Ahhhh arme Daan, wat ziet dat er zielig uit zeg, heeft ie er veel jeuk van?? tikken:bedankt voor jullie reacties! In het begin als ik streng nee zei was het voldoende, maar nu al een tijdje niet meer.vaak heeft ze er gewoon schijt aan. Ik zeg wel altijd eerst nee een paar keer maar als ze dan niet luisterd krijgt ze een tik op de vingers. in t begin stond ze dan heel zielig naar d'r hand te kijken, maar nu, nu ist bijna altijd brullen, maar dan echt dat dreinige omdat ze d;r zin niet krijgt.laat r dan meestal maar in d'r sop gaar koken.. terwijl ik dit typ zit ze aan de dingetjes onderop de salontafel, en t mooie is, ze weet het dondergoed hoor. want nog voor ze iets pakt of terwijl ze iets pakt kijkt ze me al aan van, dat mag niet he??...doe het toch maar even.... Wat wel leuk is, is dat ze nu sinds een paar weken alles aan ons wil geven. als ze eet of speeld, dan wil ze ons ook een hapje of een speeltje geven, wel lief is dat!!! hier nog steeds geen koorts trouwens, denk dus toch dat er tanden hebben zitten wroeten ofzo.....
@ Kleintje: Veel plezier met je mama stuur!! @ Lillebel: Leuk om weer wat van je te horen. @ Boomer: Vervelend van je nachten. Die nachten gaan je zeker opbreken. Vind het knap van je dat je het een half uur kunt volhouden. Makkelijker gezegt als gedaan: Laar maar huilen........ Helaas ook niet veel tips voor je. Joënna heeft wel eens van die periodes, maar dan met naar bed gaan. Dan ben ik rustig anderhalf á 2 uur bezig voordat ze slaapt. Als ze echt helemaal over de zeik gaat, dan haal ik haar wel even uit bed, maar in een donkere kamer, en praat verder ook amper tegen haar. Zodra ik haar weer in bed leg, zeg ik "tijd om te slapen, weltrusten" en leg haar dan weer terug. Uiteraard begint ze dan weer te huilen, en houd ik 1 hand op haar hoofdje. Vaak word ze hier iets rustiger door. Sterkte meid!! @ Alies: Fijn om te lezen dat Alisha (en daardoor jullie ook) een goede nacht hebben gehad. @ Ano: Gelukkig geen koorts meer!!! Fijn. Nee, ik geef geen tik op haar vingers. Ik heb niet het idee dat ze dit al zal begrijpen. Ik zeg "Nee" op een strenge toon, doet ze het nog een keer dan haal ik haar weg (wat resulteerd in een enorme driftbui) @ Eliesah: Wat een gez**k met je bruiloft. Wat je ook doet, je doet het toch nooit goed. Hoe groot of klein je het ook houd, er komt toch wel gezeik. Blijven doen wat jullie zelf willen!!! Laat ze lekker je rug op gaan. Jullie bruiloft, jullie dag. @ Kussie: Zo te lezen hebben ze je uitgebreid onderzocht. Fijn dat je al snel de uitslag krijgt. Denk niet dat het van zijn prikjes komt. Misschien tandjes in aantocht? Anders hou ik het er altijd op dat ze last heeft van haar karakter @ Jedalin: Zo Daan heeft de waterpokken goed te pakken. Jeukt het ook of niet?
jedalin: arme daan!!!! Kussie: zozo drie kwartier das filnk!!! Haha dus Stan heeft hem ook gevonden...nou Jan die staat wel eens in bad en dan gilt hij (vindt hij leuk) en dan trekken zijn balletjes zeg maar in...die ploppen omhoog fozo tja weet ook niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar het viel me l,aatst op.....
ELIESAH OOOHHH MEID WAT ERG IK BEGRIJP JE GOED waar bemoeien mensen zich mee het is jullie dag en jullie bepalen hoe en wat. helaas is dit niet te voorkomen. wij hebben ook al genoeg gezeik en diep van binnen denk je dan van zullen we maar alleen trouwen met getuigen en meer niet. probeer het naast je neer te leggen hoe moeilijk t ook is. hier er in en daar eruit. doe wat jullie denken het te willen en niet anders. jedalin he balen zeg van weer zo'n nacht hopelijk gaat t nu beter. hoe is t met de waterpokken heeft hij er nu wel last van ik hoop t niet aahh arme daan die foto ts toch erg ook he. hopelijk krabt hij er niet aan en dan kunnen er ook geen littekentjes overblijven tik geven ja hoor lisanne heeft al getelt 3 keer een tik gekregen en nu is het gelukkig niet meer nodig. steef en ik hadden besloten haar 3x te waarschuwen en de 4e keer een tik op de vingers te geven als ze ergens aanzit wat niet mag en nu weet ze het donders goed. en hoeven we alleen nog maar lisanne nee te roepen vrij boos en dan weet ze het. hier zoo vanmiddag na t werk ff onder de zonnebank geweest en gesport dus hoef ik morgen ochtend niet en kunnen lisanne en ik alles lekker op zn 11n30st doen. hihi
wie o wie weet het wie weet waar je een leuk zwart betaalbaar jurkje kan kopen want het paarse jurkje is niets en stuur ik morgen terug en heb ik besloten om in het zwart te gaan en dan met paarse accenten ga werken voor de bruiloft van steef zn broer. maar bon prix heeft leuke prijzen maar ts wel waaibomen kwaliteit. bij c&a zie ik niets leuk bij hm ook niet.
@ Setti: Bij Otto? @ de rest; Sorry, reageer ff niet. wat een butavond. Daan wil niet slapen, krijst alles bij elkaar. Alles geprobeerd maar niets werkt dus nu zit meneer maar weer beneden bij ons. Hij heeft geen koorts meer, 37,7 heeft ie nu, maar hijs wel erg warm. hij wil gewoon niet liggen, maar is super moe. pff. Jesse slaapt onrustig dus we kunnen er wel vanuit gaan dat die vannacht wakker wordt. Ik moet alles nog versieren beneden maja dat gaat zo ook niet lukken. bleh..... m;n humeur is nu ff verpest ... Dan is ook nog een shirtje verpest wat 1 van de 2 aan zou doen met hun verjaardag. Da's 1 keer gewassen en alle kleuren zijn doorgelopen. En kon vandaag niet meer terug naar de stad dus nu heb ik niet eens een verjaardagsoutfit v oor morgen voor 1 ... bah bah bah
Eliesah: wat balen zeg dat er dan toch mensen zijn die het min of meer willen verpesten door zulke opmerkingen te maken of zich ermee te bemoeien..... Jedalin: Ahhhh wat sneu Zo zielig! Tik op vingers: Ik probeer het niet te doen maar het is wel eens 1 x voorgekomen toen haalde ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan, luisterde niet naar nee en ging gewoon door.... Jedalin: wat balen van het shirt zeg en dat Daan niet wil slapen Succes ermee... Setti: Wehkamp ? Verder weet ik het niet sorry.... Oh ja foto van extensions heb ik nog niet (mijn vriend is te druk geweest :S en ik kan van mezelf moeilijk foto's maken haha! Maar morgen is Esmay jarig dan zullen er vast wel wat foto's gemaakt worden....
@ Jedalin; Meid, wat een crissis. Niet leuk om zo de vooravond van de verjaardag van je jongens te beginnen. Heb je morgenochtend om 08.00 niet een gaatje om meteen naar de stad te gaan? Arno met de jongens, en jij even snel een shirtje halen. * dikke knuffel *
he wat naar zeg van dat shirtje had je het eerst gespoeld met schoonmaakazijn??? dat doe ik altijd voor ik het voor de eerste keer was voor het doorlopen van de kleuren. gelukkig heeft hij geen koorts meer maar je hebt nog genoeg te doen dus begrijp goed dat je je zo rot voelt
miss. etam daar heb ik nog niet gekeken bij vero moda vond ik t niet echt mijn ding otto vind ik ook niet echt leuke jurkjes tussen zitten wehkamp ook al gekeken wordt m ook niet grrrr ik wil ook iets leuks
goh voel me wel een slechte moeder zo haha, hier is rt echt niet meer te tellen hoe vaka ze al een tik heeft gehad, op de vingers dan hel, verder uiteraard niet haha. Maar tis gewoon zo raar, want eerst als ik nee zei, luisterde ze meteen, toen kwam een fase als ik nee zei, ging ze meteen brullen, en nu, heeft ze er dus gewoon schijt aan...nou ja ti niet anders... setti, h&m, cool cat?is niet mijn winkel maar ze hebben er soms wel leuke dingen, v&d linda owww meid wat balen zo, en wat zielig ook voor Daan, hopelijk voeld ie zich morgen wel wat beter!! kun je morgenochtend nog niet even voor een outfit?maar je vierd het niet morgen toch of wel?
Jawel we vieren het morgen voor vrienden.Zondag voor familie. Misschien dat ik 's ochtends nog wel even naar de stad kan. @ Setti: nee niet gespeld met schoonmaakazijn. Wist niet dat dat hielp! @ hier: pf arme daan, er zit hem echt iets niet lekker. Hij blijft ook boeren enzo. heb hem al infacol (voor krampjes en zo) gegeven maar helpt nog weinig. Nu hebben we maar als noodoplossing zijn ledikant uit de kamer gehaald en bij ons neer gezet. want natuurlijk staan de campingbedjes voor het eerst in een jaar tijd niet thuis maar bij mn vader..omdat ze de vorige keer niet in de auto konden. Mgoed, met het idee om hem daar te laten huilen want hij blijft maar huilen en als ie opgepakt wordt is ie stil. En naja, hij huilt jesse na 3 minuten huilen echt weel wakker, en dan vindt ik het al knap dat jesse het 3 minuten vol houdt. Mgoed, hij ligt nu dus op onze kamer, en heeft nu 5 minuten gehuild en nu is het stil... Zo merk ik wel weer hóe fijn het is, nog een kamer hebben!! Mgoed..dat kan ik wel blijve nzeggen, haha, maar verhuizen gaat gewoon niet lukken dit jaar ivm arno's werk dat gaat verhuizen enzo. naja, ik ga nog even d etraktaties voor het kdv afmaken, de boel versieren en dan op bed neer ploffen.
Sorry dat ik het nu al doe, maar morgen een hele drukke dag dus ik weet niet of het me dan lukt... Jedalin: Van harte gefeliciteerd met Daan en Jesse!!! Hopelijk voelt Daan zich op zijn feestje een stuk beter en lukt het nog om een verjaardagsoutfit uit te zoeken. Kleintje: Gefeliciteerd met Esmay! Truste allemaal!
@ Jedalin, meis, wat een klote avond zo!! Zo begin je indd niet lekker aan de dag morgen! Ik hoop dat beide kids ondertussen slapen en dat je nog de kans krijgt om morgenvroeg even er tussen uit te knijpen en de stad in te gaan! Ik hoop dat nu ik dit typ jullie al lekker in bed liggen... @ Setti, je wilt via internet bestellen dan? Ik wou dat ik iets wist... Ik ken ook alleen wehkamp en otto enzo... En zelf ga ik altijd naar Takko of Bristol etc. omdat het daar gewoon te betalen is, maar das ook plof-kwaliteit... Sorry, ik weet het echt nie, heeft Didi, of Shoeby ook een webwinkel? Ik weet het anders ook nie! @ Vriendlief, oww ik dacht dat als hij aan zijn muisje zat, dat dan alles naar binnentrok, maar tis dus als hij gilt? Ik zal er eens op letten wat er dan bij Stan gebeurd @ hier, pfoeh, weer 2 uur gesport! Hoeraaaa voor mezelf! Ik vind dat ik knap mijn best doe! Haha! Stan is om 5 voor 9 wakker geworden, en huilde als ma weer weg ging... Dus ze is paar keer heen en weer gelopen, maar werd daarna weer stil! Dus ik hoop op een goede nacht! Ik ga zo mijn bedje in, want ik ben echt gebroken!! @ Jedalin, meid, ik wens jullie alvast een heeeeele fijne dag morgen!! Geniet er van, voor zover dat lukt, met jullie skatties.. Vind zo sneu dat ze uitgerekend nu de waterpokken hebben, ik schrok best van de foto! Pff, arme ventje!!! @ Kleintje, ik wens jullie natuurlijk ook een super dag morgen!! Ennuh, ik hoop inderdaad dat er foto's worden gemaakt, want ik ben ook heeeel benieuwd naar je nieuwe coupe! Is het overigens nu wel gelukt met de taart? @ Boomer, ik kan de link zo nie weer vinden, maar ik hoop echt dat ze je kunnen helpen met goede tips en/of oplossingen!! Heel veel sterkte ermee! Ik heb er helaas ook ervaring mee dat Stan enorm kan krijsen en gillen, maar das vaak tussen 8 en 11 uur ' s avonds... @ Gwen, hoe gaat het met je vriendin? Is ze al weer thuis? En werken de bloedverdunners ook goed? Meiden, trusten! owjah, heb nog steeds nix van mijn fiets gehoord :x Stom gedoe, maar ach, het regent nu toch weer!
Kussie: ja het was wel gelukt met de taart had er een slagroom aardbeien taart van gemaakt dus niks met marsepein ofzo maar ik ben te perfectionistisch en vond dat ik hem niet aan visite kon geven dus ik heb zelf een klein stukje op en de rest aan mijn vriend en ouders gegeven, die vonden hem wel erg leuk en lekker (ik vond hem ook wel smaken hoor maar vond hem gewoon niet mooi genoeg haha ) mijn moeder vroeg zelfs of ik een taart voor haar verjaardag wil maken (dat is gelukkig pas in augustus dus heb nog even tijd ) Dus voor morgen maar een gewone slagroomtaart gehaald En zondag hebben we dan de besteld dora taart als ik nog iets van dr hoor haha!
pfff ben op...net 5 minuten terug van boven. Daan heeft behoorlijk last van jeuk op zn hoofdhuid en gezicht. Daarbij ook z'n kontje wat vol de waterpokken zit + luieruitslag. Het houdt hem wakker, die rottige jeuk. Arm mannetje. Zn hoofd kan ik niet eens insmeren door al het haar... handig ... Hij is nu 5 minuutjes stil...hopelijk houdt ie het nu even vol. Dan nu maar proberen om te gaan versieren......
@Jedalin van harte met Daan en Jesse! @Kleintje van harte met Esmay! Hier een mega butnacht. Heb wel geteld iets van 1,5 a 2 uur geslapen. Heb tot 3.15 uur de tijd zien verstrijken. Alisha had zo'n last van haar buik. Nou dit lijkt me niet echt buikgriep meer. Want normaal zou de buikpijn al weg moeten zijn. Het is al vanaf zondagavond. Om 8 uur maar ff de kinderarts bellen. Ga mijn werk ook afbellen, want ik houd dit niet vol. Ik kan als het goed is calamiteiten verlof krijgen en anders is het pech en neem ik een verlofdag op.