ja klopt ze hadden al een 9 ponder verwacht. ze was vandaag precies 39 weken zwanger. ik heb haar zelf nog niet gesproken ik kreeg net toen ik het bericht hier geplaatst had een sms van haar.
Setti; gefeliciteerd! Leuke naam.. En indd een flinkerd hihi, was het een geplande keizersnee? De eerste was ook een jongen toch? Even bijlezen..
JOhannal; gefeliciteerd met Seph! Kussie; zo al druk bezig geweest vandaag. Goed zo hihi.. En maak je niet druk hoor, ik heb toevallig een 'vlug' kind maar Stan doet het gewoon lekker op zn eigen tempo. En indd kruipen doen ze niet allemaal hoor.. Linda; goed bezig jij zo vroeg uit bed. Nu heb je hetzelfde schema als ons. Taleah is meestal wel al om 6uur, half 7 wakker dus die kan makkelijk rond half 10, 10 uur weer naar bed. Dan slaapt ze meestal 2uurtjes, en dan gaat ze rond een uurtje of half 3, 3 uur weer. Als ze laat wakker word, dus tegen 1-en dan gaat ze pas tegen 4uur er in, laat ik dr uiterlijk tot half 6 slapen en gaat ze die avond om half 8 erin ipv half 7. En soms slaapt ze in de middag gewoon niet, maar laat dr dan lekker kletsen in bed. Dan rust ze toch wat. Is natuurlijk ook even wennen voor je mannen, maar gaat goed komen. En straks gaan ze gewoon nog 1 slaapje doen. Marye; fijn dat het gister zo leuk was. Antwerpen toch? Jeetje, je slaapkoppies zijn echt weer terug . Jaloers ! Al doet Taleah het nu super goed met slapen, al mag 6uur wakker toch wel wat later zijn... Kleintje; he das balen met geld. Hier ook deze maand maar net rond gekomen, ligt ook aan de bruiloft etc. Trouw-kleding kan ik pas kopen met het nieuwe salaris, nog even wachten dus... Ano; jeetje voor jou slapeloze nachten. Is ook wat! Ze sliep altijd zo goed! Hoe ging het vandaag op t kdv. Wel ineens eenlange dag, maar ja went ze gelijk goed, toch? Ontbijt; hier ook nog steeds de fles. 180cc met 3x rijstebloem. Ze drinkt m alleen niet meer leeg en dr avond fles ook niet. Misschien een ander onbijtje doen en avond fles minderen.. Hmm Ik durf die avondfles nog niet weg te doen, straks slaapt ze niet meer door. Vrijdag naar t cb, maar even overleggen wat zij denken. Taleah krijgt trouwens al een maand gewone melk bij dr boterham, gaat super goed en vind ze erg lekker. Setti; hoe gaat t nu met je moeder. Wel lief van je vader dat ie dan vrij neemt, maar zou indd zelf ook liever hebben dat ze dan mij bellen. Het is toch jouw kind en jouw verantwoording, maar ja als je vader het zo leuk vind hihi.. Tv kijken; Taleah vind de teletubbies ook helemaal leuk. Vooral het begin liedje en op het eind als ze gaan zwaaien. De Biba boerderij vind ze ook leuk, en dan alleen de liedjes. Haha! Ze kan dan echt geconcentreerd (schrijf je dat zo) kijken! Superb; hoe ging het met de kinderarts vandaag? Is er iets uitgekomen. Morris goed aangekomen..
Haha, ja ieder zn eigen smaak natuurlijk.. Zou ook nooit voor Micka kiezen. Hoor je ook veel, en denk ik gelijk aan die zanger. Hahaha. Maar wist je dat al dan dat ze vandaag de keizersnee had, omdat je gister zei van ben benieuwd want volgende week is ze uitgerekend.
ik wist niet dat ze vandaag zou bevallen ik wist wel dat het een grote kans werd op een keizersnee. ze had ook weer zwangerschapssuiker en vergiftiging dat had ze bij de 1e ook al! ze was het ook goed zat en had veel pijn dus voor haar alleen maar beter dat het een week eerder is gehaald. de 1e hebben ze pas met 42 weken gehaald. pff ik zou er niet aan moeten denken.
gewoon ff kijken hoe het is als je de avondfles weg haald en misschien gewoon een klein flesje na dr avondeten geven en ts gewoon uitproberen. ben benieuwd wat het cb zegt
Okej, dan is het indd beter dat ze t nu hebben gehaald. Had ook bijna 42 weken gelopen, is geen pretje en helemaal niet als je echt ergens last van hebt. Wanneer ga je kijken? Ja moeten we ook een keer proberen met de fles. Zat ook al aan wat minder te denken. Ik hoor wel wat t cb te zeggen heeft en dan kijk ik als nog zelf wel wat we doen.. Zie nu al op tegen de prikjes, hoor haar al gillen en mama ook hihi..
Hey allemaal, sow dat waren al weer 3 pagina's in een middagje! @ Setti, meid, gefeliciteerd met het zoontje van je zus! Ik hoop dat je gauw mag komen kijken en dat misschien dit 2e kindje jullie band alsnog wat zal versterken? Zou wel fijn zijn denk ik heh? Of ben je er wel klaar mee, en vind je het wel goed zo!? @ Eliesah, nouw weet je, in principe maak ik me ook geen zorgen... Ik heb écht niet het gevoel dat er iets "mis" is met Stan, dat het bij hem wat langer duurt, maar soms ga je gewoon even twijfelen.. Weet nie goed hoe ik het uit moet leggen... Als Alies dan verteld over dat nichtje van haar dat misschien naar babygym moet -ookal doet dat kindje nog minder als Stan- Dan ben ik toch bang dat dat voor ons ook misschien wel nodig zal zijn. En ik heb al zoveel met hem overal heen gesjouwd... Het komt wel goed denk ik dan! Normaal staan/lopen kids toch ook pas met 14 mnd? Dus we "hebben nog zat tijd" @ Superb, ik ben eigenlijk ook wel heel "benieuwd" -weet even geen ander woord- hoe het met Morris is, wat de KA zei... Ik hoop dat het allemaal verklaarbaar is, en niet iets naars! @ Jedalin, laat ze maar even babbelen, hihi! Gezellig toch, ze moeten natuurlijk even hun verhalen kwijt over hoe mama het nu anders aanpakt! Komt goed meid! @ Setti, dus morgen lekker vrij meid!! Ook lekker, ik mag morgen weer aan 't werk... En moet ook, we krijgen ALWEER controle! Pfff, blijf aan de gang met die but-dossiers! Nix an! @ hier, oww dit was zoo fijn.. Heb net even lekker met Stan geknuffeld, hij was al wat moe, en dan gaat hij zo lekker bij me liggen... Kruipt ie tegen me aan! Echt zooo lief! En we hebben bijna 2 uur in de stad gelopen!! Heb mijn beweging dus wel weer gehad! Wel weer veelste veel gekocht.. Leve de op = op en de voordeelhal, hihi... Ook al een kleinigheidje voor mijn dinnetje die zwanger is, zulke superrr lieve sokjes! Hihi... Kon het gewoon nie laten.. Ga een heel mooi pakket voor d'r maken!! Nu al zin in!! Liefssss
Zo de KA is de deur weer uit. Morris weegt nu 10.030 gr en is 81 cm lang. Over het algemeen was hij wel tevreden. We moeten alleen iets meer gaan smeren met de hormoonzalf vanwege zijn eczeem. Daarnaast raadde hij ons aan om toch allergietesten te doen. Ik moet nog bedenken of we dat hier nog doen of dat ik wacht tot in NL. Verder moeten we hem wat medicijnen geven omdat het poepen zo moeilijk gaat. Dit zijn een soort vezels in poedervorm die je aanmaakt met een beetje water. Omdat Morris 's avonds niet wil eten en alleen maar een flesje wil moeten we nu een week lang 's avonds alleen de fles aanbieden (aangemaakt met een beetje pap). Na een week kunnen we dan weer proberen om hem gewoon eten aan te bieden. Dit is minder frustrerend voor Morris en voor mij. Het belangrijkste is dat hij toch wat binnenkrijgt 's avonds. Bovendien krijgt hij 's middags ook een volledige maaltijd. Heel verhaal maar al met al toch redelijk positief. Zo nu even op jullie reageren.
Pfff, Stan heeft de afgelopen 3 kwartier zo'n beetje alleen maar gehuild, hij werd wakker toen ik aan het koken was.. Heb het nauwelijks fatsoenlijk af kunne maken.. Hij hield gewoon nie meer op met huilen. Heeft hij de laatste tijd wel vaker ná het laatste slaapje overdag... Herkennen jullie dat? Heb toen hem eerst maar eten gegeven, dacht, misschien honger? maar hij bleef huilen.. Na het toetje, nog steeds huilen, toen verschoond en getempt... Geen koorts maar wel een dikke poep die er uit kwam... Misschien zat dat hem dwars... Hij is nu weer een stuk vrolijker... Nu alsnog maar even eten dan! Groetjesss
hey hey, ik reageer even snel....zat de afgelopen dagen er echt even doorheen....mag eigenlijk niet zeuren hoor maar had het even niet... Vandaag naar me moeder want daar is er 1 jarig.... Jaja ik weet het het is nog niet helemaal koek en ei hoor maar kan ook niet boos blijven. Jan is nog steeds mega vervelend en eet nog steeds niet!!!!baal als een stekker maar hij moet toch een keer honger krijgen zou je zeggen. Johanna: WAAR BEN JE???GEFELICITEERD MET SEPH!@!!!!!
@ Setti; Gefeliciteerd met je neefje! Gaat alles goed met moeder en zoon? @ Kussie; Ik heb het ook hier nog even aan de KA gevraagd. Het is helemaal geen probleem als kinderen niet kruipen. Ieder kind heeft zijn eigen manier om zich voort te bewegen. Morris kruipt ook niet maar schuift op zijn billen het huis door. Heerlijke even lekker winkelen! Heb je ook nog wel iets voor jezelf gekocht? @ Johannal; Gefeliciteerd met de verjaardag van Seph. @ Jedalin; Balen dat Daan en Jesse vanochtend niet goed geslapen hebben. Ik denk dat ze toch ook even moeten wennen aan het nieuwe ritme. Is het vanmiddag wel goed gegaan? @ Ano; Hoe is het met Neomi gegaan vandaag op het KDV? @ Teletubbies; Ik kan ze werkelijk niet uitstaan. Zo irritant. Ik heb twee keer een dvd opgezet voor Jasmijn maar zij vond het ook niet leuk. Sindsdien komen de Teletubbies er hier niet meer in. Hier zijn de DVDs van Babyeinstein favoriet.
@ Kussie; Jasmijn is ook vaak heel chagrijnig na haar slaapje. Pas na een half uur is ze dan weer te genieten. @ Vriendlief; Gefeliciteerd met je moeder! Vervelend dat Jan nog steeds zo vervelend is en niet wil eten. Je kunt hier altijd je frustraties van je af schrijven hoor!
Ik lees nog wel vaak mee hier maar ik neem vaak niet de tijd om uitgebreid te reageren.... Vandaag weer niet, sorry maar wel een ego bericht.... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/264316-k-t-kinderkanker.html Het kindje van mijn vriendinnetje ligt op DIT MOMENT zeer kritiek en ik weet gewoon niets anders te doen dan zoveel mogelijk positieve straling verzamelen. Willen jullie allemaal even aan haar arme ventje denken... Na weken van bestraling, 2 stamcelstransplantaties en een erg zware operatie (gisteren - 12 uur lang) dreigt de kanker (Neuroblastoom) hem toch de baas te worden, wat een hel....
@ Eliesah: ahah ik heb vanmiddag voor de 1e keer gewone melk gegeven. Ze bgonnen goed met drinken maar na een paar slokken keek vooral jesse erg vies en daan ook een beetje. Toen liet jesse het ook gewoon uit zn mond lopen. Die moet dus nog ff wennen Misschien ipv een fles een papje gaan geven? Of ontbijtpap in een fles; dat vervangt de ochtend-boterham en da's met 11 maanden volgens mij ook wel vort 'normaal',dat ze een echt ontbijt hebben ipv een fles melk. Ik zit met hetzelfde hoor: durf die avondfles er ook niet af te halen. Ze slapen nu eindelijk weer door, dus ik hou het gewoon ff zo. Hoef overigens pas over een dikke maand naar het cb, dus ff kijken over een week of 2, of ik het eens probeer zonder fles of een klein flesje. @ kussie; Hahh uiteindelijk hoorde ik na 15 minuten gebabbel van Daan (jesse hoorde ik al een tijd nietm eer dus die sliep) een behoorlijke bons en daarop volgend hard gehuil. Was m'n mannetje dus gevallen in bed, pipo. DUs maar gauw eruit gehaald en naar beneden om jesse te laten slapen. Daarna heeft ie lekker beneden gespeeld en met mij geknuffeld en toen jesse wakker werd, heb ik dr daan ingelegd. Die sliep nog toen ik moest gaan werken, dus zal vast wel goed gegaan zijn Is stan al die tijd lief geweest, in de stad? Goed hoor! Herken het niet, dat huilen na het slapen.. Is ie dan wel uitgeslapen genoeg? niet meer moe? @ vriendlief; Misschien hetzelfde aanpakken als superb? @ superB: Hopelijk werkt het, dat even niet aanbieden van eten. Morris heeft wel een mooi gewicht gelukkig! haha arno haat de teletubbies ook. Ach, die is toch niet thuis als dat op komt. @ johannal: Krijg kippenvel van je bericht.jeetje, wat ontzettend rot en oneerlijk... Hopelijk heb je er wel nog een fijne dag van kunnen maken met Seph, op zijn 1e verjaardag! DIkke knuffel en ik duim voor je vriendin's kindje..