Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nou, schiet mij maar lek, ik snap er niks meer van.

Geef net het eerste hapje avond eten aan Jesse. Hij bijt een paar keer, kijkt wat vies, kokhalst en er komt me toch een golf uit! Echt niet normaal, en hij had nog niet eens 1 hapje doorgeslikt... Daan vond het toen ook allemaal niet meer zo nodig om te eten van het hapje wat zn broer niet hoefde.
    Heb toen een potje spaghetti opgewarmd waarvan ik weet dat z ehet lekker vinden. Jesse heeft een paar happen (15?) gehad, daan iets minder en die hoefde na een hapje of 10 niet meer.
    Daarna toetje gegeven. Jesse smulde volop maar daan hoefde na 3kwart niet meer. Dat hebk nog nooit gezien..
    Al met al, volgens mij zit het allemaal niet helemaal lekker daarbinnen.
    Beetje jammer van mijn vers gekookte eten wat nu al voor de 2e avond op een rij niet gegeten wordt :(...

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Superb: Ik geef Pepijn 'smorgens al pap. En ik wil juist dat Florine weer brood gaat eten ipv Pepijn eraf helpen snap je? Het is hier maar 13/14 graden met zon. Maar ja ik draag nog mijn winterkleren, dan een zomerjas eroverheen en dat is echt goed te doen hoor. Scheelt het ook dat het helemaal niet waait!

Ben later terug, paps staat op de stoep :)

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Heb je weleens geprobeerd gewoon wat stukjes brood zonder korst of er wat op, gewoon voor Florine neer te leggen? Misschien vindt ze het dan wel interessant om er gewoon wat mee te ouwehoeren. En wie weet stopt ze wel wat in haar mond.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, da's ook wat. Zie net dat de belastingdienst 1000 euro kinderopvangtoeslag gestort heeft ipv 400 nog wat... snap d'r geen bal van waarom zoveel. Net gebeld, en volgens mij snapte zij het ook niet waardoor ik het nu dus nog steeds niet snap.
    Tis ook zo onduidelijk; ik geef iedere maand een ander bedrag door omdat ik iedere maand andere uren heb..maar volgens mij klopt er nu, uiteindelijk, geen zak van. Maja, het zal wel. Als hetn iet klopt dan hoor ik het wel van ze..

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    superb ja ts helemaal gelukt mn moeder is mee geweest vandaag met halen en ze was even helemaal verbaast dat oma met mama mee kwam hihi. dat gezichtje echt geweldig

kleintje spannend voor je vriend ik hoop echt dat hij aangenomen wordt. ik duim mee hoor

jedalin he balen zeg dat jesse weer gespuugd heeft. ik hoop dat t iets tijdelijks is en snel weer over is. gelukkig heeft hij daarna nog wel wat anders gegeten. beter iets dan helemaal niets

hou alles maar goed in de gaten hoor anders moet je straks alles weer terug betalen of een groot deel.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

ben ff paar dagen niet geweest maar spring vanaf hier weer in
    :)

Linda wat een leuke foto van je 2 mooie mannen!!!zo leuk die brilletjes!jetje dan schrik je zeker wel als er zo;n golf uitkomt, is heir gelukkig nog nooit gebeurd.
    misschien voeld die zich idd even niet helemaal lekker.even in de gaten houden morgen!!

kleintje, mijn duimen draaien!!!

kussie, meid dikke knuff voor jou.
    kan me goed voorstellen dat je soms die man naast je mist hoor.
    dat je ouders en vrienden helpen is natuurlijk hartstikke fijn, maar net wat je zeg, het is toch anders dan een eigen vent.
    ik hoop dat je snel een hele leuke man zult tegenkomen!

Marye, jou huisje is weer lekker aan kant zo te horen!!apart dat florine geen broot eet.ook niet als ze t helemaal zelf mag doen.dat werkt hier vaak wel.

channie ja ken je zeker nog, je staat ook in mijn hyves haha.maar jeetje was is loreana snel zeg, super hoor!!!suc6 met je werk en stage.

buitenspelen:hier stond de achterdeur vandaag open en ze kroop zelf naar buiten.
    Ik heb achter alleen maar tegels liggen, en nog van die grindtegels ook, zal zeker niet prettig voelen maar als het echt pijn doet merk je dat vanzelf wel denk ik.
    heb r dus lekker laten gaan, maar owww die maillot was helemaal zwart

brood:hier krijgt ze vaak droog brood haha, of met alleen wat boter, dat vind ze lekker.
    leg dan een stuk voor d;r neer en dat eet ze dan lekker zelf op.

hier:alles goed, neomi zit weer ietsje beter in de vel.
    gister was ze echt weer lekker vrolijk en gezellig.
    Verder wil ze overdag weinig slapen, erg jammer maar snachts slaapt ze gelukkig weer gewoon goed!Net rook ik wat, kijk ik, zit d'r maillot onder de poep.
    dus ik naar boven, pfffff onder en boven kwam het eruit en stinken bah bah.
    meteen maar in bad gedaan en daarna lekker naar bed.

kijk nu t nieuws, vrouw van 63 bevallen van een baby in nl, belachelijk!!!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier ook teveel kinderopvang toeslag.
    Als t goed is moet ik 400eur terug krijgen, maar heb 749 gehad????
    tis de eerste keer dus weet niet hoe t eigenlijk moet....
    nah lekker vaag dit...

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja aan de telefoon zeiden ze iets van dat het een verrekening is door salarissen ofzo die evt hoger geworden zijn??
    Ik weet 't niet, maar snap er ook weinig van. Ik laat het geowon maar staan en hoor wel als ik wat moet terug betalen. T zal wel haha

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    en hier met mn 2e moeder het is de vriendin van mn oom en gelijk mn getuige! ze heeft me heel veel opgevangen toen ik nog thuis woonde en veel ruzie met mn moeder had. sinds ik op mezelf woon heb ik een goede band met mn moeder

Bekijk bijlage 139024

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ chocola, owjee, heb Stan vanavond een beetje van mijn chocolade toetje gegeven... Is dat heel erg dan ivm allergie? En wat kunnen ze dan voor reactie krijgen?

@ spugen, hier ook al weer vanavond. Hij kokhalste een keer en even later hoppa, alles er weer uit... Net wat Jedalin zegt, echt zo in een golf, eerder had hij het nooit, en nu best regelmatig...
    Iemand een idee hoe dat kan?
    Dus heb een poosje gewacht en hem wat extra vla gegeven. EN voor het naar bed gaan een fles 150/5 ipv 90/3
    Die ging bijna op...

@ hier, pff, vanavond huisartsenpost nog gebeld.. Stan heeft gekauwd op zo'n metalen smint-doosje (met van die mentossnoepjes zeg maar) En alle verf/plastic er af gekauwd en ook binnen gekregen dus.. Ik had het *schaam me dood* te laat in de gaten, en had geen idee of die flintertjes gevaarlijk zijn.. Dus mijn pa gebeld, en die zei, bel toch maar even voor zekerheid.. Maar deze "kleine" hoeveelheid kon geen kwaad..
    Pff ik hoop het maar..

@ Jedalin, wat een super foto!! Die zonnebrillen zijn een stuk handiger, Stan trekt die van hem steeds weer af... Zucht...

@ Eliesah, geen muts op? Maar beschermt dat niet JUIST tegen oorontsteking?
    Hij had ook behoorlijk kouwe handjes, moet je dan de muts nie ophouden nog?
    Ivm met volle wind op de oortjes?
    En wat toch heerlijk heh dat Taleah weer lekker door kan slapen!

@ Superb, tjah, soms heb ik dat indd, zo'n dipje... Maar goed, tis nie anders... Gaat al weer een stuk beter!

@ Setti, wooww, wat een snoepiej! Lief hoor!! Jij trotse tante? :D

@ Kleintje, ik zal ook voor je duimen!!

@ Jedalin, hmm, misschien maar niet besteden dan, mocht je het terug moeten betalen dat je het dan wel hebt liggen zeg maar...

@ Buiten spelen, ben vanavond met Stan in zijn autotje buiten geweest... Vond ie helemaal geweldig!! Het was zooo leuk!! Hij genoot! En ik en mijn vader ook!!

Liefs

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie goed van je dat je toch gebeld hebt voor de zekerheid. en gelukkig kan het geen kwaad. ja natuurlijk ben ik trots als tante alleen is het gewoon rot dat ik niet echt een band met mn zus hebt.

15. Soda Pop

@ Setti, wat een superrr foto's van je meiske, en van jou en je meissie!! Echt heel erg mooi!! Lekker aan het spelen en stappen samen!! Prachtig!
    En ja, dat snap ik ook wel, stomme vraag ook.. Vind ook zo balen dat jullie contact zo stroef verloopt!

@ Ano, gelukkig zeg dat Neomi weer wat lekkerder in d'r velletje zit, en ook weer beter slaapt!
    En ik hoorde het ook op het nieuws... Ik vind het zooo zielig voor dat kleine meisje!! Als ze verdorie 15 is, heeft ze misschien al geen moeder meer... Echt nie best dit...

16. Soda Pop

Hmm, gaat helemaal nie zo goed hier, valt me steeds meer op, ik hyperventileer weer, en ben ook weer vaak dizzy..
    Shit! Voelt echt nie lekker... :(:(:(

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti, super leuke foto's!!wat een heerlijk meisje is het toch!!!

jedalin, nou ik ga er morgen meteen over bellen en wil precies weten hoe of wat.
    dit is de eerste maand dat ze naar de creche gaat en ik het dus krijg.
    maar deze maand is ze maar 2 keer geweest ipv 4 dus had verwacht dat ik ook maar de helft vergoed zou krijgen, iets van 200eur dus.
    nou ja morgen maar even bellen want dit klopt niet.

Deel Deze Pagina