@ ano oohw oke, ja wij krijgen het al ruim een half jaar, en dit was iets met een verrekening ivm het nieuwe jaar of weet ik veel. het zal wel haha. @ Setti: Leuke foto's!! Zo lief hoe ze met je loopt daar!!! Schattig!! @ kussie: oh stan ook al?! pff, rot zeg! Ik heb ook geen flauw idee wat het is. Misschien een zeer keeltje? of kiezen die komen en dat het pijn doet om warm eten te kauwen?? Fles ging er hier ook prima in; 200 cc op. wat rot dat het minder met je gaat... enig idee hoe het komt? Want met dit mooie weer en stan die het eigenlijk super goed doet zou je denken dat het juist weer lekker met he gaat! Dus maak me nu wel even zorgen hoor!! Wat zit je dwars...? @ hieR; oh wat heeeerlijk is het toch om Grey te kijken Ik hou van die serie! Begint nu weer, dus ga weer
Je kan ja onderin de namen zien, van iedereen die meeleest, wat betekent het "+je" wat soms achter namen staat dan?
@ Jedalin, ik weet het echt nie... Tja er speelt zat door mijn hoofd, maar das nie meer dan anders... Misschien dat door mijn nieuwe medicatie mijn andere medicijn minder goed werkt? Ik zal morgen de huisarts eens bellen, moet toch weer een afspraak maken... Ik hoop dat nu we weer vaker naar buiten kunnen het wel snel weer beter zal gaan jah! Geniet ze van Grey, ik ga zo maar weer op bed... Liefs
Ow jah, wat ik nog zeggen wilde.. Weten jullie nog dat ik over mijn vriendin vertelde, dat ze met die getrouwde man naar bed wilde... Dat we er toen zo'n ruzie om hebben gehad? Wel, ze is alsnog met hem naar bed geweest. Of nouw jah, zijn badkamer en studio... En dat terwijl zijn kleine meiske lag te slapen en zijn vrouw weg was... Ik begrijp het niet hoor.. Het gaat mijn verstand toch even ver te boven dit.. Ze wilde praten met hem over zijn leugens en toen begon hij haar opeens te zoenen en kwam van het een het ander... Ik ben er ook maar niet meer op in gegaan, ben er gewoon te "moe" voor... Heb geen zin meer in ruzie... Blegh!
Hm dan is dat misschien wel goed om de ha eens te bellen daarover! Deze klachten heb je bst lang niet meer gehad en ondanks dat alles goed gaat nu ineens wel.
@Megan; gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen heb je gisteren een gezellig feestje gehad . @Kussiexx; snap best dat je er af en toe van baalt dat je er vaak alleen voor staat. Je zult zien dat je prins jou zal vinden. Laat hem jou maar lekker zoeken, toch? En wat fijn dat jullie zo heerlijk hebben gefietst! Weer een overwinning, knappe Stan! Balen je je duizelig voelt... Lekker op tijd naar bed! @Jedalin; Jesse nu dus ook de pokjes? En weer veel gespuugd, begreep ik? Kan dat met elkaar te maken hebben ofniet? Die foto van je mannen met die . Echt zo grappig! @Setti; leuke foto's! Fijn dat je zus en je neefje thuis zijn. @Hier; ziek (geweest); grieperig, veel niezen en hoesten. Vandaag wel gewoon gewerkt, maar haast de longen uit mijn lijd gehoest. Hopen dat snel over is, want woensdag is onze kleine man jarig!! @Kinderopvangtoeslag; wij hadden ineens ook meer dan andere maanden... Maar bij ons is het denk ik een verrekening met vorige maand (toen te weinig gekregen). @KDV; het KDV waar Ties zit, is gelegen in een pand met twee andere "bedrijven". Kregen we van t weekend een e-mail dat ze op de verdieping boven het KDV afgelopen vrijdag een wietplantage hebben opgerold!!! Een wietplantage boven een kinderdagverblijf . Moet nie gekker worden. Fijne avond nog meiden
jedalin: ik laat Jan gewoon rondkruipen hier in de tuin. Wij hebben ook alleen maar steen maar als het zeer doet dan kruipt ie niet denk ik....nou loopt Jan tegenwoordig alleen maar hoor dus ja dat gaat zo ie zo makkelijk natuuurlijk. WIj hebben hier achter ook een speeltuin en daar liggen van die tja platic grasmatten, ik ga dan op het banje zitten of met jan spelen en die gaat lekker zijn gang. af en toe zet ik hem op de glijbaan en daar glijdt ie dan zelf van af..... superb: HIer ook een schommel liefhebber alleen zijn die hier nergens te bekennen!!!! Heb vandaag Jan lekker bij mijn schoonmoeder gelaten..Dus ik had een "vrije" dag hahaha. Heb niet zoveel intresants gedaan hoor! Morgen gaat michiel lekker zwemmen met Jan hahaha hij begon vanmorgen al dat hij gaan zin had. Hij zit altijd te zeuren dat ik enthousiaster moet meedoen (ben niet zo vrolijk en enthousiast zieje) dus wil nu wel eens zien hoe hij dat doet met dat meezingen enz. Volgens mij heb ik een lach halfuurtje!!! EN jaja ik heb de stap gezet heb me vanmorgen ingeschreven bij de sportschool en ga woensdag de eerste les meedoen!!!Nu maar hopen dat ik er een beetje schappelijk uit kan gaan zien van de zomer in bikini!! Owow ow en michiel heeft bedacht dat we wel in onze slaapkamer een tijdelijke kamer konden maken en dan zo voorlopig wel verder konden als we dan een tweede willen...uhm snappen jullie het nog?
krijg ik nu ff tranen in mn ogen ze schieten gewoon vol dit door t moment op tv bij grey's dat ze de hartslag van t babytje laten horen in een vroege zwangerschapsduur
uuhhhmmm volgens mij wilt michiel een 2e hihi. goed van je dat je gaat sporten heb je toch nog mama tijd. hihi
Nederlandse van 63 bevalt van eerste kind | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl dat is toch niet normaal t zou verboden moeten worden. ik gun iedereen het om moeder te worden maar dit doe je toch niet wat moet dat kind als mama er niet meer is dan is t kind net een jaar of 10 a 15
vriendlief nou dan hebben jullie vast een grote slaapkamer haha.maaruh go for it!!! ow zie je morgen al helemaal zitten daar bij dat zwembad, ik zou me ook kapot lachen denk ik!!!veel plezier!!! kussie he meid, misschien eens aan je ha vragen of het idd door je nieuwe medicijnen kan komen.wel goed op jezelf passen he!!!dikke knuff meid!!!
@kussie meid dat balen dat je last hebt van hyperventilatie. Hopelijk kom je er achter wat de oorzaak is. Hier net digitaal de belastingen gedaan. We krijgen een lekker zakcentje terug.
nou nog even wachten hoor met die pil......hahaha eerst die muur erin!!! Ja wij hebben een best grote slaapkamer........ Moet dan alleen wel afstand doen van mijn kledingast maar ach dat heb ik er wel voor over! word vervolgd...........hahaha Lief zo´n baby hartslag dan gaat het wel kriebelen ja....... Zag het bij shownieuws ofzo en vind het ook belachelijk ik gun het iedereen hoor maar je moet ene kind wel kunnen geven wat het nodig heeft en tja mensen worden soms niet zo oud dan is dat kindje straks 10 en dan heeft het geen moeder meer dat is toch sneu!!!