Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En voor de mensen in de buurt van Purmerend die een hekel hebben aan strijken; een vriendin van ons is begonnen met een strijkservice :p hehe best grappig zoiets! Jammer dat ze bij ons niet in de buurt woont ;)

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kleintje, strijkservice? Heeft zij er dan zo'n plezier in! :$ Hihi, tis maar net waar je je geld mee wilt verdienen!! Al denk ik dat er best veel interesse in zal zijn eigenlijk! Misschien verdiend ze strax wel goud geld! :D:D
    En wat min zeg, dat ze jou op de schuld geven dat je vriend de vriendschap verbreekt! Belachelijk! Heb zelf ook eens in zo'n soort situatie gezeten! Er gingen me toch een praatjes over me achter mijn rug om, en wat ik had geflikt, terwijl ik er part nog deel aan had! Ik praat nog nooit meer met dat volk! Gelukkig zie ik ze nauwelijks meer. Al is 1 persoon het nichtje van mijn moeder.. Wat strax ook komt als ma 50 word! Bah! Stom mens!

@ Alies, k hoop dat het gezellig is! Maar dat zal vast wel, alleen al door het heerlijke weer is iedereen al goed gemutst! :D

@ Setti, fijn dat je zus en neefje lekker thuis zijn!
    Das een goed teken!
    Is de keizersnede haar een beetje meegevallen, of?
    En wat verstandig van je dat je je moeder van te voor al een keer meeneemt! Maar tjah, ik vind het wel goed van die mensen dat ze Lisanne niet "zomaar" mee zouden geven!! Anders zou het goed fout kunnen lopen toch? Denk dat dat een regel is, waar ze zich heel strak aan moeten houden! Moest er niet aan denken, dat W. op die manier Stan mee zou kunnen krijgen! Ook nog nooit!!! Brrr!!
    Word al naar van de gedachte alleen al!! :(

@ Boomer, hoe gaat het bij jullie meid!
    K zag dat je wel reageerde op Johannal's verhaal, harstikke lief, maar hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal beetje op rolletjes!?
    Heeft je mannetje al weer werk gevonden?
    En is het al wat minder druk op jou werk?
    En natuurlijk; hoe gaat het met kleine Fenna?

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik zag net de buik van een oud collega die 25 weken zwanger is dan wil ik ook wel weer hoor haha :p

EN zometeen ga ik lekker pannenkoeken bakken! Ben benieuwd of het gaat lukken heb de mix namelijk zelf gemaakt met meel, eieren en melk (normaal pak ik een kant en klaar mix pak waar je alleen water ofzo bij moet doen )

4. Soda Pop

@ kleintje, als je het kan fillmen dat Esmay dat zegt, dan graag! Lijkt me zooo lief om te horen!! :D

@ Hier, vanmiddag bij mijn vriendin gweest! Was weer top! En Stan doet het daar ook zo goed! Heeft bij allebei op schoot gezeten, en op een pruillipje na op het laatst heeft hij NIET gehuild! Het gaat echt heelmaal goed komen met mijn ventje!
    Denk dat ik morgen maar es ga proberen om hem op de fiets te krijgen....
    Spannenddd!!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: Wat super dat hij het zo goed heeft gedaan :) Hopelijk gaat het fietsen morgen ook goed!

Ik wil het best proberen te filmen maar het komt vaak spontaan net zo als dat "poele poele" hadden we nog nooit van haar gehoord en zo ineens uit het niets zegt ze het! En tja dan heb je geen camera helaas :(
    Maar ik ga het eens proberen als we naar de eendjes gaan dat ik dan gewoon blijf filmen (hopelijk is ze dan niet afgeleid want dat is ze normaal wel door een camera )

6. Soda Pop

@ Kleintje, haha, daar ook al, hier ook, als ik mijn camera aan doe, gaat Stan al poseren!! :D:D

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeeej! Ik kwam er net achter dat ik een nieuwe telefoon mag bestellen! (al 2 maanden kennelijk haha, heb hem nu precies 1 jaar, en het mag 2 of volgens mij zelfs 3 maanden van te voren al! hahah)
    Dusss, heb er net 1 uitgezocht en ik ga voor de 1e keer in mijn abonnement tijd (jaar of 5 ofzo) overstappen van samsung naar sony ericson. Ben benieuwd...:(
    Ga ook echt helemaal over naar iets anders want ik wilde in 1e instantie geen touch en geen qwerty toetsenbord... en nu hebk het allebei! hahah.
    Heb een of andere mini versie, dus een kleinere. dit is hem, lijkt me een vet ding! :D En klein vind ik wel handig en lees er erg goede dingen over!
    Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.selectgsm.com/images/D/sony-ericsson-xperia-x10-mini-pro.jpg

@ kleintje waren de pannenkoeken lekker?
    haha toch even kriebels dus toen je een zwangere zag! :D hahah

Leuk dat esmay woordjes zegt!!

@ hier: Pff dat was niet leuk met het eten! Had lekker verse aardappels, brocolli en hamblokjes gemaakt. Daan at prima maar jesse vond het volgens mij niet zo lekker, hij at wat lastig. At wel, maar niet van harte.
    Na 10 hapjes...wat denk je...in 1 grote teug álles eruit, weer net zo erg als donderdag! Gelukkig deze keer niet op mij maar alles over de vloer.. bah bah!
    Naja, of dit nu dus was omdat het niet lekker was (Want donderdag vond ie zn hapje ook niet lekkerm aar toen had ie het wel helemaal op) of omdat hij ziekerig is, weet ik niet...

Jesse krijgt trouwens eindelijk, na 13 dagen, nu ook de waterpokken. Hij heeft er een paar...ben benieuwd hoe het morgen eruit ziet. Hoop zo dat het bij hem een beetje gaat meevallen!

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ahh wat sneu dat hij weer alles uit spuugde :(

En een leuke telefoon! Alleen blijf ik zelf een mega samsung fan :p
    Touch screen was ik eerst ook huiverig voor (ooit 1 x overgestapt naar LG met touch screen die was dus binnen een maand kapot!! ) maar nu een Samsung Galaxy en ik ben er al goed aan gewend!
    Dus je zal er waarschijnlijk ook snel aan wennen... Veel plezier ermee :)

Oh en de pannenkoeken waren geslaagd :) Esmay vond ze ook lekker! Ze at ook zo schattig met het vorkje :) (wij moesten het er wel aandoen en dan deed zij het in haar mond )

9. Soda Pop

@ Jedalin, blixems, die tel ziet er goed uit! Haha, en ik reageer net op hyves, dat je even moet zeggen welk type het is, maar ik zie het al! Volgende keer zal ik toch maar weer eerst hier kijken! :D
    Hmm misschien valt ie dus toch mee, ook al is het een Sony :p
    Wil je laten weten hoe je ervaring is? Ben ik wel benieuwd naar!

Gat hoe kan dat nou dat Jesse weer spuugt.. Het valt mij op dat als Stan niet heeft gepoept, hij zijn avond eten er ook weer uitgooit, net of er dan dus letterlijk nix meer bij in past...
    Misschien was dat het?
    Of wat jullie toen ook tegen mij zeiden, toch een boertje wat dwars zit en niet wil? En dat dan dus gelijk maar alles er uit komt? is hier ook al 2 of 3 keer gebeurd :( Zo zielig.. Stan gaat dan van schrik altijd huilen... :( Arme ventje!

Ik hoop zo dat de waterpokken mee gaan vallen bij Jesse! Want Daan heeft er best wel flink last (jeuk) van gehad heh?

Groetjesss

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kleintje: ik hoop het. Heb voor deze tel ook touch gehad en toen was ik blij dat ik dr na een jaar vanaf was, haha. maar goed, deze heeft een toetsenbord erbij, dat lijkt me dan wel weer relaxt.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: haha nee poepen was het niet; hij had al 2 heeeele erge stink luiers gehad. Leek tandenpoep, maar ik weet niet of bij waterpokken ook veel poepen hoort; daan had het ook. Maar die heeft ook een tandje erbij, dus naja, ik weet 't niet! :)

hahah nee jesse hoefde niet te huilen; die keek samen met daan heel verwonderd hoe arno en ik aan het poetsen waren! (zien ze niet zo vaak, wij aan het poetsen ;)) haha

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Zo veel te lang weer niet geweest...
    Jens en Seph: nog gefeliciteerd!

Johannal: gecondoleerd, wat een naar verhaal... Wanneer is de uitvaart? Dat zal ook wel heftig worden.

Kussie: fijn dat je moeder 's middags wel voor Stan wilde zorgen. Waar ik wel benieuwd naar ben, had je het haar 's ochtends gevraagd? En wat zegt ze dan?

Kleintje: wat schattig dat Esmay al van alles zegt. Ik kijk daar ook naar uit. Ik vind dat geklets van Karel ook zo gezellig!

Linda: Jesse nu toch aan de waterpokjes? Hopelijk heeft hij er niet zoveel last van als Daan. Karel heeft het nu toch ook gekregen en hij heeft er in ieder geval veel meer last van de Toon. Een paar dagen koorts en heel veel last van jeuk...

Hier: vandaag helaas nauwelijks van het mooie weer genoten, maar wel veel gedaan in het nieuwe huis. De eerste laag verf zit er in de huiskamer in ieder geval op. Vannochtend nog de schrik van mijn leven: Toon was de trap opgeklommen, maar dat wist ik, want ik liep erachter aan. Toen was ik even in de badkamer bezig, heeft de poes de deur opengemaakt... Die komt dus direct op de trap uit. Naar boven kan Toon wel, maar naar beneden was gewoon koppie naar voren en... Gelukkig vond ik hem dus nog voor hij op de eerste tree was, pffff...
    Oh, en Toon kan zijn eigen sjaal omdoen en dat probeert hij dus ook met andere dingen: Vannochtend was hij erg vroeg wakker, en dan doezelen wij nog even in bed terwijl hij aan het rondsmurfen is in onze slaapkamer. Hij heeft bijvoorbeeld mij hele onderbroekenlade uitgepakt. Op een geven moment staat hij naast me: heeft ie gewoon een onderbroek van mij om zijn nek, haha, stond erg leuk!

13. Soda Pop

@ Nijnja, whahahaha, moet heel erg lachen om ondeugende Toon met jou onderbroek op zijn koppiej! Wat lijkt me dat een prachtig gezicht!
    Dat beloofd nog wat als hij nu al zo ondernemend is! :D:D
    En om eerlijk te zijn; nee, ik durf mijn moeder nie eens te vragen voor 's ochtends, heb wel een paar x gezegd dat ik zo graag weer es zou uitslapen.. (ja ik ben een luie jaap) Maar ze pikt het niet op of ze begint snel over iets anders. Dus tjah, hoe duidelijk kan die boodschap zijn... :(

@ hier, ik heb een dipje.. Zit ik hier wéér alleen op de bank te loeren! Ik ben er zo zat van!
    Kan er nix aan doen... Waarom word mij niet ook gewoon een leuke vent gegund?
    Snap werkelijk nie wat ik altijd verkeerd doe...
    K wil nie klagen... Ik weet dat er veel ergere dingen zijn, maar moest het even (weer) van me af typen. Ga nu maar op bed...
    Pfff, heb het even nie meer...

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nijnja: Haha ik zie het al helemaal voor me zo'n onderbroek om z'n nek :D
    En fijn dat het opschiet in het nieuwe huis! Hoe gaat het met de verkoop van het oude huis?

Kussie: Fijn dat Stan het zo goed deed vanmiddag, stoere bink!
    En ook weer lekker poepen, dat is helemaal fijn!

Jedalin: Hopelijk gaat het allemaal meevallen met de waterpokken bij Jesse. Wat rot dat hij moest spugen, misschien voelgt hij zich gewoon helemaal ziekjes door die waterpokken?!

Kleintje: Knap hoor dat ze al zo praat...

Setti: Fijn dat je zus en je neefje allebei naar huis mochten!!

Hier: Heerlijk dagje gehad, gewandeld, bij mijn ouders geweest, daar lekker gegeten. En waren rond 20:00 uur weer thuis. Toen even lekker de kindjes op bed gelegd en gelijk even de bovenverdieping gesopt en gedweild. Heerlijk! Nu lekker nog de was weg werken en wachten tot Don weer thuis is!

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hier: Vandaag lekker met Jan, me broer en schoonzus naar de klimduin geweest! Was erg leuk en wat een weertje he!!!! Morgen gaat me schoonmoeder op Jan passen maar ik heb geen idee wat ik zelf kan gaan doen :S iemand een leuk idee???

Kusie: wat fijn dat stan weer lekker poept!!!! hahha en morgen op de fiets spannend hoor!

KLeintje: leuk dat esmay al zoveel dingen zegt.... Hier ook hele verhalen maar word er geen wijs uit...... Bevalt je lange haar nog een beetje???

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat je het soms helemaal beu bent, helaas kan ik je er verder niet zo mee helpen. Als ik de ware voor jou wist te vinden, dan had ik hem allang met een strik voor je deur afgezet :D

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo meiden!

Dat is lang geleden! Ik weet niet eens of jullie me nog kennen haha. Ik heb een poosje met jullie mee gekletst. Ik dacht ik laat even weten hoe het hier gaat.

Loréana is inmiddels dus ook 1 net als bijna alle andere kindjes hier, GEFELICITEERD NOG ALLEMAAL.
    Het gaat heel goed met Loréana, ze ontzettend vlug met alles. Heel anders als onze eerste dochter. Ze loopt al vanaf dat 10 maanden is (inmiddels rent ze) en heeft bijna al haar tanden en kiezen al en zegt al woordjes zoals Hoera, Bah, Vies, Dag, Hallo, Mama&Papa. Ze is ook ontzettend druk, ze gaat zichzelf gewoon voorbij met alles wat ze wil doen. Dit is ontzettend vermoeiend voor haar maar ook voor ons. Het woordje nee komt bij haar niet voor hahaha.

Nou dacht laat even weten hoe het er hier voor staat, ik lees af en toe mee hier maar reageer niet omdat ik het toch allemaal niet bij kan houden en ik het ook lullig vind om alleen wat over ons elke keer te vertellen en nooit op jullie reageer. Ik ben ook heel druk met school en stage.

Groetjes

18. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    He Channie: leuk om weer eens wat te lezen en het is inderdaad een hele snelle meid zeg, ongelooflijk!Nog gefeliciteerd. Heb je een leuke eerste verjaardag gevierd?

Kussie: tja, mag ik eerlijk zijn? Wat gebeurt er als je de volgende keer geen stille hint geeft en het gewoon vraagt? En dan niet voorzichtig, maar gewoon, zoals je het hier neer zet: "Wil je hem zijn fruithap geven en dan met hem gaan wandelen? Ik zou zo graag even willen bijslapen." Of denk je dat je dan de deksel op je neus krijgt? Maar in ieder geval weet je het dan zeker, nu heeft je moeder eigenlijk ook de kans niet gehad.

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hey Nijnja, uhm nee niet zo haha. De kids hadden roodvonk op Loréana's eerste verjaardag. Heel veel mensen kwamen dus niet.. maar verder wel oke geweest hoor :).

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje nou lekker dan lekkere vrienden zou ik zeggen maar niet heus. kan hij er niet gewoon wat van zeggen dan zonder gelijk het contact te verbreken?

kussie de keizersnee is nu goed gegaan en ze komt er beter uit dan vorige x. dit is namelijk de 2e kzs

jedalin he balen zeg dat daan er weer alles uit gooit. zou dit weer met zn slokdarm te maken hebben nee toch? en die jesse nu ook de waterpokken nou dan heeft tie t tenminste ook gehad en dan maar hopen dat ze t niet weer krijgen.

mooie telefoon hoor.

nijnja wat leuk dat hij zn eigen sjaal omdoet hihi ze worden steeds slimmer he die kids van ons. hihi. hoe staat t met de verkoop?

channie leuk om weer eens wat van je te horen. leuk dat t allemaal zo goed gaat en wat is ze vlot met bijna alles zeg. en zo te zien gaat t met afvallen ook erg goed.

Deel Deze Pagina