Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Leuk, leuk. Spannende tijden voor jullie. Beterschap voor Neomi. Hopelijk zijn het inderdaad haar tandjes en komen ze snel door.

@ Hier; Wat een middag weer. Jasmijn is toch nog niet beter en huilt al de hele middag. Morris is ontzettend moe maar wil niet slapen. ik heb hem net maar weer in bed gelegd. Het is nu al even stil dus hopelijk valt hij snel in slaap. Mijn vriend is een dagje naar NL en is niet voor 21.00 uur thuis. Ik heb zo'n gevoel dat het een lange dag gaat worden.

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik heb het geprobeerd tot de 3e stap, anders wordt mijn bestelling straks geplaatst. :) Ik zie gewoon een overzichtje met wat er besteld is.
    Misschien je computer even helemaal afmelden en opnieuw opstarten? Daar kan het ook weleens aan liggen. Had ik laatst ook bij een site.

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij gaat het ook goed. Nadat ik de foto het geuploaded staat de taart ook gewoon in het besteloverzicht. Ik heb verder niet geprobeerd om mijn gegevens in te voeren.

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jedalin:Eindelijk weer doorgeslapen, hopelijk blijven de jongens dat doen! oh en die foto's van Carnaval waren ook erg schattig!

Superb: Wanneer gaan jullie ongeveer verhuizen? Misschien heb je het al verteld, maar weet het niet meer. Lijkt me idd een heel gedoe zeker omdat het ook nog eens naar een ander land is. Ik vond verhuizen al een gedoe, en dat was maar 10 minuutjes verderop.Jasmijn nu wel weer helemaal beter?!

Ano: Ohhh spannend!!!!

Alies: Hopelijk heeft het blokje snel de uitgang gevonden! En wat balen van de rotnacht. Hopelijk gaat het komende nacht een stuk beter.

Kussie: Hoe is het sporten gegaan?!

Hier: Pfff het is hier NIET leuk! Ik denk dat P&F in een sprongetje zitten. Gisternacht werden ze al om en om 'snachts wakker. Overdag alleen maar jengelen, zelfs wandelen hielp niet. Gelukkig afgelopen nacht wel weer goed geslapen, maar vandaag ook weer super veel jengelen. Hangen alleen maar aan mijn benen. Als ik even met 1 kindje naar boven ga, dan zet de ander het op een krijsen.Erg lastig en niet leuk. Ook hebben ze de hele dag niet geslapen. En eten ze super slecht al een paar dagen. Ik geef nu warm eten tussen de middag omdat ze dan nog wel een beetje eten maar 'savonds is het drama.
    Nou ja maar hopen dat deze sprong heel snel voorbij is!

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Jedalin, wat vreemd zeg, van die site... Erg vervelend ook!!! :( Vooral omdat het bij de rest wel lijkt te werken, misschien dus indd even de hele comp opnieuw opstarten?
    En wat goed joh! Daan komt er ook wel!! :D Vind zo leuk hoe hij altijd vlak achter zijn broer aan komt! Is Jesse eigenlijk ook "de oudste"

@ Setti, mazzel? Van't zomer is het er weer 30 graden, echt nie leuk!! :$ Tegen kouw kan je nog wat doen (verwarming aan) maar wat kun je doen tegen de hitte? Pffff, ik laat nu al 't rolgordijn dicht.. Misschien helpt dat...
    Zou best kunnen dat Lisanne een groeistuipje heeft! :D Aan haar eetstijl zal het nie liggen, whahaha!!

@ Ano, dat schommelt dus nog wel behoorlijk... Als het een virusje is, dan is het nog nie weg blijkbaar! Maar idd, kan net zo goed van de tandjes zijn.. Tis toch wat! Arm meiske! En joh, vergeten de slaapzak aan te doen, hihi, das ook wat! ;) Slaapt Neomi na zoiets dan zonder problemen weer verder? Als Stan wakker word/is, dan slaapt hij zo ook nie weer!!
    @ Alies,pff, ik had natuurlijk al weer allang in het ziekenhuis gestaan! :) Ik hoop maar dat ze er gauw vanaf is! Arm meiske!!

@ Superb, heb met jou te doen meid!! 2 lastige kids is helemaal drama!! :$ En helemaal als ze de hele middag non stop huilen/vervelend zijn! Niet leuk! K hoop voor jou en natuurlijk voor Jasmijn dat ze gauw weer beter is! En zou Morris nu dan toch een tandje krijgen? Hebben ze bij jullie ook iets van Dentinox, of Chamodent om de pijn te verzachten?
    Misschien dan toch es proberen?
    *dikke knuffel voor jou meis*

@ hier, schrik nie, gewoon DIK 2 uur gesport!!!! *trotssss*
    Ging lekker vandaag!!! Joepiej! Hopen dat het weegmoment vrijdag net zo lekker gaat, whahahaha! :p:D:D

Liefs

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Lief dat je het vraagt! Hihi, heb het net in mijn post gezet hierboven!

Och, wat een toestand, beetje het zelfde als wat Jedalin heeft met Daan en Jesse, al zijn zij overdag geloof ik wel goed te passe, behalve met de slaapjes doen...
    Je had het al over het 13 maanden sprongetje ofzo? Dat die best heftig is?
    Ik zal het "oei, ik groei" boek er ook maar weer es bij pakken! Even weer bij lezen!!
    Hoop dat ze gauw weer hun vrolijke zelf zijn, want dit is indd nie leuk, en harstikke zwaar!

Ben je zelf weer beter meid? Of nog steeds nie helemaal fit?

Ik hoop dat de kids vanacht weer lekker slapen!! Is anders ja knetter vermoeiend!

@ Eliesah, wat toch heerlijk dat jou meiske nu eindelijk het doorslapen door heeft heh!! Na al die maanden!! Voel jij je nu ook een stuk beter eigenlijk? Ben je al minder moe 's avonds?

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; lief dat je t vraagt! Maar ben nog steeds erg moe in de avond. Als ik vrij ben slaap ik in de ochtend ook maar weer bij. Dan gaat t op zich wel. Voel me net een oude oma, om 8uur gtst kijken, dekentje om me heen en om 9uur snurk ik op de bank haha.

Goed bezig 2uur sporten, dat doe ik je niet na hoor! ;)
    Smaakte de macaroni net zo goed als t frietje haha.

Dames: succes met de jengelende kids! Knuff.

Ano; wat een super leuk nieuws. Dat is indd een mooie tijd, mei/juni! Hopelijk gaat dat lukken haha.
    Vervelend van de koorts, t meisje!

Eten; makkelijk hè dat ze nu alles mogen eten? Ze eet steeds mee met ons, gister lasagne en vandaag bami. En ze vind t allemaal lekker. Zuurkool, rode kool, spruiten etc ze eet alles. :)

Alies; hoe voelt Alisha zich nu? Oepsie een Lego blokje, hoe komt ze daarbij dan hihi..

Linda: al gelukt met de foto taart?
    Leuke hoedjes bij de kids, van de kruidvat? Mooie mannen.

Boomer; haha Fenna ook zo'n afstandbediening gek? Hier ook hoor..
    We hebben een oude aan haar gegeven waar ze mee mag spelen, maar die wil ze niet haha. Eigenwijs ding.

Hier; vanmiddag een heerlijke middag gehad. Marc was vrij en zijn naar de Beekse bergen geweest, Taleah vond t super. Zwaaide naar alle diertjes en gilde naar ze. Zo leuk! :)
    Ze ligt nu nog uitgeput in bed, ga de wel zo wakker maken anders word t vanaaf zo laat.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ alies en superb: hmm nee oke zo ver kom ik niet eens, hij komt gewoon niet in mijn besteloverzicht te staan.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: nee daan is de oudste :)

@ marye: pfff dat klinkt écht als een vervelende sprong!! Succes!

@ eliesah: whaha 9 uur slaap je op de bank :p wij gingen gisteren om half 2 naar bed ;).
    maar dat was hopelijk eenmalig want dat was toch wel laat haha. Waren spelletjes aan het doen :D

whaha idd van de kruidvat, die hoedjes.

Mn taart; ik ga zo maar opnieuw de laptop starten.

Leuk de beekse bergen!!

@ hier: hmmmm...Daan 38,5 graden koorts en een paar rode vlekjes op buik, rug en 1 op zn gezicht. Volgens mij krijgt ie de waterpokken. Toevallig vertelde de leidster van het kdv vorige week dat ze het wellicht krijgen omdat er kindjes waren die het ook hadden. Ze mogen gewoon komen met waterpokken tenzij ze teveel last hebben of te hoge koorts. Maar als de waterpokken er zijn, zijn ze niet meer besmettelijk, dus daarom mogen ze gewoon komen.
    Mgoed..volgens mij krijgt daan ze dus. Dan zouden het binnenkort blaasjes moeten worden las ik?
    Kindjes hier al de waterpokken gehad??

Verder hebben de kids net gesmuld van een vers visje, aardappeltjes en bonen :D Super gegeten weer.
    Wij lekker mee gegeten dus echt als gezinnetje aan tafel ;)

Ook lekker wezen fietsen daarvoor, kids vonden het heerlijk :D:D Daan zat volop te kletsen (die zat voorop). Jesse zat lekker te genieten, achterop. Maar ik wil toch een stoeltje erbij voorop :D haha. Vind het niks als ik dr 1 niet kan zien :)

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ze was bij een klasgenootje aan het spelen. En dan krijg je natuurlijk dat ze gaan ouwehoeren en speelgoed in de mond gaan stoppen. En toen is er bij Alisha dus een blokje haar keelgat in geschoten.

Ze heeft nog steeds wat buikpijn. Ze heeft een paar hapjes aardappel gehad, maar wel al haar champignons opgegeten. Die kan ze moeilijk weerstaan. :)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaa gelukt! haha kwam erachter dat ie het niet deed door onze veiligheidsinstellingen. die staan gewoon op 'normaal en standaard' overigens, dus lekker vaag, maar toen ik de beveiliging uitzette, deed ie het! :)
    Dus 1 maal fototaart besteld voor zondag en 1 keer een taart met naam op voor donderdag

12. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig! Het kan zo frustrerend zijn als iets maar niet wil lukken. Wel vreemd trouwens van die beveiligingsinstellingen.

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Marye; Vervelend en heel vermoeiend dat Pepijn en Florine zo aan het jengelen zijn. Hopelijk slapen ze vannacht wel weer goed en hebben ze morgen hun goed humeur weer teruggevonden. Wij verhuizen ergens midden april. De exacte datum moeten we nog vaststellen. Gelukkig wordt de verhuizing (en het inpakken) wel door een verhuisbedrijf gedaan maar er zijn nog honderdduizend andere dingen die geregeld moeten worden.

@ Alies; Wat grappig dat Alisha champignons zo lekker vindt. Jasmijn vindt dat zo ongeveer het smerigste wat er is.

@Jedalin; Ach gut, arme Daan. Hopelijk heeft hij niet al te veel last van de waterpokken. Ik kan je geen advies geven want hier hebben ze het geen van beiden al gehad.

@Eliesah; Klinkt als een heerlijke middag. Als we eenmaal in Rotterdam wonen wil ik een abonnement nemen op Blijdorp. Lijkt me echt superleuk.

@ Kussie; Wanneer had je ook alweer die echo? Was dat nou morgen? Wat goed dat je twee uur hebt gesport, daar zie je ongetwijfeld vrijdag het resultaat van.

14. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Marye; Even een vraagje aan jou; Ik las een aantal pagina's terug dat jij bezig bent geweest om een psz voor Pepijn en Florine te zoeken en dat jullie gekozen hebben voor Dalton onderwijs. Ik ben nu ook op zoek naar een psz voor Jasmijn. Bij ons nieuwe huis in de buurt zit zowel een normale psz als een Montessori peutergroep maar nu weet ik niet zo goed het verschil tussen al die verschillende soorten onderwijs. Weet jij misschien een site waar de verschillende typen een beetje staan uitgelegd?

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hey meiden,

wat een weertje he vandaag!!!!

Superb: lukt het regelen allemaal een beetje!!!

Marye: hoop dat het sprongetje idd gauw over is!!!

Kussie: SUPER 2 UUR LANG SPORTEN!!!!

hier ik heb even een hele genante vraag......Jan zat net in bad en was aan het gillen en met zijn piemeltje aan het spelen.....nouja spelen hij zat er 2 keer aan maar hij gilde(vind ie leuk) EN ik kijk zo naar zijn balletjes en als hij gilt en daarna zuchte dan trokken zijn balletjes zeg maar in....is dat normaal?sorry hoor dat ik het vraag maar het zag er zo raar uit:S

jedalin: is de taart nu gelukt?

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje: Vind het al heel wat dat je de verjaardag gaat verzetten voor 1 stel. Mijn zusje kon zondag ook niet, zaterdag wel. Tja, dat is dan jammer. Volgende keer beter.
    Wij hebben 1 stel die al kwam voor 11.00 uur, maar dat was ook eigen belang (ons koffiezetapparaat begaf het, en zij kwam hem brengen), en mijn broertje was er na 17.00 uur (daar zijn schoonvader uit Polen langs kwam) en mijn schoonzus met mijn nichtje nog even 15 miten. Mijn nichtje wilden Joënna nog even zien: Prima Verder was iedereen keurig na 11.00 en voor 17.00 weg.

Leuke foto's van Esmay.

@ Marye:Ik hoop ook voor jullie dat deze sprong snel over is. Erg vermoeiend allemaal, zeker omdat ze niks leuk vinden.
    Ik hoop voor je dat ze 's nachts gewoon blijven slapen.

@ Eliesah: Leuk dagje hebben jullie gehad in de dierentuin. Het was ook prachtig weer.

@ Ano: Leuk dat je de meubeltjes al neergezet hebt! We hebben wel een tafeltje staan waar ze veel aan speelt, maar nog geen stoeltje. Het stoeltje wat erbij hoort, kan ze niet zelf in gaan zitten.
    Dat word nog opzoek naar een ander tafeltje en stoeltje.

Gelukkig heeft Neomi niet veel last van de koorts.

Leuk dat de pil weg is:D. Nee, helaas valt het niet te "plannen". Het gebeurd wanneer het gebeurd.

@ Jedalin: Leuke carnavalsfoto's van je heren:D

HEERLIJK dat jullie zo'n goede nacht achter de rug hebben. Je jongens blijven je verbazen:D. Schrok je niet vreselijk toen je vanochtend wakker werdom 09.15:)

Knap van Daan dat hij op zijn knieën gaat zitten. Nog even en hij staat:D

Hier nog geen waterpokken gehad. Alleen de 5de en 6de ziekten. Gister avond had ze wel verschillende vlekjes op haar buik zitten, maar vanochtend waren die helemaal weg.

@ Alies: Hahahaha grappig dat Mel de vooruit nog niet gevonden heeft:D. Vind het zo prachtig om te zien.

Hopelijk heeft Alisha er niet teveel last van als het legoblokje eruit komt:(

Wat een butnacht heb je achter de rug. Hopelijk gaat het vannacht beter.

@ Kussie: Jij ook al zo'n butnacht achter de rug:(
    Zo he, jij bent flink aan het sporten geweest: Zalig. Moe maar voldaan.

Hier ligt ze nog wel in een slaapzak met mouwtjes, maar zonder pyjama. Alleen in romper. Anders is het ook te warm.
    Geen idee overigens hoe warm het op haar kamer is. Ik vind het fris, maar Joënna schijnbaar niet.

@ Superb: Beterschap voor Jasmijn. Het gaat de komende tijd druk worden voor jullie, de verhuizing terug naar NL regelen.

@ Box: Die blijft hier nog wel even staan. Ze zit er per dag ongeveer een uurtje in, maar dan heb ik even mijn handen vrij om de honden uit te laten, afwas te doen, toilet bezoek etc. Juist met de honden vind ik het erg handig.

@ Zuivel: Als ze pap eet is het 150+5 + pap, en als ze brood krijgt, drinkt ze een fles van 180+6.
    Verder krijgt ze bij haar middagboterham karnmelk of opvolgmelk uit een rietjesbeker. 's avonds altijd yoghurt na het eten.

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier een heerlijk dagje gehad. Vanochtend was ze weer om 06.30 wakker.
    Fles gegeven, boterham erin, en in de box, zodat ik verder kon met opruimen van gisteren.
    We waren gisteravond zo moe en beroerd dat we geen zin hadden om nog een keer alles op te ruimen.

Joënna was al vrij snel moe, dus lekker naar bed. Aantal dingen in huis veranderd, zodat ze meer ruimte heeft om met haar loopkar te lopen en haar speelplek vergroot/uitgebreid.

Toen ze wakker werd de auto in op naar ballorig. Het was hartstikke leuk, en heerlijk rustig. Eerst was ze een beetje terughoudend (lees; gillen toen ik haar neer legden), maar al snel ontdooide ze en begon ze lekker te spelen.
    Ook de ballenbak was een groot succes.

Nog even een hapje gegeten en drinken, en toen had ze het gehad. Wel is ze lopend aan beiden handen terug naar de uitgang gegaan ( mama super trots).

Onderweg naar huis een half uurtje liggen slapen.

Thuis gekomen, was ze nog best moe, maar wilden niet meer slapen........ Ze heeft een hele tijd met haar loopwagen gelopen. Ze vind het prachtig en een groot succes. Ook haar hobbelpaard vind ze super leuk.

Met avondeten heeft ze lekker rijst gegeten (met wokgroenten, zout zuren saus en kipfilet), maar de champignons die erin zaten, waren toch wel favoriet.

Tegen 18.30 vond ik het de hoogste tijd om naar bed te gaan. Ze is ook meteen gaan slapen.

Wel een grappig detail: Ze vind haar speen weer steeds interesanten worden. Hij ligt nog steeds in bed aan een tutdoekje, maar ze stopt hem weer steeds vaker in haar mond.

Morgen nog 1 verjaardagsvisite.

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    gwen: laat je joenna dan in de box en dan ga je zelf wandelen???

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Nuby rietjesbeker: Vandaag is de 3de beker gesneuveld. Word er een beetje niet goed van. Er is een heel vierkant uitgescheurd. Ze zat in haar stoel, drinkt, laat de beker vallen (nog geen eens ermee gooien wat ze wel eens doet), en *pats* kapot.
    Heb een klachtmail naar Nuby gestuurd. Hopelijk doen ze er wat mee, en anders word het opzoek naar een andere antilek rietjesbeker. Dit gaat te gek worden.

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Op de grote ronde gaat ze mee, maar als het even snel een plasje is, dan niet. Als ik 15 stappen loop vanaf mijn voordeur sta ik op het uitlaat veld.

Deel Deze Pagina