@ Kussie; Heb je de uitslag van je echo al gekregen? Hopelijk is het goed nieuws. Ze hebben er in ieder geval goed naar gekeken. Super dat je fiets nu is gearriveerd. Kun je van het weekend lekker met Stan gaan fietsen. @ Eliesah; Wat een gedoe zeg rondom jullie bruiloft. Dat is ook een reden dat ik niet wil trouwen. Gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen. Tenslotte is het jullie dag! @ Jedalin; Arme Daan. Ik heb echt met het mannetje te doen. Het is zo zielig als ze jeuk hebben en je kunt er zo weinig aan doen. Fijn dat de nacht "redelijk" is gegaan. Is het nog gelukt om een andere verjaardagsoutfit te kopen? @Setti; Hoe staat het eigenlijk met jouw vrijgezellenfeest? Organiseert je vriendin het nu. Heeft de Zara geen leuke jurkjes? In Italie kun je ook bij de Zara online winkelen. @Kleintje: De extensions zien er mooi uit. Ik moest ook wel lachen om je taartverhaal. @ Alies; Arme Alisha. Hopelijk helpt de hogere dosis pcm tegen de pijn en gaat het snel beter met haar. Kon de obstipatie niet door het legoblokje komen?\
Mijn vriend is samen met zijn oude studievrienden een weekendje skien. Dat doen ze elk jaar in maart. Gelukkig hoef ik het dit weekend niet alleen te doen en komen mijn ouders zometeen. Hopelijk kan ik het dan ook een beetje rustig aandoen. Ga Morris maar eens in bed leggen. Volgens mij is hij er wel aan toe.
Tja dat zou kunnen. Kinderarts sloot dat ook niet uit. Blijft wat gissen. Zo net 1,5 uur op de bank gelegen. Af en toe wat ingedut. Nou had het dus echt niet tot half 5 op het werk volgehouden. Om 14 uur werd ik al wat lui. Zit nu ook al te gapen. Pfff.
@ Alies, ja ik weet het, komt San weer aan, te mieren, maar nemen ze dan helemaal nie het zekere voor het onzeker (Echo) als het wel het legoblokje zal zijn? Eigenlijk ben je dus met PCM naar huis gestuurd? Ik hoop maar dat alles op gang komt en het evt. legoblokje gauwww verdwijnt! En dat Alisha dan weer gauw opknapt! En ga jij vanavond ook maar lekker op tijd je bed in meid!! Ik hoop dat je lekker kan slapen vanacht!! En Alisha ook!! @ Kleintje, hihi, ja dan zouden het natuurlijk wel HEEEEL veel vlechtjes worden, is ook zo!! Haha, dommm van mij! @ Superb, hihi, je vriend is wel vaker weekendjes weg heh? En jij dan? Ga jij wel es weg dat hij op de kids past? Fijn dat je ouders komen meid!! Kan je mooi even wat rust pakken na die gebroken nachten met nu ook Jasmijn... Uitslag is morgen of maandag binnen.. Nog even afwachten.... @ hier, nog paar mooie foto's van mijn moeders foto toestel af geplukt en net op hyves gezet! Zal hier zo ook wat plaatsen, niet iedereen heeft natuurlijk hyves, was ik even vergeten!! @ hier, vanmiddag bij mijn psych geweest. Hij vond het heel moedig van me -en volwassen- dat ik een gesprek heb gehad met mijn ex waarin ik mijn gevoelens eerlijk heb verteld!! Dus dat was wel fijn te horen! Foto's volgen later, Stan is weer jengelig! Moet gaan!! Sorryyy
Ze heeft ook nog een receptje voor iets anders uitgeschreven. Spascrupreel, heb er nog nooit van gehoord, maar het zal wel goed zijn. Dus Alies hoeft niet alleen aan de pcm.
Ha meiden, even tussen de drukte door. @ Kleintje: proficiat met jullie prinsesje!!! grr...de rest van mn bericht is ineens weg en dat was een heel verhaal ... naja, even heel kort waar het op neer kwam. Daan voelt zich ziek, flink jeuk aan zn kontje omdat de luier zo broeierig wordt, vanmiddag flink geslapen gelukkig, temp 38,4 maar nu is ie wel hoger want hij is behoorlijk heet. hij drinkt gelukkig wel goed en eet ook wel oke. Wel een stuk minder als anders, maar wel voldoende. Wel lekker vanmiddag taart gegeten en cadeaus uitgepakt. naja, hier ho uik het ff bij, gaan we zelf zo eten
Even heel snel reageren, want er is hier iemand ontzettend jengelig en hangt constant aan m'n benen... @ Daan en Jesse: Van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!! (en beterschap met je waterpokken...) @ Esmay: Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! @ Eliesah: Wij hebben ook gezeur gehad tijdens de voorbereidingen van onze bruiloft. Uiteindelijk is de dag zelf super goed gegaan en was er niks aan de hand! @ Kussiexx: Ik wacht ook nog steeds op mijn nieuwe fiets. Ze zouden in de loop van deze week iets laten horen. En anders bel ik gewoon zaterdag zelf weer! @ Alies: Wat zielig een legoblokje ingeslikt. Hopelijk gaat de buikpijn snel over!
Bedankt voor jullie reacties! Pff vandaag nog veel meer gezeur gehad. Zucht word er alleen maar ziek van en m'n lichaam doet gewoon pijn van alle stress. Heb gezegd dat ze allemaal maar kijken wat ze doen en zie het wel op de dag zelf. Ben er klaar mee! Dus ga het nu loslaten en genieten dat we alle bijna gaan trouwen. Setti; bij de zara hebben ze super leuke jurkjes. Kan je ook online bestellen. Moet er ook nog 1 voor mijn bruiloft. Hmm komt goed! Wilde het liefst ook met alleen getuige trouwen, maar Marc kon dat niet maken me familie. Maar ja kOmt goed! Linda; gefeliciteerd met je mannen! Germ het mannetje , heb medelijden met m! Heeft het badje geholpen? Kleintje; proficiat met Esmay! Gaaf je haren joh! Alies; beterschap en hopelijk vanaaf weer een goede nacht! Hier; eerder naar huis gegaan op t werk. Taleah was ineens helemaal over de zeik en ze wilde alleen nog maar mij dan was het goed. Dus een collega langer gewerkt en ik naar huis. Thuis nog wat gegeten en om 6uur gaan slapen. Ze was gelijk vertrokken. Wat het nu was geen idee, de rest van de dag heerlijk gespeeld. Misschien ergens van geschrokken ofzo? Morgen nog een dagje werken en dan weekend, jee!
ff kort, hoop dat de jatige een leke dag hebben gehad, en b ij deze nogmaals van harte gefeliciteerd!!(heb het ook via yves gedaan) hier echt kut, nou is neomi sinds gister koortsvrij, heb ik het. hele dag thuis alleen geweest met neomi, en als je je niet lekker voeld is dat behoorlijk zwaar.... begin van de dag ging t nog maar in de loop van de dag, bah bah was zo blij dat het 18.00 was en ik r naar bed kon doen.... ben niet zo gezellig voor d;r geweest vandaag helaas lig nu op de bank en had straks 39.4, toen 2 pcm genomen en nu 1,5uur later 39.1 (via de mond) morgen is toevallig de 2e wendag van 9.00 tot 14.00 dus dat komt super uit!!!! komvolgende keer reageren, sorry.... linda, is de dag nog leuk geweest met zieke Daan? xxx
@ ano; wat balen dat je ziek bent ... beterschap!! @ hier; nog steeds flink veel jeuk bij Daan, arm menneke. slapen gaan ging weer moeizaam. Super moe, maar van de jeuk niet kunnen slapen. Vannacht zal ie nog wel wakker worden. Afgelopen nacht hebben we hem 3x verschoond, elke keer veel gepoept enzo en last van zn kontje. Zn ledikantje staat nog bij ons op de kamer, dat is wel goed bevallen even afgelopen nacht. nou dadelijk naar bed en morgen om 9 uur verjaardag vieren op het kdv.
Wat een rust hier vandaag. @ Alies; Hoe gaat het met Alisha? Ik duim voor jullie dat jullie vannacht een betere nacht hebben dan de afgelopen. @ Eliesah; Begrijp ik nu goed dat het jurkje van de H&M niets was? Balen, maar bij de Zara hebben ze inderdaad ook hele leuke. Hoe gaat het met Taleah? Is ze rustig gebleven? @ Vriendlief; Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Ballorig. Was je alleen met Jan gegaan? @ Kussie; Fijn dat de psych bevestigt dat je op de goede weg bent. Wij wisten het natuurlijk al maar het is altijd fijn als een professional dat bevestigt. Ik ga eigenlijk nooit een weekendje weg zonder de kinderen. Ik ben in totaal twee keer weggeweest zonder hen. De eerste keer was afgelopen zomer vanwege een bruiloft en de tweede keer was twee weken terug toen we huizen gingen zoeken. Ik heb daar ook niet zo'n behoefte aan. Saaie muts die ik ben @ Hier; Mijn ouders zijn gelukkig goed aangekomen en hebben vanavond al lekker Jasmijn en Morris in bad gedaan en op bed gelegd. Rustig avondje dus voor mij. Mijn moeder had ook Joppie chipjes meegenomen. Vanavond dus lekker nederlandse chipjes zitten snacken.
@ Ano; Heel veel beterschap. Het is inderdaad zwaar om voor je kindje te moeten zorgen als je ziek bent. Fijn dat je haar morgen in ieder geval even naaar het KDV kunt brengen. Hopelijk voel jij je morgen ook iets beter. Als de koorts zo hoog blijft anders misschien toch even de HA bellen? @ Jedalin; Arme Daan. Hoelang houden ze normaal gesproken last van de waterpokken? Ik wens jullie een goede nachtrust en veel plezier morgen met de verjaardag op het KDV! Heb je nog een foto van de traktatie?
Lieve Daan en Jesse, gefeliciteerd met jullie verjaardag! Lieve Esmay... ook jij van harte, kleine grote meid!
Pfff.... ben sinds half 4 wakker - en om 5 uur maar opgestaan. Megan bleek verkouden, was aan het jammeren en toen ze eenmaal bij ons lag, ging mijn man snurken :x Gelukkig heb ik vier goeie lesuren vandaag, als het een lange dag zou zijn voor de klas dan zou ik gek worden. Benieuwd of ik het feestje van een jarige collega ga volhouden - ik sta vast om half 10 aan de bar te slapen vanavond Moeders met jonge kinderen... pfoeh! Hard werken!
pfff wat een nacht, of ze het erom doet ofzo bah bah. Om 12.00,1.00,2.00,4.00 en de rest heb ik niet eens bijgehouden is ze wakker geweest. en dan niet echt huilen maar dat jammeren, van uhuhhh uhuhhh zeg maar nou jef slaapt er doorheen, dus ik met me koortslijf er steeds uit.. Maar er was nooit echt wat aan de hand, want soms lag ze bovenin op de knieen, maar dan legde ik r goed en lag ze 10min later weer zo, en te jammeren, maar ook als ze gewoon normaal lag met de speen en doek nog jammeren, dus heb geen idee waarom ze nou zo huild. heb r om 4uur maar ene fles in bed gegeven, die heeft ze opgedronken, daarna heb ik r nog 2 keer gehoord en toen niet meer.... magoed zo'n nacht kon ik net nu niet gebruiken zeg, voel me nog echt niet lekker, vanmorgen met wakker worden 37,8, dus ben benieuwd wat de dag weer brengt. ga nu zo Neomi naar het kdv brengen en daarna lekker op de bank liggen. hoop echt heel erg dat ze het vandaag wel naar de zin gaat hebben... jedalin, ach echt sneu voor daan dat ie er zo;n last van heeft, hoop echt dat het snel over is. en jesse, nog steeds nergens last van? superb, lekker zeg dat je ouders je even komen helpen, scheeld vast een hoop!en lekker van je chippies genoten? ik ga er vandoor!!
Alisha heeft vanaf woensdagnacht niet meer overgegeven. Das een goed teken. Wel heeft ze nog een klein beetje pijn in de buik. Maar ik geef vandaag om de 2 uur nog zo'n pilletje die ik gisteren van de huisarts had gekregen voor de spijsverteringsorganen en ik geef haar nog vloeibare pcm, totdat ze geen pijn meer in de buik heeft. Hopelijk hoeft ze morgen dan geen pcm. En misschien dat we voor de zekerheid nog 1 dagje langer die tabletjes geven. Het is homeopatisch dus dat kan geen kwaad. En Alisha heeft vannacht eindelijk weer doorgeslapen. 7.15 uur was ze weer wakker. Haar vandaag nog maar thuisgehouden van school, omdat ze toch nog een beetje buikpijn heeft. (kan ik ook lekker relaxed doen. ) Vanmiddag ook maar niet naar zwemles.
Hey meiden!! Ik ben zooo blij vandaag!!! Mijn fiets vanmiddag ophalen!! Zo'n zin in!!! En ik blijk een meevallertje te hebben gehad... Hihi... Dus dat voelt natuurlijk ook superrr lekker!! Ennn.. Heb nog meer nieuws, maar dat meld ik aan het eind van dit weekend.. Mag nog nie!! Maar kan jullie wel vertellen dat ik me super voel!! En ik ben zooo gek op mijn ventje!! Thanks voor jullie superrr lieve reacties op de foto's op hyves! Zal hier nu ook even een paar plaatsen!!!!