Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

nou beter iets dan niets toch en nog ff dan is het een kleding maat want 5 kilo is 1 kleding maat. dus je gaat al echt goed hoor en beter langzaam dan helemaal niet

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ik heb het boek geleend van mijn collega maar ik kan mezelf er niet toe aanzetten om er mee te beginnen hoor.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin he vervelend meid weer zo'n nacht nu kunnen jullie morgen lekker uitslapen voor een keer en geniet er maar lekker van

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Is dat zo? Dat wist ik helemaal nie!
    Nouw nog effies dan! :D

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Super lief zeg! Mooie meid..

Haha die hond op de achtergrond :p.

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ano; Gefeliciteerd met Neomi!!
    Een hele fijne dag vandaag.. :D

Kussie; joehoei, weer wat eraf! Alle beetje helpen meis.
    Enne hier ook gewoon hup mee op pad hoor, of ze moet er echt ziek van zijn. Gewoon niet zoveel over nadenken en niet te onzeker zijn, kids voelen dat alleen maar aan en gaan er straks gebruik van maken ;).

Linda; veel plezier vanavond en vannacht. Hoe ga je verkleed?
    Bah naar een begrafenis van iemand waar je niemand kent. Niet leuk! Succes.

Zucht, weet het verder al niet mee. Geheugen als een vergiet.

Was lekker de middag vrij vandaag! Mn vader is jarig, dus gaan we zo naar toe. Na het slaapje van Taleah.
    Taleah is vandaag aan de klets, jeetje ze blijft aan 1 stuk door kwebbelen haha. Ook heeft ze het zwaaien helemaal ondekt, zo lief!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat geweldig zeg ze lijkt wel een prinses hoe ze zwaait

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah gefeliciteerd met je vader

10. Soda Pop

@ all, ik ben zooo trots op Stan! We zijn vanmiddag bij een vriendin geweest, ze heeft 2 kids, 1 van bijna 2 en 1 van 3 maanden... En het ging me toch goed! Toen we kwamen lagen beide kids nog op bed, dus Stan kon rustig wennen! Denk ook dat het hem daar in zit!
    Hij heeft gewoon tussen beide kids in gespeeld terwijl ik op de bank zat!!
    Ik kende mijn eigen ventje nie weer! Hij heeft geen kick gegeven! Later ook nog buikschuiven daar!! Echt zoooo knap!!
    Meiden, mijn ventje komt er ook wel!!! :) :D
    Ik ben echt zooo blij en trots!! Knap heh!!!
    Nix overstuur of wat ook! Ik zei al tegen haar, hij vind alles beter dan het CB! :p;)

@ Eliesah, gefeliciteerd met je vader..
    En tjah... Ik zal je eerlijk zeggen dat Stan nix merkte van mijn zenuwen, toen we naar het CB gingen, hij was net zo vrolijk en hij lachte voluit op mijn arm, toen we naar de auto liepen! Hij vind het altijd super om op pad te gaan...
    Pas toen we het CB in liepen was het mis.. Dus dat kan hij nie van mij gevoeld hebben...:) Ik laat hem ook zo min mogelijk merken hoor, en als hij wel wat voelt.. Daar kan ik tenslotte ook nix aan doen! :(

Daarom ben ik ook zo blij met jullie... Want jullie kids zijn al wat ouder en zo ben ik elke keer al wat voorbereid op wat komen gaat! :) EN jullie stellen me elke keer gerust, waardoor ik nu al zoveel makkelijker ben geworden!! Dus THANKS MEIDEN!! Jullie zijn toppers! Wij komen er wel!!

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Gefeliciteerd met NEOMI!!!!!

Kussie: Goed bezig met afvallen!! Haha ik heb er nooit over nagedacht om de dag na de prikjes 'niet' weg te gaan :D

Jedalin: Wat ontzettend balen van die nachten, hoop echt dat jullie snel een oplossing hiervoor vinden!

Alies: Leuk filmpje van Melanie.

Eliesah: Gefeliciteerd met je vader!!!

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier: Heerlijk Don was ook vrij vandaag. Dus we zijn even wezen winkelen! Wat een heerlijk weertje zeg! Helaas erg weinig gekocht, maar had online al wat kleertjes voor P&F gekocht. Dus geeft het niet zo heel erg.
    P&F zijn nu ook van de ochtendfles af. Ze eten nu allebei een grote schaal bambix. Jeetje ze worden echt groot Pepijn heeft nog 1 fles en Florine helemaal geen...

13. Soda Pop

Kunnen ze eigenlijk zelf al beetje eten van de lepel?
    Hier niet...
    En fijn dat jullie zo lekker even hebben kunnen opladen en genieten!

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: P & F ook niet hoor. Dus ik voer ze gewoon. Wel doet Florine nu zelf haar handje om de lepel en brengt hem naar haar mond. Maar als ik niet ook de lepel vast houd, gooit ze het net zo hard door de woonkamer en daar heb ik niet zo'n zin in.

Oh ja ik vergeet nog iets te vertellen.
    We hebben een psz uitgezocht en ook al een beetje de basisschool :D Ik doe ze namelijk ook op een psz iets verder uit de buurt omdat ik ze daar straks ook naar school wil. Is wel iets van 10 minuutjes fietsen. Maar is volgens mij de beste keus. Wel gek om daar nu al mee bezig te zijn, ze zijn net 1!

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Leuk dat de shoot zo goed is gegaan.
    Ooohhh, lekker vakantie:D. Ga je/jullie nog wat doen?
    Wat wil je gaan veranderen aan je schema?

@ Kussie: Balen dat Stan weer zo overstuur was bij het CB. Tja, nu ook niet de fijnste plek om te komen, dus begrijp hem wel:D.
    Eeeehhh, de gordeltjes gaan toch niet op de beentjes? hier zitten ze op haar middel.
    Zolang ze geen koorst heeft ga ik ook gewoon op pad.

Over je afvallen: Meid gaat harstikke goed, en verder sluit ik me helemaal bij Alies haar woorden aan.

Wat een super fijne middag heb je gehad. Heerlijk dat het zo goed ging met Stan!

@ Alies: Echt lief zoals Melanie aan het zwaaien is.
    Hahahaha, heel herkenbaar op de achergrond. Mis alleen nog het "sop" geluid erbij:D

@ Eliesah: Gefeliciteerd met je vader!

@ Marye: Oohh, al helemaal van de fles af. Dan worden ze echt groot.
    Het was inderdaad prima winkel weer. Beetje fris, maar heerlijk met het zonnetje.

Ik las op je hyves dat je graag Dalton onderwijs wilt voor P&F. Wat is dat eigenlijk?
    Wouw, nu al ingeschreven voor de peuterspeelzaal. Hahahahaha, inderdaad ze zijn net 1.

@ Little people: Ik vind het ook hartstikke leuk. Voor Joënna haar verjaardag ook wat aan familie leden gevraagd.
    Ook op marktplaats zag ik een hele leuke aanbieding staan. Eerst kijken wat we voor haar verjaardag krijgen.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Man o man wat een rot nacht achter de rug. Mijn neus zit helemaal vol, spieren doen zeer, en heb het ijskoud.
    Vandaag op mijn werk me erdoorheen weten te slaan. Daarna naar de hema toe om de mini tomoucen op te halen voor de hondenclub morgen. Daarna naar het kruidvat en Xenos om slingers, bordjes, bekertjes en servetten te halen.

Joënna op het KDV opgehaald, maar die was niet te pruimen. Zodra er maar een kindje keek, krijsten ze alles bij elkaar. Zolang ze alleen aan het spelen was geen probleem, maar er moest niemand in haar buurt komen.

Thuis ook alleen maar huilen, dus om 18.00 heb ik haar op bed gegooid. Ze hield het niet meer zo moe. Ik heb haar ook niet meer gehoord.

Vanavond lekker op tijd mijn bed in. Electrische deken staat al aan. Hopen dat ik me morgen beterder voel.

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hi hoi,

Alies: wat een leuk filmpje en hahaha die hond hihihihi

ANO: GEFELICITEERD!!!!!!!!

ff vraagje: zoeken jullie die psz helemaal uit en de basisschool ook????IK heb er gewoon 1 genomen die het dichts in de buurt is...! HIer tegenover namelijk daar is ook gelijk een basisschool. ZOja als jullie het wel helemaal uitzoeken waar letten jullie dan op en is dat dan ook echt nodig? Alles is toch eigenlijk goed anders zouden ze toch niet bestaan??

Kussie: succes vandaag met je ex!!!

Wou nog iets vragen maar weet het niet meer!!

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: dat is toch hartstikke goed 400 gram per week!!! Wat maakt het uit dat het niet zo snel gaat ? Dan blijft het er waarschijnlijk er beter af!!
    En geloof me: Als je sonja Bakkert dan honger je zowat uit (heb het ook ooit gedaan en werd er hartstikke ziek van door de honger! ) dus je kan het beter doen zoals jij nu bezig bent en jezelf ook eens wat lekkers gunnen....
    En je moet jezelf idd niet gaan vergelijken met andere, zo doen sommige mensen er juist meer bij sporten etc. maar het belangrijkste is: Je moet het doen zoals jij je er het beste bij voelt des te beter is het en dan hou je het langer vol....

Marye: nu al Peuterspeelzaal ? Pfff dat is vroeg dat je ze er al voor moet aanmelden!
    Ik denk dat wij het opzich ook wel willen (ik wil Esmay namelijk wat minder naar mijn ouders doen en ik twijfelde dus tussen Peuterspeelzaal straks als ze 2 is of extra dag KDV maar ik denk dat ik dan 2 halve dagen Peuterspeelzaal doe.....

Flessen: Hier ook al een tijdje geen flesjes meer... Ja soms heeeelll soms als ze niet wil slapen of als ze b.v erg laat thuis waren en ik denk dat ze dan beter slaap met fles!

Wij zijn vandaag naar de Aqua Zoo in Leeuwarden geweest, best leuk! We liepen op een gegeven moment tussen de doodskopaapjes en die kwamen aan Esmay haar kinderwagen likken etc. op een gegeven moment stond de hele familie aap bij ons haha! Wel schattig :)

Verder vertrekken we zondag waarschijnlijk al, niet dat het hier niet leuk is maar we vinden het altijd zo'n gedoe om alles in de ochtend nog gauw op te ruimen etc etc.

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Vriendlief: Ik heb dat wel degelijk goed uitgezocht. Ik weet welke basisscholen de meeste kinderen "leveren" op havo/vwo niveau hier. En welke juist veel kinderen aan bijv vmbo-gt leveren. Daaraan kun je toch zien op welke school het niveau wat hoger is. Verder wilde ik niet de reguliere basisschool maar een daltonbasisschool. Dit omdat de kinderen daar iets meer zelfstandig leren, wat ik vind belangrijk is in de toekomst. Ik geef zelf op daltononderwijs les op de middelbare school. Verder wil ik ze graag op een beetje een "witte" school en niet een "zwarte" school. Niet omdat ik rascistisch ben, maar omdat ik het belangrijk vindt dat ze ergens zitten waar ze goed abn leren spreken. En dat zie ik hier vaak mis gaan. Dus vandaar. Ik ga dus 10 min fietsen van huis vandaan straks met de kinderen, ipv de psz en basisschool hier 1 minuut vandaan... :)

Gwenolyn:Beterschap!!
    Daltononderwijs is gericht op het zelfstandig werken/leren van kinderen. Het zelf verantwoordelijk zijn voor dingen. Dus iets meer zelf keuzes laten maken, ipv alles voorkauwen. Ook hebben ze op zulke scholen vaak meer ruimte voor verbreding bijv. sport of juist culturele activiteiten :)

20. Soda Pop

Goeiemorgen allemaal!!

Ik ben me toch moe, het was vanacht kwart over 2 eer ik op bed lag! Pfff!
    Is nie meer goed voor deze mama ;)
    Maar we hebben een fijne avond gehad... Heel veel gepraat (als vanouds) en best diepgaand ook...
    Voor hem was het gesprek ook nog een eye-opener in vele zaken...
    Verder had hij totaal nie in de gaten dat ik nog zoveel voor hem voelde... Dat kwam blijkbaar echt als een verassing! :)
    Hij kan en wil nu geen relatie, maar sluit in de toekomst nix uit...
    Tjah... Ik moet nu toch een keuze gaan maken, wil ik wachten op iets wat maar heeeel misschien zal gebeuren, of sluit ik dit af...
    Ik denk dat ik het dus niet zo zwart-wit moet zien en gewoon alles op me af moet laten komen...
    Tuurlijk vind ik het jammer dat hij nie dezelfde gevoelens heeft als ik...
    Maar hij heeft nog zoveel uit te zoeken...
    En daar kom ik niet in voor zeg maar...:(

Maar wat was het fijn om hem weer te zien!
    Tis en blijft een super vent!

Stan heeft gisteravond wel verscheidene keren gehuild. En om half 10 heb k hem er toch maar even uitgehaald, doe ik normaal nooit, maar zo kon hij hem ook zien!
    Hij was even overstuur... Daarna verlegen, en daarna kwamen de babbels! haha.. Hij was helemaal de man. Daarna ging hij zonder problemen slapen!
    Net of hij wilde weten wie er bij mama was! Hahaha...
    Was zo lief, toen hij zo verlegen was, hij ging helemaal tegen me aan liggen en had zijn armpje om mij heen, en liet me ook nie weer los! :D:D:D
    Kreeg nog wel het compliment dat hij op mij lijkt! *trotss*

@ Boomer, ja de onderste gordel zeg maar, loopt over de bovenbeentjes/liezen... Bij jou/Fenna dus nie?

@ Marye, wauww, daar zeg je wat... Das helemaal nie gek om zoiets uit te zoeken, maarreh, waar vind je zulke informatie?

Liefs mij

Deel Deze Pagina