Darcy: Gefeliciteerd met de verjaardag van Megan! Wat hadden jullie gisteren een geluk met het weer zeg, vandaag trouwens ook!! Kussie: Ohhh super meid dat het fietsen zo goed ging, dat wordt nog eens genieten!! Florine & Brood: Ze eet dus nog steeds geen brood. Als ik het aangeef gooit ze het meteen weg. Als ik haar wil voeren dan doet ze haar mond dicht en schud heel hard nee. En ik krijg het er echt niet in en zowel dan spuugt ze het meteen uit. Dus Florine eet bambic vanaf 1 jaar met extra granen. Nu vindt Pepijn dit ook erg lekker en begint nu zijn brood te weigeren, omdat hij ook pap wil. Krijgt hij dus niet maar dan eet hij dus niet tussen de middag. Soms helpt dat en wil hij het een uur later alsnog. En soms lukt het als ik hem eerder dan Florine laat eten. Vandaag dus voor allebei geen pap en eten ze vitalu meegranen crackers. Vinden ze heerlijk!
nee ze vertikt het nu hihi ze vind t wel super leuk om aan 1 vinger mee te lopen hihi. en kruipen is toch zo makkelik dus waarom lopen haha ja idd een heerlijke zomer lekker met stan aan het terrasje zitten met je nieuwe fiets er naar toe en dan kom je een leuke kanjer van een vent tegen hihi
nou dat is ook goed toch dan krijgen ze toch de granen binnen. en brood komt vanzelf wel een keer en als het zo kan waarom dan niet toch
@ marye: wat balen dat florine geen brood wil! vreemd, je zou denken dat ze toch iets van beleg wat erop zit lekker moet vinden. Maar dat maakt niets uit, of er jam of zo op zit? Naja zo krijgt ze gelukkig ook dr granen binnen en ze leert het vast wel een keer! Anders moet ze dadelijk pap meenemen naar de middelbare school , en dat gaat ze vast niet doen als hippe meid haha Over brood gesproken.. Wat voor vleeswaren geven jullie erop?? Ik geef soms smeerworst en soms kipfilet.. maar ik weet eigenlijk niet wat ze nog meer erop mogen? of mogen ze gewoon alles? Benieuwd wat jullie doen! @ nog een vraag: laten jullie de kindjes buiten spelen met zo'n weer? Tis heeeerlijk, maar ik weet niet goed hoe?! Waarop dan vooral. We hebben stenen achter. Als ze daarop gaan kruipen, moet dat vast pijn doen aan de knietjes Ik kan wel de foammat neerleggen, die gebruik ik toch niet meer, maar daar zijn ze natuurlijk in 2 minuten van af. Benieuwd hoe jullie dat doen! @ hier: net lekker 3 kwartier gewandeld met de kids, heerlijk! Wat een weertje Wat boodschappen gedaan en daarna nog ff met de hond erbij een rondje gewandeld. Ze zitten nu helemaal rechtop en dat vinden ze prachtig want ze zien lekker veel. ZOnnetje was wel fel, maar met de stoere zonnenbrillen op ging dat al weer stukken beter Wel lastig hoe ik ze nu moet aankleden vind ik hoor! Heb de voetenzakken weggelaten want tis echt wel warm in de zon. Wel de winterjasjes aan en een dasje om, maar geen muts op, want het waait amper. Volgens mij was het zo wel goed dus?! Ze zweette in ieder geval niet ofzo toen we thuis kwamen.
Jedalin: Aan Pepijn geef ik als beleg echt van alles, smeerworst, smeerkaas, boterhamworst, ham, appelstroop, kipfilet enz. Ze mogen alles nu ze 1 zijn hè. Ik heb wel een theorie waarom Florine geen brood eet. Ik dnek dat het zo zit. Florine heeft al die tijd steeds tanden of kiezen gekregen, dat deed zeer, daarom wilde ze niet graag brood eten. Maar wij zijn het blijven pushen. Net zo lang totdat ze een afkeer tegen brood heeft gekregen. Pepijn eet namelijk wanneer hij last heeft van tanden/kiezen ook liever geen brood. Denk dat ze daar teveel op moeten kauwen? Buitenspelen: Hier nog niet helaas. Dit omdat onze tuin een bouwval is. Dus die moeten we we eerst opknappen en dan mogen ze van mij naar buiten. Nu zou ik ze dan gewoon even zittend laten spelen. Of ergens bij gras? Maar als je dat niet hebt is het lastig ja Aankleden met dit weer: Als ik met de kids naar buiten ga dan trek ik ze een dik vest over hun kleertjes aan, winterjasjes vind ik te warm, ik loop zelf ook in zomerjas tenslotte..
Zo zat jesse pas lekker buiten haha, maar na 2 minuten dus kroop ie al over de stenen en naja dat lijkt me gewoon echt pijnlijk op die knietjes. idd dan ergens op gras, maar het gras is juist nog overal erg koud enzo.. da's pas over een paar weken denk ik lekker..
@ marye: hm ja dat klinkt op zich best logisch..het tanden.brood verhaal. Hopelijk merkt ze toch gauw dat brood gewoon lekker is! Beleg, ik geef hier ook wel vanalles (Stroop jam smeerkaas smeerworst kipfilet) maar twijfelde dus of ze idd meer vleessoorten mogen, of misschien beter gezegd; welke vleessoorten ze niet mogen eventueel?? Maar dan weet ik in ieder geval dat op zich vanalles mag! tnhnx!
IK geef haar op brood: kaas, smeerkaas, smeerworst, gebraden kipgehakt, pindakaas, vruchtenhagel. ze lust echt werkelijk waar alles. hihi gister ben ik met haar naar de glijbaan geweest en dr broek was niet wit meer maar ja dat weet je met kinderen en ze kroop ook buiten en aan de hand lopen buiten ook. ik laat haar gewoon gaan als we buiten zijn
geweldig hihi ik heb ook zo'n zonnebril voor lisanne gekregen van lief maar op de kleinste stand is die nog te groot hihi
Hier ook heerlijk gewandeld vanmiddag. wat een weertje zeg! Alleen zijn het knuffeltje van Taleah verloren, niet haar vaste knuffel ofzo. Maar goed toch wel jammer, ze speelde er wel vaak mee. Zijn nog terug gegaan op de fiets maar niks te zien.. Zal iemand vast wel opgeraapt hebben! Buiten spelen; gister zijn we naar t speeltuintje achter bij ons geweest. Op het gras stappen en op de wipkip gezeten. Onze achtertuin moet nog gras krijgen, dan laat ik haar buiten spelen. Ik heb ze wel een winterjasje aangegeven. Een muts is trouwens slecht hè om op te zetten met dit weer, alleen als het vriest etc. Hierdoor zijn ze juist vatbaar voor Oorontsteking. Brood; hier ook van alles. Het liefst vlees of kaas, smeer of plakjes! Zoet beleg houdt ze niet zo van, wij zelf ook niet haha.. Kussie; super knap van Stan! Komt helemaal goed zie je wel. Gwen; hoe gaat het met Joenna? Boomer, superb, Chantal, Lisetje; hoe gaat het met jullie? Taleah heeft geen zin om te slapen; vanochtend maar 3 kwartier, en nu duurt het ook even... Van t weekend ook slecht geslapen. Ach ja!
@ elisah: hier zijn ze juist gek op jam en stroop. Hagelslag en pasta ofzo hebben ze nog nooit gehad en daar wacht ik mooi nog mee Wist niet dat een muts niet goed was joh! En op de fiets? Hoeft dat dan ook niet? Lijkt me best frisjes voor ze eigenlijk!?Ja het scheelt met spelen natuurlijk veel dat taleah kan stappen en niet alles zittend of kruipend doet.Hmm ze slaap wat minder goed nu dus. Snachts nog wel goed?Hier gaan de slaapjes overdag vandaag prima! vanmorgen 1.5 uur volgens mij en nu liggen ze er weer in (net 5 min) en hoor nog geen gehuil .Morgen komt mn tel. als het goed is binnen. Oh en 2 badringen voor de kids haha
Linda: haha ik noem jou nog steeds gewoon Linda! Maar ze slaapt al! 's Nachts gaat het super goed, ze ligt al 2 dagen om 6 uur/ half 7 in bed en slaapt ze tot de volgende dag 6 uur/ 7uur. Heel goed dus! Choco pasta lust ze wel maar geef t bijna nooit meer. Stroop en pindakaas vind ze niks, Jam ook niet haha. Muts; ja heb dat gehoord of geleerd op m'n werk. Is echt zo! En op de fiets ook, of het moet natuurlijk ijskoud zijn. Hoe gaat het trouwens met solliciteren Linda? Ben ook nog steeds op zoek, maar ja vind maar iets haha.
@ Setti; Fijn dat je zusje en je neefje allebei naar huis toe mochten. Wat een hoop geregel voor de crematie. Is het gelukt met je moeder en de code van het kdv? @ Kleintje; Leuk dat Esmay weer wat meer woordjes aan zegt. @ Kussie; Fijn dat je dipje weer over is. Soms heb je inderdaad van die dagen dat je je het liefst onder een paar dikke dekens wilt verstoppen en ik kan me voorstellen dat je soms echt een partner mist (al ben kan ik die van mij soms ook wel achter het behang plakken). Joehoe, wat super dat het zo goed ging met Stan op de fiets. Het is een echte kanjer! @ Jedalin; Mooie telefoon. Ik ben helemaal verslingerd aan mijn I-phone dus hier komt er geen ander merk meer in. Beterschap voor Jesse. Hopelijk heeft hij er minder last van dan Daan. @ Buitenspelen; Ik laat Morris gewoon buiten spelen. Ik doe hem dan zijn winterjasje aan, een sjaal om en evt een muts op. Morris heeft nog steeds weinig haar en anders vind ik het te koud voor hem. Hij schuift dan gewoon over de grond/ tegels. De afgelopen dagen zijn we vaak naar de speeltuin geweest en Morris vindt de schommel helemaal het einde. Hij wordt echt superboos als ik hem eruit haal. @ Vriendlief; Nog iets leuks gedaan vandaag? @ Marye; Misschien een rare vraag maar waarom geef je Pepijn ook geen pap als hij dat zo lekker vindt? Nu al een zomerjas aan? Hoeveel graden is het dan wel niet in NL? @ Eliesah; Hier is alles goed hoor! Lief dat je het vraagt. Waarom is een muts slecht? Ik begrijp niet helemaal waardoor ze dan eerder oorontsteking krijgen. Balen dat je het knuffeltje bent verloren. Hopelijk gaat Taleah hem niet al te erg missen. @ Hagelslag/ pasta; Ik geef nu nog geen chocola aan Morris. Ik had altijd begrepen dat je dat niet mocht geven voordat ze twee zijn. Dit vanwege mogelijke allergieen. Maar goed, als je een kindje hebt dat hier niet gevoelig voor is dan kun je het wel eerder proberen.
@ Darcy; Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Megan!. Fijn dat jullie gisteren zo'n gezellige dag hebben gehad.
@ elisah: Jaa maar da's ook prima! Ik doe verder ook niet echt anoniem he, haha ik plaats gewoon namen en foto's Nee tis meer als mensen gaan zoeken op gebruikersnamen, dat ze dan niet gewoon mijn naam in typen en dat ik er al kom te staan. Zo herkennen ze me pas als ze me echt tegen komen in een topic en op zo'n groot forum zou dat wel toeval zijn. Wat ligt ze vroe g in bed trouwens! Of vindt je het niet erg om al rond 6u op te staan? Anders zou je ze rond 7u half 8 ofzo in bed kunnen doen; slaapt ze misschie n ook wel tot die tijd Hier slapen ze ook echt perfect nu.. rond 7u half 8 erin tot de volgende dag half 8-8 uur Solliciteren..sjaaa er is gewoon echt weinig te vinden nu. Kheb op 2 advertenties gereageerd. 1 daarvan is volgens mij al 1.5 week gesloten maar tot nu toe nog niets van gehoord.. dus daar verwacht ik weinig van (al heb ik een bevestigings mail gehad dat ik sowieso iets zou horen??) en de ander is nu een week gesloten ofzo, maar hetzelfde verhaal; niets gehoord. Wel vreemd, want heb nog nooit gehad dat ik helemaal niets meer hoor. Wel dat je wel of niet op gesprek mag komen. Naja. En verder ben ik geen leuke vacatures meer tegen gekomen helaas. Maar er worden zoveel functies geschrapt vanwege bezuinigingen die ik juist graag wilde bij organisaties hier in de buurt. En de functie daaronder, naja, die heb ik nu, en de functie daarboven heb ik de papieren niet voor.
@ superb: Om die reden wacht ik ook nog met chocopasta's en andere echte zoetigheid. Pas las ik dat iemand iedere ochtned een kindje een chocoladecroissant geeft. Kind was net 1... naja, moeten ze natuurlijk zelf weten maar ik vind dat echt onzin. Ze hebben dat totaal niet nodig en zo laat je ze alleen maar vroeg kennis maken met zoetigheid/snoep. Grappig dat ze daar een schommel hebben voor baby's! Hier alleen in de buurt van die echte schommels voor oudere kinderen
Mutsje; de precieze reden weet ik niet. Omdat er dan geen 'lucht' bij kan? Linda; nou als ze in de middag niet slaapt red ze t echt niet tot 7uur, 6 uur is dan al een hele lange tijd haha. Vrijdag lag ze pas tegen 8uur in bed maar werd toch om 6uur wakker. Nu heeft ze weer maar een half uur geslapen, ze ligt te krijsen in bed. Ben er al geweest, ze is super moe maar is gewoon aan t vechten tegen dr slaap. Zucht! Weer een chaggie meisje straks.. En weer vroeg naar bed. Dat is bijna altijd als je op zoekt bent naar iets anders is er niks te vinden. Wil ook zo graag wat anders, zoiezo helemaal weg uit onze organisatie. Maar goed, komt nog wel! Superb; haha leuk dat Morris de schommel zo leuk vind! Fijn dat alles goed is bij jullie..
precies, dr komt vast een keer iets leuks langs! Zo denk ik ook maar Hm zo te horen is laten huilen ook geen optie; lastig! Actief ding! Heb je het schemerig/richting donker op de kamer? Hier slapen ze ondertussen alweer een uur