Jedalin: Super leuke foto's En waterpokken of niet, het zijn 2 prachtige jongens! Kussie: Hmm die 10 uur is wanneer normale mensen op hun kont voor de tv zitten. Of wanneer mensen in hun bed liggen.
@jedalin leuke foto's! Hier ook geen strijkfanaat. Strijkplank staat al tijden in een hoekje weg te stoffen. Heel af en toe strijk ik eens een blousje en dan neem ik niet eens de moeite om de strijkplank te pakken. Leg het blousje gewoon op bed en strijken maar. Voor de rest zorg ik gewoon dat alles goed opgehangen wordt. Sommige collega's die wel strijken kijken je ook aan als je zegt dat je nooit strijkt. En je spijkerbroeken dan??? Dat KAN toch niet dat daar geen enkel kreukeltje in zit? En dan zit het toch niet lekker? Nou nooit wat van gemerkt. Gewoon mijn derrière erin en hij zit strak. Of overhemden? Tja gewoon overhemden kopen die niet kreukelen?
Vriendlief: Ik bedoel juist dat ik misschien beter die andere dingen zou kunnen doen ipv strijken. Niet negatief tegenover anderen. Ik vind het ergens ook wel onde van mijn tijd.. Maar heb wel eens geprobeert het niet te doen, en ongestreken spullen in de kast gelegd. Maar een paar uur later haalde ik het eruit en heb ik het alsnog gedaan
jedalin wat goed zeg gewoon een maat kleiner wat voelt dat goed he? hoe hebben ze geslapen? wat een super foto's zeg. en de waterpokken volgens mij trekt t al iets weg of nie strijken uuuuhhhhh 1x per kwartaal of zo ik strijk alleen een paar bloezen van mij en een paar blazers en dan nog overhemden van steef maar aangezien hij doordeweeks in zn overal loopt op zn werk met daar onder werkkleding heb ik bijna geen was van hem ik hang ook altijd mn kleding op en hoef ook nooit te strijken er gaan alleen handoeken sokken ondergoed en beddegoed in de droger en ik vouw t gelijk op als de droger klaar is en dus zo ook geen gekreukt beddegoed
Jedalin: Leuke foto's En wat eten ze netjes Hier ging het niet zo netjes met de taart! Haha Strijken: Doe ik niet, doet mijn vriend (die heeft tenslotte ook meer strijk spul dan ik ) Hier: Ik ben een beetje boos op Esmay! Ze zit weer in de "bijtfase" misschien doet ze het niet bewust maar net beet ze al vol in mijn vinger en toen zette ik haar op de grond (ik zat op de stoel ) trok ze zichzelf op tot staan en toen ze even geen aandacht kreeg beet ze zo in mijn bil :O Oh wat heb ik even boos gedaan! Heb haar nu voor "straf" in de box gezet maar volgens mij vind ze het niet eens erg.... Doen jullie kindjes ook bijten ? Misschien nieuwe tandjes ?
@ kleintje; Ohhh wat een klein monstertje! Nee, hier hebben ze nog nooit gebeten. @ Setti: ja de waterpokken hebben nu korstjes gekregen. Die moeten er nu gaan afvallen en dan gaan ze weg. Maar hij heeft er nu bijna geen last meer van gelukkig! Ze hebben lekker geslapen weer! Wel een keer wakker voor een speen (daan) om 00.00 ongeveer maar verder niets. Af en toe een huiltje maar ja daar hoefde we niet voor uit bed, zeker omdat hij nu ff kon huilen en jesse daar dus niet van wakker werd. Mgoed, hij zal binnenkort toch weer terug naar zijn eigen kamertje moeten! @ kleintje: Hier hebben ze pas sinds een klein weekje zo'n spiraal met ringen. Ze halen meestal de bovenste eraf en die doen ze er soms ook weer omheen. Vooral Daan kijkt dan mega trots. Als alle ringen eraf zijn, dan spelen ze er eigenlijk niet meer mee haha. hier spelen ze eigenlijk heel veel met 2 boekjes; kiekeboeboekjes. Kleine boekjes met flapjes die je open slaat. Dat doen ze zó goed! Ze gaan echt zelf zitten, boekje erbij, en dan bladzijde voor bladzijde het boekje 'lezen' en elk flapje open maken. Wel als gevolg dat sommige flapjes al zijn afgebroken , maar wat maakt het uit; die dingen kosten rond de 80 cent! Bij de zeeman. Echt een aanrader hoor! Ik koop gewoon elke keer nieuwe als de oude 'op' is. @ hier; vandaag belasting invullen. ben benieuwd!
nou ik weet niet wat het hier is, maar neomi is echt uit haar doen. vanacht weer een hele slechte nacht gehad, aan 1 stuk wakker en huilen... sinds ze wakker is, is ze bijna ook aan 1 stuk aant huilen, en wil alleen op schoot.ze heeft echt ergens last van, zouden dat toch tanden kunnen zijn?geen koorts trouwens!!pfff dis echt kloote en ook sneu voor d'r zelf.. linda super leuke foto's van je mooie mannen!!! strijken, jef werkt in pak, dus iedere dag n schoon overhemd aan, dus ook strijken.thirts en broeken en neomi;s kleren strijk ik ook. ben er weer vandoor, ze zit weer te huilen...
Kleintje: Hier doen ze dat niet gelukkig!! Jedalin: Ohh spannend, hopelijk krijgen jullie lekker veel terug!Fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad. Hier: Pfff wat duurt deze sprong lang! Half 5 was Pepijn al wakker, na 10x een speentje te hebben gebracht, zat ik al om half 6 met hem beneden. Verder erg veel gejengel nog steeds van allebei. Ik weet het niet meer hoor. Oh en Pepijn heeft bedacht dat hij niet meer gevoerd wil worden. Maar zelf eten doet hij ook niet zo leuk...Dan vliegt alles overal heen, dus avondeten is momenteel ook een beetje een strijd... Probeer het leuk te houden, maar wordt er af en toe echt gek van. Ik wil gewoon de oude Pepijn en Florine terug!
@ kleintje: oei een klein bijtertje... Dat heeft Jens nog nooit gedaan. @ kussie: Ik ben jaloers op je fiets! Mooi hoor! Ik wacht ook nog steeds met smart op de mijne. Vorige week gebeld en ze dachten dat hij onderweg was. Ik zou daar deze week over teruggebeld worden... Maar volgens mij is de week ver op z'n einde?! Zelf weer maar eens bellen volgende week! @ Marye: 10 uur per week strijken, das echt veel! Ik heb een gloeiende hekel aan strijken, maar ik doe het wel hoor. Maar liefst wel alleen de noodzakelijke dingen. @ jedalin: goeie tip van die boekjes. Die ga ik onthouden! @ hier: volop in de voorbereidingen voor Jens zijn eerste verjaardag. Ik vind het zo raar dat er al een jaar voorbij is. En vooral nu z'n eerste verjaardag in zicht komt, denk ik stiekem regelmatig terug aan hoe het vorige jaar was. Toen liep ik nog met een bolle buik! Nog even een vraagje: zijn er al kindjes die het ochtendslaapje niet meer doen en alleen 's middags slapen?
@ Franny, wat voor een heb jij dan besteld? En ik ben er ook zo trots op en blij mee!! @ Jedalin, wat een super foto's! Ik vind die mutsen zo leuk (Die ze op hebben op de KDV foto!!) Zooo gaafff!! Gelukkig zeg, dat de waterpokken op hun eind zijn!! Echt zielig!! @ Ano, gut, ja dat klinkt indd niet als Neomi.. Ze is duidelijk ook nie haarzelf.. Maar als je na gaat, bij Jedalin, Marye, bij mij eigenlijk bij de meesten gaan de avonden/nachten momenteel bepaald nie van een leien dakje.. 't Zal misschien dan toch sprongetjes tijd zijn? Het is wel indd heel zielig.. Ik weet het soms ook nie meer hoor. Ik hoop ook, net wat Marye al zegt, dat ik gauw mijn eigen ventje weer terug heb!!! @ hier, snif, Stan vanmorgen eerst het fietsstoeltje laten zien.. Ging allemaal goed.. Totdat ik hem er in zette.. Het was drama!!! Huilen, huilen, huilen ... Dus weer d'r uit.... zo 3x geprobeerd. Hij bleef maar huilen... Nouw en de 4 x ging het iets beter, toen werd hij zelfs even stil... Dus gaan we gewoon elke dag even proberen... Vind zoo jammer, kon zelf wel janken.... Maar goed... We blijven het proberen.... En ik kan bijnaaaa het nieuws melden... Al is het voor mij leuker als voor jullie hoor, whahaha!!
Ben blij dat het weekend is. Paar lange dagen op mijn werk gehad, en vanochtend om 07.00 ook begonnen met werken. Er was iets goed mis gegaan. Als het goed is moet het aan het einde van de dag weer hersteld zijn, en merkt de klant er niks van. Gisteravond optijd naar bed gegaan, maar een heftig gesprek open gesprek gehad met mijn zusje. Ze moest even haar verhaal kwijt. Maandag ga ik naar haar toe. Even een gezellig dagje hebben. Ga zo even alles rustig doorlezen.
@ Kussie: Ik ben heel nieuwsgierig naar je leuke nieuws!!! Heb je het huisje gekregen? (hahahaha, ik loop niet te gissen ofzo). Vind je fiets helemaal geweldig!! Hij is prachtig, daar ga je van de zomer een hoop plezier mee beleven. Wat fijn dat de uitslag van de echo goed was! Hele opluchting. Je ex:x. Zo te lezen is daar alles al over gezegt. @ Lillebel: Hoe is het met Ties? @ Setti: Wat een eikel om onder het raam wiet te roken:x, Snap dat je daar flink van over de pis raakt. Het huis waar onze tuin aan grenst word onderverhuurt aan polen. Sta ook regelmatig in de zomer high in mijn eigen keuken van hun wiet. Vind het echt mega ranzig. Leuk om te lezen dat het op het KDV zo goed is gegaan. @ Marye: Hopelijk is de sprong snel over bij Pepijn & Florine. Word wel erg heftig allemaal, omdat het al zolang duurt. Lekker druk weekend voor de boeg. Fijn weekend! @ Alies: Hoe is het met Alisha? Begint ze alweer op te knappen? @ Jedalin: Het lijkt erop alsof Daan & Jesse het doorslapen weer herontdekt hebben *klop het meteen af* Heeft het havermouth badje nog geholpen bij Daan? Leuke foto's van Daan & Jesse!! @ Nijnja: Fijn om weer iets van je te lezen. Jammer dat de nachten nog geen succes zijn. Lijkt me echt slopend. Balen dat je collega een arbeidsconflict heeft, en jullie worden geacht om het op te vangen. @ Ano: Hoe is het in jullie ziekenboeg? @ Strijken: Vind het echt een rotklus, maar doe het wel (ik vind het er altijd netjes uitzien). Probeer wel zo min mogelijk te strijken. Sorry als ik iemand of iets vergeten ben. Ga lekker op de bank liggen, nog bijslapen. Vanavond een 25 jarig huwelijk jubileum.
Alies is weer de oude. En dat is te merken. Ze klept je de oren van het hoofd en heeft weer al vanouds regelmatig even een grote mond. Ze zat vanochtend bij mij op de zitmaaier om het land te cultiveren. En madam heeft bijna heel de tijd zitten te kleppen. Net met de trekker en aanhanger kalk gestrooit op de weide. Zat ze de hele tijd bij mijn man te kleppen.