Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Marye; heel veel beterschap! Is Don al wel opgeknapt?
    Hopelijk zijn je kids erg lief vandaag.

Superb; wat leuk dat je in Rotterdam gaat wonen! :)
    Vanaf wanneer ongeveer, heb je al wel gezegd volgens mij maar weet t niet meer hihi.. Heeft je man nu weer werk in NL dan?

Kussie; ow meis toch :(, ludufudu is niet leuk! (weet je wat ik bedoel?) Maar wel stoer dat je m toch durfde te smsen.
    Balen van je mam! Toch indd jaloezie denk ik.

Linda; jee wat balen zulke nachten. Vannacht ook weer?
    Hopelijk is het indd een sprongetje want dit is niet leuk!!!
    Wauw gaaf samen op de fiets. Als het droog blijft ga ik straks ook even fietsen, je brengt me op een idee met je fiets haha.. :p

Hoe gaat het met solliciteren? Al druk bezig...

Setti; dat klinkt als een gezellig weekendje. Alleen jammer dat Lisanne zo reageerde op jullie. Pff zou daar ook echt niet tegen kunnen denk ik. Wauw, mooie jurk hoor. Toch stiekem wel jaloers dat ik geen trouwjurk aan doe hihi.. ;)
    Ach wie weet als we ooit samen voor de 2de keer trouwen haha, op een mooi warm eiland op t strand. Zucht, mijn droom hihi..

Ano; oeh spannend naar t kdv. Ben benieuwd hoe Neomi dat gaat vinden. Meestal is het wat moeilijker als ze wat 'ouder' zijn.
    Bijna jarig is ze, leuk leuk! Ben benieuwd naar de driewieler!

Kleintje; fijne vakantie! Geniet er van.
    Hier ook af en toe een klein bijt monstertje. Vooral bij papa, maar papa lacht er ook meestal bij. Heb al gezegd dat ie dat niet moet doen, zij denkt dat t een spelletje is. Bij mij trekt ze altijd aan me haar, grr.. Zo pijnlijk. Ow en gister had ze Marc een bloedneus geslagen, oepsie hihi.. ;)

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Eliesah; Wow, wat knap van Taleah! Ik kan het bijna niet geloven. Ik vind dat je nog heel beschaafd gilt hoor:). Fijn dat het verder ook zo goed met haar gaat.

Mijn vriend blijft bij dezelfde werkgever werken alleen dan in NL. Ik heb ook wel zin om naar Rotterdam te gaan. We kennen de stad goed en er wonen nog veel vrienden van ons.

@ Hier; Gister heeft Morris bijna de hele dag gehuild en gejengeld. Alleen als ik (en vooral pappa niet:)) met hem rond liep was hij stil. Gisteravond voor de zekerheid maar even zijn temp opgenomen. Hij had 38.1 maar omdat hij zich overduidelijk niet lekker voelde heb ik hem toch maar een pcm gegeven. Vandaag lijkt het gelukkig weer een stukje beter te gaan.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: gave foto! En idd, een hele sexy bruidsjurk! Gewaagd!

Ohhh da's niet leuk van lisanne, dat ze alleen bij oma wilde zijn! Die zal wel flink verwend zijn daar ;).

@ Marye: Pfoe...zo ziek en dan alleen voor 2 kids zorgen... dat is écht heel zwaar. :(.. sterkte meid..
    Hopelijk werken ze een beetje mee

@ Superb: hahaha ja mij lijkt het ook eng hoor, gewoon 2 kids op 1 fiets! Ben denk ik behoorlijk bang om mn evenwicht te verliezen. Maar goed, eerst maar eens met 1 kindje dr op oefenen ;)

De nacht..haha. Daan heeft doorgeslapen, maar helaas was Jesse om 4 uur wakker. Na een half uur ongeveer is ie weer bij ons in bed in slaap gevallen en toen kwart voor 7 gevoed (toen sliepen ze overigens beide nog als roosjes, maar arno moest gaan werken).
    Daarna hebben ze eindelijk zoals voorheen weer een keer geslapen tot kwart over 10. Heerlijk!

Net tijdens het verschonen heb ik bij beide op dezelfde plek een doorkomend tandje gespot (naast ondertandje), dus pleaseeee laat dat een van de oorzaken zijn en laat het nu beter gaan!! :)

@ Eliesah: whahah 2 heel verbaasde kids die mijn kant op keken tijdens jouw filmpje, wie daar zo aan het gillen was ;) hahaha.
    hee wat super goed en knap!! En wat heerlijk om te zien hoe enthousiast ze zelf is op het eind!! Echt heel lief..wat een scheetje, zoals ze daar stapt! :D
    haha jullie broeken matchen trouwens :p

Heb je een foto van de ringen? :D
    heb je een soort bruidsjurkje-achtig-iets of gewoon een 'normale' jurk

Ludufudu???? :(:(

Solliciteren verloopt moeizaam omdat er erg weinig vacatures zijn. Heb er nu laatst toevallig op 1 gereageerd...ben benieuwd. Die sluit volgens mij pas over een week. Wel een suuuuper vette baan, maar helaas vragen ze hbo en ik heb mbo. Maar ik heb wel alle ervaring die ze vragen, dus hopelijk is dat wel voldoende voor een gesprek?

@ jengelkontjes: haha ik lees wel dat heeeel veel babys overdag niet lief zijn, hahah. Sprongetjestijd is duidelijk in volle gang!

@ hir: hahahahah, daan en jesse gaven elkaar net in de box een kus hahaha, suuuper lief. Wel met hun mond open dus elkaar helemaal nat gelebberd. Whahaha nu doen ze het weer!! Helaas geen fototoestel bij de hand, haha. Scheetjes :D

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wowie wat goed en dat als jongste maart kindje echt knap

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

klinkt goed allemaal. Fijn lekker vrij zijn op maandag geniet er van

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

GELUKKIG LIJKT T BETER TE GAAN VANDAAG. vervelend he dat ze dan zo jengelig zijn als ze ff niet goed in hun vel zitten

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

aaahhh wat lief dat ze samen tongzoenen hihihi.

ludevede is liefdes verdriet! ;)

ik hoop idd dat ervaring voldoende is om je toch uitte nodigen voor een gesprek.

en bij beide een tandje op de zelfde plek hihi echt een tweeling he

8. Appel en Peer

Hahaha indd luduvudu is liefdesverdriet.. ;)

Linda; nou de nachten lijken iets beter te gaan. Haha lekker tongzoenen met elkaar..

Haha ja wij zijn de Adidas familie, Marc had m namelijk ook aan!
    Zag net dat ik 2 verschillende sokken aan heb hihi.

Hmm even afwachten dan met je sollicitatie. Zal wel mooi zijn!

Jurkje is meer een zomerjurkje dan een bruidsjurk. Maar heb m alleen maar de ochtend aan dus ja.

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Uhhhm, ik moet er even iets aan toevoegen..
    Nadat hij dus had gesmst dat het niet meer ging/gaat tussen ons smste hij later opeens dat hij het wel heel eerlijk van me vond dat ik had gesmst, het nu ook beter begreep en ook snapt waarom ik hem graag wil zien.. Dusss.. Hij komt vrijdag...
    Op de een of andere manier, geloof k hem nie helemaal, wel dat hij vind dat nix meer kan worden met ons, maar niet dat zijn gevoelens voor mij helemaal weg zijn.. Ik kan het niet geloven... Ik vroeg hem dat gewoon duidelijk te zeggen, maar hij zei dat hij zo niet is, en dat ik niet "zomaar iemand ben" dat hij dat dus niet "kan zeggen"

Verder zei hij dat hij vind dat we alles er aan gedaan hebben toen om de relatie te laten werken en dat het gewoon nie meer wilde..
    EN tjah, daar ben ik het dus nie mee eens, en heb hem ook uitgelegd waarom...
    Nu wil ook hij toch graag maar es dingen uitpraten..
    Ik hoop echt dat hij vrijdag dan ook echt komt... Gewoon om es goed te praten en ik ga dus mooi wel al mijn charmes -die ik nie heb, whahaha- in de strijd gooien....

@ Eliesah, ik ben toch wel benieuwd naar je jurkje?
    Laat je nog foto's zien?

@ Setti, owww wat heb ik met jullie te doen.. Ik heb ook vaak het gevoel dat Stan mijn moeder leuker vind als mij en dat doet zooo zeer!!! :$ Dat is echt nie leuk!! Ik hoop ook dat als je haar vanmiddag weer ophaalt, ze weer blij en vrolijk is!!
    Wowww, je vriendin heeft wel een heel strak figuurtje! De jurk staat haar super..
    Persoonlijk zou ik nie voor zoiets kiezen, niet alleen omdat ik een modderfiguur heb, maar ook omdat ik sexy niet echt kan koppelen aan een trouwerij, hahaha! :)

@ Eliesah, ohhh, Taleah loopt gewoon!! Prachtig!!!!
    Wat een superfilmpje, ik vind die pamperkontjes altijd zoo schattig, vooral als ze rondstappen!! En ik vind je "Gegil" zoals je het noemt, juist lief! Je bent zo trots als een pauw of nie! :D En terecht!

@ Ano, word je zus 50? Wowww, ben jij dan een "nakomertje" ofzo? Om het zo maar te zeggen.... (ik bedoel het goed hoor)
    Das dan toch een flink leeftijdsverschil!
    Wat spannend dat voor Neomi nu ook het KDV in zicht komt!

@ Eliesah, das wel lekker jah, de maandag vrij! Heb ik ook! Altijd even extra weekend..
    Hmmm, dus jij hebt die ervaring ook, dat wat oudere kindjes het moeilijk wennen vinden op KDV?

@ KDV voor Stan, gaat 'm waarschijnlijk nie eens worden... Belastingdienst betaald ook nie mee, want ik volg geen reintegratietraject... Moet ik dus voor 2 ochtenden per week, 284 euro per maand betalen....

FILMPJE!!!

YouTube - Mijn kleine Wipkippie

Liefs

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Setti: ik kan me voorstellen dat je het naar vindt dat Lisanne alleen je moeder wilde... Net alsof ze jullie wil "straffen". Wel weer fijn dat ze zich bij je moeder zo veilig voelt!
    Mooie jurk hoor, van je vriendin en wat een mooie foto, lijkt wel uit een brochure. Ziet er wel heeeel koud uit als je weet dat het februari is!

Marye: ach, nu jij ziek... Wat ontzettend vervelend dat je niet iemand in de buurt heb die dan even bij kan springen...

Eliesah: stoer!!!! eerste stapjes, wow, wat doet ze dat goed! Waren dit ook echt de eerste stapjes, of de eerst op film? Kan ze mooi met jullie trouwen de ringen komen brengen, haha!

Linda: haha, ik moest echt lachen om je Daan en Jesse lebber verhaal. Lief!

Kussie: leuk filmpje. En wat een lieve slofjes heeft hij aan!

Hier: het huis is aan kant, verse bloemen op tafel en beide kinderen slapen. Heerlijk! Zodra ze wakker worden, spring ik met ze in de bakfiets naar een vriendin, want om drie uur hebben we weer kijkers.
    Gisteren trouwens een Tonen record: hij heeft de hele dag serieus maar 20 minuten geslapen :$. Dat is toch niet normaal??? Maar hij was verder wel gewoon vrolijk en kon zichzelf prima vermaken...

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    KUSSIE das balen dat je niets van de belastingdienst krijg. hihi mijn trouwjurk is ook niet sexy hoor maar meer stoer. hihi.

ik ga het ook niet meer showen hier ivm meelezers die ik ken hihi.

leuk dat filmpje van stan zn charmante bewegingen hihi dat doet lisanne ook als ze op dr knietjes zit zo'n beweging hihi.

ik hoop voor je dat je vrijdag idd ff wat dingen kunt bespreken met hem en probeer nou niet je charmes erin te gooien jij zou eens versierd moeten worden ipv andersom dat jij dat doet

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

lekker is dat he verse bloemen op tafel.

hopelijk brengen ze ook een bod uit. en idd een record zeg met niet slapen hihi

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: haha ja ze krijgen tot nu toe hun tandjes in precies dezelfde volgorde :)

@ elisah: ahhh verhip, dat wist ik eigenlijk ook wel. al is dat heeeel lang geleden dat ik dat 'woord' gehoord heb :D

He verdorie, die verschillende sokken heb ik dan weer gemist :D

Foto van het jurkjeeee :D

@ kussie: whahha grappig dat het verhaal nog een vervolg krijgt. Nu hopen dat ie komt vrijdag. En zo niet, dan zou ik hem eeeechhhtt een schop onder zn kont geven.

wat balen dat het kdv waarschijnlijk niet kan doorgaan...
    Waarom volg je geen reintegratieproject dan?

Whahaah "de dolle vief minuun" whahah.

@ hier: de kids naar het kdv gebracht om 1 uur en omdat ik pas om 4 uur heof te werken nog lekker ff de stad ingegaan voor nieuwe schoenen! :D 1 paar van mij is een tijd terug gejat bij t volleyen, mn lievelingsschoenen :( (le coq sportif, waren rond de 100 euro gewoon :(). Dus had nu een oud paar aan, maar die vallen bijna uit elkaar van ellende. Nu had ik ook nog een paar witte le coq's, maar die moestne echt in de was, die meurde :p. hahah dus dat gedaan...en nu zijn ze te klein, whahaha. hoe dom, en balen ,want die waren ook al zo duur.
    Dus naja, goede reden om nieuwe schoenen te kopen en weer nieuwe le coq's gekocht maar deze keer in de aanbieding voor 45 euro :D.
    Ook 2 paar suuuuuuuuper schattige puma's gekocht voor daan en jesse :D:D:D dat wil ik al zo lang, maar vindt het altijd zonde van het geld. Nu waren ze in de aanbieding en naja, nu kon ik ze niet laten liggen :p. waren nu 20 en 23 euro haha (normaal 24 en 28 ofzo). Ze passen ze volgens mij nog niet maar dat komt wel :D (maat 20)

14. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
  15. Appel en Peer

Wauw, super goed zeg! Leuk om dat te zien hihi..
    Mooi mannetje!

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy ladies!!!

hier alles goed maar pff word zo moe van die meid, net 3 kwartier in bed liggen huilen, dus er maar weer uit gehaald, tewijl ze altijd slaapt deze tijd....geduld is dan een schone zaak zeg....
    vanmorgen op het kdv geweest, en alles besproken, ben benieuwd!!!

mijn schoonouders hebben voor neomi kleren gehaald en dan was er nog 50eur over, en zij moest ook nog iets halen uit naam van Jef's oma, maar zoals jullie misschien gelezen hebben ligt Jef's moeder in het ziekenhuis dus kan niks halen.
    Ik moet nu dus zelf maar voor dat geld kijken, maar haar lek duplo wel leuk.
    Ben eens op internet gaan kijken en idd dat ziet er erg leuk uit, behalve blokken allemaal andere dingen, net zoiets als little people.
    Twijfel eigenlijk een beetje wat leuker is, want weet dat ze van little people ook wel wat krijgt, wat denken jullie??

heb trouwens wel een site gezien waar de duplo best goedkoop is, sommige dingen zijn daar 10,- en bij bijv de blokker of intertys 16eur, dat scheeld wel ff!!

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Superb, wauw! Das goed van hem! En wat prachtig om te zien hoe hij billenschuift!! :D:D Echt super!!
    Ik vin het heel knap.
    Thanks voor het delen! Ben gek op filmpjes van de kids hier!

@ Setti, hmm, dat kan ik me voorstellen, strax kopieren ze de foto en weet iedereen hoe je er uit gaat zien... En op het prive forum dan?

@ Jedalin, hihi, dus je kids hebben elkaar "gevonden" :D Geweldig toch!
    Stan weet (nog) niet wat kusjes geven is...
    Wat leuk dat je nieuwe schoenen heb! Natuurlijk zegt het merk mij weer helemaal nix, maar het klinkt best wel sjiek!
    *ow hihi, praatte ik plat* WOEPS! :D;)

@ Marye, heej meid, hoe gaat het nu met je?
    En wat gaaff dat Florine zo goed mee doet met klap es in je handjes! Leuk is dat heh!
    Stan lacht er hard om als ik het zing en doe, maar zelf bakt ie er nix van!!
    Hahaha... Maar als hier wat meer kids dat kunnen, dan weet ik, dan duurt het nog even en dan komt Stan er achteraan! :D:D

@ soap, hmm, Setti, ik snap je punt helemaal, en normaal ben ik ook helemaal van het versierd worden, maar tjah, ik geloof dat ik hem geen handje maar een HAND moet helpen! ;) Dus tjah...
    Maar ik weet echt wel dat het nix word.. Maar kan altijd proberen toch... En na vrijdag neem ik ook mijn definitieve besluit, als ik aanvoel dat er hoop is, ga ik voor hem, zo niet, dan ben ik er verdorie ook helemaal klaar mee ook!! Dat MOET gewoon!!! :D Da gedonder altijd bij mij...
    De Friese jongen is op z'n zachts gezegd NIET blij... Hij vertelde me gister hoe leuk hij het nog steeds vond, en dat het nog leuker was in het echie, en ik voelde me zo'n verraadster dat ik hem wat heb verteld over mijn ex.... Ja stom ook, want ik hoef me niet te verantwoorden, maar ik voelde me verdorie alsof ik vreemdging...
    Nu jah... Hij is dus nie blij, wilde contact verbreken tot ik weet wat ik wil, maar later wilde hij dat ook weer nie, hij wil me toch nog zien en dan hopen dat hij me kan overtuigen zei die...
    Pfff... Ik wil hem ook best graag weer zien, maar ik denk gewoon nie dat er meer in zit....
    Dusss.
    Nu jah, we zien het wel...
    Eerst moet ik duidelijkheid hebben met andere zaken! ;)

18. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Fijn dat je ex vrijdag wil komen om wat dingen uit te praten. Ik weet dat het heel makkelijk gezegd is maar probeer niet teveel je hoofd op hol te laten brengen. Ik vind dat Setti het mooi gezegd heeft; Laat hij zijn charmes maar eens in de strijd gooien. Super filmpje van Stan! Wat weet je hem altijd leuk aan te kleden ondanks dat je het niet ruim hebt. Respect daarvoor!

@ Nijnja; Hoe is de bezichtiging gegaan? Waren ze enthousiast? Heerlijk is dat verse bloemen op tafel. Dat is ook weer een voordeel van weer naar NL te verhuizen; Verse bloemen op tafel zonder daar een fortuin voor neer te hoeven leggen.

@Eliesah; Dank je voor de complimenten. Het valt natuurlijk in het niets bij Taleah haar capriolen:D. Ben ook wel heel benieuwd naar een foto van je jurkje.

@ Jedalin; Hihi, ik moest wel lachen om de tongzoenende Daan en Jesse en om je verhaal van de gekrompen schoenen. Dat zou mij ook kunnen overkomen. Wel weer een reden om lekker te shoppen. Foto van de nieuwe schoenen van Daan en Jesse?

@Hier; Ben bang dat Morris nu helemaal niet meer gaat kruipen nu hij weet hoe hij moet gaan zitten. Hij zal wel net als Jasmijn direct van billenschuiven naar lopen gaan. Alhoewel dat nog wel een aantal maanden zal duren.

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    filmpjes, ga ze straks ff allemaal kijken!!!

setti, wauw wat zag je vriendin er mooi uit zeg, zeker een mooi figuurtje!!!
    kan me voorstellen dat je het gister niet leuk vond dat lisanne zo deed, maar hier is het ook regelmatig zo hoor.
    dan haal ik r op bij mijn schoonzusje ne dan moet ze niets van mij hebben,,,,

marye, pff jeetje meid, moet je anders niet eens ff naar de dokter of ze er niks voor hebben ofzo?balen dat Don ook nog moet werken vandaag, en dan nog 2 kids ook, hopelijk ben je de dag een beetje goed doorgekomen

superb wat goeddddd dat morris kan zitten!!!top hoor!!!Neomi gaat 2 dagen naar het kdv!

kussie, meid niks je charmes in de strijd gooien, als hij jou wil moet ie er zelf maar wat voor doen.
    Maar als ik heel eerlijk ben klinkt het toch alsof het niet wederzijds is hoor, en dan kun je dat beter accpeteren en zoeken naar iemand die jou net zo graag wilt!!!dat verdien je!!

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; We hebben ongeveer op hetzelfde moment gepost, dus ik had je laatste reactie nog niet gelezen. Ik snap best dat de Fries het allemaal niet leuk vind maar het is toch wel het beste als je eerlijk tegen hem bent. Het is toch wel een compliment voor je dat hij je zo leuk vindt. Pff, lastig allemaal hoor.

@ Ano; Zelf vind ik Duplo iets leuker dan Little people dit omdat ze met Duplo zelf ook allemaal andere dingen kunnen maken. Jasmijn vindt het nu bijvoorbeeld geweldig om zelf gebouwen en voertuigen te maken van Duplo. Het lijkt nergens op maar ze kan er uren mee bezig zijn. Met Little People heb je dat iets minder.

Deel Deze Pagina