Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    verwarming uit?? brrr, da's koud!
    Hier staat ie altijd op20 graden, en ze raken ook gerust de verwarming aan. Als het pijn doet, trekken ze wel terug, maar dat doe nze niet dus t zal wel goed te hebben zijn haha.

Leuk is dat he, die speelgoedjes ergens neerleggen, en weer terugpakken.

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha ik denk idd niet dat hij mij wilt tegen komen hihi.

ja zoveel per dag zelf betalen ja terwijl steef en ik niet eens zoveel verdienen maar goed that's life

heb je nog gefietst op je nieuwe fiets? alleen of met stan?

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd ben benieuwd wat die morgen zegt! maar als hij zo moeite heeft met poepen kun je dan niet beter t eten wat vochtiger maken voor hem.

lisanne krijgt niet alleen een boterham in de ochten hoor ook nog een flesje van 100cc

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nee de korstjes eet ze niet hoor en dan krijgt ze nog 90cc met 3 scheppen dus 100cc melk

soms eet ze wel een korstje

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo idd een slaapkontje hihi.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha ik hem m ook binnen gekregen en er zitten ook weer leuke kortingsbonnen in van de pampers en bambix melk nr 3 dus die ga ik beide wel halen.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier we aten vandaag prei schotel uit de oven. (als kliekje dan uit de vriezer van wat we vorige x over hadden) dus een beetje curry er door gedaan om t wat vochtig te maken en lisanne was zo nieuwsgierig dus die heeft gewoon met de pot mee gegeten en lekker dat ze t vond. hihi ik hoop niet dat ze morgen last van dr buikje heeft.

ze is net lekker met steef onder de douche geweest en ze zat steeds met dr wijsvinger in zijn tepel te prikken ;) maf kind :D daarna heb ik haar lekker met babyolie gemasseerd en die reactie vind ik echt super van haar. ze vind t echt fijn als ze gemasseerd wordt.

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Alisha heeft vandaag niet over buikpijn geklaagd. Dus het gaat weer goed met haar. :) We hebben haar voor de zekerheid nog wel pilletjes gegeven.

Mel haar eczeem is weer wat terug. Ik voel bobbels bij haar onderste kiezen, dus denk dat dat de oorzaak is.

Zo ik heb mijn huiswerk weer gedaan. Flip dagboek bijgewerkt en fotootjes er in geplakt.

@jedalin geweldig die pamper kontjes. Ik vind het ook altijd zo'n prachtig gezicht als ze dan gaan lopen en die kontjes waggelen dan heen en weer.

's ochtends krijgt Mel hier meestal een broodje. Pap vindt ze niks aan. Daarna breng ik Alisha naar school en rond 8.45 uur krijgt ze een fles.

Hier heeft Mel net een paar tellen helemaal vrij gestaan. Kontje helemaal achteruit, maar ze bleef staan. :)

10. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Superb, oww ik vind die eerste leuk, al snap ik het natuurlijk weer es nie helemaal, zit dat fietsje er voorop altijd bij, en kan je dat karretje dan ook los gebruiken ofzo?
    De 3e vind ik daarna de leukste, en daarna de 2e!! Whaha, schiet je denk ik weinig mee op!

@ Jedalin, owww, ja ik heb dat wel es gehoord jah, dat je dan ziet wat je terug krijgt.. Ik zal zo es kijken dan...
    Dat word pas gestort in augustus ofzo, ofnie?

@ Kleintje, anderhalf uur gewandeld, kan Esmay wel zo lang op/in dat fietsje zitten dan?
    Poeh, lijkt me een flinke onderneming! Doe het je nie na!

@ Setti, ohh, wat liefff!! Whahaha, en zo grappig ook dat ze nu Steef onder handen neemt onder de douche!! Geweldig weer om te lezen!! En ik ben wel heel benieuwd dan hoe ze die massage ervaart.. Hier heeft Stan voor zoiets totaal geen geduld, waar doen jullie dat dan (ook qua temperatuur enzo?)

@ hier, woww, Stan heeft me toch een zwelling/bult in zijn tandvlees, volgens mij is dat geen kleine kies ook, die door komt!! Echt zo zielig.. Hij heeft er nog steeds last van! Hij is al anderhalve week uit zijn doen, hoe lang duurt dat joh? Voordat dat eindelijk door komt? Staan daar nog 'tijden' voor?

Liefs

11. Soda Pop

Oef, gelukkig maar dat Alisha zich weer beter voelt!! Blij van!
    Heh, arme Mel, das wel zielig zeg! Stomme exceem ook! Hier ook flink last van doorkomende kies!! Das echt zielig! Kun je nagaan hoe Florine en Pepijn zich moeten hebben gevoeld! Pfff!

Whaaaa, ook al gestaan!! Wat is dat toch met jullie kids!! Stan weet nog helemaal nie waar zijn beentjes voor dienen!! :$

Is hij de enigste die totaal nog geen poging doet tot optrekken/staan?
    -niet dat ik me zorgen maak, ben gewoon nieuwsgierig :p-

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Het dochtertje van mijn collega die 6 dagen ouder is dan Melanie die trekt zich nog niet op en doet ook nog geen pogingen tot lopen. Ook doet zij geen enkele poging tot kruipen. Zelfs niet in kruiphouding staan. Zij moet binnenkort 1 keer naar babygym met haar en dan gaan ze wat oefeningen doen. Want ze zou toch wel 1 van die dingen al moeten kunnen doen met 1 jaar.

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wow wat goed zeg!!!!

hihi je huiswerk is weer gedaan goedzo!!! gelukkig gaat het weer goed met alisha

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ze vind de massage echt geweldig en lekker ik doe dat gewoon op dr eigen kamer op t verschoonkussen maar dan wel als de verwarming aanstaat hoor want t altijd koud op haar kamer en anders doe ik het op ons eigen bed

tja dat lijkt me idd een kies die doorkomt lisanne heeft er echt bijna 3 weken last van gehad dus hoop echt dat t bij stan niet zo lang duurt

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier nou mijn moeder is vandaag dus mooi door dr rug gegaan op de trap toen ze lisanne naar bed wilde brengen en wat doet die muts belt ze mn vader ipv mij. dus mn vader een paar uur vrij genomen vond hij niet erg om extra tijd met zn kleindochter te hebben maar ik was behoorlijk pissed op mn moeder en dat ze dit voortaan moet melden aan me zodat ik haar kan helpen in huis of andere dingen en zelf voor lisanne vrij kan nemen. dit is al de 2e x dat ze mn vader belt die dan vrij moet nemen. vind t zo lullig voor hem maar gelukkig vind hij t zelf minder erg.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ pap: Bij die bambix pap zat nog 200cc opvolgmelk die ik zelf bij moest voegen. De nestle pap die ik nu geef hoeft alleen water bij maar dat mag ook gewoon geteld worden als zuivel (dus bij die 300cc per dag)

Ik ga de komende dagen ff smiddags gewone koemelk geven, om te kijken of ze hier goed op reageren. Ze geven dat dan namelijk op het kdv aangezien ze nu een jaar zijn.

Morgenvroeg geef ik denk ik gewoon beide pap in plaats van een boterham. Vindt het zelf wel wat handiger dan een boterham nog even. En ach zolang ze die pap lekker vinden. Tis natuurlijk omgerekend wel weer duurder als een boterham, stukken duurder zelfs want zo'n pakken gaan dr hier 2 per week door heen. Moet er 9 eetlepels per papje van hebben! Dus dat gaat zo op haha.

@ vriendlief: Ohja vergeten te reageren op je kdv vraag. Naja, het antwoord van mij heeft ook weinig zin; wij betalen meer per uur omdat we flexibele opvang hebben. Daarnaast heb ik ook eigenlijk geen flauw idee nu wat we zelf betalen! haha. Dat zou ik voor 1 maand moeten uitrekenen, maar da's dus ook elke maand anders aangezien we elke maand een ander aantal uren afnemen

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: ja hoor Esmay had het volop naar dr zin... Zat naar iedereen en alles te zwaaien... En of het mag / kan dat ze er 1,5 in zat mmm geen idee ? maar ze had het erg naar dr zin! (ze is er trouwens bij het ijsje eten nog wel even uit geweest )

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    #3998 kleintje88, 15 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
    Grrrr ik baal!!!
    Ik heb ergens een grote berekeningsfout gemaakt bij de rekeningen etc. En nu heb ik helemaal niks meer :O :(
    De 20 ste krijgen we dan nog de kinderopvangtoeslag maar ook daar houden we eigenlijk niks van over :(
    Nou ja we hebben nog genoeg eten etc in huis en we redden het wel (tenslotte heeft mijn vriend ook een salaris ) maar ik baal als een stekker hoe ik zo'n stomme fout heb kunnen maken in mijn berekeningen!! EN ik weet nog steeds niet waar die fout zit.......

Maar ja komt wel goed! Volgende maand weer alles beter in de gaten houden!

19. Soda Pop

Valt daar achteruit buikschuiven ook onder? Als kruiphouding aannemen zeg maar? Want Stan komt dus wel van zijn plek, en draait ook wel om zijn as, en snel ook! :$ Hij gooit ook al zijn kontje in de lucht, maar krijgt zijn beentjes er nog nie onder....
    Dat lijkt me toch wel in ieder geval poging tot doen, maar hij rolt ook nog steeds nie terug van buik naar rug!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oja mn zus is volgende week uitgerekend van dr 2e ben benieuwd. ik heb niet echt een mega goede band maar goed toch ist weer spannend

Deel Deze Pagina