Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dat doet zij nog niet eens. Als je een voorwerp voor haar legt, gaat ze alleen liggen te bleren, maar doet geen enkele poging tot proberen te pakken van het voorwerp.
    Ja zelfs dus kruiphouding aannemen doet ze niet. Mel doet precies hetzelfde als Stan. Zij gaat ook in zijn achteruit. :D Nou dan zie je haar pissig worden als het voorwerp als maar verder weg gaat ipv dichterbij komt. :D

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: niet alle kindjes gaan kruipen.... Esmay kruipt ook niet! (ja dan op haar eigen manier plat op dr buik, trekt zich vooruit door haar handjes bij elkaar te doen en zet af met dr voet ) Dus als een kindje niet kruipt moet je je geen zorgen maken hoor.....
    Ja wel als het kindje helemaal niks doet! Maar Stan doet toch genoeg ?

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Haha, hier dus ook!! ;):D
    Stan lijkt daar ook nog nix van te snappen!! :D:D Maar ik probeer hem toch te stimuleren door dingen nét buiten bereik te leggen, zodat hij toch in de gaten gaat krijgen dat ie ook naar voren kan! :)

@ Setti, das inderdaad spannend, maar wat is het jammer dat het contact zo stroef verloopt! :(

@ Kleintje, das knap vervelend indd.. Misschien met internetbankieren een typfout gemaakt, en teveel geld over gemaakt naar deze of gene? Je komt er vast wel achter... Maar balen is het echt wel!

@ hier, ik ga op bed, lekker daar tv kijken! Tis weer mijn NCIS avondje! ;)

Truste!!

4. Soda Pop

Ja vind ik wel, alleen komt alles bij hem zo'n beetje een dikke maand achter jullie kids aan, maar hij is ook weer 1 van de jongsten... Ik weet het niet precies...
    Maar ik merk nix raars, alleen als ik jullie verhalen lees en filmpjes zie, dan kan ik me nog nie zo goed voorstellen dat Stan dat binnnekort ook zal kunnen! :)

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ach het komt vanzelf. Stan probeert in ieder geval wel wat. Mel zal denk ik ook niet gewoon kruipen. Heeft Alisha ook nooit gedaan. Nog even en je kunt achter Stan aan hollen. :D

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    aloá ladies!

jedalin, ahhh wat een heerlijke pamperkont, echt een super leuke foto haha

kussie joh ieder kindje zijn tempo he, stan gaat toch ok al steeds meer doen?rollen, naar achter lopen in zijn wagentje, en idd sommige kindjes kruipen helemaal niet.

kleintje, blijf t apart vinden die gecheiden salarissen haha.
    maar balen dat je je hebt misrekend, ik kan daar ook nooit tegen, wil dan ook precies weten waar de fout zit.

gwen, hmm Joenna dus een ochtend ehh middag humeurtje haha.ach ja moetne ze ook maar aan wennen dat ze soms wakker moeten worden toch.

vriendlief:ik ga 180eur per maand betalen voor 2 dagen per week.
    das dus voor 1 dag 90eur per maand.

ontbijt:ehh hier geen van beide.dus geen pap en geen brood.
    ze krijgt sonchtend gewoon een fles van 180/6.lekker makkelijk!

Neomi:nou die druppels, pff wat een gedoe.ze schreewt moord en brand als ik t erin wil doen.
    en dan moet je met zo;n pipetje 1-2 druppels per neusgat doen.
    nou als ik t pipetje in de neus heb zitten dan knijp ik voorzichtig snel, maar dan komen er denk ik wel veel meer durppels uit, maar ja kan dat zo echt niet doseren hoor.
    maar ze is wel een stuk vrolijker al gelukkig.
    afgelopen nacht maar 2x wakker geweest, ff speentje gegeven en klaar.

mijn schoonmoeder heeft een beetje dezelfde kledingstijl als ik, en zij is op t moment wat aangekomen en wil geen lange mouwen meer, dus toen ik r net was uit haar kast een aantal kleren meegenomen die ik mag hebben.
    alles nog zo goed als nieuw, of nieuw, ben er blij mee :)
    nu ik weer wat slanker ben kan ik ook weer wat meer aan, dat voeld wel lekker!!

morgen neomi haar eerste echt dag naar het kdv.
    en heb smiddags vergadering dus kan r pas rond 18.00 halen, arme meid, meteen zo;n lange eerste dag...

trusten meiden

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

aahhh t komt vaste en zeker goed met neomi vandaag. Wat lief van je moeder dat je kleding mee mocht nemen en dat voelt zeker goed ja als je bent afgevallen en je meer kan hebben.

Kun de de druppels niet gewoon in zo'n neusspray potje doen? Werkt sneller en fijner

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Johannal GEFELICITEERD met Seph. Weet niet of ze nog wel meeleest, want 24 januari heeft ze voor het laatst gepost.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    GoeiemorgeN!

@ johannal: Proficiat met Seph!!!

@ ano: Neomi doet het vast super daar! :D

@ hier: haha teletubbies weer op. Tis zo lief als jesse die zon ziet :D haha. Daan die kijkt jesse dan aan van; waarom moet jij zo lachen? haha

Vanmorgen om half 8 de kids pap gegeven weer. Iets vroeger als gistere ndus ;), maar wel prima gewoon! Moet zelf wel ff wennen nu, normaal komen we ongeveer nu uit bed! En moet tot 10 uur werken..dus ff kijken hoe dat gaat. Maar komt goed. Dat we weer door kunnen slapen scheelt enorm!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    johannal gefeliciteerd met seph zn eerste verjaardag

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nouu ik snap d'r niets van hier hoor met die slaapjes.
    Gisteren slapen ze 's ochtends 2 uur... en nu 45 minuten?? Dat lijkt er niet eens op..
    En het - zoals altijd - irritantste is dat Jesse huilt en ik niets hoef te proberen met troosten of terugleggen want dan huilt ie nog veel harder. Nu 1 keer de kamer terug ingelopen met hem, meteen krijsen en hup..daan schrikt wakker en is ook gelijk aan het krijsen..wil dan ook niet meer slapen.
    Grr.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

OW WAT IRRI ZEG! hopelijk slapen ze zo nog wel wat

13. Soda Pop

Hey allemaal,

@ Johannal, gefeliciteerd meid met Seph's eerste verjaardag!! Maak d'r een mooie dag van! Hoe gaat het met je? En met Seph's "prikkels"?

@ Ano, ga voor je duimen dat het helemaal goed gaat met Neomi op het KDV! Al snap ik wel dat je je even beetje dubbel d'r bij voelt...
    Maar als het niet gaat, zullen ze vast wel bellen neem ik aan?
    En wat lief joh, dat je kleren kreeg van je schoonmoeder! Das altijd fijn! En mooi is dat heh, als je dingen aan kunt, waarvan je zelf dan vind dat het eerst eigenlijk "nie" kan...
    Tis je gegund meid!

@ Setti, weer aan het werk meid?
    Wat is eigenlijk ook weer jou vrije dag?
    De donderdag meende ik?
    Of is dat steeds verschillend?

@ Alies, jij weet ook altijd alles, qua verjaardagen enzo, van de kids hier.. Pfff. Ik zou nie weten waar ik dat elke keer terug kan vinden! ;)

@ Jedalin, denk dat de "ommeslag" gewoon even wennen is voor ze.. Ze moeten ook even hun ritme vinden.. Komt wel goed, geef het een paar dagen de tijd... :)

@ Hier, al druk geweest vanmorgen! Stonden om 9.00 uur al in de winkel... Even wat kleine boodschapjes gedaan (was wandelend)
    En daarna weer naar huis, Stan in badje doen... Toen was op hangen, toen Stan fruit en op bed, toen zelf douchen en nu eindelijk even op mijn kont zitten!!
    En kijk tegen een dikke puinhoop aan, dus moet zo nog even flink de handen uit de mouwen steken! Daarna lekker de stad in!

Groetjess San

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ZO je bent al druk geweest.

ja de donderdags is mn vrije dag!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie; Tis mooi fietsweer! ;) (hier tenminste haha)

Kids net maar weer op bed gelegd. Voor de boterham waren ze al bekaf, dus daarna helemaal. Tis nu nog wat rumoerig boven, maar we zien wel.

Hoop dat het idd 'even wennen aan het nieuwe schema' is!

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jedalin: Het is inderdaad heel veel traplopen, maar dat is goed voor de lijn toch? :D Kan me voorstellen dat die andere tijden even wennen is, maar gaat vast helemaal goed komen.
    Trouwens wat een super leuke foto van die pamperkontjes!!

Kussie: zo jij bent zeker al druk bezig geweest! Lekker hoor! En trouwens Florine doet ook niets anders dan tijgeren hoor. Ze trekt zich niet op, gaat niet in kruipstand. Ze zit of ze tijgert. Niets anders, maar het boeit haar ook niet volgens mij...:S

Johanna: Gefeliciteerd met Seph!

Alies: Wel leuk zo'n dagboekje van school. Alleen ben ik niet creatief, dus dat gaat later nog wat worden..:D

Ano: Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter met Neomi op het kdv. Komt heus goed!

Hier: Gisteren was leuk! Was half 11 thuis, dus mooi op tijd. Lekker uitgeslapen tot een uurtje of 9 en Pepijn en Florine werden pas rond half 10 wakker. Toen een uur wakker geweest en nu slapen ze al sinds half 11. Komt vast doordat ze moe waren van het kdv.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Fijn dat het leuk was gister en wat een slaperds zijn het weer zeg! :D Lekker!

haha ja ik wil niet weten hoevaak ik op 'n dag die trap op en af ga met 10 kilo in mn hand! Ach, het went ;)

@ kussie: Trouwens, Daan kruipt ook niet hoor. Hij gaat wel in kruipstand zitten, dus op de knietjes, maar hij komt niet vooruit ;). Hij speelt sinds een dag of 4 nu wel op zn knietjes. Staan kan ie alleen als ik hem neerzet.
    En die is een maand ouder dan stan, dus geen zorgen hoor, stan volgr vast gauw!
    Denk dat hij alleen wat later is met het terugrollen van buik naar rug (of was het andersom?).. maar of dat iets uitmaakt?? Kheb wel vaker moeders gehoord waarvan hun kindje niet heen of terug rolde..en uiteindelijk prima is gaan kruipen/lopen!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou die hebben weer goed geslapen goed hoor.

leuk dat je t fijn gehad hebt gister

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier nou mn zus is vanmorgen om 08.42 bevallen van een gezonde zoon micka 4306 gram en 51 cm. en weer via een keizersnee.

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Gefeliciteerd. Das een behoorlijke baby. :)

Deel Deze Pagina