Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Esmay gefeliciteerd met je verjaardag

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    esmay gefeliciteerd met je eerste verjaardag

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Ik hoop dat jullie een beetje een goede nacht hebben gehad. Fijne dag vandaag!!

@ Alies: Wat een rotnacht. Klinkt inderdaad niet als een buikgriep. Net al wat je aangeeft, ze heeft het al vanaf zondag, dan zou je nu toch wel verbetering moeten zien.
    Sterkte vandaag, hopelijk kun je nog even je bed in om een beetje bij te slapen.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    HIER lisanne ligt alweer 10 min in bed dus ff mama tijd!!! vanmorgen om 6 uur even tussen mama en papa gelegen en half 7 een half bordje musli gegeten en toen wou ze niet meer dus een klein flesje en nu weer naar bed ze was nog zo moe.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wonder women daar kan ik wel ff kijken en vd dan moet ik echt naar de stad en daar heb ik geen zin in hihi.

nee hoor je bent geen slechte moeder hoor en ik vind dat een opvoedkundige tik best kan. en als t nodig is krijgt ze m hier ook echt wel hoor gelukkig luisterd ze redelijk geod ook al is ze soms oost indisch doof :D

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lieve vriendjes van lisanne gefeliciteerd met jullie verjaardag maak er maar een leuke dag van.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie wat goed zeg weer 2 uur gesport knap hoor. ja wil t liefst wel via internet bestellen want t past niet echt lekker met lisanne erbij want 9 van de 10x heb ik haar er dan ook bij en als steef vrij is ga ik de stad echt niet in.;)

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

aahhh arme daan. en dat allemaal op zn eerste verjaardag!!!!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    beterschap voor haar en idd dit kan geen buikgriep meer zijn misschien toch t lego blokje dat ergens verstopt en vast zit misschien zegt de ka wel dat je langs moet komen om een echo van dr buik te laten maken om te zien of het idd ergens vast zit

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ja dat denken wij dus ook of het misschien dan toch nog dat blokje is. Om 11.45 uur kunnen we er terecht. Mocht er een echo gemaakt moeten worden, dan zullen we denk ik naar Nordhorn (zo'n 30 km verderop) moeten.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt voor de felicitaties :)

Even gauw nog een foto van mijn extensions (niet erg duidelijk maar oke )

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En nog een (was wel net gewassen dus zit flinke krul in en is nog nat dus ook niet super duidelijk haha )

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ alies: gossie, beterschap voor je meisje :(

@ hier: Nou, op zich...het laten huilen werkte op zich wel. Daan lag dus bij ons in zn ledikantje op de kamer..Jesse werd ergens midden in de nacht wakker. Er heen gegaan, aai over de bol, slokje laten drinken, en even gesust, en weer gegaan. 10 minuten lag hij te huilen en toen was het stil. Iets daarna weer hetzelfde, en daarna nog 1 keer. En toen heeft hij geslapen tot kwart over 8!
    Sja, nu kon het dus zo, omdat daan er niet bij lag. We laten het bedje denk ik even een paar nachten zo staan, misschien dat ie dan ook door de nacht heen komt, als ie weet dat ie er niet uit komt.

Daan heeft echt last gehad van zn jeuk. Vooral zn kontje heeft ie last van. hij blijft heen en weer draaien en woelen, vooral als ik verschoon. Eerst een poosje bij ons in bed gelegen om 00.00 maar dat deed hem ook weinig goed en we konden eigenlijk niets voor hem doen. Dus in zn eigen bedje gelegd om te kijken of ie zich moe zou huilen. Naja, hij was al bekaf, maar kwam gewoon door die rotjeuk niet in slaap. Maar uiteindelijk na 15 minuten ofzo huilen is ie in slaap gevallen. Vannacht ook nog 1 keer wakker maar ook hem hetzefde als jesse gesust en toen sliep ie verder tot 8 uur.

Vanmorgen getempt, en het kereltje had gewoon al 39,4 graden koorts :(... pscm gegeven en hopelijk komt ie zo de dag een beetje door.
    Hij is verder wel lekker aan het spelen nu.
    Ik ga nu gauw naar het dorp om een havermoutbadje-spul te halen, dat helpt bij het indrogen van de waterpokken..en zalfje voor zn jeuk. en taart..en ehh..help, ik moet opschieten!!! :D

14. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Daan en Jesse, Gefeliciteerd!!!

Esmay, Gefeliciteerd!!

Setti, Esprit.nl misschien??

Alies, Succes bij de KA!

Jedalin, Sneu zeg dat Daan er zo'n last van heeft! Ik zag op de foto ook dat hij er echt veeel meer heeft dan dat Ivar had...

15. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Jedalin, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2 KANJERSS!!!!!!
    Ik hoop echt dat het nog een fijne dag word, want wat is het zielig voor Daan, dat hij er zo'n last van heeft! Heh, vind zo zielig! Hopelijk helpt dat havermout badje... Ik zal heel erg voor hem -en voor jullie- duimen!!!

@ Kleintje, ook van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Esmay!!!
    Hihi, moest wel lachen om je taartenverhaal! Nou ik zeg maar zo, hij was super lekker en je hebt het geprobeerd! Das al heel wat waard!
    Nu gewoon lekker genieten van de slagroomtaart! :D
    Echt heel mooi, dat lange haar!! Ik dacht dat je vlechtjes zou krijgen! Woeps! Vind heel mooi, wil ook gauw een foto van de voorkant hoor!!! :p

@ Alies, jeetje, dat klinkt indd nie zo heel goed! Arm meiske, en ook arme jij, 1,5 uur slaap daar kan je nie op door de hele dag! Pff! Is je man ook thuis gebleven?
    En heb je de huisarts al gebeld? Wat zei hij?

@ hier, hoeraaaa mijn fiets is binnen!!!! Morgen gaan we hem ophalen!! Ik ben heeel benieuwd! Zal zo es kijken wat er zoal voor bo-bike fietsstoeltjes zijn.. Ik wil graag een paarse, hihi, Stan ziet dat toch nie, daar het scherm dan paarse details heeft! :D:D

@ hier, sorry, ik moet nu gauw weer aan het werk!!!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ach 26 maart hebben we workshop taart maken en dan leer ik de juiste werkwijze haha :p
    Maar mijn ouders en vriend zeiden nog steeds dat hij wel goed gelukt was... Nou ja misschien ben ik dan toch te perfectionistisch!
    Haha vlechtjes ? Nee hoor, dat is volgens mij mega zwaar vooral met dat dikke haar van mij :O

Alies: Beterschap!

Jedalin: Ook nog hier even: Gefeliciteerd met je 2 mannen ! Hopelijk gaat het vandaag wat beter met Daan

Hier: Esmay heeft vanmorgen onze kadootjes uitgepakt; een pluche dora pop die licht geeft, een speel paddestoel, en zo'n ding waar ze blokjes etc in kan gooien (ze is helemaal weg van blokjes op de een of andere manier haha ) en ze had van de week al een nieuw speelkleedje van mickey en minny mouse gekregen...
    Zometeen komen mijn ouders, zus en broertje en straks komt een tante van mij... De rest komt zondag!

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: ohh wat gaaf dat je fiets binnen is :) Super!!

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nee mijn man is wel aan het werk gegaan. Hij was in Alisha haar bed gaan slapen, omdat ons bed te klein is om met zijn 3en fatsoenlijk in te slapen. Alisha woelt nogal. Heb vannacht ook regelmatig een paar voeten in mijn rug gekregen.

Ik ben bij de kinderarts geweest. Haar buik voelde week aan, wat duidde dat de darmen bezig waren met verwerken. Vanochtend had Alisha voor het eerst sinds zondag weer gepoept. Kinderarts zei dat obstipatie er ook op kon duiden dat ze daarom pijn had en daarvan moet overgeven. Ze had geen oorontsteking en ze zag ook in de mond dat Alisha weinig had gegeten.
    We hebben een receptje meegekregen en we moeten 250 mg pcm geven. Wij gaven 1,5 van 120 mg, zoals op het doosje van de sinaspril stond. Maar dat bleek dus te weinig te zijn. Vindt je het raar dat de pcm bij Alies niet hielp. ;)
    En dus nog rustig blijven opbouwen met eten.

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er zijn er twee jarig, Hoera!

Lieve Daan en Jesse, van harte gefeliciteerd met jullie allereerste verjaardag. Hopelijk kunnen jullie er, ondanks de waterpokken, toch nog van genieten.

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Happy Birthday!

Lieve Esmay, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een bijzondere dag van.

Deel Deze Pagina