@ Floor, whaha, rustgevend hoor, dat je een stuk achter uit hun keeltje moest vissen!! Maar ik zal ze van de week gaan ophalen! Wil hem ook wel es wat anders geven. Soms krijgt hij ook wel een klein stukje ontbijtkoek, maar ben nog wel voorzichtig met dat soort dingen... @ Linda, whahaha, dezelfde achternaam als de kids, tjah, das OOK een reden!! HOE ROMANTISCH!! @ Kleintje, fijn dat het opgelost is, maar als ik Eugene was, was ik 'm allang gepeerd bij die baas. Tis elke keer weer dikke mik! Vreselijk! Wat een ^!@#%& @ Setti, fijn dat Lisanne zich altijd zo snel hersteld en zich overal zo goed aan aanpast.. En wat bedoelde je met dat je Marye een PB hebt gestuurd? Liefs
@ kussie: haha ja dat wilde ik toen graag dus toen wilde ik kijken of we goedkoop konden trouwen. Maar aangezien dat niet kan hier wachten we gewoon lekker tot de kids onze bruidskindjes kunnen zijn en dan doen we het allemaal zoals we graag zouden willen
ik had haar gepb om sterkte en beterschap te wensen omdat t nog niet op hyves staat wil ik niet degene zijn die dat daar vermeld. en even om haar groot gelijk te geven dat ze een klacht indienen en dat ze ten alle tijden haar moederinstinct moet volgen. daar heeft ze nu ook goed aan gedaan.
Hey!! Krijg net een sms van Marye, en zit toevallig bij de laptop, dus ik meld het gelijk maar even! Marye blijft in het ziekenhuis slapen bij de kids. En morgen mogen ze weer naar huis! Heb terug gesmst dat we allemaal erg met hun meeleven!! Liefs
Hahaha! En je hebt nog gelijk! Als het toch nie gratis kan, dan ook maar gelijk doen, als de kids groter zijn en ze bruidskindjes kunnen zijn!! Gaafff!! @ Setti, juist, ik snap het! Harstikke lief van je! @ hier, GOEIE TIJDEN!!!!
wat super dat het kan dat ze daar blijft bij de kids en dat ze morgen alweer naar huis mogen dus dan heeft het infuus ze erg goed gedaan
Marye sterkte1 Kussie: hijs nog steeds blauw maar heeft er geen last van hoor! hahah dank je voor het vragen....ZOZO jij bent ook sprotief......staat altijd maar in de sportschool! uhm ik ga nog even foto's spammen.......
ik heb al wat foto's op hyves gezien en die ene met die knipoog is echt cute je zou m zo willen zoenen hihi
wooow super gaaf vriendlief, die auto!!! gaaf!!! Ohhh en kijk dan toch, die hiep hiep hoera!! whahaha die is wel veeel enthousiaster als dat ze hier doen, whahah. hier bungelen die handjes zo'n beetje in de lucht. En hij staat daar gwoon los joh! wat ziet ie er toch oud uit Hij lijkt wel 2 joh Wat heeft je vriend de taart gaaf gemaakt!!! super mooi geworden!
Jedlin: jajaja hij werd steeds enthousiaster met ze handjes..... Taart: Ja is zelf gemaakt maar hij was een beetje mislukt wegens tijdgebrek....Maar ach hij is wel leuk!
@ Vriendlief, wat een superfoto's! En Jan ziet er zo stoer uit!!! Vind het echt een super mooi ventje!!