Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohw, lees net dat je idd ruzie gehad hebt :( wat ontzettend rot meis :(....
    Sterkte en hopelijk zakt het een beetje bij jullie beide..

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0

Klopt, ik heb ze bij de C1000 gehaald (C1000 mini ontbijtkoekje. Normaal mag je natuurlijk onbeperkt meenemen, maar omdat ze nu in de aanbieding waren (euro voor 1 zak, was het maximaal 4 per klant).
    Ze zijn inderdaad per stuk verpakt, en vind ze ook niet zo snel kruimelen.

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    jedalin: o sorry dam was ik in de war.....

Ruzie is echt niet van mijn kant....normaal zijn er 2 kanten en dat zou ik ook eerlijk zeggen maar dit ligt echt aan haar en dat weet ze....Maar goed ik heb geen zin om daar over na te denken(al doe ik dat natuurlijk wel) had me er idd erg op verheugd! Ach ja ik ga morgen lekker zwemmen met me mannetje :D poeh wel vroeg moet al om 10 uur in het bad zitten!!!!whaaaa en ben ook nog niet bikiniproef:S oh oh

o bedankt voor de lieve reacties!lisetje en jedalin (K)

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat een leuk nieuws, Ano! Het is heel gezellig, 2 kindjes. Ik geniet erg van die twee boenders van me. Sluit een stukje verdere uitbreiding ook niet uit, hoor ;)

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Vriendlief, wat een rotnieuws. Hoop dat jullie het uit kunnen praten. Ik heb mijn moeder al bijna een jaar niet meer gezien (en nee, da's niet mijn keuze geweest...)
    Sterkte, meid.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Jedalin, veel plezier met de shoot morgen!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Thnx voor de link!! :D had al op de site gekeken maar kon ze zo gauw niet vinden.

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vriendlief, he meid wat balen, je had er zo'n zin in.
    maar ze komt toch van best ver weg?en dan komt ze voor zo heel eventjes langs?nou meid dikke knuff hopelijk komt het snel goed!!!

bedankt voor de reacties!!!
    Neomi is idd ook met wat hulp gekomen.
    Zoals ik zei heb ik dus een lange cyclus waardoor ik zowieso al minder keer per jaar de kans heb zwanger te worden, en als je zo;n lange cyclus hebt is het ook niet zeker dat je wel een eisprong hebt, en tja zonder ei geen baby haha.

Ik heb toen dus hormoonpillen geslikt die een eisprong moeten veroorzaken zeg maar.
    En toen was het dus 2x in de eerste ronde raak en 1 keer in de 3e.
    Na de bevalling was mijn cyclus ook nog erg onregelmatig, 6wk, 12wk, 7wk enz.
    Maar het is dus niet zo dat ik echt niet zwanger kan worden, maar de kans is waarschijnlijk wel wat kleiner.

ik denk dat ik gewoon met de pil ga stoppen en het echt rustig aan wil kijken.
    Alleen ik ken mijzelf, en ben bang dat ik er toch veel mee bezig ga zijn, zowieso in me hoofd, maar goed dat moet ik dan maar zien.
    Tis iig niet dat ik nu echt ga rekenen en ineens iedere dag ga sexen ofzo hahahhaha.

ik ga lekker slapen, morgen om 10uur bij de dierenarts zijn!

trusten meiden!!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ vriendlief; wat rot zeg, dat het mis gelopen is vanavond.
    En zag nog wel zo'n leuke reactie van d'r (volgens mij?) op een www van je dat ze mee ging zwemmen enzo...
    Dacht nog: hippe mama! op hyves! haha. Dat was ze toch niet? aangezien ze zich oma noemde ;)

Jammer, dat ze het voor jou even verpest heeft. Snap dat je er ff klaar mee bent. Probeer dadelijk in bed niet te lang te peinzen...en als je er over wilt praten; wij zijn d'r morgen ook gewoon voor je. en overmorgen, en dan, en dan :)

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje: Gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ Vriendlief: Wat een rotavond:( * Dikke knuffel*

@ Ano: Hmmmm, even denken, wij waren voor Turbo (reu van 40 kg) rond de 250,- kwijt voor de castratie. Dit vonden we een koopje vergeleken met Freggel ruim 600,-.
    Ik hoop echt dat het druppelen dan over is.

AAAAAAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhhhh wat een geweldig nieuws!!! Leuk, leuk, leuk, leuk.
    Ik duim voor jullie dat het ziekenhuis niet aan te pas hoeft te komen.

@ Kussie: Vervelend dat Stan weer zo overstuur was bij het CB:(. Ik hoop dat hij niet te veel last heeft van zijn prikjes.

Poeh, verder weet ik het even niet meer.
    heb ruim 2 uur met mijn zusje aan de telefoon gezeten. Nog even in het boekje van het KDV schrijven en dan snel mijn bedje opzoeken.

Vanavond nog naar de kapper geweest. Even de boel weer een beetje gekortwiekt.:D

Trusten meiden!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi jij bent een actieve kdv-schriftjes-schrijfster he gwen? pff ik moet elke keer weer verzinnen wat ik erin moet zetten. Nu hoeft dat maar af en toe, aangezien ze dat op vrijdag doen en de kids zijn maar 1 of 2 keer per maand op vrijdag daar. Dus ik schrijf ook maar een keer of 2 per maand er iets in, maar dan moet ik altijd al bedenken wat ik toch moet zeggen :p

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ja, klopt. Ze gaat 2x per week (do en vrij) en iedere keer schrijf ik er wat in. Soms moet ik wel een beetje creatief zijn (vooral op vrijdag) om er toch wat leuks ingeschreven te krijgen. Dan nog een tekening in om de boel op te fleuren.
    Volgens mij ben ik ook 1 van de weinige die dat iedere keer doet.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi een tekening ja? Creatieveling :D
    vanuit het kdv doen ze wel altijd wat leuke stickertjes en bloemetjes tekenen enzo, maar dat ga ik niet doen haha

Hun schrijven ook altijd aan daan en jesse. Ik schrijf altijd vanuit mij aan hun :p haha

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahaha, dat doe ik ook, vanuit Joënna schrijven:D.
    Soms doe ik ook wel eens iets van origami vouwen en dat in het schriftje plakken:).
    Vind het wel altijd weer een uitdaging om er iets leuks ingeschreven te krijgen.
    Hierna nog 2x en dan houd het op. Zodra ze 1 jaar zijn stoppen ze ermee:(. Vind het wel jammer. Zodra ik thuis ben, pak ik ook altijd als eerste het schriftje om te lezen. Vind het zo leuk, maar kan ook goed voorstellen dat het een dagtaak zou zijn om van alle kinderen een schriftje bij te houden.

Bij ons doen ze ook de ene keer tekenen, stickers plakken, en nu zaten er leuke foam plakkers in.

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wow wat hebben jullie een hoop geschreven. Ga op zoveel mogelijk reageren, maar lukt heus niet op alles.

Vriendlief: Jeetje meid wat balen van de ruzie met je moeder! *Knuffel* Wel heel veel plezier vandaag met het zwemmen, hopelijk kun je zo je gedachten een beetje verzetten.

Lisetje: Je klinkt idd wel heeel trots en terecht, zou wel heel leuk zijn als Sem gewoon loopt voor zijn eerste verjaardag, hij gaat echt hard ineens!

Ano: Allereerst, wat spannend om te gaan voor een 2e. Zou mooi zijn als het nu gewoon helemaal spontaan lukt!!
    Wel balen dat Neomi zo moest wennen op het kdv. Hier heeft Florine echt 3/4 maanden moeten wennen. Ik zat er al over na te denken ze helemaal van het kdv af te halen of een extra dag te doen, maar toen ging het ineens goed. Neomi gaat 2 dagen toch? dat schijnt wel makkelijker te wennen. Ik wilde alleen even laten weten dat ik weet hoe het voelt :( Maar gaat gewoon goed komen!!

Jedalin: Hoe is dit keer de nacht gegaan? En veel plezier op de fotoshoot vandaag!!!

Setti: Ik was inderdaad vorige keer ook al naar haar toe gegaan. En zij komt niet hier. Dit omdat ze nog 2 zonen heeft. Dus dan moet ze alweer 4 kids inpakken waarvan er 1 ook nog op school zit. Dus wanneer ik vakantie heb, heeft hij dat niet, dus dat gaat sowieso al niet. En ik vind het niet zo erg om dat stuk te rijden hoor:)

Gwenolyn: Wat leuk zo creatief met dat schriftje. Wij hebben dat hier helemaal niet, ze doen daar niet aan. Wel jammer maar goed. Wel maken ze hier een plakboek met alle tekeningen en foto's van je kindje en die krijg je dan ieder jaar. Dat vind ik ook al heel leuk!

Kussie: Wat rot dat Stan zo overstuur was.. Volgende keer gaat het vast beter! Wel fijn dat hij weer zo lekker is gegroeid!

Hier: Gisteren was geslaagd. Pepijn en Florine zijn super lief geweest en hebben heerlijk met Isabelle en Joachim gespeeld. Wel leuk om het verschil in formaat te zien :D Florine en Isabelle zijn even lang. Alleen Isabelle is gewoon 3,5 kg zwaarder haha. Pepijn en Florine lijken daardoor ook echt een stuk jonger. Verder hebben ze leuke cadeaus gekregen, een bal, een boek en een bord waar je op kan tekenen, weer weg kan halen, weer opnieuw kan tekenen. snappen jullie?
    Oh en ik heb nog even een heel leuk jurkje + legging gekocht voor Florine en voor Pepijn een super mooie polo , al met al een leuke dag.
    Vandaag ga ik lekker luieren, alleen een beetje strijken . En misschien even wandelen vanmiddag. Vanavond moet ik om 21:00 uur een wedstrijd ( 1 uur en 45 min hiervandaan) spelen. Dus zal wel rond een uurtje of 02:00 'sndachts weer thuiskomen... Dus vandaar vandaag maar vast een beetje uitrusten :D

Oh nog een foto van gisteren:

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Vanochtend met Mel naar de kinderarts geweest. Ze is nu 72 cm en 9620 gram. Thuis had ik zo'n 74 cm gemeten, maar goed. Voor de rest was alles prima voor wat ze allemaal zo ongeveer al moest kunnen voor haar leeftijd.
    Ze heeft ook weer prikjes gehad. Even gehuild maar daarna was het weer goed. Ons madammeke is vandaag al weer 1 jaar!!! :)
    Vanmiddag vanaf 15 uur komt pas de visite en zondagmiddag komt nog wat. Dus das wel lekker relaxed. :)

Bekijk bijlage 134546

17. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hieperdepiep Hoera!

Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Melanie! Wat ziet ze er mooi uit. Wel sneu dat ze juist op haar verjaardag prikjes krijgt. Hopelijk krijgt ze er niet al teveel last van.

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mel heeft van de vorige prikjes gelukkig niet veel last gehad. De kinderarts zei dat ze van deze enting waarschijnlijk niet zo heel veel last zal krijgen. Ze heeft nu de enting tegen meningokokken gehad. Over een maand krijgt ze de BMR enting. Daarna moet ze nog 2 entingen hebben waaronder 1 tegen waterpokken en dan is ze de komende 5 jaar beschermd tegen bepaalde ziektes.

Volgens mij doen ze in NL geen enting tegen waterpokken, omdat het juist goed schijnt te zijn dat kinderen voor hun 6e jaar waterpokken hebben gehad. Omdat het op volwassen leeftijd veel erger kan zijn.

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3399 superb, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
    @ Jedalin; Hoe is het vannacht gegaan? Veel plezier tijdens de fotoshoot. Hopelijk zijn je mannen een beetje vrolijk.

@ Ano; Wat een leuk nieuws! Als jullie toch al zeker weten dat jullie een tweede willen dan zou ik de pil meteen de deur uitdoen. Twee kindjes is druk maar ook heel erg gezellig.

Wat jammer dat Neomi het gisteren niet naar zin had op het KDV, maar dat gaat vast helemaal goedkomen. Ze komt nu natuurlijk ook op een leeftijd dat ze het leuk gaat vinden om met anderen te spelen.

@ Kussie; Hoe is het met Stan? Heeft hij nog last van zijn prikjes?

@ Lisetje; Prachtig om te lezen hoe trots je op Sem bent. Zo hoort het ook te zijn als moeder. We hebben inderdaad een huis gevonden in NL. Wel een geruststelling
    maar ik merk nu toch ook dat ik het heel moeilijk vind om alles hier achter te moeten laten. Heb er al wel een traantje om gelaten.

@ Setti; Veel plezier op de kinderboerderij. Schattig dat Lisanne tegen iedere man pappa zegt. Geloof me; hoe meer ze kunnen praten hoe meer schaammomentjes er komen. Af en toe ben ik blij dat Jasmijn in het nederlands tegen mij praat.

@Vriendlief; Wat ontzettend vervelend dat het zo gelopen is met je moeder. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Hoe was het zwemmen? Vond Jan het leuk?

@ Gwen; Volgens mij ben je echt heel creatief. Je had ook al zo’n mooie uitnodiging gemaakt voor haar verjaardag.

@ Marye; Fijn dat het gisteren zo goed is gegaan en wat een leuke foto van de kids.

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Hier; Ik heb net allemaal lekkere fruithapjes staan kokkerellen (appel met kaneel, peer met vanille, mange en banaan) kom ik er nu achter dat ik te weinig diepvriesbakjes heb. Hoe dom kun je zijn? Straks dus maar even naar de winkel toe.

@ Prikjes; Het gaat hier ook iets anders dan in NL. Kinderen krijgen hier met drie, vijf en elf maanden de DKTP prik + Pneumokokken en Hepatitus B. Dit is dus een keer minder dan in NL. Tussen de 12 en 14 maanden krijgen ze de BMR prik + meningokokken. Daarna krijgen ze pas weer met vijf jaar de volgende prikjes.

Deel Deze Pagina