haha als ik ze in de container doe, moet ik er gewoon voor betalen elke keer als ik die op laat halen. Als ik ze weg breng naar de milieustraat, dan is dat gewoon gratis En met een tweeling scheelt dat toch gauw een hoop! Heb nog altijd 8 tot 10 luiers op een dag, als het niet meer is.
De doos van de wipstoel lag klaar voor het postkantoor...en ik was even in de keuken bezig. Kom ik terug.... zie foto (jesse)
Even een vraag. Er waren hier volgens mij meiden met zo'n nijntje loopwagen waar de kids achter kunnen lopen? Is het wat?? Zit er aan te denken om er voor Ivar ook 1 aan te schaffen aangezien hij alleen maar wil lopen (aan onze handen) en mn rug vindt dat niet zo'n succes
Yep! Wij hebben de woezel en pip versie. Deze is precies hetzelfde ,maar dan dus met woezel en pip er op ipv nijntje Ik vind het tot nu toe een handig ding, omdat er een knop op zit waar je de snelheid mee kan regelen. mgoed, verder lopen ze hier nog niet rond, dus daar kan iemand anders misschien info over geven
HEY MEIDEN linda wauwie wat een leuek foto's weer van jou 2 knapperds!!!en wat leuk hoe jesse op die doos is geklommen, de boef! superb ja t was de afgelopen dagen zeer koud hier in Nl, vandaag gelukkig wat minder.Nog wat mooie huizen gezien?(heb ik even overheen gelezen haha) kussie, jammer dat je leuke avondje niet doorging, maar ach, sporten is ook voor een goed doel he! lilliebel je mag rustig blijven meelezen hoor!!fijn dat we nu weten wie je bent hierff druk dagje, vanmorgen wezen sporten, daarna Neomi thuis op bed gelegd, toen ze wakker werd boodschappen gedaan, toen bij me schoonouders de kattenbak gedaan (schoonvader kan het niet, schoonmoeder ligt in het ziekenhuis, en schoonzusje is zwanger ) toen naar me schoonmoeder in het ziekenhuis en toen weer naar huis koken enzo bah bah, ben blij dat ik zit!!! gister de driewieler in elkaar gezet, hij is echt super leuk!!!jullie zien de foto;s wel als ze hem krijgt met de verjaardag!verder vandaag voor het eerst 2 staartjes gedaan, haha echt cute!
Hier weer even een teken van leven. Heb me de afgelopen paar dagen helemaal uitgeleeft met de stoomreinger. Nou durf het bijna niet te zeggen, maar de vloer is een tint lichter geworden. Ook de keuken onderhanden genomen inclusief de oven en magnetron. Verder de muren ook maar meegenomen. Nu de gang, en de bovenverdieping nog. Daar ga ik het weekend aan beginnen als Jorgen thuis is. Kan hij zich mooi met Joënna bezig houden. Dinsdag de uitnodigingen op de bus gedaan, en vandaag al verschillende telefoontjes en sms'jes gehad hoe leuk de kaart wel niet is. Joënna trekt zich overal aan op, en loopt ook overal langs. Helaas denkt ze dat ze al los kan lopen.......... Dat leverd weer veel valpartijen op. Ze trekt zich op, ziet ergens iets, laat zich los, draaid zich om, en wil dan zo wegstappen. Ben al druk met de loopwagen aan het oefenen, maar gaat allemaal nog te snel (gelukkig, want dan heeft ze nog wat aan haar verjaardagscadeau de Woezel & Pip loopwagen). Haar hoektanden zijn ook bijna door. Merk dat ze daar wel iets meer last van heeft. Doet wat meer zeer. Slapen doet ze gelukkig over het algemeen nog steeds erg goed. Alleen vandaag heeft ze er ruim een uur over gedaan om in slaap te komen. 2x met haar mond op het ledikant terecht gekomen Gisteren was ze zo vreselijk moe, dat ze om 17.45 al sliep (dus ik ben heel de avond bezig geweest met mijn stoomreiniger). Ook heerlijk met mijn camera aan het spelen. Zo nog even wat in het schriftje van het KDV schrijven, en dan ga ik mijn bedje weer opzoeken. Kom morgen weer lekker reageren.
darcy: Zit hier ook te wachten op een tand!!!!Gelukkig dat ze hem bij jou eindelijk heeft nu..... jedalin: leuke foto!!!! Rare jongen!!! Ano: hahaha wat een leuk koppie met die staartjes! Gwen: leuk speelgoed zo'n stoomreiniger! hIER: ben druk bezig met fotos bestellen!!! Lopen: Jan denkt dat hij ook al los kan lopen hij kan wel heel even maar als zijn evenwicht weg is valt hij ook op zijn hoofdje. Zijn hele voorhoofd is geel nu van een oude blauwe plek en zijn oogje rood want hij viel gister natuurlijk weer! Ook klimt hij nu op de stoel in de keuken wat ook weer flinke valpartijen opleverd! Lillebil: Welkom leuk dat je ook af en toe iets komt posten!
die had ik ook nog haha gwen, zo jou huis zal er lekker fris uitzien denk ik zo!!! hier nog 1 die vaak denkt dat ze gewoon los kan staan enzo, ze gat er volgens mij maar vanuit dat er altijd wel iemand is die haar opvangt.... ga lekker naar bedje toe, trusten
Ano, Wat onwijs lief die staartjes!! Gwen, Welke stoomreiniger heb jij ook alweer? Lijkt mij ook nog wel wat Vriendlief, Wat naar dat jan zoveel valt... Ik hoop maar dat Ivar pas gaat lopen als hij het ook echt goed kan, scheelt een hoop valpartijen...
floor"ik hoop het ok voor je!!! Ano: Truste! Heeft iemand hier ervaring met die Arnikid vallen en stoten gel.....?
@Superb; met Ties gaat het goed! T is een vrolijk mannetje. Hij heeft al wel een paar keer een fikse oorontsteking gehad en daarom krijgt hij volgende week vrijdag buisjes in zijn oren. Dat is wel even naar, maar op termijn is het beter. Jouw Morris is een dag ouder dan Ties zie ik. Weet je al hoe je zijn verjaadag gaat vieren?
jedalin gefeliciteerd met je verjaardag wat een leuke foto van jesse in pyama achter de woezel en pip loopwagen. goed hoor. en leuk toch lekker tweelingerig aangekleed maar net een ander kleurtje hihi. vind t wel leuk hoor balen zeg dat ze nu zo slecht slapen. geweldig dat koppie net boven de tafel om de speen te pakken leuk dat jesse op de wipstoel geklommen was hihi kussie wat goed van je dat je bent gaan sporten. jammer dat stan overstuur was hebben jullie nog wel kunnen slapen vannacht? darcy eindelijk t tandje door wat kunnen ze er last van hebben he en dan die mooie rode wangentjes. hopelijk krijgt ze bij de andere tandjes niet zoveel last. floor wat leuk dat ivar al rondjes in de box loopt en idd straks als ze echt lopen moeten we er al achteraan gaan hihi. dus enigzins vind ik t niet erg dat lisanne nog niet los loopt ze heeft gister wel aan een hand iets van 5 stapjes gezet ofzo en rond de tafel gaat ze mega snel dus ik vind t ff genoeg zo hihi superb haha morris blijft lekker lang baby zo zonder tandjes hihi. nou wacht maar af als hij eenmaal tandjes heeft krijgt hij gelijk een heel ondeugend koppie hihi lillebel wat leuk zeg een naam als ties. Leuk dat je je ook eens voorsteld idd. weggooien luiers hier gaan ze gewoon in de prullenbak zonder luierzakje eromheen alleen als het mega stinkt en dat komt gelukkig niet vaak voor. de prullebak word om de dag geleegd en dan gaat het in de wijk bak onder de grond die wordt 1x per week of 1x per 2 weken geleegd. we hebben ook maar 1 wijk bak dus geen groene kliko of blauwe of grijze. deze wijk bakken zijn alleen voor de mensen van de appartementen. ano wat leuk dat je tante wordt gefeliciteerd. is het de eerste voor je broer of is het de zus van jeff? hahaha echt geweldig met die 2 staartjes in hihi. dat kan bij lisanne echt nog niet hoor. ja aan de achter kant als ik haar matje in een staart doe hihi wat een mooie close up van neomi zeg!!! gwendolyn hihi het hele huis is gestoomd lees ik al weer. fijn dat je er zo tevreden over bent. hihi. en je krijgt t idd schoner als met gewoon dweilen vriendlief arme jan. heb je van die valzalf? die schijnt goed te helpen tegen de blauwe plekken.
hier gister een heerlijk dagje internet vrij en een dag samen met lisanne hihi. ik wilde de huiskamer woensdagavond verbouwen steef was weg en lisanne op bed en ik wilde de banken aan de andere kant hebben en de tv kast ook zodat ik voor lisanne een speelhoek kon creeeren maar helaas lukte me dat niet omdat ik teveel snoeren om moest leggen en ik door alle snoeren t ff niet meer zag zitten dus alles maar weer teruggezet en alle stekkers er weer in hihi heb ik nu geen internet thuis meer hihi ik heb wat verkeerd aangesloten volgens mij dus hopen dat steef vanmiddag ff tijd heeft om er naar te kijken want vanaaf is hij weg. Lisanne gaat steeds harder lopen rond om de tafel soms heb ik het idee dat ze aant rennen is . gekke meid. ze steekt overigens ook steeds vaker haar tong uit en dan kijkt ze je eerst aan van kijk je wel en dan steekt ze m gauw uit. gister weer wezen sporten voelde wel weer ff goed maar aangezien het hier crocusvakantie is was de opvang echt bom vol er waren wel geteld 21 kindjes zeiden ze. nou als ik dat van te voren had geweten was ik niet gegaan. lisanne was wel opgegeven maar de helft die kwam niet. :x
Hey dames, Een teken van leven van mij. Fenna is al ziek sinds afgelopen maandagavond. Koorts en opeens braken. Ze had haar laatste fles op en echt álles incl. worteltjes kwamen op mijn borst, nek en bank terecht. Ik heb me onder de douche moeten uitkleden.... vanaf toen is ze ziek. Koorts, diarree en geeft vaak over. Gelukkig houdt ze nog nog 1 fles per dag binnen en drinken tussen door lukt ook wel. Opeens heeft ze dan een opleving en eet ineens koekjes en een stuk boterham. Gelukkig. Maar ze huilt heel veel en ik vind het echt heel erg zielig. Ik las van de week dat er nog meer kindjes ziek waren? Marije? Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?