Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Wat fijn dat het zo goed gaat met afvallen. Heerlijk is dat als anderen het ook opvalt dat je afgevallen bent. Dat geeft vast weer een extra stimulans om door te gaan met sporten.

Wij hebben thuis een babyweegschaal. Ik weeg Morris altijd 's ochtends voordat hij de fles krijgt. Zo weet ik dus redelijk zeker hoeveel hij aankomt/ afvalt.

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Arme Neomi. Hopelijk helpen de neusdruppels goed en gaat ze vanaf nu ook weer lekker slapen.

Super dat je weer twee kilo bent afgevallen! Jammer dat je niet meer spieren hebt gekregen maar het belangrijkste, lijkt mij, is dat je je er zelf goed bij voelt.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Elisah: Tis idd een hema-taart! :)

Hihi ind veel schepjes en emmers. heb 1 setje terug kunnen brengen, had ik de bon van gekregen, de rest die houden we maar gewoon haha.

@ Setti: echt zoooo super knap van Lisanne!!!! :D:D:D Stoerrrr!

@ gwen: wauw..wat prachtig dat jij haar wilt helpen indien nodig. Geloof zeker dat dat een heel emotioneel moment was. Wat een mooi gebaar..

@ kleintje :hahha volgens mij heeft emsay een matje in dr nek, niet? :D hahah

@ elisah: :$:$:$ NIET te geloven!! Tis dat je het op film hebt, anders zou ik denken; die elisah lult maar wat ;) hahah. jeeeetje, kijk d'r gaan, op die trap!!! Echt niet normaal hoor!!
    En hoe ze daarbij ook papa roept!! hoe lief! Meestal is een kindje of sneller in taal, of sneller in ontwikkeling,maar taleah is het gewoon allebei! :D

@ Marye: Super goed van Pepijn!!! Knappe kerel!! :D Florine volgt vast snel.

Die videozuil is super leuk!!!

@ hier: haha ff tussnedoor: Kids liggen helemaal in een deuk omdat ze met een plastic zak aan het herrieën zijn. Dikke lol, schaterlachen! heerlijk! :D

De kids vinden het trouwens hier ook helemaal geweldig om spullen op de tafel of bank te leggen, om ze vervolgens weer eraf te pakken. herkenbaar?
    Meestal leggen ze het erop vanuit zitten, dan optrekken naar de knietjes en dan weer eraf halen. gekkies.

@ kussie: hhaa hier blijf ik een beetje hangen op 3 kilo. Maar da's ook niet gek want ik let niet heel goed op de laatste tijd. Soms is er een kilo ineens bij, en de volgende dag weer af. Schommelt dus nogal.

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Jedalin, whahaha, en ik sport me het ongans, en eet hooguit een stukkie chocola en ik heb er met HEEL VEEL MOEITE die 3 kilo afgekregen!! Fijn dat het bij jou wat vlotter gaat! Dat je nie eens zo zeer hoeft op te letten!
    Hihi, wat lijkt me dat heerlijk om je kids zo SAMEN te zien genieten!! Het is zo super dat ze zoveel aan elkaar hebben! Om te smelten!!!

@ Ano, hmmm, iedereen zegt dat wel zo mooi dat het indd ook om de verdeling van spier/vet gaat... Maar met BMI kijken ze toch echt naar het gewicht.... :( En als die te hoog is, is het ook nie gezond, dus die moet dan toch alsnog omlaag???
    Fijn dat de dietist tevreden is! Das altijd goed!
    En wat al gezegd is, als je het zelf al merkt en je je beter voelt, das toch het belangrijkste... :)
    En och, arme Neomi... Hopelijk zakt het allemaal gauw af! Begrijp ik dan goed, dat een ontsteking ook vanzelf wel over gaat??
    En heeft ze niet alsnog een kuurtje gekregen dan? Niet dat ik zo van de kuurtjes ben, maar het lijkt me zo pijnlijk...

@ Superb, op die manier, dan vind Morris de weegschaal ook vast nie eng?
    Stan hoef ik er nie op te leggen (bij CB) want die schreeuwt moord en vuur!! :$

@ hier, Stan loopt nu in zijn loopding al met een flink vaartje achteruit! (jep, ook in de achteruit) Dat deden jullie kids allang heh?
    Nu jah, hier zit hij er ook bijna nooit in, dus veel kans om het te ontdekken heeft hij ook nog nie gehad...
    Maar ben wel -alweer- heel trots op hem!
    En in dat autotje (winnie the pooh) -Jedalin heeft die ook-
    Daar durft hij nu ook goed in te zitten!!
    Heb nu dat schommelding er onderweg gehaald, en de duwstang er op gezet, en hem al de kamer door geduwd bij mijn ouders, en hij ging zowaar nie huilen!! Hij keek zijn oogjes uit!!
    Er zit vooruitgang in!!
    Alleen gaat hier alles met een flinke gebruiksaanwijzing! ;)

Liefs

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    We hebben Flip de Beer hier nu te logeren. Jaja dat krijg je ook als kids naar school gaan. :) Woensdag moet hij weer mee terug naar school. We moeten in die 2 dagen een dagboekje bijhouden en wat fotootjes erbij plakken van de gebeurtenissen die Flip heeft meegemaakt.

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    alies: en wat is flip de beer......ook echt een beer of een beestje??

Superb: lief dat je het vraagt Jan heeft geen last meer van zijn val en is dus alwere ene paar keer gevallen.....mijn brokkenpiloot. Wat vervelend dat morris zo veel is afgevallen.....mporgen maar even navragen aan de ha.

Hier: wat een pokke dag!!!!! Jan wou gisteravnd al niks eten ook geen Yoghurt en normaal zit daar geen rem op. En nou vandaag weer bijna de hele dag niks!!!Is dit ook een sprong?????of tandjes????vind het zef echt heel vervelend. Had zelf ook me dag niet vandaag.......
    Bed: Nou die komt er wel hoor gaat even duren maar krijg het wel voor elkaar!!!

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    #3927 vriendlief, 14 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah mijn god, mama's creatieve brein wordt dus geraadpleegt :D

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ vriendlief; wat balen, dat jan weigert te eten! vervelend ook zeg... misschien een topic openen om tips te vragen hier op t forum?

@ Kussie: haha ik heb de schommelfunctie er nog onder zitten, vinden ze geweldig. Gaan als een dolle zitten schommelen en dan gaan ze dus in dat ding achteruit de kamer door, hahah. Houten vloer schuift lekker kennelijk ;)

!@ floor; wilde je nog een leuke ticker? :) pb maar ff dan, dan leg ik het ff uit!

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Foei toch! Jij weet niet wie Flip de Beer is? Dan zou ik maar eens gauw eens Zappelin tv gaan kijken en ff google raadplegen. :p:D

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ow das geen probleem. Heb het 1e deel al geschreven. Simpelweg gewoon vertellen wat Alisha met Flip gedaan heeft. Papa heeft wat foto's gemaakt en ik mag ze straks inplakken. :) Tja zo zie je maar weer. Mama krijgt weer opnieuw huiswerk. Als ik al na ga hoeveel vriendenboekjes ik al geschreven heb. ;)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Print je die foto's dan uit ofzo?

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    superb wat naar dat morris is afgevallen het is niet veel over 3 weken maar begrijp dat je je zorgen maakt gelukkig heb je al een afspraak staan bij de ka en ben benieuwd wat hij zegt.

hihi ja de vrouwen mogen wassen haha

afvallen hihi ik heb er echt een hele week totaal niet op gelet en al 2 weken niet op de weegschaal gestaan en denk dat ik dat de komende 2 weken ook maar ff niet doe. hihi heb iets te veel gesnoept op alle feestjes

ano wat goed zeg ga je met afvallen en wat een mooi gewicht. hopelijk slaapt ze goed vannacht en gelukkig is alles over aant gaan

jedalin hhihi een plastic zak hihi ja hier is dat ook een suc-6 of gewoon folders scheuren of op een prop maken is ook nog steeds leuk

kussie wat goed van stan zeg!!!!! bij jou gaat het met afvallen niet hard maar iedere x iets eraf is goed toch je bent al meer dan 3 kilo afgevallen das meer dan mij hoor dus vind t erg knap van je

alies oja flip de beer hhahahahaha dat heb ik vroeger nooit hoeven doen hoor

vriendlief balen dat jan bijna niet wilt eten volgens mij is dat een sprong hoor bijna alle kinders hier hebben er last van gehad

het kunnen ook zn kiesjes zijn

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wij hebben een kleuren laserprinter. Ik maak de foto's via paint wat kleiner en knip en plak ze ff naast elkaar zodat ik ze op een A4tje kan printen. Dan knip ik ze ff uit en plak ze in het flipdagboek.

15. Lillebil

Lillebil Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    Hallo meiden!!

@Superb; Ties heeft heel lang geslapen vannacht!! Lag er om 18:00 uur 's avonds in ofzo en werd rond 6:30 uur wakker. Hij heeft zijn avondfles ook niet meer gekregen. Hebben even getwijfeld om hem nog rond 20:00 uur wakker te maken, maar omdat hij de hele dag veel had gegeten en gedronken en dus genoeg had binnengekregen, hebben we hem lekker laten liggen.
    Ik werk op de afdeling Bedrijfsbureau van een logistieke dienstverlener in Breda (waar ik ook woon). Ik werk 24 uur van maandag t/m woensdag. Ben jij huismama op het moment of werk je ook buiten de deur? Wat voor iets zou je willen doen als je weer in NL bent?

@Kleintje en Jedalin; mooie taarten zeg!! En weer zulke scheetige foto's he!

@Kussiexx; hoe is het nu met je buik? Heb je nog geprobeerd te fietsen met Stan?

@Eliesah; echt niet normaal hoe vlot jullie meissie is!! Wat zeggen ze daarover op het CB? Zijn de telkens niet vol van verbazing?

@Setti; knap hoor, de eerste losse stapjes!!

@hier; Ties is al flink aan het brabbelen; lief!! Hoorde iemand over dierengeluiden (weet even niet meer wie; sorry!). Ties doet ook dierengeluiden na. Hij kan grommen als een leeuw, piepen als een miauwende kat en apen-geluidjes maken. Echt zo schattig!! Vraag me af wanneer hij echt zal gaan lopen. Nu stapt hij de box rond en loopt langs de tafel e.d., maar los lopen kan hij echt nog niet!! Hoe ging dat bij de kindjes die nu net loslopen? Vielen jullie kindjes niet heel veel?

@Alies; Flip de Beer??

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lillebil wat leuk zeg dat ties dieren geluidjes maakt hier doet ze dat niet hoor ze maakt allerlei geluidjes maar geen dieren terwijl we dat vaak voordoen bij elk boekje waar een dier in staat vertellen we wel geluid dat dier maakt en doen we dat geluid na en t geluid van het varken vind ze erg interessant en moet ze lachen. hihi. goed hoor dat hij al rond stapt in de box

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik ook niet. Het is ook iets van de laatste paar jaar.

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik ken 't beertje ook niet hoor! :)

@ Lillebil: wat goed, dierengeluidjes na doen!! :)

@ hier: Morgenvroeg ga ik voor de eerste keer de kindjes alleen eten geven enzo!
    Normaal gesproken maken we ze wakker voor arno gaat werken (7.00) om te voeden, maar omdat ze al een paar dagen goed doorslapen tot 8.00/8.15, vind ik het zonde om ze wakker te maken terwijl ze nog willen/kunnen slapen.
    Daarnaast is 8 uur ook een prima tijd om daarna op te staan. Komt er ook iets meer ritme in voor de kindjes die logisch is, in plaats van terug naar bed s ochtends.
    Hopelijk slapen ze dus weer goed vannacht en morgenvroeg en dan ga ik ze beneden pap met de lepel geven.
    Tot nu toe, een jaar lang dus, kregen ze boven bij ons in bed een fles. Dat zal dus voor zowel mij, als hun even wennen zijn!

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dat komt straks wel als je kids kinderprogramma's gaan kijken. :) Ik ken het ook pas sinds Alisha er is. :cool:

Deel Deze Pagina