Ja hoe krijg ik het voor elkaar heh, maar er heeft altijd nog zoveeel gezeten, ik heb het niet uitgemaakt toen, omdat ik nie meer van hem hield, maar omdat ik zijn levensstijl nie aan kon.... (altijd weg, altijd meiden om hem heen, dus ik werd er zoo onzeker van) en ik kwam altijd op de laatste plek voor mijn gevoel... Dus tjah, maar die jongen, ik kan hem nie vergeten... Na al die jaren nog steeds nie...
2 paar maat 20 en 2 paar maat 21 valt toch reuze mee voor het paar voetjes wat Mel heeft? Zo kan ze switchen. De schoentjes die we vandaag binnen kregen is maatje 19. Zien er echt nog als nieuw uit. Maar ja dat mag ook wel voor 14 euro inclusief verzendkosten. Ben benieuwd hoe de 4 paar schoenen er uit zien die ik nu gekocht heb. En tja 5,54 euro per paar is ook super goedkoop voor merkschoenen. . Misschien komen er nog Lelli Kellis bij. Dat had diegene ook nog. Maar dat hangt er vanaf wat ze er voor vraagt, want die stonden niet op Ebay. Deze waren wel ietsie smeriger dan de anderen. Ze zou ze in de wasmachine gooien en kijken hoe ze er uit zouden komen.
alies: jij bent ook echt een koopjes jager!!! Mensen die wel eens bij hans textiel komen...ze stoppen ermee en elk 2de artikel is nu 1 euro.....
Jedalin: Beterschap met je mannetjes! Kussie: oeehh beetje verliefd ? Balen dat hij nu niks van zich laat horen! Alies: haha koop gek (hihi ik ook hoor al weet ik me aardig goed in te houden ) Hier: Esmay was ineens poeslief toen opa en oma op bezoek kwamen :O En zonder problemen is ze gaan slapen... Moeten denk ik maar vaker komen Willen jullie nog even op dr stemmen: BABYenKIND Doe mee met onze kind van de maand wedstrijd! wil in ieder geval de nummer 2 inhalen haha!
Ik kan me verder ook netjes in houden. Kleren voor de kids koop ik momenteel niet. Ook al zie ik allemaal leuke aanbiedingen. En tja deze schoentjes kon ik niet aan me voorbij laten gaan, omdat ze allemaal via 1 verkoper gingen. Voorlopig hoef ik geen schoenen meer voor Mel te kopen, want op zolder heb ik nog een tas met schoentjes van Alisha die er nog prima uit zien. O en ik heb nog gestemd voor je.
kussie ja het is gelukkig ook bij ons van toepassing dus ik heb verlof terug gekregen met terugwerkende kracht hihi. hihi. in love dus hihi. kinderopvangtoeslag het is dus zo dat iedere werkgever verplicht is dit te betalen of ze nu personeel hebben of niet. dat zit verwerkt in hun belasingaangifte dus je krijgt maar 1 bedrag van de belastingdienst terug je krijgt dus geen geld van werkgevers voor de kinderopvang
Dank je wel meis! We moeten er vanmiddag om 4 uur zijn.. Pff heel gedoe om het kopie paspoort van mn getuige, nou gaat ze t vandaag faxen via haar gemeente naar mijn gemeente. Bel ik net om dat te zeggen, zegt die vrouw doodleuk; als je het volgende week brengt is het ook goed hoor!! GRRRRRR... Vet veel gedoe gehad zegt ze dat!!!
Eliesah alvast van harte met jullie ondertrouw. Ow lekker zeg dat ze je eerst laten stressen en doodleuk zeggen dat je de kopie ook later kan aanleveren.
@ Setti, dondersss, das goed nieuws!! Harstikke fijn! Zo hoort het ook!! Je hebt een betere baas dan ik dacht En dat KDV toeslag, ik dacht dat het zo was, dat ieder een derde betaalde er van.. (werkgever, belasting en zelf) Maar das dus nie zo! Jezus, dan kan het toch helemaal nie uit om je kind naar het KDV te brengen.. Ik weet nie waar ik het dan van moet doen hoor. Er moeten toch ook boodschappen binnen komen??? @ all, jah, ben geloof ik verliefd.. Zit ik mooi mee.. Zo'n onbereikbare kerel! En al 5 jaar ben k bezig hem los te laten en te vergeten, maar het lukt me domweg nie! Crisis! Haha, maar dat zal het ook wel zijn denk ik, het feit dat hij voor mij gewoon niet THE ONE is.. Foute mannen zijn altijd leuker toch? Of zeggen ze dat nie zo? Eigenlijk moet ik gewoon vragen wat hij voelt. Dan zal hij me (weer) duidelijk maken dat er nix is, en dan ist wel klaar -voor een tijdje- maar dat durf ik nie... Een keiharde afwijzing is ook nie iets waar ik op zit te wachten eigenlijk... @ Eliesah, spannenddd!! Deze dag is toch wel bijzonder heh! Vind echt zooo leuk voor jullie!! @ Johannal, jaa ik ben ook zo benieuwd naar jou en Seph? Hoe gaat het met zijn prikkels? Hier nog nie zo best. Nieuw speelgoed vind Stan echt vreselijk (fietsje, driewieler, autotje, dat idee) Hij gilt het uit, zo eng vind ie het! Echt jammer.. Maar goed.. Het komt vanzelf wel! @ Nijnja, Gwen en Kleintje hoe gaat het met jullie afvallen? @ Amanda, hoe gaat het met jou en Samila? @ Marye, hoe is het met jou meis? En met je toppertjes? Ben je wat fitter? Heb je een beetje bij kunnen slapen? En je kids, houden ze al meer binnen? Heeft Don je gisteren nog een beetje kunnen helpen? @ Jedalin, hoe was jullie nacht? Goed geslapen? Ik was vanacht aan het dromen over Gibbs (NCIS) En ik schrok me toch wakker doordat Stan moest huilen.. Pfoeh! Ik was helemaal even de weg kwijt!! Whahahaha!! Toen gauw naar Stan toe gegaan.. En dan duurt het altijd zo lang voor ik weer slaap... @ Alies, je had toch vorige week ook schoentjes gekocht? Of hoort dat bij dit stelletje? Hihi, meid, al heb je ook 20 paar staan, ik vind het geweldig!! @ hier, vanmiddag naar mijn ouders, en daar blijven we slapen... Wanttt, vanavond gaat moeders oppassen en gaan broer en ik naar de Media Markt... Hij wilde daar es kijken (we gaan normaal naar Hengelo) Ik heb er nu al zin in!! Hihi! En als hij toch opeens besluit om nie te gaan, dan ga ik lekker naar de bios!! Dus hoe dan ook, vanavond even een avondje voor mezelf!! Ik kan er nix aan doen, maar kijk er echt naar uit! Liefsss
Nee vorige week had ik op marktplaats een paar Nikes maat 19 gekocht. Mel had nog helemaal geen schoentjes in maat 19. Mooi excuus om wat te kopen. Die waren gisteren binnen gekomen en staan super cool en zien er nog toppie uit. Ach ja die liefdes die niet beantwoord worden. Tis toch wat. Maar ach als die kriebels lekker voelen dan geniet je er toch gewoon van. Ook al weet je dat ze waarschijnlijk niet beantwoord zullen worden. Have fun in de Media markt.
ha meiden, even snel want heb het druk druk..Kids zo brood geven en dan moet ik om 12 uur richting mn werk tot 10 uur vanavond. lekker dan. Kids hebben beide best een hoge temp; vanmorgen al 37,5 en 37,6... hoop dus niet dat dat gedurende de dag gaat stijgen.. Ben ook nog eens niet zelf thuis en mn schoonouders hebben nog nooit getempt of een pcm gegeven... dus ben d'r niet zo happy mee. Heb gelukkig nog wel sinaspril staan, dus denk dat ik dat maar laat gebruiken. Vannacht op 00.00 uur daan wakker, en stinken op die kamer,pff. Dus dr uit gehaald en verschoond.. weer zsn hele luier vol met diarree. Gelukkig wel alles in de luier gebleven. Daarna was het 04.30u..beide kids wakker.. zucht. Daan weer v erschoond en weer een diarree luier. maar ze waren beide veel te wakker dus maar een fles gegeven. Zucht...ik denk dat ik maar eens wat anders moet gaan geven dan gewoon melk s avonds want ze halen d'r gewoon de nacht niet mee. Misschien een pyjamapapje ofzo. Naja, na de fles hebben ze gelukkig nog 4 uur geslapen dus tot half 9, dat was wel ff fijn. Daan weer diarree luier. Dus die gaat lekker . Nou, moet nu echt alweer gaan, sorry voor het ego bericht! Wilde even iets laten weten haha xx
je krijgt gewoon een flink bedrag terug van de belastingdienst wij betalen bijvoorbeelt bijna 900 per maand aan het kdv en krijgen 585 terug van de belastingdienst. je kan het aan hem vragen maar behoed je dan wel op een teleurstelling als hij een verkeerd antwoordt geeft die je eigenlijk niet wilt horen maar wel al weet lekker hoor ff een avondje voor je zelf geniet ervan
kun je niet mijn eerste musli geven dat maak je ook met nutrilon en dan 4 eetlepels er in en dat kun je geven als pap van de lepel maar wat een nacht weer zeg en dan op je nuchtere maag zulke luiers