@ Jedalin, ja het ging harstikke goed in de stad. Zolang er geen vreemde (harde) geluiden zijn, vind hij het meestal super fijn om op pad te zijn!! Hij ligt dan regelmatig te wuppen in de wandelwagen!! Ook kletst hij dan honderd uit, maakt allemaal geluidjes enzo!! Super lief. Er is dus regelmatig iemand die even gluurt en vind dat hij zo'n prachtige lach heeft! En tjah, ik kan dat natuurlijk alleen maar bevestigen!! @ na het slaapje, ik heb het idee dat Stan dan nie meer moe is, want ik maak hem zelden wakker, 9 van de 10x word hij zelf wakker en begint dan te huilen dat hij er uit wil.. Maar vervolgens mag ik hem niet op het kleed zetten.. Of waar ook, alleen als ik hem vast heb is het goed.. Das toch apart?!?! @ Superb, en? dronk Morris de fles wel goed nu? @ Japan, jonges jonges, wat is het toch heftig daar... Ik zie nu net dat er een kerngezonde baby is geboren, nadat de vrouw dus BIJNA ook was omgekomen... Hoe veel kan een mens aan? @ Johannal, heb natuurlijk een reactie achter gelaten op je topic, maar wat is het moeilijk om iets neer te zetten... Ik heb er echt geen woorden voor dat zoiets kan.... Viind het zóóóó erg! Ik hoop ontzettend dat er een wonder gebeurd! Heel veel sterkte! Liefs
@ All, vraagje!!!! Hebben jullie kids ook nog steeds zo'n last van de wind? Als ik met Stan buiten kom en er is wat wind dan is het gelijk mis, met adem inhouden, of enorm grote ogen enzo... Dan kan je toch nie gaan fietsen als hij dat steeds heeft? Ik bedoel, straks valt ie flauw ofzo, als hij steeds zijn adem inhoud? Nu staat er hier op de hoek ook wel heeel veel wind hoor, tis echt een vieze kouwe en ijzige wind.. Hoe ervaren jullie dat?
mn moeder heeft nog best veel last van dr rug maar geeft niet toe de koppigheidzelfe zeg ik maar. micka ts best een schattig jochie om te zien ik had m groter verwacht gezien zn gewicht maar viel best mee. hij had wel ingevallen ogen en mond hihi. kussie lekker geknuffeld fijn is dat he. hihi de voordeelhal hihi hebben we hier niet en maar goed ook t zal m dwars gezeten hebben denk ik sporten pfff gisteraaf kon ik niet omdat steef weg was en wilde vandaag vanuit t werk gaan maar moest dus eerst ff naar prenatal om een kraamkado te halen en we mochten om 18.00 uur ff komen dus van sporten is vandaag niets gekomen en omdat ik dacht dat ik vandaag ging heb ik morgenochtend al een afspraak staan met een vriendin die ook een dochtertje heeft van bijna 2 dus kan ik ook al niet sporten. dus dan maar vrijdag vanuit t werk. superb zo wat is morris een grote jongen zeg! leuk hoor. en erg fijn dat hij weer is goed gekeurd alleen jammer van zn eczeem en nu maar hopen dat t snel wegtrekt. en dat hij beter gaat poepen. vriendlief meid gaat t allemaal wel? johannal wat een vreselijk nieuws zeg!!!! en erg voor hun. kan er niet tegen dat moeder natuur zoiets kan geven aan zulke hulpeloze wezentjes wind nee lisanne vind het heerlijk als de wind in dr gezicht komt ze neemt wel eerst een hap lucht en knijpt dan wel dr oogjes dicht en dan blaast ze t weer uit en dan lacht ze. alies wat goed zeg dat ze vooruit gekropen heeft
Johannal, Wat een verschrikkelijk bericht zeg... Jedalin, Geef je de gewone melk koud? Ivar drinkt het een stuk beter als het warm is, misschien jouw mannen ook? Kussie, hihi Ivar trekt ook gekke bekken als we de deur uit lopen en de wind komt in zn gezicht, ik moet er altijd om lachen Hij houdt dan ook zn adem wel een beetje in lijkt het, maar volgens mij is dat omdat de wind voor hem als "verrassing" komt en ff moet wennen. Hij lijkt er geen "last" van te hebben, want als ik erom ga lachen lacht hij ook haha. En op de fiets hebben ze het windscherm ervoor he, dus dan krijgen ze geen wind recht in het gezicht. Setti, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!
Uhh..nee ze hebben niet echt last van de wind, alleen hun ogen gaan wat tranen door de wind. Maar er zit toch een windscherm voor? Dat adem inhouden herken ik niet want dat hebben ze hier nooit gedaan..
@ alies: Aahh kijk, ook mel heeft een kruipje gedaan! Super @ Floor: oh..de melk opwarmen..da's wel een goed idee Thnx!
Helaas.... Het heeft niet mogen baten vanmiddag aan het einde van de dag is Faas overleden. Rust zacht lieve lieve kleine veels te kleine Faas...
Oh god Johannal ik lees het nét in je topic, en nu hier... jeetje, dit is ZO oneerlijk!!!!!! Wat ontzettend triest... Gecondoleerd...en heel erg veel kracht toegewenst.
Ah getsie zeg wat een rot nieuws. Nog maar 2 jaar en in de bloei van zijn leven. Bah! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de komende tijd.
Wat een verschrikkelijk verhaal zie ik hier voorbij komen... Johannal, we kennen elkaar niet, maar wil jou, je vriendin en haar familie heel erg veel sterkte toewensen. Wat vreselijk oneerlijk; 2 jaar oud! Volgens mij is jouw kindje nog jarig ook vandaag... Natuurlijk gefeliciteerd, maar kan me voorstellen dat je daar nu even helemaal niet mee bezig bent... Sterkte!
@Johannal; Gecondoleerd. Wat verschrikkelijk, zo jong en nu al uit het leven weggerukt. Mijn gedachten zijn bij de familie van het mannetje en bij iedereen die van hem houdt. Heel veel sterkte toegewenst.
Lieve Johannal, sterkte met dit verlies. Pff heftig zeg. Wat is het oneerlijk zeg. sterkte voor je vriendin en familie.
ha meiden! Kids hebben weer lekker geslapen. Daan alleen gisterenavond 2 x wakker en flink huilen. 2 x een flinke boer eruit en daarbij had hij volgens mij nog wat na-last van zijn waterpokken want hij had flink jeuk op rug en buik. Als ik er over heen wreef/kriebelde was het goed. Daarna hebben ze heerlijk doorgeslapen tot half 9 Vandaag gaan we misschien zwemmen! Zijn lekker vrij alle 2 en we wilden het in de vakantie doen vorige week, maar toen had daan nog volop zn waterpokken. Jesse heeft nog altijd niet.
@ Johannal, owww neee toch!! Pffff.. Ongelofelijk... Dat dit gebeuren kan... Ik weet echt even nie wat ik nu nog kan zeggen... Ik wens jou, maar natuurlijk ook alle familie en andere vrienden/kennissen van het kleine ventje ontzettend veel kracht en sterkte toe om dit vreselijke verlies toch draaglijk te maken... Pff, ik weet het echt even nie... @ De rest, wilde reageren, maar ben even de kluts kwijt... Even denken wat ik nog weet; @ wind, hmm, ja er zit indd een windscherm bij, maar had daar eigenlijk nie zo veel fedusie in, maar dat valt dus mee, dat ding doet z'n werk wel? @ Jedalin, oww, zal wel lekker zijn zeg, even met z'n viertjes zwemmen!! Vinden de kids vast ook prachtig! @ Alies, wauwww, haha, en je dacht nog zo dat ze het zou overslaan!! Dat valt dus weer harstikke mee! Goed joh! Liefs
Sorry hoor dat ik het topic even ondersteboven heb geschopt... Het is gewoon zo in en in triest er is zo ontzettend veel verdriet bij de nabestaanden ik ben er helemaal door van slag en heb er al heel wat tranen om gelaten. Ik kan alleen maar denken aan de vader en moeder aan zijn broertje van 8 maanden en alle andere mensen die hem zo enorm gaan missen, het is echt zo triest... Ik hoopte echt dat het zou helpen om met zo veel mogelijk mensen het goede te hopen maar het was dus al te laat... Iemand(sorry even je naam vergeten) vroeg nog naar de verjaardag van Seph... gelukkig hadden we die zondag al gevierd (het was een grootst feest). Vanaf maandag is Seph al behoorlijk ziek; (39,5 koorts) keel-, oor- en oog ontsteking. Vandaag zijn we voor de derde keer bij de ha geweest en hebben we nog een sterkere antibiotica gekregen als hij morgen niet flink is opgeknapt moeten we naar de kinderarts. Tja... ook best erg allemaal maar zo relatief.
johannal ook hier dan nog een keer. gecondoleerd meid en sterkte voor komende tijd ook voor je vriendin en haar familie. beterschap voor seph