linda ja misschien is dat wel handig om te weten, misschien weet marye dat?he balen he dat er zoveel afhaken, vind het wel jammer hoor dat het er steeds minder worden. Maar wat mij betreft gaat het gewoon door! lisetje, nee hoeft ook niet heel veel, maar graag nog wel een kilo of 4-5.en vooral alles iets strakker....jij alweer aant sporten of volgende week weer?
ano wat goed zeg je bent toch al wat afgevallen goed hoor. hier lisanne is gelukkig nu best vrolijk en heeft op dit moment geen koorts meer dus hopen dat t zo blijft en als ze toch koorts weer krijgt dan doe ik gelijk zo'n plas zak om.
knarsen hoe irritant is dat lisanne zit bijna de hele dag als ze waker is en ze huilt niet te tanden knarssen
Marije, Wat naar dat Florine het nu ook heeft Is het dat RS virus dan of is het wat anders? Sterkte! Setti, Jee Lisanne heeft het ook wel te pakken zeg! Hopelijk blijft de koorts nu eindelijk weg! Ano, goed bezig!! Kussie, succes mat het doorkomen van de dag! Hopelijk gaan de medicijnen helpen! Ivar gaat gelukkig weer een stuk beter! Nu zelf ziek... Maar dat liever dan mn kids hihi Gisteravond en vannacht het ergste gehad, koorts en alles zeer. Vannacht alles er flink uitgezweet, was gewoon kletsnat!! maar het hielp wel want vanmorgen ging het gelukkig al weer wat beter!
ik? nee helaas nog niet.. volg wk misschien 1x op de ochtend.. wil toch echt wel goed opgeknapt zijn voor ik alles weer volledig en voluit ga doen..
Ach arme Florine (en Marije en Don natuurlijk..) Hopelijk knapt ze snel op in het ziekenhuis!! Sterkte!!
marye sterkte voor florine en hopelijk mag ze t zkh snel verlaten en kan ze samen met pepijn verder aansterken. dikke knuffel voor jullie allemaal.
Helaas Linda, krijg net weer een sms. Pepijn is ook opgenomen. Ze hebben alllebei het RS virus... Pfff, ik wist gewoon nie meer wat ik moest zeggen tegen Marye, Heb de kids natuurlijk heel veel beterschap gewenst van ons allemaal, en voor haar en Don een dikke knuffel... Sorry dat ik steeds zo kort berichtte, was onderweg en moest snel met mijn BB posten... Maar dit is wat ik nu dus weet.. Ga even terug lezen en dan even douchen... Liefs
Hey meiden, Ik twijfel over de meeting nu.. Jullie nie? Lisanne ziek, de tweeling ziek en zelfs allebei in het ziekenhuis, Lisette denkt dat ze niet kan komen, bij Darcy is het geloof ik ook nog steeds nie zeker.. En ik weet ook nie hoe het met besmettingen zit enzo?? Dus even overleg hier of op 't andere topic? Groetjessss
Ja ik heb ook licht mijn twijfels vanwege de vele zieken en evt overdraagbare dingen.. Marye kan denk ik niet komen; rsvirus is volgens mij tot 3 weken na de ziekte besmettelijk. We kunnen het verlaten.....? Idd maar even in het ander topic overleggen
hier lisanne heeft weer 39.8 graden koorts dus gelijk maar een zetpil gegeven en de plaszak op geplakt zodat ik morgen ochten gelijk wat urine heb om weg te brengen. t arme meisje. gelukkig drinkt ze matig tot redelijk (tot nu toe 3 flessen en verder nog niets gegeten vandaag)
Ahh Setti wat ontzettend balen dat de koorts toch weer terug is Morgen idd meteen die urine maar inleveren...