Yes, taart gelukt! hahah, ik heb er nooit zo opgelet, maar volgens mij is dat hier ook, nu je het zo zegt..
Hmm da's niet zo mooi om te lezen..wilde er zelf ook 1 gaan aanschaffen, maar deze klinkt niet echt als een goede.
ik heb een rietjesbeker van bibi was een tijdje geleden in de aanbieding bij etos voor 2 euro 50 super ding!!!! jedalin: ja haha het viel mij toevallig op zag er een beetje apart uit!!!
@ hier; Grrr, straks was ik daan verschonen, en had blijkbaar het hekje van de keuken niet goed dicht laten klikken. Arno was aan het koken in de keuken. Kom ik beneden, geen jesse in de kamer. Dus naar de keuken toe...hekje open...zit meneertje bij de bak met brokken, lekker op zn kontje, bak tussen zn benen, brokjes om hem heen en in zn mond en hand..!!! Geen flauw idee of en hoe veel hij er gegeten heeft, Bah bah!!! Arno had niets gehoord, haha, die stond er 2 meter vanaf...maar met afzuigkap aan..whaha. Raar jong ook, met zn brokken eten. Die dingen smaken toch niet! Verder net beide kids pcm gegeven. Daan had 38,8 en jesse 38 graden koorts.. Even daan goed bekeken en hij heeft enkele vlekjes op zijn buik, 2 op zn rug, 1 op het ooglid en 1 in zn lies. Op internet gelezen dat buik, rug en oogleden wel de 'hot spots' zijn...dus ben bang dat het toch echt de waterpokken zullen zijn. Hopelijk worden ze niet zo ziek ervan... op hun verjaardag
@ Jedalin: Baal er zelf ook van. Want ze lekker (in iedergeval hier) absoluut niet. Ik heb er ook 1 van difrax, en die lekt als een vergiet. Verder nog 1 van de hema, maar hier zit geen antilek in. Ook een zachtere fles, waardoor als ze er te hard in knijpt het drinken eruit spuit. @ Vriendlief: Die van bibi lekt ook niet?
officieel is het een antilek....Jan schud er wel eens mee en dan druppeld er weleens wat uit,,,,je kan hem ook gewoon dicht doen dan lekt hij helemaal nietof bijna niet....... Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.drogisterijtoppers.nl/product_thumb.php?img=images/products/bibi/babyfles-en-speen/baby-kind-en-moeder/bibi_beker_met_rietje.JPG&w=210&h=182
heyy hier ook een nuby antilek rietjes beker. met schudden idd wel wat druppeltjes eruit, maar verder niet. ff een vraagje:vanaf wanneer mag je kindje echt alles meeeten?want ik hoor jullie hier over vanalles, maar ik dacht zelf dat ze een hoop nog steeds niet mogen ivm te veel zout enz??? wij eten vaak van die maaltijden van honig en knorr enzo, burrito's, lasagne, durum, preischotel stoofpannetje enz, mogen ze dat ook hebben? Gwen, leuk dat Joenna het zo leuk vond in ballorig!!!Tis ook heel leuk voor die kids!heb je nog foto's gemaakt? linda, jee al de waterpokken, das snel. nou hoop ook voor jullie dat ze er niet heel ziek van worden... hier gaat t weer wat beter, Neomi had met naar bed gaan 38.0 dus dat vald reuze mee...
@ ano: kheb een poos terug behoorlijk wat rondgelezen hier op het forum over mee eten enzo, en daar las ik eigenlijk overal dat ze vanaf 1 jaar gewoon alles mogen, op pittig eten na. Liefst zo min mogelijk zout, maar bij een honig-maaltijd ofzo ontkom je daar niet aan. Maar dat is ook helemaal niet erg, als je het dan tot 1 keer per week beperkt. Groenten uit potjes moet je goed wassen, maar bij voorkeur natuurlijk vers geven. Sauzen uit potjes ook minimaal geven, en liever vervangen voor bijv. gepelde tomaten in zo'n pakje. Bij ons hebben ze nog niet zo'n maaltijd meegegeten hoor, maar binnenkort denk ik krijgen ze een keer kip tandori! Onze favoriet, hihi @ Waterpokken; blijkbaar krijgen de meeste kids ze ook iun de winter/begin lente. maarrr weet het natuurlijk nog niet zeker, dat het dat is. Hoewel ik er vrij zeker van ben als ik 't zo zie.
Jedalin, Als het waterpokken zijn ga je daar heel snel achterkomen. De vlekjes worden dan heel snel meer en er komen blaasjes op. Ivar heeft er niet veel last van gehad. Hij had er ook niet zo heel erg veel. Vooral op zn hoofd, in zn "haar" Zal ff een foto plaatsen, kan je zn waterpukkelhoofd bewonderen (Haal hem wel weer weg later, hou niet zo van foto's op internet plaatsen )
Jedalin: Esmay heeft waterpokken gehad toen ze geloof ik een maand of 4 - 5 was! Begonnen met rode vlekjes en werden al vrij snel bultjes... Ze heeft er toen maar een stuk of 10 - 15 gehad dus de kans is er wel dat ze het misschien nog een keer terug krijgt... (al hebben ze pas een Waterpokken epidemie gehad op het KDV en toen heeft Esmay ze niet alsnog gekregen ) Ze had er vrij weinig last van! Kussie: wooeehhooee goed bezig met je sporten Ik moet eigenlijk ook weer maar ben er vandaag nog niet aan toegekomen en zo begint Grey's Anatomy! (als het goed is ? ) Hier: net bezig geweest met taarten te bakken eentje leek wel een pizza bodem haha! En de 2de die was ook niet heel veel beter.... Dus morgen maar naar de kookwinkel om een mix te halen zodat ik zelf niet met bloem etc aan de slag hoef.... Sorry dat ik verder niet reageer maar ik moet snel naar de t.v Oh nog 1 ding: morgen worden mijn extensions gezet Ben benieuwd!!
@ Floor: thnx voor de foto! Zijn precies dezelfde vlekjes! @ Kleintje: geniet van grey! Heerlijk he! Deze aflevering heb ik al gezien op dvd .. volgens mij moet ik volgende week wel weer gaan kijken!
Jedalin, wij gebruikten calendulan van vsm tegen de jeuk (speciaal voor kids). Leek sowieso bij de oudste wel wat te helpen. Bij Ivar depten we de plekjes voor het slapen gaan met die emulsie en hij heeft verder gewoon als anders geslapen.. Hoop dat jullie jongens er ook zo weinig last van hebben!
Ja had idd gelezen dat calendulan van vsm verlichtend kan helpen tegen jeuk. Maar op dit moment nog geen jeuk gelukkig...maar den kdat het daarvoor nog te vroeg is
@ ano: Thnx voor je reactie op hyves over de duplo-site ... heb gelijk besteld! Ons pap wilde aan daan 5 0euro geven en aan jesse 50 euro en dat ik dan iets uit zou zoeken. Dus...duplo vond ik een leuk idee. hebben 2 grote speeldozen uitgezocht. We krijgen namelijk al een grote doos basisstenen en een grote doos met stenen voor de boerderij. Nu hebben we erbij besteld het familiehuis en de grote boerderij. Scheelde in totaal gewoon 32 euro!! Intertoys is dan in vergelijking echt duur zeg!!
goedemorgen allemaal! ano leuk zeg dus nu maar afwachten tot het raak is en hopelijk hoef je niet de molen in superb beterschap voor jasmijn jedalin en hoe is het nu gegaan met de taart? heb je het nog opnieuw gedaan? marye hopelijk is het idd snel voorbij. heb je t een gehad komt t volgende alweer. die kids van jou kunnen niet eens normaal bijkomen van het een of t ander staat alweer voor de deur. pfff kan begrijpen dat je het zat wordt
kussie zo goed zeg je gaat goed met sporten. en idd in de zomer heb je dan weer pech dat t zo warm is jedalin he bah zeg toch niet nu al de waterpokken!!! mmmm honde brokken. vriendlief is heb echt werkelijk waar geen idee of dat normaal is rietjesbeker ik heb ook die van nuby en die heeft de hele kamer al gezien en nogsteeds heel. alies beterschap voor alisha