Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vriendlief, super leuke taart hoor, niks mis mee!!!en die knipoog, echt cute!

Marye, jeetje meid wat hebben jullie toch een pech.nu al voor de 2e x opgenomen in zo'n korte tijd!!wel een fijn idee dat ze morgen weer naar huis mogen.wat een lul zeg die invalarts:x, goed dat je eigen ha een klacht in gaat dienen!

kussie, goed hoor dat je weer bent wezen sporten!!!en ook al vind je het niet leuk, je bent er toch even uit!

Gwen, nee h&m en prenatal kon ik ook niks vinden, maar ik vond juist dat ze bij zara veel leuke dingen hadden...smaken verschil zeker haha.:D

chantal, zo Milan is goed gegroeid zeg, goed hoor!!en wat leuk dat je samen met Lisette weggaat!veel plezier alvast :)

Eliesah, wauw gefeliciteerd meid!!!wat leuk en wat snel!!!!mijn jurk hangt nog boven hoor haha:p

Jaaaa heb vandaag de driewieler besteld die ik hier had laten zien!hij zoudeze week in NL binnekomen, maar dat kon ook uitlopen, maar niet dus, als t goed is word ie morgen al bezorgd!!!ikkuh is blij!!!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat leuk zeg dat je driewieler toch op tijd binnenkomt!!!!

heb je ook een site van zara???? ik ken dat helemaal niet niet qua kinder kleding

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ano; Oeh die jurk is wel suPertje mooi! Vraag je er veel voor hihi.. ;)

Gister de getuige gevraagd. M'n tante haha. Wilde ik eigenlijk altijd al doen. Het enige probleem is. We moeten morgen in ondertrOuw en dan moet je blijkbaar kopie van t paspoort meenemen van de getuige. (klopt dat?) ze woont in Amstelveen en was nu in een huisje bij haar dochter. Nou weet ze niet of ze voor 6uur thuis is en t nog op de post kan doen. Heb ik weer haha. Nou ja en anders vraag ik een broer.

Hier verder alles goed. Taleah zit weer lekker in haar vel, af en toe nog hoesten maar niet veel. Ze is helemaal gek van knuffels. Als ze er 1 zie gilt ze het uit en moet ze dat knuffeltje knuffelen haha..
    Zal proberen te filmen ;).

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Goeiemorgen!
    Alles goed? Hier wel. Kids hebben lekker geslapen; om 6 uur werd daan wakker en toen hebben we jesse ook wakker gemaakt voor de fles. Daarna zijn ze weer gaan slapen. Jesse rond half 9 wakker en toen ik ging werken sliep daan nog. Mijn peettante past nu op. :)
    Arno is vandaag jarig (en 37 geworden.. :p) maar we moeten allebei gewoon werken, haha, lekker saai.
    A.s. vrijdag ben ik zelf jarig trouwens :). We hadden van de kids hele mooie tekeningen gekregen die ze op het kdv hadden gemaakt. Super lief :).
    Verder doen we even geen kado's aan elkaar omdat dat er ff niet in zit deze maand. Zomervakantie hebben we de helft voor aanbetaald en fietsstoeltjes gekocht en moet ook nog een fiets voor arno komen. Dus wachten wel op het salaris dat deze week wordt gestort haha. En dan denk ik dat we gewoon lekker een keer een weekendje weg gaan :).

@ ano: wat leuk dat je je driewieler kan bestellen!! :D super! :)

@ hier: Gisteren bij de zeeman 2 grappige speelgoedsetjes gekocht voor de werkbank die we hebben voor over een half jaar ofzo. In die setjes zaten schroevendraaiers enzo. Arno dacht dat ze 5 euro kostte, maar nee, 50 cent per stuk! :D:D hahah

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Linda; Gefeliciteerd met Arno! :)
    Zo dat is nog eens een goedkoop speeltje. Leuk!
    Fijn dat ze weer goed hebben geslapen! Ze kunnen het wel.

Vriendlief; leuke foto's. Wat is Jan toch een knapperd!
    Mooie taart ook, en zelfgemaakt is ie toch t lekkerst. :p

Marye; hoe gaat het bij jullie? Zijn de kids al thuis.
    Hoop zo dat ze snel opknappen.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja, die heb je nodig inderdaad. Gefeliciteerd meid, wat leuk, trouwen!

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Vriendlief, wat een leuke foto's van Jan en hij lijkt inderdaad al wat groter (hij staat zo stevig en hij kijkt zo wijs!) Mooie taart, hoor. Ik vind er niks mislukts aan :D

Jedalin, Zeeman is hier ook een favoriet. Veel spijkerbroekjes komen er vandaan, handig voor op de opvang en er is geen gat in te vallen.
    Speelgoedjes zijn er ook zo leuk... ik heb er net twee rugzakjes gehaald van Disney, eentje van Cars en eentje van Tinkerbell. Voor onze kinderen, als we op zaterdag zwemmen :) Echt lief :)

Marye, ik hoop op goede berichten zodra je weer online kan!

Hier een dochter die gisteren 39.7 had - ze blijft spelen, maar is ook hangerig. Tanden? Die vervelende hoest? Ik weet het niet.
    Straks lekker inpakken, in de buggy met voetenzak en dan een flinke wandeling. Dat is altijd goed.

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hey dames, ik kom alleen even ego, want het is hier echt even te druk en hectisch om alles terug te lezen enzo.

Pepijn en Florine zijn weer thuis. Hebben vanochtend al gedronken en zelfs een beetje pap gegeten en alles is binnen gebleven. Helemaal goed dus. Wel kon het nog een weekje duren voordat ze weer echt de oude zouden zijn zei de arts maar goed, dat moet dan maar.
    Ik heb vannacht alleen zelf max 1,5 uur geslapen. Ik sliep bij Pepijn op z'n kamer, maar wat kan die jongen draaien en keren en snurken in zijn slaap :D Don sliep thuis omdat die vandaag gewoon was gaan werken dus die heeft gelukkig wel wat slaap gekregen, kan die vanavond mooi een beetje helpen!
    Ik ga even wassen draaien, strijken, schoonmaken en ondertussen veel kroelen met die 2 kleintjes.

Tot later!

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Darcy, get, das best hoog! Wat zielig! Indd, frisse lucht schijnt altijd goed te zijn!! Ik hoop dat je zelf ook geniet van de wandeling!!

@ Jedalin, gefeliciteerd met Arno's verjaardag! En och, geef elkaar een extra knuffel en kus, das toch het mooiste cadeau wat er is! Jullie liefde voor elkaar (of sla ik nu door, haha) Daar kan geen cadeau tegen op! ;) :D
    Fijn dat de kids een goede nacht hebben gemaakt!
    Daar knap je gelijk van op heh!

@ Eliesah, zou ook wat zijn, dat dat allemaal net niet lukt met paspoort etc. :( Dat zou super gaaf zijn als je in de jurk van Ano zou trouwen! :D En ik kan nie wachten op een filmpje van Taleah met haar liefde voor haar knuffels! :D:D

@ Ano, whoeehooej, leuk zeg dat ie morgen al binnen komt!! Dat zijn de berichten!! Leuk is dat dan heh! hihi!

@ Marye, ik ben zoo benieuwd hoe het nu met je kids gaat! Pff, ik hoop dat jullie weer lekker thuis zijn ondertussen!! En ik ben toch wel heel benieuwd wat dit nu is (geweest) Een virus ofzo?

@ hier, ben op werk! :D Moet eigenlijk facturen maken, maar wilde natuurlijk wel even spieken hier!!

Heb eens even op de site van de belastingdienst gekeken.. En ik kan als alleenstaande ouder WAARSCHIJNLIJK 913 euro terug krijgen!! DONDERS! Als dat zo is, ga ik echt huilen!! Das een compleet maandloon EXTRA!! Oww ik hoop het toch zooo!! Dat zou zooo fijn zijn!! Kan ik de fiets lekker zelf betalen, hoeven mijn ouders er geen cent aan bij te dragen! En misschien zelfs nieuwe kleren kopen als ik wat meer ben afgevallen!! Owww, duimen jullie voor me!!!

Liefsss

10. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Haha, wat heerlijk om te lezen dat ze weer thuis zijn, maar dat Pepijn jou de hele nacht heeft wakker gehouden.. Tis toch ook wel een boeffie heh!!
    Meid wat zul jij gelukkig zijn!! Ennuh, dat huishouden blijft wel heh! Geniet er van dat je kanjers lekker bij je zijn!!! :) Heh, wat ben ik blij om dit te lezen!!

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Chantal: Zie nu pas je berichtje:). Bedankt voor het aanbod. Als deze niks is, laat ik het je even weten.

Fijn dat alles weer goed was bij het CB. Inderdaad is hij erg lang. Heeft hij nog last gehad van zijn prikjes?

@ Kleintje: GElukkig is jullie vakantie toch nog goed gekomen!!

@ Eliesah:Gefeliciteerd!!!!, wat gaaf dat jullie gaan trouwen!! Wat geweldig dat Marc het allemaal geregeld heeft. Dat is nog eens een verassing.
    Wij zijn ook gewoon gratis getrouwd.;)
    Poepluiers zijn gelukkig weer redelijk normaal. Wel wat dunner nog als normaal, maar niet meer 10 op een dag en de rest na behoeften.
    De maizena heeft wel zijn werk gedaan. Geen rode geïrriteerde billen meer. Wel gooi ik 's avonds nog een beetje in haar luier voor de nacht.

Jorgen had een getuigen die buiten Tiel woonden, en daar moesten we wel een kopie van het paspoort hebben. Van de getuigen die in onze woonplaats woonden niet.

Zo dat word inderdaad een drukke verjaardag voor Taleah (en jullie).

@ Jedalin: Ook raar dat het bij jullie niet kan om gratis te trouwen:(. Bij ons zijn wel de regels veranderd, dat je alleen nog je getuigen mee mag nemen, en verder niemand. Ik ben voor die regel nog getrouwd, dus had beiden famillies en onze vrienden meegenomen.

Leuk dat Daan en Jesse het zelf kunnen!! Wat gaan je jongens in 1x snel. Hoe gaat het met staan van Jesse? Lukt het hem al zelf?

Gefeliciteerd met Arno zijn verjaardag.

Heerlijk weer een keer een goede nacht.

@ Marye: Fijn dat Pepijn en Florine weer thuis zijn. Goed dat je op je eigen gevoel vertrouwden!!

@ Kussie: Mijn duimen draaien op volle toeren. Ik hoop zo dat je het geld krijgt!!! Wat een heerlijke meevaller!!

@ Setti: Ik heb een matte vloer met een relief erin, ben heel benieuwd hoe hij mij gaat bevallen.
    Lijkt me inderdaad met een glimmende vloer niet fijn als hij nat blijft. Zie je allemaal strepen met opdrogen.

@ Ano: Ben een beetje besluitloos wat ik voor haar eerste verjaardag qua kleding wil:). Zag wel verschillende leuke dingen ertussen hangen, maar dan begon ik weer vreselijk te twijfelen.

@ Vriendlief: Jeetje wat is Jan een grote jonge. Hij staat gewoon los:D
    Erg leuk zoals hij "Hiep hiep hoera" doet:D Zo mislukt vind ik de taart niet. Vind hem heel origineel.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah wat fijn dat taleah weer goed in haar vel zit!

ondertrouw: als niet een van je ouders getuige is en niet in dezelfde gemeente woont moet je een kopie van paspoort of id kaart hebben

jedalin gefeliciteerd met de verjaardag van arno! en leuk he dat van de zeeman t kost daar echt geen drol

darcy is de koorts al gezakt??? beterschap

marye hopelijk kun je nog wat bijslapen vandaag als de kids slapen! fijn dat jullie weer thuis zijn en hopen dat ze er niet te veel nalast van krijgen

kussie idd ook jij hebt standaard recht op inkomens afhankelijke combinatie korting dat is al minimaal iets van 700 ofzo en het max is 1800 ofzo. hoe meer je verdiend hoemeer je krijgt

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanochtend even met mijn schoonmoeder de stad in geweest om voor Joënna bestek uit te zoeken. We hebben leuk bestek van nijntje, en daar word haar naam in gegraveerd.

Daarna nog even wat wezen eten en drinken bij de hema. Ze hadden door verschillende Stokke Trip trap stoelen gestaan, dus konden mooi even testen hoe ze erin zat. Nou vond het niet geweldig. Zitje is veelste lang, waardoor ze er regelmatig in onder uitschoof. Nadat ik mijn jas in haar rug had gedaan ging het beter.
    Lekker krentenbol met fristi en een paar hapjes tosti gegeten.

Ook een pakje luiers van de Etos meegenomen. Ben heel benieuwd. Net even een luier eruit gehaald, en ze voelen lekker zacht en dun aan.

Ondanks dat Joënna erg moe was, wilden ze niet slapen. Zet ik haar in de auto, ben bezig om de kinderwagen erin te stoppen, en mevrouw ligt al te pitten.
    Thuis gekomen, slapend uit de auto gehaald, jasje uit, en in bed. Ze is zo moe dat ze gewoon door bleef slapen. Even een deken uit de kast gepakt, en over haar heen gedaan. Had geen trek om haar in de slaapzak te leggen met het risico om haar wakker te maken.

Ook heb ik mezelf gisteren even flink verwent. Heb een nieuwe digitale camera gekocht Fujifilm-Finepix SI800. Ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen. De referenties zijn goed.

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou dat is een mooie camera zeg!!!! hihi ze was te moe om wakker te worden met op bed leggen hihi heerlijk toch. en bij veel kinderstoelen is de zitting te lang hoor.

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mooie camera. De Fujifilm finepix HS20 lijkt mij wel een leuke camera. We hebben nu de Fuji finepix S5800. Daarvoor de S5000 gehad. We zijn heel tevreden met Fuji.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Even een vraag uit de domme vragen doos: Als jullie een luier omdoen, doen jullie dan de elastische rand echt in de liezen?

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    weet ik eigenlijk niet ik doe gewoon die luier om ik zal vanaaf ff opletten wat ik doe.

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Ah, oké. Snapten al niet hoe een baby van 6 maanden hier fatsoenlijk in kon zitten:)
    Toen ze helemaal naar voren zat, met jas in de rug, kon ze wel netjes zitten.

Ja, ze had het helemaal gehad. Normaal slaapt ze 's ochtends een half uurtje á 3 kwartier. Nu niet.

Dank voor het kijken. Ik doe hem ook automatisch dicht, maar er zit altijd een been "spekkie" bij in:D. Hier krijgt ze steeds vaker striemen.
    Als ik haar van het KDV ophaal, zit die rand altijd keurig in haar liezen.

@ Alies: Oe, die Fujifilm finepix HS20 is inderdaad erug leuk. Het comfort van een compact camera, maar toch de speeltjes van een spiegelreflex.

Dat is eigenlijk ook de reden dat hier mijn keus op is gevallen. Ik heb een half jaar de spiegelreflex van mijn vriendin in bruikleen gehad. Hele fijne camera in gebruik, leuke "speeltjes" erop en een mooie telelens Ik kon me er helemaal op uitleven. Zowel thuis, als op de hondenclub mooie manwerk foto's maken. Waar ik me toch ligt aan "irriteerden" was dat ik hem niet "even" meenam. Net iets zwaarder. Had er een andere tas bijgekocht, maar het "even" meenemen op een wandeling was er toch niet.

Een compact camera vind ik net iets te simpel, maar neemt wel makkelijk mee. Hou er wel van als ik zelf iets kan instellen aan de ISO waarden, sluitertijd etc. maar wel met gemak van een compact.

Dit lijkt mij een mooie middenweg. Toch zal er in de toekomst wel een spiegelreflex komen. Het is en blijft een leuk "speeltje":D

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha dan moet ik oof ff opletten hoe ik dat doe,volgens mij zit het iets breder?maar zal eens kijken!

Marye, jaaa ze zijn weet huis, wat heerlijk zeg!hoop dat het nu eens even klaar is bij jullie met al die ziekigheid!hopelijk kun je komende nacht lekker bijslapen

Kussie, ow meid ik duim voor je heeeel hard!!!!hoop echt dat je die centjes krijgt!!!

eliesah, hahaha voor 100euries is ie de jouwe :)hij zou alleen wel gestoomt moeten worden denk ik.

tussendoortjes:hmmm als ik jullie hoor ktijgt ze hier erg weinig.eigenlijk alleen rijstewafel en broodkorstjes en vla of yoghurt.heb nu vandaag die fruitrepen gehaald maar ze vond het volgens mij niet lekker

linda, gefeliciteerd!!!!!en ach cadeautjes doen wij eigenlijk nooit voor elkaar, doen eerder iets leuks of ja geven soms wel iets nuttigs onder t mom van voor de verjaardag haha.maaruh komt niet uit deze maand?en jullie hebben zo'n dikke spaarrekening :)

Setti, ja hoor, op zara online kun je een hele hoop van de kleertjes zien!ik vind t altijd via google dacht ik.

Gwen, haha ok, ja ik vond er juist erg veel leuks bij zitten deze keer.heb je Neomi d;r verjaardagsjurkje nog zien hangen?:))

hier:Nou ben 2 uur eerder gstopt met werken want me schoonzusje smste me dat Neomi erg hangerig en huilerig was.dus ben eerder gestopt en heb r lekker mee naar huis genomen.
    Ze ligt nu sinds 13.45 te slapen.
    Ze is al een paar dag aant hoesten en heel vele snot, en ook wat benauwd, dus denk dat dat het een beetje is...

en, de driewieler is net al bezorgd!!!!!!!!!!!!!!!!!!van t weekend maar even in elkaar zetten en dan inpakken, kan ze er na t uitpakken meteen op haha.

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Setti, vanaf hier zit je bij de kleding voor meisjes van 3-36maanden.

Jackets - Baby girl (3-36 months) - Kids - ZARA Netherlands

Wat ik behalve de verjaardagsoutfit nog meer heb is
    dresses:pinaforedress with pocket in het wit
    trousers:striped dungarees
    tshirt:little bow tshirt in 2 kleuren, maar 5eur en staat super leuk!
    heart tshirt
    sweaters:jacket with polka dot lining

en dat was het wel haha.

Deel Deze Pagina