Hey allemaal, ik ben er vanmorgen nie aan toegekomen de huisarts te bellen. Ga ik morgenvroeg indd maar es even doen! @ Jedalin, whoeehoej, is ie er al?? Je telefoon?? Leuk heh!!! En owww, dat zijn dus mijn vrienden? Dat zijn er dan nie zo veel! Haha, maar es even weer verzoekjes gaan versturen! En oei, weer een vroegertje vanmorgen dus... Gelukkig dat ze daarna nog even gingen slapen! @ Darcy, wauwww, wat een mooie foto's! Ik vind jou meiske al zo "groot"... Kan d'r nix aan doen... Hoe gaat het verder met jou en de coach enzo? Krijg je alles alweer een beetje op de rit? En wat heb jij een modern kapsel! Stoer! Is het echt zwart? @ Vriendlief, oeiii, spannendd, kriebelt het bij Manlief? En bij jou dan? Zie jij het ook helemaal zitten? @ Kleintje, oei, al denken aan stoppen met de pil, spannend hoor! Blijf je dan wel kletsen bij ons? Of ga je dan naar de mama's die dan net zwanger zijn? @ Marye, ik heb hier ook niet de tv aan voor Stan hoor.. Vind dat hij maar lekker buiten moet gaan spelen strakkies, en voor nu, tjah, denk het zelfde als jij, dat hij zichzelf moet kunnen vermaken! En dat gaat (meestal) prima! Het kleed, de box, alles komt overdag voorbij @ Jedalin, hmm, ik hoop dat je wat hebt aan de tip van de Wijkverpleegkundige! Laat je het ons weten! En jullie hebben dus een groot bad? (gezien die badringen, waarvan ik geen idee heb wat het is?) Ben op kantoor! Ga weer wat doen!! Liefsss
Jedalin: veel plezier met je telefoon Kussie: Nou voordat we dan daadwerkelijk beginnen is het waarschijnlijk pas juli... En tuurlijk blijf ik dan ook gewoon hier! Hier: nou vanmorgen is het zonnescherm gebracht, pas om 11.00 had ik hulp wat denk je ? Komt hij om 10.30 ! Dus hij zo tegen mij: "Heb je iemand om mee te tillen" ik dacht ik laat mezelf niet kennen!! Dus ik: Ja hoor ik doe dat wel even mee.... Maar hij was dus met een trekker met oplegger en kon onze straat niet in dus ik moest naar het einde van de straat om samen met hem dat mega ding te tillen! Maar ik liet me idd niet kennen gewoon hop tillen! Maar pffff wat was dat ding zwaar haha! Ik had daarna echt last van mijn polsen van het tillen (waarschijnlijk ook verkeerd tillen ) maar het is gelukt! Nu de tapijt boer nog en dan zit het erop...
hahah lekker handig dat ze te vroeg kwamen kleintje!! Bikkel die je bent, gewoon het hele eind getild!! @ kussie: nouu..net warm eten gegeven. Weer maar beide iets van 10-15 hapjes. Jesse begon alweer na een hapje of 8 ofzo te kokhalzen en ik hoorde z'n maag alweer op z'n kop draaien..dus ik zat al klaar met hydrofiele luiers om het op te vangen, haha, maar dr kwam niets. Daarna wilde hij dus ook niet meer verder eten. Toetje gepakt, en dat ging d'r weer prima in.. naja, ik kijk het maar gewoon deze week nog ff aan. Hij eet verder goed dus tis niet dat ie niet genoeg binnen krijgt. En dan hopelijk eet ie deze week of na deze week weer beter. Hij heeft trouwens ondertussen wat meer waterpokken gekregen. Nog langer niet zoveel als daan hoor, maar hoop ook niet dat hij dat krijgt. Jesse heeft er nu al 2 kapot gekrabt, dus dat wordt wat als ie echt vol zou staan. haha nee de tel is dr nog niet. De chauffeur is onderweg blijkbaar Badringen, dat zijn een soort badzitjes die je in een groot ligbad kan vastmaken met zuignappen. Zo kunnen ze dus zonder uit te glijden in het bad zitten Dingen waren 15 euro per stuk bij de baby dump; dat vond ik wel de moeite waard! Bij de intertoys zag ik d'r een voor 40 euro! Met weet ik hoeveel lichtjes en geluidjes en weet ik 't.. pff, duur hoor! En onnodig ook, want het in bad gaan alleen al vinden ze fantastisch, daar hoeven geen geluidjes en lichtjes en weet ik t bij,
Nijnja; gefeliciteerd met Toon ! Een fijne dag vandaag. Linda; hmm dus in de middag maakt nog niet zoveel verschil. Wat gek dat ze nu dit weer hebben! Wat zou het toch zijn.. Fijn dat Jesse niet veel last heeft van de pokken. En en en... Je telefoon al binnen? 2de kindje; ow ik wil ook wel en Marc ook hoor. Maar hebben echt geen geld voor. Komen nu nog maar net rond haha.. Dus als Taleah maar wat groter is! Marc zat ook al te bedenken om een muur in onze slaapkamer te maken, hebben ook een grote kamer. Wel lief dat je daar al mee bezig is haha. Vriendlief; hoe was het zwemmen? Vond je vriend/man het leuk? Waren jullie nou getrouwd hihi.. Darcy; leuke foto's, Megan is echt een mooie meid! Stoer jouw haar. Setti; mooie foto's van Lisanne! En je neefje; smelt! Rammelende eierstokken hier hahaha.. Hier; pauze op t werk. Taleah is buiten aan het spelen en kan zo naar haar kijken. Ze vind het heerlijk. Speelt in de zandbak en stapt naar iedereen toe. Super om te zien! Vanochtend goed geslapen op t kdv, gelukkig! Hopelijk straks ook. Gister was echt drama. Ach jaaaaa...
Grrr zit nog steeds te wachten op de tapijtlegger! Zegt dat vrouwtje van de kwantum: Oh ik dacht dat ze alleen op vrijdag tapijt kwamen leggen Maar ik verbind je wel even door.... Nou die man die daar over gaat was aan het eten dus wordt zo terug gebeld.... Ik op de kalender kijken en het is toch echt de 22ste wat ik door kreeg! En deze foto wilde ik nog even delen, de nieuwste trend voor de lente / zomer
Net lekker in de stad geweest. Voetenzak eruit, en zomerjasje aan. Zelfs nu had ze het nog hardstikke warm. Even lekker op het terasje gezeten met een hapje en een drankje. Joënna had de grootste schik en kwam geen aandacht te kort Bij de bibliotheek geweest om Joënna lid te maken. Meteen 3 boekjes meegenomen. Thuis ben ik bezig met opruimen. De slaapkamers, zolder en schuur. Alles MOET weg en opgeruimd worden. Rij met het ongeluk naar Seconda. Alles wat nog goed is, maar niet meer gebruikt word gaat daar naar toe. Zondag met de hogedruk aan de slag in de voor en achtertuin. Dan kan Joënna lekker buiten spelen. Las dat iemand hier nog meer grindtegels had liggen. Die hebben wij ook achter liggen. Het weekend heeft ze heerlijk op gras gespeeld!! Ze vind het maar raar spul. @ Zonnebrilletje: helpt dat nu echt? Ik word zo giechel van het parasolletje, dat ik deze ook niet meer gebruik. De zon blijft maar van een andere kant komen. @ Voetenzak: Deze is uit de wagen. Ondanks dat ik hem helemaal open kan ritsen en de bovenkant eraf kan halen. zweet Joënna de pan uit. @ Jasje: 's ochtends heeft ze haar winterjas nog aan. Dan vind ik het wel erg fris om naar het KDV te fietsen. Zoals het weer vanmiddag is, heeft ze haar zomerjasje aan. @ Broodbeleg: Ze krijgt eigenlijk alles. Chorizoworst en sambal smeerkaas vind ze ook lekker (laatste was een foutje, dacht dat ik haar brood aan het geven was, maar het was mijn brood. Kwam er na een paar hapjes achter, maar ze zat maar "HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM") Alleen met chocolade dingen let ik nog wel op. Ik weet dat ze pasta erg lekker vind, maar dat krijgt ze niet vaak. Ook doe ik altijd 1 helft met kaas/vleeswaren en de andere helf met wat anders.
Hebben jullie dit vorige week gezien.... Schrik er best van! Gaat over baby voeding (kant en klare potjes/pyjama papjes etc) Player omroep.nl
Bedankt voor alle felicitaties! Vandaag hebben we het even klein gevierd met taart en cadeautjes en opa's en oma's. Zaterdag hebben we meer mensen uitgenodigd. Toon vond alle aandacht geweldig. Hij genoot van de slingers en het zingen en hij vond zijn cadeautjes heel mooi. De taart deed hem niet zoveel, maar mijn moeder heeft er nog genoeg in gekregen (vond ik een beetje onzin, ik dacht, als hij het nou niet echt lekker vindt, laat dan maar, maar ja, oma's he, die willen verwennen! Ik heb het maar laten gaan!). Karel had er wel een beetje moeite mee, haha, hoewel hij ook een paar cadeautjes heeft gekregen en natuurlijk taart en chocomelk, iets wat hij alleen mag op feesten en partijen en dat weet hij donders goed: "vandaag is het feesten en partijen, he, mag ik dan chocoladesap?" Trouwens, we kijken volgens mij allemaal op een oud lijstje, want Morris is ook jarig vandaag! Morris gefeliciteerd met je eerste verjaardag!