Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: Jesse had overgegevn, niet daan ;)

@ Nijnja: Slimme Toon!!! :)

@ HIer: kindjes hebben prima geslapen. Daan 1 keer wat overstuur wakker maar arno had hem in bed goed kunnen troosten.
    Daarna doorgeslapen tot half 8. Net papje gegeven en nu ff tv kijken. Ik ga als dit pak op is van papjes toch over naar een boterham. Kindjes zijn van die pap niet zo'n fan merk ik..

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: zblehh, gisteren even een dipje.. :( Begrijpelijk hoor, dat je eens in de zoveel tijd even een slecht moment hebt en er gewoon van baalt.
    Hopelijk voel je je deze ochtend alweer wat blijer..
    Misschien kan het weer je op vrolijken? Oh en het is lenteeee!! :D

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

OW SORRY helemaal verkeerd gelezen!!! vanochtend wel zn eten binnen gehouden?

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jedalin: Fijn dat ze zo goed hebben geslapen!
    Hier is het meer zo dat Pepijn geen brood meer wil eten als hij ziet dat Florine pap krijgt... Lekker handig. Dus tussen de middag krijgt nu Pepijn eerst brood en als hij klaar is dan krijgt Florine pap...

Channie: Wow wat een vlotte meid, leuk hoor! Wel jammer dat ze ziek waren op haar eerste verjaardag. Was hier helaas ook zo...:(

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye: eet Florine altijd nog geen/niet goed brood?
    Da's idd niet handig, dat pepijn dan zn brood niet meer wil!

@ Setti: yep, vanmorgen is alles prima gegaan :) Gelukkig! Hij lijkt verder ook niet ziek en heeft nog maar een paar vlekjes..

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ow gelukkig maar. hopelijk krijgt hij er ook niet al teveel dan kan hij er ook niet veel last van krijgen. wel gek dat er zolang tussen zit bij de jongens

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: Tis blijkbaar normaal, hoorde ik van andere tweelingmama's.
    Jesse is besmet door daan, en kennelijk zit er dan meestal 10-14 dagen tussen.

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Was er vandaag niet weer een jarige job?! Hihi..

Volgens mij Lente meisje Megan!
    Megan gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag vandaag! :)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaa dat klopt helemaal Elisah!

@ Darcy: Proficiat met Megan!! Wat een mooie dag ook!! Geniet ervan! :D

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Darcy GEFELICITEERD met MEGAN!

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden!

Bedankt voor de lieve felicitaties!

Ik ben gisteren niet online geweest, want we vierden de verjaardag van onze dochter. Wat was het gezellig en ook leuk - lekker buiten geweest, in de tuin, een goeie borrel en natuurlijk taart :)

Vandaag viert Megan het op de opvang - camera meegegeven dus :)

Om 14:51 uur ga ik er zelf even bij stilstaan dat ze vorig jaar ter wereld kwam...

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Vandaar . nou hebben we weer wat geleerd

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Gefeliciteerd met megan. ts was heerlijk weer gister

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Darcy:Gefeliciteerd met Megan haar eerste verjaardag

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Darcy: gefeliciteerd met Megan :)

setti: Ja dat zei ik ook tegen hem maar hij zei: hij heeft al zo vaak gelogen over van alles, ik heb het idee dat de vriendschap steeds maar van 1 kant af komt en iedere keer heeft hij weer van die vage smoesjes dus ik ben er klaar mee!
    Nou ja ik meng me daar verder niet in dat moet hij zelf maar weten... En ik moet zeggen; nadat ze mij hebben beschuldigd dat het mij schuld was ga ik er verder ook helemaal geen moeite voor doen voor een lijm poging ofzo! Ze moeten het samen maar uitzoeken... Ik bemoei me er niet mee!

Jedalin: Fijn dat ze toch goed hebben geslapen :) En idd met waterpokken zou het zo'n 14 dagen duren voordat het tot uiting komt!

En verder weet ik het zo niet meer.....

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goodmorning!

Het gaat weer een stuk beter hoor, na mijn dip! :D Want indd. Tis lenteeee!! En nog mooier; we hebben gefietst!!! JEEEJJJJ!!! Ik ben zo trots! Ik heb het rustig aan gedaan, Stan de fiets laten zien, hij herkende het stoeltje, beetje laten voelen aan het windscherm enzo.. Toen er in gezet! En gelijk was ie al enthousiast! Snappen jullie het!! KANJER! En toen stukje gelopen!! Dat vond ie ook geweldig! En toen dacht ik, wat nou voorzichtig! We gaan het gewoon DOEN! En jawel, hij vond het toppiej, hij wupte in zijn stoeltje met gebalde vuistjes!! Ik ben zoooo blij en trots op hem! Ik ben ook blij dat we het hebben opgebouwd zo! Ik weet zeker als ik hem er zo op had gezet (en dat ging nie zo vlekkeloos! :)) dan was het foute boel geweest! Maar nu dus niet!! Dus op naar heeeeel veel fietsplezier!!!

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou idd je hebt groot gelijk

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ik heb de foto op hyves gezien echt toppie en ts heerlijk weer om te fietsen. fijn dat stan het ook leuk vond

19. Soda Pop

@ Nijnja, je mag altijd eerlijk zijn!! :) En geloof me, heb er meerdere malen over gesproken met mijn moeder, maar ze "is er nog lange niet aan toe om op te passen, dat Stan blijft logeren" Ze wil 's morgens in bed blijven liggen en ze is bang dat ze hem nie hoort...
    Dus tjah... En dat geld dus ook als ik zelf ook blijf slapen. Ze is haar slaap hard nodig zegt ze dan.... En het argument "ik pas al zo vaak op, tis mooi zo" hoor ik ook regelmatig

@ Darcy, van harte gefeliciteerd met Megan's eerste verjaardag!!!! Wat hebben en hadden jullie er prachtig weer bij! Heerlijk toch! Fijn dat het een super dag was gisteren!!

@ Kleintje, je hebt groot gelijk! Ik had me d'r ook niet mee bemoeid! Je krijgt al van alles de schuld terwijl je van de hoed noch de rand wat afweet! Tsss! Tis dus zowiezo al te kinderachtig voor woorden!

@ Channie, wowww, ook al zo'n snel meiske! Ik merk wel dat de (meeste ;)) maart-baby's echt ver boven het gemiddelde uit steken, qua hun kunnen!! Jammer dat ook de verjaardag van jullie kleine meis door ziekte in de soep liep!! Zo sneu!
    Leuk om van je te horen!!

@ Vriendlief, ook al zo'n fijne dag gehad gistern! Het was ook echt mooi weer heh!! Ik heb gisteravond ook erg genoten van mijn wandeling met mijn ventje!

@ Jedalin, begrijp ik goed dat het nu nog mee lijkt te vallen met de waterpokken bij Jesse?
    Zowel qua hoeveelheid als jeuk?

@ Marye, das harstikke lief van je! En ach ik weet ook wel, dat als het me gegund is "mijn tijd vanzelf komt"
    Maar nu mijn dinnetje zwanger is en zo geniet MET haar vriend. En ik van mijn andere vriendin hoor (die net is bevallen) hoe lief haar man is voor zowel haar als de kleine, dan oei... Soms moet ik dan echt even slikken... En gister had ik ook een gesprek gehad met mijn tante -van mijn vaders kant ;)-.. En dan komt het toch weer boven zeg maar, dat ik er met Stan "alleen" voor sta.... Tuurlijk heb ik mijn ouders en vrienden, maar een maatje naast je is ook heel kostbaar en zooo fijn! Maar jah.. Het zij zo....

Wil Florine nog steeds geen brood? Wat doet ze ermee? Spuugt ze/haalt ze het direct uit haar mond ofzo? Of komt het er later allemaal weer uit?

K ga effe teruglezen of ik nog wat ben vergeten!

Liefss

20. Soda Pop

@ Setti, ik ben hier echt heel blij mee, dat Stan niet overstuur is geraakt! Nu gaan we helemaal een heerlijke zomer tegemoet!
    Hoe gaat het met Lisanne nu? Heeft ze al weer stapjes, los, gezet?

Deel Deze Pagina