@ Ano, meid, ook al zo'n hoge koorts! Jeezz! Das echt nie fijn, en net wat je zegt, al helemaal harstikke zwaar als je dan ook nog voor je meiske moet zorgen, logisch dat je dus niet het zonnetje in huis was... Kan je ook nie altijd zijn heh!!! Heel veel beterschap! Ik hoop ook dat Neomi het naar de zin heeft op KDV!! @ Eliesah, bah, dat gezeik ook!! Echt nie leuk zeg!!! Ik hoop maar dat ze dat zelf ook in gaan zien, en zich er van bewust zijn dat dit echt nie leuk is!! Harstikke goed dat je het probeert los te laten en toch lekker te gaan genieten van het feit, dat jullie liefde bezegeld word met trouwen!! Whoeeeejjj!! Zooo gaafff!!! @ Alies, ow okkeej, sorryyyy overheen gelezen! Al die gekke namen ook van die pilletjes... Ik hoop dat het heel erg helpt! En groot gelijk dat je Alisha lekker thuis laat en zo zelf ook even rustig aan kan doen! Vanacht dus wel beter geslapen? @ Jedalin, wat zielig heej, die stomme waterpokken!! Jesse heeft er dus veel minder last van, of heeft die het niet? Want tis toch super besmettelijk? Ik hoop echt dat de badjes met havermout en dat de vele verschoningen (arme jullie ook) toch leiden tot een snelle genezing van die rotdingen!!! @ hier, er ligt er nu eentje naast me op de bank, heerlijk te brabbelen tegen mijn random reader (Van internetbankieren) whahaha!! Zooo lief! Maar gisteravond, wat was het weer een drama... Echt ongelofelijk... Wat kan dat ventje schreeuwen en gillen zeg!! En als ik nou wist waarom.. Geloof dat hij ook weer verlatingsangst heeft, zodra ik wegloop is het al jengelen, en miepen en zodra ik hem in bed leg gaat het me helemaal door merg en been... Zooo nie leuk meer... Hij zit overduidelijk echt nie goed in zijn velletje... Ga hem nu lekker in bad doen!! Liefsss
@Kussie vannacht heb ik heerlijk kunnen doorslapen. Had ik ook echt wel nodig. Leuk dat je je fiets op kunt halen. Ben benieuwd! En wat een heerlijke foto's weer van Stan. Zo ik ga maar es ff met de kids naar mijn ouders. Kom ik ook bar weinig, nu de kids standaard 2 keer in de week wel bij mijn ouders zijn (behalve Mel die is 1 dag bij schoonlui). Mijn man brengt en haalt ze dan.
@ Ano: pfff wat een nacht,en dan ook nog jij elke keer eruit terwijl je ziek bent ... Ik had Jef gewoon wakker gemaakt hoor, als ie naast mij gelegen had @ Alies: fijn dat ze heeft doorgeslapen!! @ Kussie: hehhh??? Na het weekend nieuws? NIEUWSGIERIG!!!! Super lieve foto's ja!! Jesse heeft nog geen waterpokken. Van andere tweelingmama's hoorde ik dat ide het waarschijnlijk van daan over krijgt, en dat dat ongeveer een dag of 7-10 na daan is. Dus waarschijnlijk ergens volgende week. @ hier: JEEJ!!! D&J hebben vannacht DOORGESLAPEN!!!! Wat heerlijk! Zelf gelukkig ook op tijd (22.30, is voor ons érg op tijd) naar bed gegaan omdat we vroeg op moesten voor het kdv-feestje. Daan was wel 's avonds tussen 8 en 9 wakker van de jeuk, maar na een poosje huilen en troosten enzo is ie dus goed in slaap gevallen. Ze slapen nog steeds uit elkaar en dat bevalt goed. We merken wel 's ochtends dat ze echt naar elkaar willen en samen willen zijn en spelen. Ze drinken normaal met een noodgang hun ochtendfles leeg, en nu willen ze juist met alle geweld naar elkaar toe en samen zijn. Erg lief!! Daan's waterpokken jeuken ietsie minder vandaag en de koorts is weg. Hopelijk is ie dus over het ergste heen. Feestje op het kdv was erg leuk. Iedereen heeft volop gezongen enzo voor d&j. Die zaten met hele grote ogen te kijken wat er toch gebeurde. Foto's en zo komen later een keer, want ga zo brood geven en dan lekker samen met mn nichtje de stad in. Arno blijft met de kids thuis. Dan nog lekker het weekend genieten van onze laatste dagen vakantie.
@ Alies, nouw lekker doen dan, tis best wel mooi weer! En misschien helpt wat afleiding bij Alisha ook wel goed!! @ hier, whoeehoejj, uitslag van de echo gehad. Dat zag er allemaal goed uit. Geen bijzonderheden gevonden... Volgende week is de praktijk gesloten, maar daarna zal ik weer contact opnemen met de huisarts over wat nu... Want tjah, de buikpijn is natuurlijk nie weg nu.. Eens kijken wat er nog meer voor opties zijn!! Maar ben wel opgelucht!! Dit is toch wel heel fijn nieuws!!! Liefssss
Zo eindelijk weer eens tijd om iets te schrijven, ik heb jullie schandelijk moeten verwaarlozen, hoewel ik wel heb meegelezen. Het is erg druk op het werk momenteel, een collega met een arbeidsconflict en de rest wordt gewoon maar geacht het allemaal op te vangen. Allereerst alle jarigen nog even feliciteren: Joenna, Neomi, Milan, Esmay, Daan en Jesse: gefeliciteerd! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben! Waterpokken: Toon heeft ze net gehad. Hij had er gelukkig niet zoveel last van, geen koorts of zo, en leek ook geen jeuk te hebben. We hebben wel zijn prikjes een week uitgesteld. Wel fijn dat hij zo weinig last had, al hebben we nu natuurlijk wel de kans dat hij het nog een keer krijgt. Linda: heeft Jesse het niet gekregen? Vreemd, hoor. Oh, lees nu dat dat bij tweelingen meestal zo gaat. Nou sterkte dan volgende week! Honden/kattenbrokken: hier heeft Toon al een paar keer een goede hand kattenbrokjes op, haha. Dat vind ik nog niet eens zo vies, maar hij heeft ook wel eens in de kattenbak gezeten, tot en met een drol in zijn handen aan toe. BAH, BAH, BAH (ja, wij zijn evil parents, haha!). Een tik geven: zou ik nooit bewust doen, ik ben er gewoon tegen. Pak wel stevig vast en zet Toon gewoon weg en leid hem af met iets anders. Ik heb hem wel eens "per ongeluk" een tik gegeven, toen beet hij plotseling heel hard in mijn been en uit schrik zwiepte ik naar zijn hoofd (zoals ik naar de kat zou doen). Gelukkig niet hard en ik schrok er zelf meer van dan hij, haha. Mijn man keek trouwens ook erg geschokt! Kussie: wat leuk dat je fiets er is, en dan is het vandaag ook zulk mooi weer! Veel plezier! Alies: wat een gedoe met Alisha. Hopelijk heeft ze het ergste nu gehad. Heb je trouwens nog iets gedaan met die paardjes in de achtertuin bij iemand? Superb: wat fijn dat je ouders er zijn zodat je niet alleen bent met de kids. Mijn man wil in oktober een paar weken naar Japan. Ik zie er nu al tegenop. Ik ga trouwens begin april zelf een lang weekend met studiegenoten naar Rome. Ik heb er zin in, maar denk ook wel dat ik de kinderen heeel erg ga missen! Kussie: wat fijn dat je echo goed was, maar ja, hoe nu verder? Hier: met Toon gaat het lekker. Zit goed in zijn velletje en kan zichzelf erg goed vermaken. Hij begrijpt ook steeds meer: gaat al zwaaien als ik mijn jas aandoe, doet zelf zijn sjaal om, voert ons de hele tijd hapjes (met een enorme smile!) en wordt steeds ontdeugender (met een enorme smile!). Alleen slapen is nog steeds een probleem: overdag maar een uurtje en 's nachts wordt hij nog steeds wakker, om een uur of drie en een uur of vijf, zes. Vorige week naar het cb geweest: qua lengte en gewicht net iets onder gemiddeld, qua motorische ontwikkeling net iets boven gemiddeld. Prima, dus!
Kussie: ahhh wat een lieve foto's Nijnja: wat leuk dat het zo goed met Toon gaat En dingen delen leuk is dat he ? Wij krijgen geen eten van Esmay ( die wil ze maar al te graag zelf hebben haha!) maar ze geeft ons wel haar bekertje en speelgoed etc, leuk om te zien! Verder weinig tijd om te reageren maar had nog wel een vraag: Doen jullie kindjes b.v ook ringen etc op zo'n paaltje ? Esmay doet dat nu al een tijdje (nou ja meerdere ringen dan toen ze een maand of 7 was deed ze er al steeds 1 omheen ) en sinds eer gister weet ze ze ook vrij goed op volgorde te doen, ik vond dat eigenlijk best snel of is dat gewoon "normaal" op deze leeftijd ? Gister had ze een paddenstoel gekregen waar je dan een balletje op moet leggen en die dan naar beneden rolt, we deden het 1 x voor en mevrouw deed het daarna steeds zelf Leuk om te zien! Ook trekt ze zich nu steeds overal aan op, eerst was het alleen aan de box of bank en soms in het bed maar nu ook aan onze benen, stoelen, tafels, kasten, steeds vaker in bed... Ben benieuwd of ze dan binnenkort ook pogingen doet tot los lopen!
@ Nijnja, fijn om van je te horen meid!! En wat heerlijk dat Toon zo lekker aan het spelen is, zich zo goed kan vermaken en zo vrolijk is!! Dan geniet je zelf als mama ook gelijk zo heh! Wel jammer dat de nachten nog altijd geen succes zijn.. Je geeft hem dan ook nog altijd BV? Vervelend dat ze op je werk er maar van uit gaan dat iedereen het zonder meer over neemt van je collega!! Hopelijk is het probleem snel opgelost! En ohh, lekker toch, een weekend weg!! Zou ik ook wel willen.. Hihi.. Erg heh, heb er nooit behoefte aan gehad.. Maar nu merk ik toch echt wel dat ik heel graag weer es eventjes wat langer als 2 of 3 uurtjes gewoon echt "Sandra" wil zijn zeg maar... Ik weet het, ik ben een verwend nest, dat ik dat wil... Maar jah... Al moet ik wel zeggen, als ik uit mijn werk kom (en ik werk alleen maar de ochtenden, dat ik dan dolgelukkig ben als ik Stan weer zie, dus ik zou het waarschijnlijk nie eens volhouden, whahahaha) Maar aj, je man een PAAR WEKEN zelfs weg, das wel lang! Is dat voor zijn werk dan ofzo? Of wil hij met vrienden op pad? @ Jedalin, och, dus voor Jesse moet het "feest" nog beginnen... Pfff.. Nou ik hoop wel dat ze er dan ook gelijk van af zijn!!! Dat het niet op latere leeftijd nog een keer weer komt! Tis toch wat! Zulke kleintjes zouden helemaal nie zo ziek mogen zijn! Stomme virussen ook!!! En wat lekker dat je met je nichie de stad in gaat! Tis heerlijk weer, dus geniet er maar lekker van! Super trouwens dat het op KDV zo leuk was!! Heerlijk, die verbaasde grote oogies van die kleintjes heh! @ Nijnja, ja dat weet ik dus eigenlijk ook nie... Misschien dat ze naar mijn darmen moeten kijken? Ik heb echt geen idee... Heb wel al gelezen (ja dom, ik weet het) dat veel vrouwen chronische buikpijn hebben, en dat er vaak gewoon helemaal geen verklaring voor word gevonden en je er mee moet leren leven... En dat zou in principe wel lukken.. De buikpijn is gelukkig niet zo overheersend dat het me echt beinvloed, maar in mijn kop daar en tegen gaat het minder goed (dat ik dus heel bang ben dat er wat mis is...) Als ze dat nu kunnen uitsluiten zeg maar.. Dan kan ik er wel mee leven... Ik ben natuurlijk wel wat gewend, met mijn migraine, dus dat scheelt, daar valt deze pijn toch bij in het niet...
Toevallig las ik in het oei ik groei boek dat dat rond de 11 maanden sprong indd iets is wat ze kunnen gaan leren, dus dat kan heel goed dat Esmay dat nu doet!! Leuk is dat heh, om echt te zien hoe ze zich al zo goed ontwikkeld!!! En wat lief dat Esmay en ook andere kids al dingetjes aan papa en mama geven.. Hier nie! Al merkte ik nu voor het eerst gister dat Stan gewoon echt troost zoekt! Vond dat zooo ontroerend!! Echt heel lief!! Maar ach, bij hem komt het ook allemaal wel!
alies en hoe is het nu met alisha? kleintje zo wat een verschil he met je haar leuk en mooi hoor. ts zeker wel wennen of nie? jedalin en nog voor een outfit kunnen slagen voor een van de 2? is de koorts al gezakt? wat goed dat ze doorgeslapen hebben zeg!! eindelijk hebben jij en arno ook een nachtrust gehad. gelukkig heeft daan minder jeuk vandaag en was het kdv feestje leuk floor ja dankje ik had al op de site gekeken en leuke jurkjes gezien maar gelijk 60 euro of zo dus kijk eerst ff verder en anders ga ik idd gewoon daar bestellen. kussie en al lekker gefietst met stan? ts heerlijk weer om te fietsen vandaag superb zara heeft niet echt leuke kleren in mijn smaak wel voor kinderen dat vind ik wel leuk . mijn vrijgezellenfeest: hihi geen idee hoe t ervoor staat. ik heb niet echt contact meer met die vriendin. ze laat me een beetje stikken en denkt alleen maar aan dr zelf dus ik ben een beetje klaar met haar. en eigenlijk wil ik ook geen vrijgezellenfeest meer ik heb al genoeg gezeur erover gehad. wat leuk dat je man aant skieen is en je ouders langs komen. eliesah he bah zeg ff genoeg met dat gezeur toch idd gewoon lekker laten gaan hoor!!! hoe vond je t jurkje van de hm? ano beterschap pff eerst neomi en nu jij. gelukkig heeft vandaag wendag en kun je ff uitrusten saaie muts hier nog een hoor. steef en ik doen ook alles met zn 3tjes en brengen haar nooit weg zodat wij iets samen kunnen doen. hihi. we zeggen t wel iedere x maar komt er niet van. ja morgen slaapt ze bij mn moeder want we zijn van steef zn werk uitgenodigt om naar een promotie van een nieuwe auto te gaan in de rai. en duurt tot 23.00 uur en voor we terug zijn is het ook 24.00 uur kussie ik denk dat ik al weet wat het goede nieuws is hoop ik !!!! wat een leuke foto van stan in zn autotje gelukkig was de uitslag van de echo goed. nijnja wat gaat t goed met toon zeg!!! fijn om te horen. hoe staat het met de verkoop van jullie huis? HIER Zo ben helemaal gebroken nu, heb vandaag bijna t hele huis op zn kop gehad: vanmorgen alle vitrages gewassen de bedden verschoond, de keuken gesopt, alle was weggewassen en gevouwen. de tafel afgenomen, afgestoft, gestofzuigd, de vloer gestoomd, de ramen binnen en buiten gelapt en zelf ff gedoucht en nu net terug van de boodschappen. en vouw ik zo de laatste was op en dan doe ik nix meer vandaag
gatverdamme net nu ik t vorige berichtje klaar had gaat er een kat zitten kotsen pfff net mn vloer helemaal schoon.
@Nijnja je bent Melanie vergeten. Die is ook jarig geweest. En wat bedoel je met deze zin? Heb je trouwens nog iets gedaan met die paardjes in de achtertuin bij iemand? Super om te lezen dat Toon het zo goed doet. Al echt een zorgzaam mannetje dus. @jedalin dus je staat je nog wat te wachten met Jesse. Voordeel is dat ze het dan in ieder geval niet weer krijgen. @kussie, mijn zusje heeft chronische buikpijn. Vooral als ze wat gestressd is wordt het weer wat erger. Maar zij heeft het dus ook wel dagelijks. Ze krijgt er geen medicatie voor, maar ze moet gewoon uitkijken wat ze eet. Ze mag geen koolsoorten of koolzuurhoudende dranken eten/drinken Want dan krijgt ze net als een paard een koliekaanval. @setti Alisha knapt al aardig op. Ze is weer lekker vrolijk en klaagt niet meer over buikpijn. Heb de zwemles wel afgezegd, want ze moet natuurlijk ff weer aansterken en straks slikt ze wat chloorwater door en krijgt ze misschien wel weer buikpijn. Hier ook een saaie muts. Wij gaan ook zelden zonder kids weg.
Alies: ik dacht dat jij dat was? die bij iemand achter in de tuin op een heel klein stukje grond twee paardjes had zien staan die werden uitgelaten op een grasveldje. Of was jij dat niet of was het zelfs in een heel ander topic? Oeps!
ooooooooooooooo dat verhaal. Ja dat was ik. Ik heb geen idee hoe dat verder gaat. Volgens mij staan ze er nog steeds. Ik bemoei me daar verder niet mee. Ze wonen niet tegenover ons maar tegenover mijn zwager en schoonzus. Als dat tegenover ons huis gebeurd zou zijn had ik wel de dierenbescherming gebeld.
@ Setti, helaas, dit kan je echt niet weten, was het maar nieuws waarvan jij wel dacht te weten wat het is Als ik tenminste goed hebt waar jij aan dacht! Allemachtig! Waar haal je de energie vandaan om dat soort dingen toch allemaal te doen!!!! Ik zou het nie eens kunnen verzinnen, laat staan doen!!! @ Alies, echt fijn dat Alisha nu wat opknapt!!! @ Setti, whaha, fietsen met Stan, uhh neee.... Ik heb hem er nog nie bij gehad... We zijn zo'n beetje de hele middag in de fietsenwinkel geweest... En het waait hier snoeihard! Ik wil morgen wel even proberen wat ie doet als ik hem er in zet, maar ik vermoed dat het zwaar huilen word... K zie d'r gewoon tegen op ook... Maar goed.. Zal wel goedkomen! @ hier, nog meer nieuws.... De vader van Stan, woont al weer samen met iemand anders! En hij verteld dat hij Stan nie mag zien van mij, maar wel moet dokken, en dat hij daar dus nu ook mee gestopt is!! Wat een smeerlap is het ook! Hij moet die meid wel van alles op de mouw hebben gespeld, anders wil je toch nie met zo'n zak omgaan.... Ik snap werkelijk niet hoe hij zo kan liegen... Echt nie... Het doet me gewoon zeer... Zal hij z'n eigen geloven? Ik hoop in iedergeval dat nu hij die meid heeft, zijn idiote plannen laat varen en ons met rust laat!!! Hier foto van mijn fiets!!
Ja ik vind het zooo eng gewoon.. Dat iemand zo kan zijn... Zooo intens gemeen, om een ander zo zwart te praten, terwijl er helemaal kats nix van waar is....
Ja en wie weet hoe zwart hij haar zal maken, mocht die relatie niet stand houden. Zulke kerels zijn gewoon de ergsten. :x Zij verdienen geen relatie.