hier vanmorgen bij een vriendin geweest en lisanne heeft lekker gespeeld met romee (in juli wordt ze 2) micka is vannacht opgenomen op neonatologie ivm zn suiker die helemaal niet goed was. dus wel balen hoor bij mn zus is net de catheter eruit en kan en mag nog niet zo ver lopen en dan van bed naar rolstoel en dan halve zkh door om bij micka te komen. dit nieuws lijkt ineens niets vergeleken met dat van johannal
@ Setti; Fijn dat Lisanne vanochtend zo lekker gespeeld heeft. Wat naar dat je neefje op de neonatologie opgenomen moest worden. Hopelijk is het niets ernstig en mag hij snel mee naar huis. Het lijkt me verschrikkelijk voor je zus dat ze niet zo makkelijk naar hem toe kan gaan. @ Johannal; Het is begrijpelijk dat je je verhaal hier kwijt wil. Ik denk dat niemand je dat kwalijk zal nemen. Hoe gaat het vandaag met Seph? Slaat de AB al aan? Logisch dat je je zorgen om hem maakt. Je wil toch het allerliefst dat je kindje gezond is en lekker speelt. Trek jij het allemaal nog een beetje? @ Jedalin; Hoe was het zwemmen? Het lijkt mij een hele toer om met twee dreumesjes te gaan zwemmen. Hopelijk hebben ze ervan genoten. Hoe is het vandaag gegaan met het slapen? Hebben ze hun nieuwe ritme al helemaal te pakken? @ Kussie; Ben je al wezen fietsen met Stan? Ik ben erg benieuwd hoe hij het vindt. @ Hier; Eigenlijk heb ik niets te vertellen. Het is een beetje een saaie dag. Gisteravond heb ik Morris geen avondeten gegeven maar alleen een papfles. Die dronk hij in een teug leeg. Toch een stukje relaxter dan een half uur lang proberen een paar hapjes eten naar binnen te krijgen. Vanavond maar weer zo doen.
@ Kussie; Had je nu al de uitslag binnen van de echo? Misschien heb je het wel verteld maar heb ik eroverheen gelezen.
Het enigste wat ik onthouden heb is het verhaal van Johannal... @ Johannal: Wat is het toch een k*tziekte hè! Ik ben mijn schoonmoeder (net 50) er ook op hele korte tijd aan verloren, anderhalf jaar geleden. Maar een kindje van 2 jaar, amai, amai! Dat moest toch niet mogen! Ik hoop dat de familie de kracht vindt om door te gaan. En ook voor jou heel veel sterkte!
@Johannal; Wat vervelend dat je mannetje nu ook nog eens ziek is. Hoop dat hij snel opknapt met deze AB-kuur! @Jedalin; was het zwemmen leuk? Wij zijn nog nooit met Ties wezen zwemmen! En nu met die buisjes wordt het er al niet makkelijker op . In bad gaan vindt Ties altijd al leuk, dus denk dat hij "echt" zwemmen super zal vinden. @Kussiexx; heb je al gefietst? @Superb; hier ook zo'n saaie dag, bleeeuuuhh!! Hoe eet Morris vandaag? Is er al wat verbetering? Waar wonen jullie ergens in Italië trouwens? Hebben jullie al wat mooie lente-dagen gehad daar? @Setti; arme Micka! Hoe gaat het nu? En met je zus? Pfff wat een narigheid! Hoop dat het met beiden snel wat beter gaat, zodat ze lekker naar huis kunnen! Vraagje; wat hebben jullie de kinderen allemaal voor hun verjaardag gegeven? Ben echt inspiratie-loos.... Heb wel een lijstje gestuurd aan alle genodigden, maar nu weten we niet wat we zelf moeten geven... Voor de kinders die naar een KDV of gastouder gaan; hebben jullie allemaal traktaties gemaakt? Ik ben er nu mee bezig (of althans; van t weekend en ga dr vanavond mee verder), maar heb het idee dat mijn traktaties (qua verpakking) wat over de top zijn. Kreeg vorige week de eerste traktaties mee die Ties had gekregen en dat was "gewoon" een folietje met wat snoepgoed e.d. (en zag er nog leuk uit trouwens). Dus, voel me een beetje een uitslover nu...
@ Johannal, wat is het toch vreselijk.. Ik zit er ook steeds aan te denken hier, en kan het gewoon niet bevatten!! Tis zo onwerkelijk! Ik wil je in iedergeval een dikke knuffel geven, ookal is die digitaal... Verder weet ik gewoon nie wat ik moet zeggen... Alleen dat je hier TUURLIJK je verhaal kwijt kan! ALTIJD! @ Johannal, wat ontzettend zielig dat Seph alles tegelijk heeft!! Jeetje!! Arme ventje!! Heel veel beterschap voor hem en ik hoop dat hij van de AB kuur nu echt gauw opknapt!! @ Setti, jeetje, met je neefje ook al alles nie helemaal goed!! Wat is dit, ik word er zoo verdrietig van!! Hopelijk gaat het snel beter en kan hij lekker samen met mama naar huis! Ik ga voor alle zieke kindjes heel hard duimen!! Was het maar lente, dan ziet alles er beter uit! @ hier, meiden, mijn kleine ventje krijgt steeds meer moeite met de ontlasting... Help! Ik doe overal al wat meer vocht bij, maar met hoeveel mag je het water verhogen? En wat waren nog meer tips (weet het even nie meer) Elke keer als ik denk, dis nie goed, dan heeft ie weer een dag met wel 6 of 7 luiers met dunnere poep, maar er komen me nu toch een keutels uit, das werkelijk nie normaal, vind ik, zo hard en dik... Arme ventje! Ik heb hem "geholpen" door hem te temperaturen, en jawel, toen kwam het eindelijk!! Vind zo zielig! Iemand tips? @ hier, *trotss* Stan kan in zijn handjes klappen, weliswaar 1 of 2x achter elkaar, maar hij doet het maar mooi wel!! Stoer heh!! Mijn mannetje kan ook steeds meer!! I love it so much!! Dis echt gaaffff!!
@ Lillebil hier nog niet gefietst, zet Stan nu wel elke dag in het stoeltje en dat gaat tot nu toe goed! Maar het is hier nog altijd but-weer!! Koud en veel wind... Nix an dus! Maar dit weekend beloven ze mooie dagen, dus wie weet!! SPANNENDD!! Lief dat je het vraagt! @ Superb, heb het wel gezegd indd, maar geeft toch nix, je kan nie alles lezen, ik lees schijnbaar ook vaak over van alles heen; maar op de echo zijn geen bijzonderheden gevonden. De huisarts heeft deze week vakantie, dus volgende week bel ik voor een nieuwe afspraak, over hoe nu verder. Ook voor Stan wil ik dan even vragen of hij wat weet voor zijn moeilijke ontlasting... Arm ventje! Liefss
Johannal, wat een verschrikkelijk nieuws zeg.gecondoleerd. Kan me niet voorstellen hoe het voor jou maar vooral voor de ouders moet voelen.hoop zoiets echt nooit mee te hoeven maken.heel veel sterkte!
hier alles goed, neomi is een stuk vrolijker, maar de nachten pffff.t lijkt heeel lang geleden dat ze echt de hele nacht doorsliep. vanacht 2x wakker geweest en speentje gegeven, maar vanmorgen was ze al om 6uur wakker!!!heb r toen maar in ons bed gedaan waar ze gelukkig nog heeft geslapen. verder gaat het goed, wat worden ze groot he meiden. ze gaat steeds meer brabbelen, alles is die die die, of dit dit. en 0ook zingt ze de hele dag haha, dan is het van lalalalaaa, en dan zo lekker overdreven die tong tegen het gehemelte haha. ow en liep vanmiddag in de schoenenreus, wilde even kijken voor Neomi, en zie ineens leuke schoenen voor mezelf. heb ze in 2 min gekocht, dat gebeurt niet vaak haha. deze zijn het, maar dan in het zwart.zo zijn ze niet zo leuk, maar in het zwart wel hoor Bekijk bijlage 138095 Zo dat was wel weer heel veel over onszelf hihi, ga nu ff neomi op bed leggen en dan reageren
Johanna: Jeetje wat ongelofelijk erg ...Heel veel sterkte voor jullie en vooral je vrinedin + man, kind en de rest van de familie... Setti: Allereerst nog gefeliciteerd met de geboorte van Micke! Wat balen dat het met z'n suiker niet goed gaat. Het is idd heel vervelend als je kindje niet bij je kan liggen, weet er helaas alles van van net na de geboorte Ano: Leuke schoenen hoor!Wat fijn dat Neomi zo lekker kletst enzo. Kussie: Hier nooit wat gemerkt van de wind eigenlijk... Alies: Wat goed dat Mel kruipt!! JEdalin: Hoe was het zwemmen?
Pf wat een avond.. Na dat we thuis gekomen waren van het zwemmen de kids groenten gegeven rond kwart over 6. Omdat ze best moe waren van het zwemmen en ook net in de auto geslapen hadden, dachten we, die zijn bekaf, dus maar in bed zonder een fles. Nou, dat was geen succes want na 10 minuten krijsen, rechtop in bed zitten en roepen was het duidelijk dat ze nog niet echt moe waren. Dus beide eruit en in de box gezet om te spelen. Daarna om 7 uur een fles gemaakt. Heb ik Jesse op schoot liggen, maar die wilde niet drinken. Ik denk, die fles zit dicht, dus ik schudden...en terwijl ik schud, spuugt jesse in 1 grote teug z'n héle avondeten over zichzelf en mij heen. Boontjes, aardappel, wat vlees..twas allemaal terug te vinden. helaas rook het nu niet meer zo lekker Maar pfff..echt zo zielig, gewoon alles eruit. Hem verschoond enzo en daarna wilde die zn flesje wel, dus dat zal gewoon dwars. Misschien van het chloor van het zwembad ofzo ook?? Dat zn maag wat op zn kop stond? Naja, daarna de kids dus weer in bed gelegd om half 8...en nu ligt Daan al 20 minuten (niet aan een stuk maar elke keer even) te krijsen in bed. Gelukkig is jesse zo moe, dat ie niet mee huilt en volgens mij zelfs zo ongeveer slaapt. Daan ff eruit gehaald en toen was het ineens goed, dus gewoon aandacht denk ik... dus nu laat ik hem maar ff zn gang gaan. Nu moeten we dadelijk zelf nog eten..en dan pff...hopelijk rust vanavond! haha. @ superb: Kids hebben tot half 9 geslapen vanmorgen dus dat ging goed Voor de rest was er weinig ritme vandaag omdat we rond 11 uur vertrokken zijn naar het zwemmen @ lillebil: verjaardagtips.. wij hebben de kids een strandspeel setje gegeven. Die heb je nu volop bij de intertoys enz, maar ook bij de zeeman zag ik ze van de week liggen! Altijd leuk (die van de intertoys is wel leuker trouwens! haha) Ehh.. voelboekjes, dus van die boekjes met stofjes enzo erin. Vinden ze hier heeel interessant! Een badring? waar je hem in kunt badderen (als je een groot bad hebt tenminste) Weet niet wat je al aan je bezoek gevraagd hebt ? @ hier: Heerlijke middag gehad! Zodra we de kids in het zwembad hadden gezet, werden ze dolenthousiast. Volop in het water slaan en spetteren samen en volop lachen. Zo leuk om te zien! jesse ging heel stoer op zn knietjes door het water heen in het babybadje, waardoor ie mooi met zn hoofdje net boven water bleef. Daan deed af en toe op de knietjes kruipen en soms zakte ie wat door waardoor ie ff water hapte haha. Maar ze hadden beide snel genoeg door dat hun mondje dichthouden beter was haha. Daarna lekker in het golfslagbad, ook dat was dolle pret. Al met al ongeveer een uur in het water geweest, waterratjes @ kussie: Super goed van stan, dat ie klapt!! @ hier: Jesse heeft nog altijd geen waterpokken. had ze nu toch wel verwacht. Ben bnieuwd of ze nog komen...
@ ano: heerlijk hè dat geklets! Jens doet dat ook, hele verhalen vertelt hij dan?! Altijd leuk als je tegen leuke schoenen aanloopt, als je er niet naar op zoek bent! @ jedalin: leuk is het zwemmen hè! Jens vindt het ook elke week helemaal geweldig. En ook in bad spettert hij er lustig op los! Zonde dat Jesse over moest geven, want als ik je verhaal lees lijkt het of Daan juist meer water gehapt heeft?! @ hier: Morgen de GROTE dag....
@Jedalin; klinkt als een gezellige middag met je mannen!! Jammer dat het dan vanavond even niet zo leuk was/is en hopelijk gaan ze gauw lekker rustig slapen, zodat jij ook nog wat aan je avond hebt . Wat vreemd dat Jesse de pokjes nog helemaal niet heeft gehad!! Je zou toch zeggen dat Daan hem wel aangestoken zou moeten hebben?! Ik heb aan de fam en vrienden gevraagd; een schommel, een driewieler, buitenspeelgoed (emmertje, schepje enzo), iets van een zandbak of waterbak met van die sluisjes enzo, een bal, rompers, pyjama, loopwagentje... Best veel dus, hahaha! En ga het lang niet allemaal krijgen natuurlijk, want zitten best veel dure dingen tussen. Is het buitenspeelsetje dat jij noemt, tzelfde als wat ik vraag; dus schepje, emmertje enzo? @Kussiexx; t was inderdaad niet zulk heel mooi weer vandaag. Morgen wordt het al niet veel beter volgens mij. T mag van mij ook heeeeel snel echt lente worden, want ksnak naar de zon! @Anoniempjuh; inderdaad; wat worden ze groot!! Ik zeg nog weleens gekscherend "baby'tje" tegen Ties, of ik houd hem weer op zn baby's vast, juist omdat het eigenlijk echt niet meer kan. T begint echt al een peutertje te worden. Ook volop gebrabbel en hij stapt ook al een poos rond de tafel en in de box, maar los nog niet. Hoop dat dat snel komt, zodat we straks als het weer mooi is, we lekker buiten kunnen wandelen. Daar kijk ik zo naar uit he.... Hoop dat Neomi vannacht lekker de hele nacht doorslaapt!
@ Johannal: Nog van harte gefeliciteerd met Seph zijn verjaardag Wat een vreselijk bericht. Gecondoleerd @ SabineloveSven: Sorry nog beetje erg laat Van harte gefeliciteerd met Sievert zijn eerste verjaardag @ Jedalin: Zo te lezen beginnen jullie aardig in het nieuwe schema te komen!! Zijn jullie nog wezen zwemmen? * Edit *, lees dat jullie een gezellige middag gehad. Misschien inderdaad te veel cloorwater binnen gekregen? WOUW wat een gave foto's!! @ Boomer: Hoe is het met jullie? @ Tante Setti: Gefeliciteerd met de geboortje van je neefje Micka. Ooohhh, balen dat hij naar neonatologie moet. Hopelijk is zijn suiker weer snel op pijl @ Lellibel: Wij hebben Joënna een Woezel & Pip loopwagen gegeven (omdat je die in snelheid kunt instellen) en een hobbelpaard @ Kleintje: ooohhh, meid dat is flink balen dat je een mis rekening hebt gemaakt @ Eliesah: Je kan het altijd proberen om de avondfles te laten vervallen. Je geeft zelf aan dat ze de fles niet leeg drinkt. Kan me heel goed voorstellen dat je twijfeld, daar ze eindelijk door slaapt @ superb: fijn dat de KA weer tevreden was over Morris. Jullie gaan in april terug naar NL? Misschien dan handiger om in NL een test te laten doen? Hoewel ik weet niet hoe snel je de uitslag krijgt in Italië. @ Vriendlief: Inderdaad erg frustrerend dat Jan niet eet. Helaas geen tips, behalve niet dwingen. @ kussie: Joënna vind de wind erg leuk, maar moet niet te hard om haar hoofd heen waaien. Als de wind van voren komt heeft ze er amper last van ivm het windscherm wat er voor zit. @ Alies: Wat leuk van Mel dat ze de vooruit gevonden heeft @ Ano: Leuke schoenen!! Heb ze ook zien staan en gepast, alleen mijn voeten zijn te breed @ TV kijken: Ze vind er geen moer aan. Soms kijkt ze een minuutje, maar gaat veel liever spelen. @ Gewone melk: 's ochtends nog een fles KV, en 's middags bij haar boterham een bekertje karnemelk. Op het KDV drinkt ze wel gewone melk.
Kussie: Wat goed van Stan Lillebil: Wij hadden als traktatie voor het KDV voor de kindjes die er waren; eierkoeken met een eetbare 1 erop... Daarnaast hadden we voor alle kindjes een klein badeendje met een doosje krentjes en die ingepakt in folie met een leuk strikje erom en dan een label met een fotootje van Esmay erop En "het is echt waar Esmay is 1 jaar " Kadootjes die wij zelf aan Esmay hebben gegeven: - SPeelkleed van Minnie en MIckey - Speel paddenstoel - Pluche Dora popje met licht - Een speelhuisje waar ze dan blokjes etc in moet doen... Jedalin: balen zeg dat hij ziek werd! Misschien dat het idd komt door het chloor ? Wat een leuke foto's Schoenen die ik voorbij zag komen: Kun je daar op lopen ? Knap hoor! Hier: Pfff wat heeft Esmay een stem zeg!! Nou nou nou!! Als ze blij is gilt ze alles bij elkaar maar ook als ze boos is! Als ze iets moet hebben waar ze niet bij kan wijst ze het aan en gaat steeds harder geluid maken als wij niet helemaal snappen wat ze bedoeld... En het rare is eerst zei ze wat woorden en nu de laatste tijd helemaal niet meer!! Is dat niet vreemd ??
Gisteren lekker wezen winkelen voor mezelf. De score is: 2 rokjes, 1 jurkje, 2 leggings en 2 tuniekjes, en nieuw ondergoed. Vandaag met Joënna naar de HA geweest. Ze blijkt een keel, oog en oorontsteking te hebben. We hadden de afspraak om 14.20 staan, maar zaten uiteindelijk pas om 16.00 binnen in de spreekkamer. Er waren 2 spoedgevallen tussen gekomen. Joënna had het niet meer, zo vreselijk moe. TEgen de tijd dat we aan de beurt waren, lag ze te slapen in mijn armen, en wilden bijna niet meer wakker worden. Toen we thuis kwamen heb ik haar nog een half uurtje op bed gelegt, en daarna naar mijn schoonouders toe om daar te eten. Bij terugkomst heb ik haar ook meteen weer op bed gelegt, en heb haar ook niet meer gehoord.