hey, Wat een leuke fotos allemaal!!!!! Marye: ik hoop dat het nu eens afgelopen is bij jullie hoor!!!!GElukkig was de tweelingvandaag vrolijk!11 Tandjes: Jan heeft nog steeds 2 onder en 4 boven....waren er vandaag bijna geen 1 meer :S Ow ow ow dat arme mannetje.....Die dondersteen klom op een stoel buiten (wat hij wel vaker doet) EN draait zich om en ik houd de stoel vast met me been zodat hij nie kantelt maar hij stapt opzij met zijn been dus naast de stoel en klettert zo op zijn mond!!!!!Ach ik huilde harder dan Jan maar dat geluid dat hij maakt bij de val oei oei helemaalmisselijk word ik nog als ik er aan denk ik heb hem vandaag nog 20 keer zien vallen in gedachten!!! Het gaat nu weer met hem al lijkt het net of hij een hazenlip heeft!Gelukkig zitten ook nog al zijn tandjes erin. Vandaag ook weer gezwommen en deze groep is wat leuker voor ons...lekker rustig dus dat bevalt ons wle Morgen misschien naar ballorig als meneer een beetje zin heeft... Gaat er iemand hier wle eens met de hond op vakantie naar het buitenland??? Wij gaan naar luxemburg van de zomer en cunk gaat mee maar moet hij dan nog ingeent worden ergens voor??? Ow en bij schaafwonden bij kinderen wat moet je dan doen???Jan had namelijk dus ook een beetje schaafwond bij zijn lip door de val heb het schoongemaakt met een doekje maar mocht er natuurlijk niet aan komen
Ach die arme Jan! Ja erg voelt dat he? Vaak vinden wij het als ouders nog erger dan hun zelf. Wij nemen altijd 2 honden mee op vakantie. Ze moeten zowieso een rabies enting hebben en geënt zijn. Sommige landen willen dat je hond een penning om de nek heeft, zodat ze kunnen zien dat je hond tegen rabies geënt is. Wij zijn 2 jaar geleden ook naar Luxemburg geweest maar hebben verder geen controle gehad. Ze hadden gewoon hun rabies penning om en we hadden het inentingsboekje mee. In Zuid-Frankrijk of Spanje wordt aangeraden ze een Scalibor halsband om te doen, wegens de zandvliegjes. Deze vliegjes kunnen leishmania veroorzaken. Het verschilt dus per land waar je heen gaat. Maar volgens mij hoef je in Luxemburg niet veel bijzonders te regelen voor je hond. Bij schaafplekjes kun je VSM brand/schaafplekkencreme gebruiken of Betadine helpt ook wel.
Hier een link met landen en welke regels voor honden gelden Met je hond op vakantie in Nederland: invoerregels & douane - DogsIncluded
Kussie: als jij denkt dat hij last heeft van tandjes dan zou je idd een zetpil kunnen geven! succes ermee! Ennuh dan zal ik het idd wel gedroomd hebben, soms weet ik niet meer wat echt is en wat gedroomd haha! Alies: Beterschap!
@ Kussie; Ballorig is inderdaad leuk als ze kruipen en proberen te staan. Ze kunnen zich dan helemaal uitleven. Je kunt op de site van ballorig zien waar ze allemaal vestigingen hebben. Succes morgen. Ik zal aan je denken. Wanneer krijg je je fiets? @ Alies: Beterschap met Alisha. Zo te lezen draaid je wasmachine overuren. Ik hoop dat ze snel van haar buikgriep af is. Ik merk bij mezelf ook dat als ik ziek ben het 's middags wel gaat, maar 's avonds weer beroerd word. Hopelijk gaat het vannacht beter. @ Ano: Wat een but nacht heb je achter de rug. Joënna vond het hartstikke leuk bij ballorig, en bij ook. Wel vond ik het jammer dat er in de ballenbak plavuize ligt, en dat achter het speelgedeelte van de kleintjes, nog spring en klimkussens zijn voor grote kinderen. Hierdoor rennen de grotere kinderen over het speelgedeelte van de kleine kinderen heen. "Officeël" mag het inderdaad vanaf een jaar. Joënna eet al eerder wel eens mee uit een pakje. Ik probeer er de hele week rekening mee te houden dat alles vers word gegeten, maar 1x per week kook ik ook uit pakje, en eet ze gewoon mee. Ook vind ze viscuisine van Iglo erg lekker, of een lasagna uit de vriezer. @ Jedalin: Moet nog steeds erg lachen om de hondenbrokken. Joënna eet ze ook als ze de kans krijgt @ Superb: Morris en Jasmijn wisselen elkaar wel af. Slaapt de ene door, dan houd de andere wel nachtelijke uitstapjes. Ik hoop dat ze vannacht beiden doorslapen. @ Kleintje: Foto. Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel. @ Marye: Fijn dat het vandaag zo goed is gegaan met Pepijn & Florine op het KDV. Hopelijk zijn ze morgen ook zo. @ Amanda: Hopelijk zijn de blauwe plekken snel weer weg bij Samila. Vind het ook nog steeds naar als ze valt @ Vriendlief: Oooohhhh, meid wat heb jij de schrik van je leven gehad met Jan zijn valpartij. Dan denk je goed te doen door de stoel met je been klem te zetten, en dan doet hij net wat anders. Ik zou op zijn lip niks smeren. Voor de rest van het lichaam heb je wel schaafwonden gel. @ Rietjesbeker Nuby: Krijg 2 nieuwe bekers opgestuurd, en hoef de kapotte bekers niet terug te sturen (heb er ook nog maar 1 bewaard). Hun excuus en ook op plavuize zouden ze niet kapot mogen vallen. Ben benieuwd @ Slaapjes: Ze heeft een periode gehad dat ze nog maar 1 slaapje op een dag deed, maar nu weer 2. 's ochtends vaak 3 kwartier tot een uur, en 's middags vaak ruim 2 uur. Leuke foto's van Neomi. Heerlijk zoals ze haar taart zit te eten. Zo te zien is Neomi ook verwent met Little people. Joënna heeft dat setje ook gekregen.
HIer: toen straks met Esmay gefietst maar mijn fiets was niet zo geschikt voor een stoeltje voorop kon er zelf nog amper bij :O Nu heb ik via marktplaats een mamastuur gekocht zodat ik wat meer ruimte heb, morgen ofzo wordt hij gemonteerd nou ben benieuwd! Oh de foto komt morgen, we hebben wel een foto proberen te maken maar het is toch mooier om het in het licht te maken zonder flits (en ik zie eruit als een spook op het moment haha! )
Oh en rietjesbeker die heb ik nu 1 van Bibi, was in de aanbieding bij de kruidvat, Esmay drinkt er ook erg goed uit! Geen idee of hij kapot kan hij is nog niet gevallen...
@ Waterpokken: Yep, daan heeft de waterpokken ..hij zit behoorlijk onder op zijn buik. Enkele op zijn rug, liezen, plasser, gezicht en hoofdhuid. Arm manneke.. Daarbij ook koorts (39 graden vanmiddag) en heul veul dunne poep!! Écht heel veel. Hij krijgt ook tandjes dus die combinatie zal wel niet z ofijn zijn voor zn poep. @ marye: Hopelijk hebben jullie gauw weer jullie oude nachten terug, ze sliepen altijd zo heerlijk! Hier trouwens weer een goede nacht gehad, de 2e op rij nu al! vannacht er helemaal niet uitgehoeven en ze werden rond kwart over 6 wakker. wel wat vroeg, maar geeft niet, als ze maar doorslapen! @ gwen: super leuke foto's!! Mooi, hoe ze geniet van alles! @ Ano: Jeetje, flinke koorts dus, Neomi. Sterkte en beterschapp @ Darcy: Heb je het over de fotoshoot van D&J? jaja ik kom ze hier showen hoor! Zodra ik ze heb, haha, waarschijnlijk eind deze week of begin volgende week. @ superb: whaha nou nee..jesse werd dr ook niet misselijk van ,dus ik ook niet ... ben niet zo'n stressert, wat dat betreft. Vindt het natuurlijk vies, haha, maar ik kan dr ook wel om lachen @ kleintje: Benieuwd naar een foto van je haar! @ amanda; wat een licht meisje is samila zeg! beterschap voor dr! @ Vriendlief; Gossie, arme jan!!!! @ gwen: Wát een service van nuby!!! @ hier: vandaag naar een optocht geweest in budel, waar arno altijd heeft gewoond. Was leuk, maar duurde super lang. Na 2.5 uur hadden de kids het wel gehad...dus naar het huis van mn schoonouders gewandeld. Daar rook ik al iets onfris, bij daan.. dus gekeken en die zat dus voor en achter helemaal onder de poep. Helemaal verschoond, 39 graden koorts dus pcm erin, en luier om. Pak ik hem op, prrrrrrrrrt, luier weer vol..incluseif die pcm haha. Lekkerrr.. Mgoed, ze liggen in bed nu en hopelijk slapen ze een beetje goed..
Oohhh, arme Daan. Hopelijk heeft hij er niet teveel jeuk aan, en is het zo weer over. Werd ik net gebeld door een vriendin, dat 1 van haar kinderen krentenbaard heeft. Die waren zondag ook op de verjaardag......... Ik hoop niet dat ze het ook krijgt. Vandaag nog een verjaardagsvisite gehad. Blijkt ze buikgriep te hebben. Zul je altijd zien dat we buikgriep met krentenbaard krijgen.
Meiden, Even een berichtje van mij. Had veel om bij te lezen zeg! Eerst nog een paar kinders feliciteren: Melanie, Neomi, Milan en Joënna; van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben. @Kussiexx; ik lees dat jij morgen een echo krijgt om te bekijken waar jouw buikpijn toch vandaan komt. Wens je heel veel succes en hoop dat je gauw geruststellend nieuws krijgt. @Jedalin; bij jullie waterpokken dus?! Heel veel sterkte en beterschap! Verder lees ik dat er veel zieken zijn met bijbehorende gebroken nachten; bah!! Hoop dat alle kleintjes snel weer zijn opgeknapt en alle papa's en mama's weer lekker door kunnen slapen Hier; carnaval gevierd, want ben een Brabantse. Nu weer "back to normal" en dus morgen weer aan de slag... Fijne avond nog allemaal en hopelijk voor iedereen een goede nacht(rust)!
Leuk dat je nu vort echt mee post, lillebil!! Idd ,weer back to normal ja.. maar gelukkig hebben wij deze week nog lekker vakantie
@ kleintje : Zie dat je niet gewonnen hebt bij baby van de maand belachelijk, esmay was veel meer een winterkindje!!
heyyy ahhh arme Daan, wat sneu zeg hoe het eruit ziet!hopelijk krijgt ie er niet te veel jeuk aan. beterschap ermee!! gwen oei even opletten dus, wat is dat precies, krentenbaard? hier:nou vanmiddag na t slaapje keurig 36.8 net als gister na het middagslaapje, toen was de temp ook weer gewoon netjes. Maar net met naar bed gaan had ze wel 38.7 dus ben benieuwd wat de nacht weer brengt. als ze morgenochtend nog koorts heeft moet ik naar de ha. allemaal een goeie nacht!!!!!
@ Ano: hierbij info over Krentenbaard en Kind met krentenbaard. Helaas erg besmettelijk. Zo net 22 boekjes met een ontbijtreepje ingepakt in een servet. Alvast voor donderdag op het KDV om uit te delen. Morgen nog de croissantjes met miniknakworstjes maken, drinken erbij, en dan zijn we helemaal klaar. Weltrusten meiden.
aahhh arme jan ja ik geloof dat je harder gehuild heb dat zou ik ook doen! gelukkig heeft hij al zn tanden nog. en ik weet niet wat je op zn lip kan doen misschien ook die val en stoten gel? de hond zou ik wel extra enten ja of anders ff de da bellen. wij moeten onze katten gewoon de jaarlijkse enting doen en dan nog extra bortella druppels geven. omdat ze naar het pension gaan in de vakantie
aahh nou hopelijk heeft hij er niet al te veel last van buiten de koorts om en is het gauw weer weg. fijn dat ze al 2 nachten weer goed geslapen hebben nu maar hopen dat ze t volhouden
he bah zeg. dat is zo besmettelijk als wat. ik heb het vroeger ook gehad. idd hopen dat geen van jullie er last van krijgt