Jedalin: Veel plezier vandaag! Ik ben benieuwd hoe de nacht is gegaan nu de jongens weer samen lagen?! Kussie: Pff wat vervelend dat je tante zich daar weer mee bemoeit! Niks van aan trekken meid! Wat leuk dat je vriendin trouwens zwanger is! Alies: Fijn dat het weer goed gaat met Alisha! Ano: Hopelijk heeft Neomi vandaag weer een goed humeurtje, zou wel fijn zijn op die verjaardag. Hoe is de nacht gegaan? 2 e kindje, nou ja hier 3e kindje: Wij zitten alweer in ronde 4/5? Maar ja onze kansen zijn heel minimaal. Anders verwacht ik dat we er pas na het trouwen weer voor in de MMM gaan. Hier: Pff ben moe, gisteren na de wedstrijd iets teveel wijntjes gedronken denk ik. We hebben vreselijk verloren en het was ook echt geen leuke wedstrijd helaas. Zo komen mijn broer en schoonzus oppassen op Pepijn en Florine en ga ik samen met Don even naar de jaarbeurs voor die trouwbeurs. En vanavond proberen we ook nog oppas te krijgen want dan kan Don met mij mee spelen bij de wedstrijd van vanavond.
@ Lillebel, hihi, ist zo'n flinke lijst geworden dan! Wat ben je van plan @ hier, zal Stan zometeen weer es op het stoeltje zetten... Ik zeg stug door, maar wel met beleid... Het moet wel leuk blijven... Al vind ik er nu al nix meer an... Ik vind zo zielig voor hem, dat hij zo overstuur raakt van alles. En dan lees je overal dat kindjes nieuwe dingen zo leuk vinden en zo nieuwsgierig zijn... Jazekers, behalve hier dus.. @ Alies, hihi, dat deed mijn broertje ook altijd zegt mijn moeder, wumme daaan? Wumme daan? (woarumme dan; waarom dan?) Vermoeiend indd!! Maar lijkt me ook wel grappig (alhoewel, moet misschien indd nie te lang duren... @ Jedalin, hmm, volgens mij zijn haar collega's ook haar vriendinnen, maar ik probeer het nu te snappen... Thanks!! Ik denk gewoon dat ik even vergeet dat niet iedereen zo open is als ikke... Ik had het natuurlijk ook al verteld met 7/8 weken, omdat de situatie zo kut was dat ik er echt over "moest" praten...Misschien als je een super fijne relatie hebt, dat je er dan indd lekker met z'n tweetjes van geniet... Zucht *pijnlijke gedachte* Liefs
Misschien moet je met Stan er gewoon ff door. Hem op het stoeltje zetten en als hij huilt het gewoon even negeren. Op de fiets stappen en een klein blokje rondom het huis doen. En dan enthousiast praten. Misschien dat hij dan ineens inziet dat het wel leuk is, want je ziet ineens allemaal leuke dingen om je heen. Er was iemand en die vroeg de weg. Dus vroeg ze waarom ik naar die mensen ging en om welke boerderij het ging. Ze weet toch niet waar die mensen wonen, maar ze bleef er maar over doorvragen. Nou dan heb ie wel ff van ZUCHT. Hoe was je weegmoment trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?
@ Alies, nix afgevallen, maar ditmaal ook nie gegroeid. Maar nu wel denk ik, want heb zowat een halve reep pure chocola gehad... Ik heb even een dip, maar goed, dat komt ook wel weer goed... Lief dat je het vraagt meid!! Hihi, langdradige vragen dus! @ Jedalin, whoeeej, thanks voor de link, nu heb ik ook es een andere ticker! Ik vind hem leuk!!
Hihi, wat is het hier rustig! Zijn er luie zondagen en feestzondagen vandaag!? Kleintje en Jedalin, wens jullie een hele fijne gezellige dag toe!! @ hier, wat een but dag, verveel me rot! Geen idee wat we kunnen gaan doen... Vind er echt nix aan! Stan ligt nu op bed, ik ga dus maar even spelletjes doen op pc. Vanmorgen al de vaat gedaan, en stofgezogen.... @ stoeltje, Stan ook weer in zijn stoeltje gezet! Ging nu gelijk goed!! Jeej!! KANJER!!! Daarna het stoeltje op een andere plek gezet en weer geprobeerd! Ging ook goed!! Dus ik probeer het vanmiddag weer en dan ga ik hem denk ik op de fiets zetten... En dan daar kennis mee laten maken... En ik weet zeker dat het dan heelmaal goed komt! Soms moeten we hier de dingen gewoon even anders aanpakken... Maar ik ben trots op hem, en het gaat ons wel lukken!
Hihi, heb je ook je ticker aan gepast!! Leuk!! Ook al zo fleurig! Vind die van mij ook zo fleurig!! Mijn hele berichten knappen er van op!! Thanks Lin!
@ Kussiexx & Jedalin; Ik wil ook graag zo'n 'nieuwe-fleurige-lente-ticker'.... @ Kussiexx: Ik heb dus wel zo'n Sparta mamafiets... Maar ik heb nog nooit een nieuwe fiets gekocht hoor! En wij doen eigenlijk nooit iets voor verjaardagen, dus dit was manlief zijn idee. Maar aangezien de fiets al in OKTOBER besteld is , ben ik het wachten een beetje beu! @ 2e kindje: wij hebben altijd gezegd het zou leuk zijn als ze ergens tussen de 2 à 3 jaar schelen. Mijn zus en ik schelen 2,5 jaar en dat is leuk vind ik. Dus dan zou je beginnen met 1,5 jaar. Maar onze eerste zwangerschap was ook pas na 9 maanden, dus misschien toch ietsje eerder stoppen? Ik weet het nog niet echt eigenlijk. We zien van de zomer wel!
Kussie: tuurlijk gaat Stan het fietsen leuk vinden. Kan het van gisteren geen toeval zijn? Dat hij gewoon niet wilde zitten, dat het niets met het stoeltje te maken had? Hier is het soms ook een gevecht om Toon in zijn eetstoel te krijgen. Dan krijst hij heel hard en houdt hij zijn beentjes helemaal strak... ALs hij eenmaal zit, moet ik dan heeel snel iets te eten geven, anders is het hommeles! We krijgen sowieso wel wat te stellen met deze boef, denk ik. Hij is nu al zo stout! Hij deed bijvoorbeeld de hele tijd de kastjes open met ons servies erin. En dan moest hij lachen als ik nee zeg! Nu heb ik elastiekjes om de deurtjes gedaan, dat was dus huilen de eerste keer dat hij ze niet meer open kreeg! Hij was echt heel boos! (gewoon genegeerd natuurlijk) Mijn man zei dat hij ook al eens heeft gezien dat Toon echt ging stampvoeten toen hij zijn zin niet kreeg! Alies: ik vind dat geklets juist heerlijk! Maar ik ga er ook wel creatief mee om, als Karel iets vraag waar ik het antwoord niet op weet, dan kom ik daar ook meestal niet mee weg en dan verzin ik gewoon wat, haha! Maar goed, mijn man en ik zijn ook wel een beetje vreemd met taal, we houden allebei nogal van taalgrapjes en vreemde woorden, en ik houd me ook tegenover Karel niet in. Ik zeg bijvoorbeeld gerust dingen als: "dat is een paradox" (Karel zei: "Ik zeg niks."), of "dat is een pleonasme" op Karels: "kijk een containerbak". Mijn man leert hem dingen als: "mijn buikje is concaaf" Whahaha, jullie zullen wel denken... Ik vind het niet raar als de meesten van jullie die woorden niet kennen... Kom ik nu heel vreemd over, of betweterig, zo is het niet bedoeld, hoor (bedenk ook dat het mijn vak is, he, ik geef Nederlands tenslotte!) De collega's van mijn man wilde ons al aangeven bij jeugdzorg, vanwege dat "concaaf", haha, die vonden het zielig en zeiden dat niemand Karel meer zou begrijpen. Lillebil: Wij zijn na Karel vrij snel voor een tweede gegaan. Dat kwam omdat Karel heel makkelijk was, we voor Karel nogal wat moeite hebben moeten doen (eerst ruim een jaar proberen, schildklierprobleem, toen twee miskramen), en we misschien wel een derde willen en aangezien ik nu al 37 ben, moeten we dan wel een beetje opschieten. Toon kwam na twee rondes proberen en dat was wel een beetje schrikken! (Karel was toen 1 jaar en twee maanden). Ik moet zeggen dat ik het wel heel leuk vind, twee van die kleintjes, maar in de ideale situatie, had ik nog even gewacht. Het is wel heel pittig en ergens vind ik het wel een beetje sneu dat Karel voor zijn tweede verjaardag al baby af was, maar een grote broer... Maar ja, ik denk dat je dit soort beslissingen toch niet met je verstand moet nemen, maar met je hart. Hydrofiel luiers: heb ik nog nooit gestreken, behalve net voor de geboorte, want dat moest van de kraamzorg (worden ze steriel vn, of zo?). Trouwens, ik bedenk me nu dat mijn man die toen heeft gestreken... Gebruiken jullie die dingen nog dan? En waarvoor? Ik pak er heel zelden een uit de kast als megasnotlap, als Toon heel verkouden is, maar verder gebruik ik ze nooit. Hier: vanmorgen was Toon al om 6 uur wakker en ook klaarwakker dus ik ben maar opgestaan. Met een dekentje op de bank en Toon was lekker met Duplo bezig. Mijn man stond om half acht op en toen mocht ik weer naar bed. Ik heb heerlijk uitgeslapen, te meer omdat mijn man met de kinderen naar ons nieuwe huis is gegaan om te klussen. Wat een cadeautje, ik heb tot 11.30 in bed gelegen en zit nu heerlijk alleen thuis met de computer en een bak koffie. Ik voel me wel een beetje schuldig, dus ik ga zo maar op de fiets om te helpen met verven! Wel heel lief van mijn man.
Meid, wat heerlijk dat je zo lekker hebt uit kunnen slapen!! *jaloersss* Je hebt het verdiend ook!! Is toch ook wel es heerlijk!! En och, Toon heeft dus ook zo'n enorm duidelijke eigen mening? Hier nog zo één... Ik denk soms ook wel es van, waar gaat dit heen! Pfoeh! Succes strax! Is het daar ook lekker weer? Dan lekker genieten van het fietstochtje... En het stoeltje, nee hoor, das geen toeval, Stan"in" iets nieuws zetten is drama, autootje, looptstoel, eetstoel, een gewone stoel.. Noem maar op.. Hij is gewoon écht erg bang als hij het niet kent... Ik gebruik de hydrofiele doeken voor op het aankleedkussen, over de hoes heen, en ook nog steeds om Stan mee af te drogen na het badderen... Ik gebruik er de wereld.. Pfff. @ Setti, meid, ik vroeg me gisteren al af (Toen heb je ook nie gepost toch??) Of je door het stoffen en poetsen je jezelf de vernieling in hebt geholpen en nu gebroken bent!? Wheree are youuuu?? @ Franny, nouw, das toch harstikke gaaf!!! Ik vind de sparta harstikke mooi!! Dus je hebt groot gelijk meid! Lief van je man dat hij dat voorstelde! En mijn fiets hiervoor was dus nieuw, -ook een avancer, dus eigen merk- En heb daar ook nog 3 ouwe fietsen (van kennissen) op ingeruild, anders had ik die toen ook nie kunnen betalen.. En omdat ik altijd heel zuinig op die fiets ben geweest heb ik er nu nog heel veel voor weer gekregen! Dus tjah, toen kon de fiets die ik nu heb, net uit.. Al moet ik zeggen, heb ook vast het stoeltje voor achterop gekocht, voor als Stan zwaarder en groter word.. Het viel dus iets duurder uit (Bijna 80 euro) dus nu even heel kalmpies aan doen, en hopen dat ik van de belastingdienst ECHT geld ga terug krijgen! Dan komt het helemaal goed! En anders komt het wel met het vakantiegeld weer goed!
Op zich vind ik het niet erg om met Alisha te kleppen. Alleen het ging de hele ochtend al. Mensie was maar aan het ratelen, drammen, zeuren en brutaal aan het doen. En dan zeg ik weleens tegen Alisha: 'Tjonge heb je je Duracell batterijen weer in?' Op het werk doe ik het ook weleens als iemand zegt: 'Ik heb ff wat uitgeprint.' Dan zeg ik: 'Het is uitdraaien of printen.' Of als ze zeggen: 'Ik heb het raam ff los gedaan.' Dan kan ik het niet laten om te zeggen of ie er nog wel in zit en niet beneden op straat ligt. En is 'kijk een containerbak' niet een contaminatie ipv pleonasme? Want het is toch container en prullenbak? Pleonasme is toch bijvoorbeeld witte schimmel of groen gras? Vanochtend de ponies ff weer gepoetst. Ze zien er weer uit om door een ringetje te halen. Ik had het wel een beetje benauwd, want ik ben allergisch voor paardenhaar. Maar ja hoort er bij als je die beesten hebt.
Hoi meiden, zo ook eens een reactie achter laten hihi.. Hier alles weer rustig, gelukkig! Heb mensen goed de waarheid gezegd en ben er nu klaar mee. Gaat allemaal goed komen. Nu alleen de bruidskleding nog, het jurkje is nog niet binnen. Ga maar gewoon op zoek naar iets anders. Nou ja ik zie wel en anders gewoon in m'n spijkerbroek hahaha.. Taleah loopt steeds meer los, echt al lange stukken. Zo knap! En haar 6de tandje is onderweg. Ze poept erop los! Ze speelt volop met haar little people boerderij, hele verhalen hoor je dan en dieren geluiden die ze na doet. Het is zo'n schatje! Vandaag bij de Mac geweest en heeft ze haar eerste frietje op, zo dat lustte ze wel haha. Nu ligt ze lekker te slapen na een warm bad omdat ze weer onder de poep zat.. Zo en nu even reageren op jullie!
Kussie; ow wat goed van Stan met het stoeltje. Gaat helemaal goed komen meid en kan je straks lekker fietsen! Ow ow een stuk chocolade.. Mmm wel lekker toch. Leuk dat je vriendin zwanger is! Linda en Kleintje: veel plezier vandaag. Wat zullen ze verwend worden. 2de kindje; nou zou ook al wel willen hoor. Als ik zwangere vrouwen zie dan denk ik ow dat wil ik ook. Het is zo speciaal! Zucht, emo. Maar ja, we hebben ook nog geen 3de kamer, gaan we wel maken. Een vaste trap naar zolder en dan een kamer maken. Nijnja; lekker even uitslapen. Hier was t ook vroeg vanmorgen, dus ook nog een ochtend dutje gedaan! Haha, jee wat voel ik me dom met die moeilijke woorden. Die bestaan dus echt hahaha... Alies; ow ik herken dat kletsen van m'n werk. Soms zo irritant haha. En meestal ook wel gezellig, maar als ik op dE 3+ groep werk ben ik echt gebroken van t kletsen. Ano; hoe gaat het nu met jou en Neomi? Hopelijk toch nog een fijne dag vandaag.. Marye; veel plezier vandaag! P&F al wat vrolijker.. Slapen ze nog zoveel? Franny; hier nog steeds 2 slaapjes en dat is ook echt nodig. Vooral in de ochtend anders valt ze echt om van de slaap. Is Jens er al aan toe? Volgens mij slaapt Megan van Darcy jg. Maar 1x. Setti; alles goed? Al wat opgeknapt naar je poetsdag.. Superb; gezellig weekendje me je ouders? Vinden de kids zeker ook erg leuk... Linda; vind je traktatie erg leuk voor t kdv. Heb je die op internet gevonden? Leuk idee en een gezonde traktatie.. Gwen; Oeh klinkt serieus gesprek met je zusje. Niks ernstigs? Wel aan jezelf denken hè met het werk. Rustig aan hihi.. Ehm sorry verder weet ik t even niet meer, typ met m'n foon en kan niet terug lezen.
Hi meiden, ga straks uitgebreid teruglezen met een bakkie erbij, maar hebben zo eerst een verjaarsborrel. Wil even spammen, hoor Ik ben nog aan het nagenieten van een fijne middag in Amsterdam Zuid en aansluitend een etentje en het Concertgebouw met vriendin. We hebben een prachtige avond gehad. Eerst het Nederlands Kamer Orkest met Beethoven's Tweede Vioolromance in F, daarna het Hilliard Ensemble met werk van Raskatov (gruwelijk modern, alsof er vier varkens werden geslacht, dat getrek en geram op violen!!) Na de pauze de vier mannen met middeleeuwse liederen van De Machaut en tot slot, o hoe heerlijk, Mozart's 40e Symphonie. Ge-wel-dig! Ik trek altijd helemaal bij op zo'n avond...
Zo mijn ouders zijn weer naar huis en mijn vriend belde net dat hij rond 19.00 uur weer thuis is. De kinderen liggen allebei op bed dus nu is het even mamma tijd. Mijn ouders hebben heerlijk geholpen de afgelopen dagen. Zo fijn om af en toe de zorg eventjes uit handen te kunnen geven. Vanochtend ben ik na de ochtendfles ook weer even teruggekropen. Uieindelijk ben ik pas om 9.30 uur opgestaan. @ Lillebil; Wij zijn toen Jasmijn zeven maanden was alweer voor de tweede gegaan. In ronde drie was het raak uiteindelijk zit er dus 19 maanden leeftijdsverschil tussen hen. Het is af en toe heel erg druk en hectisch maar ik vind het ook fantastisch om te zien hoe ze op elkaar reageren. @ Taal; Hihi, er zijn hier dus meer mensen met een taaltik. Fijn ben ik dus niet de enige. Ik moet wel bekennen dat mijn nederlands na 4 ½ jaar Italie wel slechter wordt. Ik moet steeds vaker nadenken hoe je bepaalde woorden schrijft. @ Kussie; Wat goed van Stan dat hij vandaag wel in zijn fietsstoeltje wilde zitten. Voor je het weet fietsen jullie het hele land door. @ Eliesah: Wat goed van Taleah dat ze al lange stukken losloopt! Oeh, lekker de Mac. Je brengt me op een idee. Ik heb helemaal geen zin om te koken dus misschien dat ik vanavond de Mac ook maar met een bezoekje moet vereren. @ Hydrofiel luiers; Ik strijk ze wel maar ik heb nooit begrepen waarom sommige mensen er wel 30 of 40 hebben. Ik leg er alleen eentje op het aankleedkussen en verder gebruik ik ze niet. Het is, volgens mij, ook typisch iets nederlands. Hier heb ik ze nog nooit in een winkel zien liggen. @ Tickers; Wat een fleurige boel allemaal. Als Morris jarig is geweest zal ik ook eens op zoek gaan naar een andere. @ Marye; Hoe was het op de trouwbeurs? Hebben jullie nog veel ideeen opgedaan? @ Jedalin; Veel plezier op de verjaardag van Daan en Jesse! Hoe gaat het nu met ze? Zijn er bij Jesse al tekenen van waterpokken te bespeuren?
@ Hier: Morris is een beetje ziekjes. s Ochtends gaat het allemaal wel goed maar in de loop van de dag komt de koorts opzetten. Hij weigert nu ook al drie dagen zijn avondeten. Ik heb hem de laatste dagen dus maar een flesje gegeven voor het slapen gaan. Verder is hij wel lekker vrolijk. Hij wordt ook steeds ondernemender en ondeugender. Hij zit echt overal aan en als ik dan zeg dat dat niet mag dan kijkt hij mij met een grote glimlach aan. Hij is sowieso een echt charmeur als iemand hem ook maar even aankijkt dan wordt hij al beloond met een big smile.
@ Darcy; Zo te lezen heb je een heerlijke dag voor jezelf gehad. Dat had je ook wel verdiend! Wat een leuke foto's van de kinderen! Megan is echt een heel mooi meisje gelukkig heeft ze een grote broer die over 15 jaar alle aanbidders van haar af kan slaan.