Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahaha, yep, hij "moest"weer GTST kijken. Hij zat op de laptop (met opdracht om zijn mond te houden:D), en ik op mijn telefoon. Zeer boeiend gesprek was het:cool:

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hoe gaat het met het spugen van Lisanne?
    Met jij dat als je drinken geeft waar citrusvruchten doorheen zitten, ze meer spuugt?

Ik heb net nog geprobeerd om foto's te maken, maar dan komt de kleur niet goed over. Zal morgen bij daglicht foto's maken. Dan zie je de kleur beter.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
  4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    gwen, haha ja schattig he dat haar!
    Ja ballorig was zeker leuk, je hebt een groot edeelte voor kinderen tot 4 jaar dus daar kan ze dan lekker kruipen en in de ballenbak, al vond ze dat wat eng haha.
    Moet wel zeggen wij waren er op zondag en het was dus echt retedruk, denk dat het op een doordeweeksedag een stuk rustiger is en dus ook een stuk relaxter nu ze toch nog wel wat jong zijn, maar het was dus wel te doen!

ben benieuwd naar je haar!!!oranje, ai ai dat heb ik ook wel gehad, das rottig eruit te krijgen als je echt blond wilt.ik moest het toen 2 keer ontkleuren...

slaap lekker meiden!!!

owja setti, bedankt voor je reactie, zal de kruidvat ook eens in de gaten houden!!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

nee ze spuugt eigenlijk helemaal niet meer een het is een week geleden dat ze een mondje melk terug gaf. dus denk niet dat ze er last van heeft

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    het is een leuke actie alleen ik heb nog zoveel staan dat ik voorlopig niets hoef te kopen

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bedankt voor de tip! Ga ik vanmiddag meteen naar het kruidvat. Ik heb het toch nog nodig!

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey ladies,

Fenna is gelukkig weer de oude. Vanochtend voor het eerst geen diaree mee. Pfff gelukkig maar. Echt rot als je kleintje zo ziek is, maar dat weten jullie vast wel ;)

@Jedalin; ik heb niet alles gelezen, maar staat Jesse nu ook al? Jeetje, dat gaat ineens wel rap dan! Zo liggen ze alleen maar op de grond, nu lopen ze bijna al :)

@Marije, jij ook buikgriep? Beterschap!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Wat fijn dat ze weer beter is gaat verder alles goed?

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Dat is zeker een goedkope site. Ik ga hem onthouden.

@ Drinken; Ik geef Morris eigenlijk alleen maar water te drinken. Hij vindt het prima en ik vind het wel lekker makkelijk. Geen gedoe met knoeien enzo. Ik moet ook wel zeggen dat je hier niet zoveel verschillende soorten drinken voor kinderen kunt kopen. Roosvicee of diksap kennen ze hier helemaal niet.

@ Gwen; Oei, oranje haar. Dat zou mijn grootste nachtmerie zijn. De reden dat ik mijn haar nog nooit gekleurd heb is dat ik veel te bang ben dat het mislukt.

@ Setti; Ik wist helemaal niet dat je bij het Kruivat ook duplo kon kopen en ook nog zo goedkoop. Ik zal het eens tegen mijn moeder vertellen.

@ Boomer; Wat fijn dat Fenna weer opgeknapt is.

@Hier; Morris was vanochtend al om 6.30 wakker. Veel te vroeg voor hem, normaal wordt hij om 7.30 wakker. Hij begon dus net ook al weer te jammeren dus heb hem lekker nu al weer terug in bed gelegd.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha jesse kan staan, maar niet uit zichzelf hoor. Hij kan goed even blijven staan als ik hem neerzet, maar hij trekt zich nog niet op ;)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ superb: ik geef ook meestal gewoon water hoor. Ze lusten het, dus waarom dan zoet eraan toevoegen :).
    Maar soms geef ik wel gewoon met wat diksap, aangezien ze dat natuurlijk wel lekker vinden.

Duplo is af en toe idd in de actie bij de kruidvat. Ze hebben het niet standaard in hun assortiment. Toevallig de laatste tijd wel vaak!

@ hier: Weer een goede nacht voor Daan; geslapen van 19.00-07.00. Helemaal goed. Jesse werd helaas wakker om 4 uur ongeveer. Geprobeerd hem in bed te troosten en te laten liggen. Ging een kleine 20 minuten goed en toen begon het weer opnieuw. Dus toen maar bij ons genomen en daar sliep meneertje natuurlijk na een kwartiertje lekker verder. Ik had even niet de puf om uit bed te klimmen en hem terug te leggen, want dat wil ik wel voortaan gaan doen. Zo went ie er misschien wel aan en da's niet de bedoeling!

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

het zijn dan wel kleine pakjes van de duplo he dus niet van die grote dozen. hopen dat hij nog wat slaapt vandaag.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pffff wanneer is dit achterlijk sprongetje nou eens afgelopen :(:(. Daan haalt vandaag echt het bloed onder mn nagels vandaan...pffff.,.wat een rot dagen zijn het zo zeg.
    Hij is doodop, super moe, maar oh wee als ik hem in bed leg. Krijsen, krijsen krijsen. En ja, natuurlijk ligt jesse daar te slapen dus ik kan hem niet maar even laten huilen want dan is jesse net zo wakker. Godverdorie, ik haat het echt dat we niet nog een slaapkamer hebben.:x:x:x
    Daar gaat verdorie mn enige rust momentje van deze dag weer... :(.
    Ben al 5 keer met daan boven geweest om hem in bed te leggen omdat ie echt zowat in slaap valt, maar theeft geen zin.
    Dus nu ligt ie maar weer in de box, te huilen tot ik hem kom halen. maar dat gaan we dus mooi niet doen, hij gaat maar lekker in de box slapen als ie zo moe is...

Bleh...snotjong :p

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Jedalin: Wat balen zeg :( Maar wel een beetje herkenbaar (alleen is het hier nog niet zo heel erg ) Hopelijk is het snel over!

Hier: We zijn gister veilig aangekomen, hebben een mooi huisje (alleen niet erg handig met Esmay aangezien er een trap tussen de huiskamer en keuken zit maar goed we zijn er altijd bij natuurlijk )
    Gister alleen nog naar de HA- post geweest! Haar oog was erg pussig en knal rood en dat werd alleen maar erger en ging door naar het andere oog zo zielig :( Toen we bij de HA aankwamen schrok hij ook wel toen hij het zag! NU heeft ze een zalfje en dat lijkt al aardig goed te helpen.. Gister was ze enorm boos toen we de zalf erin wilde doen en vanmorgen liet ze het al goed toe, schijnbaar heeft ze toch in de gaten dat het verlichtend voor haar oogjes is ofzo ? Vandaag leek het in ieder geval al weer beter te gaan!

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden!!
    Moet het even kort houden! Ben nog op werk, maar ga zo weer naar mijn kleine ventje toe!

Stan kan zwaaien!! En owww dat is zooo lieffff!! Ik *smelt* elke keer als hij het doet!!

En hij is vandaag ook 11 maanden!! Hoeraaaa!!!

Liefs

17. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jedalin; Is Daan inmiddels al in slaap gevallen? Zulke dagen zijn echt verschrikkelijk. Kun je anders niet een campingbedje bij jullie op de slaapkamer of op de gang zetten? Jasmijn en Morris slapen ook bij elkaar op de kamer en als een van beide ligt te brullen dan verhuis ik hem/ haar naar het campingbedje. Sterkte vandaag! Wel fijn dat Daan vannacht in ieder geval goed heeft geslapen?

@ Kleintje; Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat het huisje mooi is. Wel goed opletten dus met de trap. Hebben ze geen traphekjes? Veel plezier.

@ Hier; Het gaat wel niet over Morris maar ik vond het zo grappig dat ik het toch wil vertellen: Ik haalde net Jasmijn op van het KDV en de zon scheen nogal fel in haar ogen. Vraagt ze aan mij; Mamma wil je het licht uitdoen?:)

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kleintje; gossie, arme esmay :(... hopelijk is haar oogje snel beter. Las op hyves dat jullie nu even niet mogen zwemmen... da's wel erg jammer. Hopelijk mag het nog wel deze vakantie?

@ hier: tis gewoon zo vervelend dat het de hele dag doorgaat. Is daan eindelijk stil, is jesse 5 minuten daarna wakker. Het huilen lost elkaar gewoon af en zo worden het wel erg lange dagen.
    Mgoed..laten we het maar aan tandjes of sprongetjes wijden, dan sta ik er in ieder geval in met het gevoel dat het tijdelijk is.

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Wat goed van je kanjer! Gefeliciteerd met de elf maanden.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: aaah leuk dat ie kan zwaaien!! lief!!

@ Superb: hahah, je mag ook gewoon over jasmijn vertellen hier hoor! :D

We hebben al een keer vaker 3 dagen een campingbedje gehad op onze kamer, toen voor 's nachts. We hebben het idd gisteren erover gehad om dr maar weer 1 op te zetten want het wordt echt vermoeiend zo.
    Vindt het alleen vervelend dat ze dan niet in hun eigen bed slapen, maja, dat is dan maar ff zo.

Daan was in de box in slaap gevallen van het huilen. 5 minuten later werd jesse wakker..dus hem naar beneden gehaald en daan uit de box gehaald. Die werd daar natuurlijk wakker van, maar toch in zijn bedje gelegd en nu kon ik hem tenminste laten huilen. binnen een minuutje was het goed en viel ie weer in slaap. Hopelijk slaapt ie nu ff door, want ik moet ff op adem komen. Jesse ligt nu op de grond te spelen en gelukkig vermaakt ie zich tot nu toe goed.
    Hmm, khad zo'n goed voornemen om dadelijk naar de winkel te wandelen en eten te gaan halen zodat ze met de pot mee zouden eten vanavond voor de 1e keer. Maar moet zeggen; de zin is totaal weg... hmmmm..

Deel Deze Pagina