o man wat gaat ze hard), maar dan nog. Heel veel sterkte!!!!! Pepijn & Florine zijn voor het komende jaar wel even genoeg ziek geweest @ Vriendlief: Zo Jan is lekker verwent!! @ Jedalin: Geen idee of ze het dagelijks mogen. Zo'n mini ding, lijkt mij geen probleem. Ik vind ze ook erg makkelijk om mee te nemen, daar ze per stuk verpakt zijn. Rozijntjes kauwt ze hier goed op, en eet ook een doosje leeg. Bij de eerste dacht ze die in 1x te kunnen doorslikken, maar kwam erachter dat kauwen toch wel handig is. Kaasstengel krijgt ze niet veel, daar ik ze wel zout vind. Als we in de stad langs de bakker lopen, krijgt ze hem nog wel eens. Bij mijn vriendin krijgt ze die ook nog wel eens als tussendoortje. @ setti: Vind Lisanne die fruitreepjes van Nestlé lekker? Ik heb er net 1 geprobeerd, maar na een paar happen was ze hem zat. Die liga milkbreak, geeft dat net zo'n zooitje als de baby liga's?
@ Marye, tis echt té gek voor woorden... Net wat je zegt; hoe ver willen ze het laten komen, dat ze wel uitgedroogd is! Waardeloos! En dat voor een ziekenhuis! Vind het echt erg!! Harstikke goed, dat je het er niet bij laat zitten en dat je je eigen huisarts hebt ingeschakeld! Ik hoop dat je ondertussen meer weet, en dat ze je serieus nemen en verder helpen!! Dikke knuffel voor jullie allemaal!! *knufff* @ Jedalin, Stan krijgt nog helemaal nie veel tussendoor... Nu vraag ik me dus af of tie te weinig krijgt.. Heb ook het idee dat zijn pampers losser gaan zitten... Hij krijgt af en toe een rijstewafel.. (voor baby's van 8 mnd) Verder nog nie... Die nijntje koekjes vind ik veelste hard En soepstengels moet ik toch maar es gaan halen, maar dat vind ik ook zo eng.. @ Gwen, wat een super foto! Ze kijkt ook zo geinteresseerd mee!! Lief hoor!! *smelt*
Gisteren naar het Alexandrium geweest. Wilden heel graag een stoomreiniger kopen. Alles afgestruind, maar geen stoomreiniger kunnen vinden. Bij de mediamarkt hadden ze er wel 1 die betaalbaar was, maar die hadden ze niet meer. Ja, nog een paar duren van een paar honder eurie's, maar dat feestje gaat niet door. Dus thuis gekomen zonder stoomreiniger, maar met nog wel een leuk plastich hobbelpaard voor haar verjaardag. Ook geen kleding kunnen scoren (niet bij de H&M, prenatal). Er was niks naar mijn zin. Ook niet bij Zara. Dat vond ik wel een beetje tegenvallen. In het uitverkooprek hingen wel een paar leuke dingen, maar niet meer in haar maat. Dat word dus nog wederom verder kijken.
@ Kussie: Hier moet ik de luiers ook steeds strakker dichtdoen (ondankds dat ze eet als een bootwerker). Denk dat het met de groei te maken heeft.
Kussie die Nijntje koekjes lijken hard. Maar dat zijn ze niet. Mel zuigt gewoon op zo'n koekje. Mel krijgt 's ochtends meestal een rijstwafeltje, Nijntjekoekje of een ontbijtkoekje. Of als Alisha geen zin in broodkorst heeft dan lust Melanie die wel. Marye beterschap voor je kids.
@ kussie: Hmm soepstengels eng? Meid, laat je mannetje er lekker mee aanklooien en happen..hartstikke goed voor hem! En lekker en gezond. @ t ussendoortjes: dankje voor jullie reacties! kan ik tenminste wat meer variatie gaan geven dan een soepstengel haha. Ze hebben wel een tussendoortje nodig; 12 uur brood en dan pas om 5 uur groenten vinden ze te lang. Peperkoek gaf ik gewoon een plakje van een grote peperkoek. Da's neem ik aan ongeveer hetzelfde als zo'n miniverpakking?? @ Marye; jeetje dat klinkt niet best!!! Hopelijk hoor je snel iets van je HA en wordt er nu wel serieus gehandeld!! Sterkte thuis...pff, dat zullen zware dagen zijn zeg, met 2 zieke ukkies. @ hier: hmm weer een slechte nacht. Toch een sprongetje dan?? Om half 3 jesse klaarwakker en huilerig. Wilde neit meer in zn bed, dus dan maar bij ons erin aangezien we beide vroeg op moesten. HIj viel redelijk snel in slaap. Om half 5 vervolgens Daan huilen. Wilde ook niet meer in zn bed, huilen huilen. Dus Arno een slapende jesse in zn eigen bed gelegd en daan bij ons erin. Die heeft nog wel 3 kwartier wakker gelegen, met papa, want ik sliep wel haha. Vanmorgen werden we met zn 3en door de wekker wakker. Pff..dit is al de 2e nacht met kids bij ons in bed. Dat moet maar gauw afgelopen zijn hoor! Verder..moet ik maar eens een verjaardagsoutfit gaan zoeken voor 1 van de 2. hahah Heb pas 1 outfit maar kan steeeds niets leuks erbij vinden! Lastig lastig. heb die outfit trouwens in maat 80. Laatst ff gepast want ze zitten nog in 74, maar t past gelukkig goed! (wel aan de ruime kant maar niet te) Nu dus iets erbij vinden nog.
Goeie foto, Alies! @tussendoortjes: eigenlijk kan alles wel zo'n beetje en natuurlijk geldt dat het met mate moet. Op de opvang krijgt Megan wel eens een TUC-koekje... lekker zout en met kaas, dat kind smult ervan Florine al een heel gebit Wauw, goed hoor! Hier nog slechts twee ondertandjes (al vermoed ik twee doorkomende boventanden, maar dat vermoed ik al maanden ) Marye, hoe is het nu?
boomer idd beter laat dan nooit toch?? hihi dankje ! hoe is het met fenna? en die ontbijtkoekjes krijgt lisanne ook hoor t is een gezond tussendoortje dus kan geen kwaad chantal en lisetje wat leuk zeg dat jullie samen naar usher gaan gezellig hoor chantal en hoe was het op het cb? marye wat ik ook al zei op hyves van kiezen gaan ze niet slechter drinken hoor dus goed dat je je eigen ha heb gebeld je kent je eigen kind het best en gewoon blijven bellen en doordrammen tot ze je serieus nemen hoor. en dr hele gebitje al compleet zeg jee dat is mega hard gegaan. jammer dat ze niet veel van de verjaardag hebben meegekregen maar hun gezondheid staat voorop dus idd als ze slapen dan slapen ze dan hebben ze ook minder pijn. ben benieuwd wat de ha zegt gwendolyn die fruitreep heeft ze pas 1x gehad hoor ik had m van de 9 maanden beurs en ze heeft m voor de helft op. zelf heb ik geproeft en vind m zuur! en die liga milkbreak daar knijt lisanne minder mee dan de gewone liga ze sabbelt er nu meer op en dan schaaft ze het met dr ondertanden eraf zo schattig of ze pulkt erin met dr nageltjes ik heb een stoomreiniger van steam clean pro en die is echt ideaal en nog betaalbaar ook ik heb er 60 euro voor betaald bij de makro en het handvat kun je verstellen. en is niet groot. Bekijk bijlage 131902 jedalin hopelijk is het iets tijdelijks het slapen misschien toch een sprongetje alies wat een leuke vrolijke foto van mel
Marije, Wat sneu dat ze bijna niks van hun eerste verjaardag meegekregen hebben! (Al zal het ze zelf weinig doen maar het is het idee he ) Hopelijk gaat Florine snel weer wat meer drinken en wordt het bij Pepijn niet zo erg. En als het hele gebit!! Jeetje wat snel! Terwijl de meeste die laatste kiezen pas rond de 2 jaar krijgen dacht ik! Hier alleen nog 1 tand beneden en 1 boven die er net door is Kussie, Grappig dat je juist wel rijstewafeltjes durft te geven, die durf ik juist niet goed te geven... daar breken altijd van die korrels af waar ze zich hier juist in verslikken haha (ze krijgen het er zelf wel weer uit natuurlijk maar toch..) Ik geef wel soepstengel, ontbijtkoek, nijntje koekjes enz tussendoor. Maar ook niet elke dag hoor, soms heeft hij er helemaal geen behoefte aan, ook niet erg. Jedalin, Pff ik vind sprongetjes met 1 kind al vermoeiend, laat staan met 2 En dan moet ik eerlijk zeggen dat Ivar er nooit veel last van heeft... De oudste daar in tegen kon er ook wat van tijdens sprongetjes...
@ gwendolyn, waar woon je? Ik heb hier nog een stoomreiniger liggen waar ik niks meer mee doe. Voor een klein prijsje mag je hem hebben hoor! @ hier, bij het cb was alles weer goed.. We hebben een lange slanke man 11,5 maand: Lengte, 78 cm Gewicht, 9628 gram
@ Kussie: Hahahahaha, ik vind het wel een beetje grappig: Soepstengel was het eerste wat ik te knabbelen gaf, daar het makkelijk in de hand te houden is, en zacht word in de mond. Rijstewafels stikt ze af en toe nog steeds de moord in, dus die krijgt ze hier amper. Leuk om te lezen, zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende ideeën. @ Marye: Wat heeft de HA gezegt? @ Setti: Ik heb hem niet geproeft daar er banaan in zit, en dat vind ik echt heeeeeeeeeel smerig Ik heb deze besteld: Is een karcher. Kan ik ook meteen de badkamer etc. mee schoonmaken.
zo die is zeker lang en slank hihi. fijn dat alles weer goed was heeft hij nu ook weer prikjes gehad?