@ Linda, heh arme Daan, wat zielig! Maar ook nie fijn voor jou natuurlijk! *knuf* Hoe zou zoiets toch komen? Komt vast goed vandaag, nu je werkt! Ze redden zich wel met jullie kanjers! En wat een BUT-nacht weer... Echt balen! Ik hoop dat ook jou kanjers gauw weer het doorslapen te pakken gaan krijgen! @ Alies, hihi, zo ist, ik blijf nu wel even dromen! Want die butterflies voelen wel goed! @ Setti, ik laat het voorlopig wel bij dromen, whahaha! Tot ik er flauw van ben, en dan kijk ik wel weer verder... En hmm, gelukkig is mijn collega zich er in aan het verdiepen.. Ik wacht dus nog even af! @ hier, ik ga es even een spelletje doen op de comp, en dan zal Stan zo ook wel weer wakker worden! Dan moet ik ook maar weer es eventjes nieuwe foto's maken! Het word weer tijd! Liefss
Alies: Leuke schoentjes!!! Kussie: Hmmz lastig om op hem verliefd te zijn dan. Ik zou het denk ik toch maar vragen of hij een spelletje speel of niet, weet je iig waar je aan toe bent toch?! Kom ik weer met mijn adviezen Oh zie ik net dat je het alleen bij dromen houdt, ook goed. Veel plezier trouwens vanavond, lekker hoor er even tussenuit! Eliesah: Gefeliciteerd met je ondertrouw. Oh lekker dan, eerst zoveel stress en dan dus eigenlijk niet nodig, nou ja, het kan maar geregeld zijn Stemmen: Oh ja ik wil niet lullig zijn, maar ik stem niet meer bij al die verkiezingen. Ik vergeet het vaak en ik vind het niet eerlijk om bij het ene kindje wel te stemmen, bij de anders niet. Dus ik ben er gewoon helemaal mee gestopt JEdalin: Jeetje wat balen van die diarree. En ook allebei verhoging... Nou hopelijk zet het niet door en zijn ze snel weer de oude! Werkse! Hier: Kinderen beginnen nu eindelijk op te knappen! Ze hebben vandaag fruit gegeten, bambix, melk gedronken. En nog wel iets dunne poep, maar niet meer zo erge diarree. Wel slapen ze best veel, gelukkig maar want wakker zijn ze totaal niet gezellig. En ik heb dus even de tijd om het 1 en ander aan te pakken. Vanavond is Don er weer heel de avond niet dus hopelijk zijn ze dan een beetje lief.
@ Marye, fijn om te lezen dat het weer de goede kant op gaat! Gelukkig maar!!! @ hier, whoeehooeeej, ik heb gereageerd op een woning meiden!! Willen jullie heeeel hard duimen dat ik er bij zit! Dat ik kan gaan verhuizen!! Dat zouuu zooo fijn zijn!!! Dan kan Stan komende zomer buiten spelen!!! Hoe gaaf is dat?? Owww wat spannend!! Ik ben zoo benieuwd! K wilde het gewoon even delen!! Liefsss!!
wat leuk zeg en wat voor woning is het een gewoon huis of begranegrond appartement met tuin? ik duim voor je
kussie, zou top zijn zeg! En blijf je dan hier of ga je meer richting je ouders? sta je al lang ingeschreven zodat je goeie kans maakt? Marije, Fijn dat de kids in ieder geval weer goed drinken! Nu hopen dat de gezelligheid ook snel weer terug komt!
@ Floor, ik ga wel Baalder uit, tis meer ehm bij het gemeentehuis, daar bij die Rotonde ergens! (treed niet te veel in detail hier..) Maar ik sta al weer dikke 3 jaar ingeschreven, denk dat het te weinig is... En ach, ik moet wel in Hberg blijven, omdat alleen hier de woningen nog een beetje te betalen zijn, Hoogeveen en Zuidwolde en Ommen zijn zoveel duurder! @ Setti, een eengezinswoning met 4 slaapkamers, geen idee wat ik daar mee moet, maar nouw jah, hier kan ik ook nie blijven! Tis wel een hoekwoning. Volgens mij kan ik zelfs de auto naast het huis parkeren! Dat zou toch te gek zijn! Maar ik hoop maar nie te veel!! @ all, meiden, filmpjeeee!!! Ik heb wel 10 filmpjes gemaakt vanmorgen, en op de laatste zei Stan mama, dus die heb ik natuurlijk geupload! YouTube - Stan zegt mama :-D En heb ook nog wat foto's Zal ik ook effe plaatsen, al staan ze ook al op hyves! Hihi!
Net een filmpje gemaakt van Melanie die voor het eerst aan de buitenkant van de box loopt. YouTube - Melanie voor het eerst stappen buiten de box Kussie leuk filmpje van Stan. Zoals hij zijn hoofdje op de grond legt. Van nou is het wel genoeg. Ow mijn man zegt dat Melanie stiekem champignons van het bord pakt. Ze vindt ze lekker.
Kussie, ik weet nu welke het is! Mooie plek wel! 3 jaar is idd meestal niet lang genoeg. Maar ik stond volgens mij 2 jaar ingeschreven, en we waren voor dit huis als 9de geeindigd geloof ik... Maar niemand wlde het huis want het was helemaal uitgewoond... Maar wij konden er wel doorheen kijken en de woningbouw heeft alles vernieuwd, dus uiteindelijk hoefden we zelf nog maar heel weinig te doen Dus je ziet, alles kan!
Leuke filmpjes van Stan en Melanie ! Hoera, het trouwen staat nu vast. Het was gelukkig nog aangekomen, de legitimatie van m'n tante. We hebben vandaag al een uitnodiging gemaakt en die gaan van t weekend al de deur uit. Nu de ringen nog en kleding. Komt goed, hebben nog zo'n 5 weken tijd hihi.. Ga zo met een vriendin gezellig ergens wat drinken. Wel zin in ben alleen zo moe, lig bijna elke dag al om 9uur te slapen. Hihi nog steeds een saaie doos . En m'n ogen vallen nu al bijna dicht. Komt goed. Fijne avond allemaal, xx
Leuke filmpjes kussie en alies!! Super lief! @ marye: Hopelijk heb je een rustige avond gehad met lieve kids! @ hier: Daan nog steeds diarree maar gelukkig beide wel koorts vrij gebleven! even nog een foto showen van jesse *trots* Zo kan ie gewoon makkelijk een paar minuten staan hihi
@ Jedalin, wat een super lieve foto's! K zag er ook een op hyves, dat er zo'n klein koppie over de tafelrand gluurt, naar de fopper, helemaal geweldig!!! En dat tweelinger kleertjes vind ik zoooo leuk!!! @ Alies, ik wil nu graagggg het filmpje zien, maar ben op werk, dus lukt effe nie, doe ik weer als ik thuis ben!! @ Hier, pff, gister liep m'n vrije avond mooi in de soep! Misschien hebben jullie het al gelezen op hyves.. Maar nouw jah, k zou met m'n broer op pad, maar hij kon op het laatst nie meer. Ik dacht, ach, geen man overboord, ga ik lekker naar de bios.. Begint die film al om 19.00 uur, kon ik natuurlijk nooit redden, dan gaat Stan pas naar bed.. Dus nouw jah... Toen dacht ik, ik wil d'r toch even uit, en toen ben ik, JAWEL! Gaan sporten!! Whahahaha!! Goed heh!!! Kom ik thuis, Stan helemaal over stuur.. Dus nog een dik half uur daarmee aangeklooid.. En toen eindelijk douchen en op bed! Wat was ik moe! En Stan blijkbaar ook van zijn huil uurtje, want ik ben er vanacht nie eens uitgeweest.. En das voor het eerst in ik weet nie hoeveel weken!! Wat heb ik geslapen! Als een blok!! Liefss
gaap..wat een nacht.. 4 uur daan wakker en na een half uur geklooi huilde die nog altijd, dus flessen gegeven (jesse wakker geworden door daan..) daarna hebben ze ook niet meer veel geslapen, dus dit was weer een lekkere rotnacht... pfff.. Snap het ook niet want ze lijken echt hongerig rond half 5. Maar da's 3 uur eerder als voorheen?! En ze krijgen gewoon nog een volle fles voor ze gaan slapen van 200 cc. Dat terwijl hier anderen neit eens meer een fles geven...ik weet echt niet wat ik ze nog kan aanbieden waardoor ze misschien wel slapen. Ze zitten ook gewoon goed vol savonds na die fles...
@ kussie: goed bezig zeg, sporten!! Jammer dat het uitje met je broer en de bios niet door kon gaan, maar da's natuurlijk heel goed dat je bent gaan sporten!! @ foto, hahah, lief was ie he Oke...voor de niet hyvers..