hey meiden vriendlief, ahh jammer dat het niets voor je was, maar wat was er dan precies niet leuk, of alleen de drukte?neomi vind zwemmen wel heerlijk maar kom er alleen nooit toe....weer een beetje over je boosheid heen? linda, wat een gezeik over die foto's!!!vind t een beetje kinderachtig!!ik wil ook een shoot laten doen, ken een hobbyfotograaf daar hoef je niks te betalen voor de shoot, alleen de foto;s die je afneemt, en die zijn niet belachelijk duur ofzo... Marye, bedankt voor je lieve woorden...het voelde idd kut, zei ook meteen dit moet niet heel lang duren want dan haal ik ze er net zo lief vanaf haha. maar goed snap ook dat het tijd nodig heeft, dus die geven we het maar even....leuke foto zeg!!echt leuk dat jullie zo afspreken samen! alies:VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN MELANIE!!!! jullie hebben het gezellig klein gehouden?vind ik ook hoor ze snappen er toch niet veel van, was hier ook de bedoeling, maar al met al gaat het toch nog aardig druk worden... eliesah, nou wees jij maar lekker chaggie hoor, zo;n bui hebben we allemaal wel eens....wat flauw dat ze nu ineens toch moelijk gaan doen op je werk, echt zo kinderachtig dan. hoop dat het toch goed komt voor je! hier:nou met Jack gaat alles goed.ze hebben zijn 2e bal kunnen vinden en weggehaald.hij ligt nu de hele dag een beetje voor pampus in zijn mand, zo zielig. hij wilde geen kap om, dus heb hem nu een t shirt over zijn billen, zodat ie er niet aan kan zitten, ziet er wel charmant uit hahaha. jaja nog ene paar uurtjes en Neomi is jarig joehoeee, zo alles versieren. Heb net de versiering op tafel gelegd, maar t eerste wat jef vroeg was, is dat alles???hij zit nu te bellen, maar volgens mij is ie er niet tevreden mee... Maar poeh wat is dat spul duur he, ben nu al 25eur kwijt en dan vind ie het niet eens genoeg, nou daaaagggg ik moet eigenlijk vanavond met de pil beginnen, maar ehh laat hem denk ik maar lekker liggen we doen het lekker chill en zien vanzelf wel wat er van komt. bedankt voor al jullie leuke reacties!! xxx
Hey hey! @ Lisetje, heerlijk om je bericht te lezen!! Wat een fijn gevoel heh, zo'n trotse mama te zijn!! Het straalt er van af! Sem is toch vandaag voor het eerst naar KDV geweest? Of is het morgen? Ben heel benieuwd! @ Jedalin, nouw, kijk, haha, dat heeft wel een reden natuurlijk.. Stan is geprikt in beide beentjes, en daar gaat precies de rand van de gordel overheen -van de autostoel-... Dat leek me bepaald nie prettig. Daarom had ik met mijn moeder afgesproken dat ze hier heen zou komen vanmorgen.... Snappu? Maar omdat Stan zo goed te pas was, en helemaal geen stijve pijnlijke beentjes had, ben ik 's middags alsnog naar hun gegaan, zo dat mijn moeder thuis wel haar ding kon doen... Heb toen Stan nog heel klein was en prikjes kreeg, hem wel meegenomen in de cosi toen. Dat was echt een ramp..Door dat hij in die houding zat, werd zijn beentje ook stijf, en pijnlijk, want hij huilde me toch! Dus ja, was daar nu even extra oplettend bij, nu daar de gordel precies zit.. Vandaar! Jammer zeg, dat die fotograaf zo kinderachtig doet! Vind het een beetje te dik d'r op liggen.. Beetje air zeg maar... Hij kan er toch zijn logo in zetten, dat de foto's in ieder geval van hem zijn? Nu jah, hopelijk krijgen jullie het zaterdag wel voor elkaar! @ Alies, hoe heeft Melanie alles ervaren? De gebakjes, cadeautjes en visite? Super foto's heb je op hyves staan! @ Setti, ja ik heb mijn moeder ook echt wel bedankt dat ze alsnog op paste, ook al was ik normaal naar mijn werk gegaan vandaag.. Nu lag ik boven en was zij dus met Stan beneden... Ik hoop toch zo dat ik morgen geen hoofdpijn heb als mijn ex komt.... Ik hoop dat hij me morgen helemaal overtuigd en dat ik het kan afsluiten en dan... Nouw jah, dan nix! Whahaha!! Die Fries laat nix meer van zich horen. Hij is niet blij met de gang van zaken... Liefs
De broer van mijn man kwam rond 18.45 uur ook nog ff aanwaaien. We waren net bezig om Mel klaar te maken om maar bed te gaan. Maar madammeke heeft het nog een uurtje volgehouden. Van hem heeft ze een treintje van little people gehad. In dat treintje zitten wat verschillende blokjes die je in de achterkant van de trein in het juiste figuurtje moet doen. Het is dit theeserviesje. Tis een rose mandje met porseleinen servies. Bekijk bijlage 134716
@ Vriendlief, jammer dat het zwemmen zo tegenviel! Waren het hieperdepiepere moeders? @ Ano, och, arme hondje! En wat gaafff dat je de pil nie meer inneemt! Spannend hoor! Hihi, dan moet Jef morgenvroeg zelf nog maar het nodige gaan halen! Het huis overvol met versieringen is ook nie alles toch? @ Eliesah, meid, naar zo'n butdag heb jij je patatje saté dus dubbel en dwars verdiend!! Hihi! En nu lekker op de bank en nix doen!! @ Alies, ohhh, dat servies is mooi!! Wat leuk zeg! Is het van Plastic ofzo? En wat zit het in een leuk tasje! Liefs
Melanie vond het allemaal maar vreemd al die mensen over de vloer die haar gekleurde ingepakte dingen gaven, waarvan ze niet wist wat ze er mee moest. Wat ze wel leuk vond waren de balonnen die aan de slingers hangen. Elke keer wees ze met haar wijsvingertje omhoog ten teken dat ze ze aan wou raken en er tegenaan wou meppen. Zo grappig. Toen mijn zwager kwam vanavond heeft Mel 'm eerst zo'n 5 minuten heeeeeeeeeeel serieus aan zitten te kijken. Er kwam geen lachje vanaf. Toen ik even wegliep en zij met hem alleen op de bank zat begon ze te huilen. Zoals je op hyves wel hebt kunnen zien heeft ze genoten van haar taartje. Als eerst moest natuulijk haar fotootje naar binnen gewerkt worden. Daarna kwam de rest. Meissie was aan het bunkeren zo lekker vond ze het. Toen mijn zwager en zijn dochter weggingen begon Mel te zwaaien. Alsof ze wou zeggen: 'Hehe gaan jullie eindelijk weg.' Ze heeft nog geen last van haar prikje gehad vandaag. Hopelijk slaapt ze vannacht ook door.
Het is van porselein. Inmiddels zitten we op 4 setjes. Alisha heeft ook al 2 setjes waar ze zelden mee speelt en Mel dus nu ook 2. Hopelijk kunnen we 1 ruilen. Het is van porselein. Kunnen Mel en Stan straks theeleuten met elkaar. @ano zielig he zo'n klein hoopje hond. Weg is zijn trots. Onze honden hadden toen zo'n stoer bodystocking achtig pakje aan. Stond ook heel elegant.
hier nog 1 die dat kan!!! die draait zn billen en beentjes naar de rand vd bank en hup, schuift er zo vanaf hihi en is nog gn 1x gevallen @alies, gefeliciteerd met melanie!!! beetje laat maar ben nu pas online @jedalin, ben benieuwd naar de foto's!!! @kussie, fijn dat stan goed geslapen hft vannacht, na zn prikjes. @vriendlief, beetje bijgekomen? wat balen dat t zwemmen tegenviel maar toch goed dat je volg x weer gaat nu nog even de laatste bladzijde bijlezen haha
verder niet veel nieuws geloof ik jaaa sem is vandaag voor 1x keer op het kdv geweest en het ging goed.. ze zeiden, het lijkt net of sem hier al veel vaker is geweest.. hij hft lekker gespeeld met de andere kindjes, hft zelfs al een soort van vriendje.. waar hij naartoe kroop, sem erachteraan en andersom hij hft buiten gespeeld, goed gegeten en gedronken. alleen weinig geslapen, ipv 2x 1,5-2 uur slechts 1x 1 uur.. maar goed, ook wel logisch.. nieuwe omgeving, meerdere kindjes.. gewoon wennen. maar hij was verder totaal niet vervelend.. zelfs thuis had ie nog zn lolbroek aan.. hebben m lekker toetje gegeven, gebadderd en hij is meteen gaan slapen. Ben toch blij dat t allemaal zo goed is gegaan! T is en blijft toch spannend zo'n 1e dag
@ kussie: ja tis natuurlijk balen van die fotograaf, maar wel heel logisch. Zo besteedt je alle kosten bij hun, voor een doek ofzo, aangezien ik anders zo de foto zou opsturen via internet naar een site. Maar we wachten even af wat voor resolutie we toch digitaal krijgen en of dat geneog is voor een doek. Zo niet, dan maar een duur doek haha. @ lisetje: super fijn dat ht zo goed gegaan is met sem!!! Opluchting!! @ hier: morgen lang dagje! eerst werken de hele dag, dan kids ophalen bij het kdv en eten geven, snel alles inpakken, arno thuis om kwart over 6 en dan een uur rijden naar schoonouders. Kids + bedjes daar installeren, weer een uur terug rijden, omkleden --> carnavalsoutfit en op stap.. whahah, eens kijken hoe ik dat moet gaan volhouden tot midden in de nacht. Misschien, moet ik maar gaan slapen. Maar pff arno wil nog niet naar bed en de hond moet nog uit..bleh.
Kun je niet proberen zo'n foto op een hele goede scanner te scannen? Misschien kan je dan ook nog wel een mooie canvasfoto daarmee af laten drukken? Kans is groot dat de fotograaf een watermerk op de foto gaat zetten die hij jullie digitaal stuurt of dat hij expres de resolutie een stuk lager zal maken, zodat je zelf geen foto's er van kan laten afdrukken.
Ano, dat is wel een heel leuk nieuwtje!! Spannend!!!! Kussie, hihi niet in de auto ivm de prikjes... Je kan ook te voorzichtig zijn meid Fijn dat Stan geen last heeft gehad van zn prikken!! Jedalin, Veel plezier morgen!! En als je eenmaal aan het feesten bent gaat de tijd snel, is het zo weer laat zonder dat je het door hebt Alies, Leuk he hoe die kleintjes hun 1ste verjaardag beleven! De ouders maken zich er meestal drukker om haha Lisetje, fijn dat Sem's eerste kdv dag zo goed ging!!
he bah dat over enthousiaste gedoe dat hoeft van mij ook niet. nu hopen dat het dinsdag wel leuker is voor jullie beide. ja ik had het filmpje gezien hij doet het echt goed met zn handjes. en t armbandje is gewoon een kwestie van omdoen en kijken wat er gebeurt. ts zonde als jan er straks te groot voor word.
neomi gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!! een t-shirt aan zn billen hihi lijkt me een grappig gezicht . hopelijk heeft hij niet veel pijn. en 25 euro aan versiering??? das veel en dan vind jeff t niet genoeg??? hihihi niets is goed genoeg voor zn prinsesje hihihi Hele fijne dag vandaag en idd lekker de pil laten liggen
en hoe voel je je vanmorgen? veel plezier vandaag met je ex en hopelijk wordt t toch nog gezellig. en die fries tja kan me enigzins wel wat bij voorstellen maar aan de andere kant ook weer niet want julie hadden nog niets.
wat leuk zeg dat little people spul he? en dat serviesje is ook echt leuk alleen niet echt iets voor een kind van 1 als het porselein is
wat super fijn dat het zo goed is gegaan gelijk de 1e keer dat hoor je niet vaak dat ze gelijk lekker gaan spelen enz. ts gewoon een geweldig kereltje