Lieve meiden, even een teken van leven.. ik lees zo nu en dan eens mee, maar heb al ff niet gereageerd! maar ben jullie niet vergeten hoor... gewoon gn zin gehad sorry.. en nu t beter weer word, ben ik op mn vrije dagen veel buiten en niet achter de laptop maar goed, voor alle kindjes die jarig zijn geweest.. alsnog van harte!!! mijn mannetje is as vrijdag aan de beurt.. vind het zo spannend! heb de traktaties voor t kdv af, versiering voor in huis is al binnen en de cadeautjes.. ben zo benieuwd hoe ie alles vind hij is gelukkig volledig opgeknapt.. de meeste hebben al gelezen hoe of wat op hyves.. maar sem is flink ziek geweest, opnieuw beide oren oorontsteking, virusinfectie en bacterie op zn luchtwegen,en ook hft ie de waterpokken gehad! gelukkig in een lichte variant.. hij hft weer aan de ab gezeten en is daar sinds gister vanaf.. alles doet ie weer super goed.. das wel een verschil met de afgelopen 2 wk.. hij at en dronk eigenlijk niet meer.. stond op t punt om opgenomen te worden, was half uitgedroogd, continu huilen en gillen.. pff we wisten ook niet meer hoe we t moesten zoeken maar goed.. uiteindelijk toch aan de ab en t ging wonderbaarlijk snel vooruit.. gelukkig maar.. alles is dus goed gekomen.. hij is weer 100% zichzelf.. staat weer veel los en hft zelfs alweer een paar losse stapjes gedaan.. dit deed ie ook zn ziekte maar tijdens helemaal niet.. hij is weer super vrolijk... hft wel af en toe driftbuien.. pff stampen en krijsen dan.. maar ja, standvastig blijven en dan komt t ook wel goed.. hoop dat t verder met iedereen goed gaat! sommige volg ik wel op hyves en ik lees hier zo nu en dan nog eens... en als er weer eens een meeting komt, ben ik erbij hoor ladies!
gwen zo jij bent druk geweest en dat met dit lekkere weer! eliesah nou mooi hoor jullie uitnodiging. dus jullie gaan verder niet eten of dergelijke ja bij jullie thuis? leuk zo'n knusse dag. heel mooi die foto ook van jullie erop ik heb net de mail verstuurd met wat wij erin willen maar hebben haar nog wel om advies gevraagd want we komen er niet echt uit. ik heb het niet gezien vorige week en ik denk dat ik t ook maar niet kijk superb ook jij gefeliciteerd met de eerste verjaardag van morris lisetje fijn dat het weer beter gaat met sem gelukkig t arme manneke. en vrijdag t grote feest
@ Setti: Wat een super lief neefje heb je!! Dan te bedenken dat het voor ons alweer een jaar geleden is. Succes met de kaarten!
@ linda : wat een stoere foto met de zonnebrillen op. @kussie: fijn dat stan het fietsen ook lekker vond en helemaal dat het weer nu beter word. @ lisetje809: wat fijn dat het nu weer goed gaat met sem. @ alle kindjes die jarig zijn geweest, van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag. @ elissah : mooie uitnodiging. @ setti: wat een supper schattig neefje. @ hier: Samila heeft de laatste dagen ineens last van haar kiezen. in 1 week tijd is ze van geen kiezen naar 4 kiezen en nog minimaal 2 bobbels(andere 2 kan ik niet zien of voelen want dan heb ik geen vingers meer) ik ben nu erg druk met voorbereidingen voor haar verjaardag vrijdag. ik ga zelf een taart maken met marsepein nu alleen hopen dat ie lukt ( is namelijk de 2e keer dat ik z'n taart maak). Vrijdag gaan we lekker met z'n 3en wat leuks doen en kado's uitpakken,en een klein taartje eten. En zondag word het een super groot feest met de grote taart en meptaartje voor samila en heel veel mensen(khad niet verwacht dat ze allemaal zouden komen en heb van sommige nog niks gehoord). vorige week liet ze mijn hand in de winkel zomaar los en liep zo een eind weg (8 a9 stappen) en viel voorover bovenop een grote zak rijst. als ze langzaam loopt gaat het goed maar als ze dan wat ziet gaat ze rennen en valt dan voorover. de winterjas hangt weer in de kast en de zomerjas van vorig jaar maar weer te voorschijn gehaald. vandaag heeft ze lekker zonder voetenzak in de kinderwagen gezeten met alleen een poncho aan.
@amanda tjonge dus Samila begint ook al zelfstandig te lopen. Goed hoor! Gelukkig viel ze zacht. @Lillebil GEFELICITEERD met TIES! Vandaag zijn mijn man en ik al weer 15 jaar bij elkaar. Tjonge wat gaat dat hard. Nou laat de mist maar wegtrekken en het zonnetje doorkomen.
Superb: Sorry sorry sorry!!! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Morris!!!! Lillebil: Gefeliciteerd met Ties!!!
@ Superb, alsnog van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Morris, ik was gister verder nie online, en op het werk had ik m'n kop d'r nie echt bij! Sorryyyy!! Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad! @ Nijnja, jullie natuurlijk ook alsnog van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Toon!!!! @ Lillebil, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Ties!!!! @ Eliesah, zit nu te luisteren naar die afl. van radar.. Ben er dus totaal nie blij mee!!! Want ik gebruik het dus wel dagelijks... GVD! Ben er echt boos om! Zit ik gewoon mijn kind kats dikke rommel te geven!! Ik dacht dat slecht spul ook nie verkocht mag worden??? :x:x Dus hierbij een vraag; hoe weten jullie dat gewoon avondeten ook 200 gr is? En dat is dan toch meer, omdat in potjes ook vocht zit? Doen jullie dat op zo'n weegschaaltje, ofzo? @ Lisetje, zo zielig dat Sem zo ziek is geweest, maar dat het tegen opgenomen worden aanzat had ik nie begrepen!! Jeetje! Heftig hoor! @ Kleintje, fijn dat het alsnog goed is gekomen ook met het tapijt! @ Jedalin, hmm, ik zat gister nog te denken, dat het misschien helpt om Jesse af te lijden met een speeltje, vaak eet Stan dan zonder moeite alsnog zijn hele maaltijd op... Maar ook hier kwam er zowel gisteren als eergisteren bijna alles weer uit... Terwijl de rest harstikke goed gaat, dus eigenlijk zelfde situatie als bij jou.. Ik snap er nix van.... @ Jedalin, hoe bevalt je telefoon?? @ Alies, wauww, das een mooi jubileum, gefeliciteerd hoor!!!! Nog iets romantisch doen vanavond?? @ hier, moet nu echt gaan, boodschappen doen!! Doeggg!!
@ Lillebil: Proficiat met de 1e verjaardag van Ties!!! @ Elisah: wat een leuke uitnodiging! Je hebt 'm sjiek gemaakt hoor! En erg leuke foto ook @ Lisetje: arme Sem Flink ziek geweest, je knulletje. Gelukkig is het niet tot opname gekomen. Fijn dat hij nu weer de oude is! @ Alies: Proficiat!!! Hier trouwens op het moment volop zon, hopelijk daar ook! @ Zomerjasjes; haha die heb ik nog niet eens.. @ Kussie: Ik geef wel ongeveer 200 gram maar eigenlijk maakt het weinig uit hoeveel ze eten als je vers maakt; ze eten gewoon hoe veel ze willen. Ik heb 1 bakje wat ongeveer 200 gram is dus daar meet ik het mee af meestal. Maf, dat stan precies hetzelfde heeft als jesse. Ik ga hier ook echt niet meer geven wanneer ik merk dat hij niet meer wil; dan weet ik zeker dat hij het eruit gooit. Ik ga dadelijk om 12 uur weer warm eten geven. Gisteren zijn de hapjes die hij had erin gebleven...hopelijk vandaag iets meer. @ Elisah: hmm na zo'n filmpje ga je wel ff nadenken over het eten zeg! haha Gelukkig eten ze voortaan ongeveer 50/50 vers eten en potjes eten. Dus da's al een vooruitgang . Fruit wel vaak nog uit een potje (handig voor mama) maar dat zal ik dan eens gaan veranderen. @ hier: Vannacht werd daan wakker om 01.30.. even wezen kijken en het stonk me toch op de kamer... haha. Had daan dus weer zo'n super dunne spuitluier, alles doorgelekt..pff. Naja gelukkig heeft ie na het verschonen lekker geslapen tot half 9. Vanmorgen 1 papje gemaakt en 1 boterham (dus ieder halve portie pap en halve boterham) en dat ging prima. Dus dan binnenkort maar over naar brood ipv pap. 1 boterham in de ochtend is denk ik 'normaal', niet?
Alies: Gefeliciteerd met jullie jubileum! Lisetje: Fijn dat Sem weer opgeknapt is, had het idd via hyves gevolgd. Arm mannetje! Eliesah: Mooie kaart hoor!! Zo leuk om te zien hoe verschillend mensen een bruiloft kunnen vieren. Jullie heel klein, wij juist heel groots Kussie: Ik weeg voor het koken altijd 250 gram groenten af en dan ongeveer 150 gram aardappels, rijst, pasta. En dan nog een stukje vlees of vis wat ik altijd al in kleine porties heb ingevroren... Dat alles bij elkaar en dan hebben ze ongeveer 200-250 gram p.p. Zomerjasjes: Ik heb ze ook nog niet. Trek de kinderen dus een vestje aan. Jedalin: Fijn dat behalve de spuitluier alles goed is gegaan vannacht. En 1 boterham in de ochtend is inderdaad prima! Hier: Florine zei vandaag: "Mama" en dan voor het eerst echt bewust! En daarop volgde een hele dikke lebber. Ik vond het zoooo leuk!!! En nu gaan we even lunchen met een vriendinnetje op een terrasje in de stad. Heerlijk!
@ Alies; Gefeliciteerd met jullie jubileum! @ Lilllebil: Gefelciteerd met de verjaardag van Ties! @ All; Bedankt voor de felicitaties. We hebben gisteren de verjaardag van Morris lekker rustig met zijn viertjes gevierd. Morris begreep zelf nog niet zo goed wat er allemaal gebeurde. De taart vond hij maar niets. Hij wilde niet eens een hapje proeven. Het mooiste van alles vond hij de ballonnen die we opgeblazen hadden. Het was prachtig weer dus 's middags zijn we lekker naar de speeltuin gegaan. Jasmijn had het wel even moeilijk met het feit dat Morris zoveel kadootjes kreeg, maar toen zij het kaarsje op de taart mocht uitblazen was alles weer prima. @ Eliesah; Mooie trouwkaart. Ik zie nu dat jullie gaan trouwen op de dag dat ik samen met de kinderen definitief terug ga naar NL. Het wordt dus voor ons beiden een bijzondere dag! @ Kussie; Ik weeg het eten van Morris vaak af. Voor de pasta vries ik porties van 100 gr saus in. Als ik het dan verder klaarmaak dan kook ik 25 gr pasta en vervolgens voeg ik er nog wat vlees of vis aan toe. Bij elkaar is dat dan zo'n 200 gr. Maar het luistert niet zo heel nauw hoor. Heb je de huisarts al kunnen bereiken? @ Rest; Sorry, ik weet het niet meer. Ik ben zelf ziek. Ik heb koorts en alle spieren in mijn lichaam doen pijn. Ik moet eigenlijk ook nog van alles regelen voor de verhuizing maar daar heb ik nu helemaal geen zin in. Helaas is mijn vriend niet thuis want hij is vandaag en morgen naar NL vanwege zijn werk. Gelukkig is het wel supermooi weer. Straks maar even twee pcm nemen en dan vanmiddag rustig op een bankje in het park zitten terwijl de kinderen zich in de speeltuin vermaken.
Lillebil, van harte gefeliciteerd! Superb, jij natuurlijk ook! Oh meiden, alle koters worden/zijn dreumesjes nu...
@ Superb, gatsie meid, wat vervelend dat je je zo niet lekker voelt, terwijl het zulk heerlijk weer is! Ik hoop dat de PCM aanslaat en je je daarna een stuk beter voelt en zelf ook beetje kan genieten vanmiddag van het zonnetje! Kan me voorstellen dat je nu totaal geen zin hebt om van alles te gaan regelen!!! Succes vandaag!! Hihi, tis natuurlijk ook allemaal wel een hele happening, zo'n 1e verjaardag.. Vind nie zo gek dat Toon het allemaal wat to much vond... Gelukkig dat Jasmijn het na het uitblazen van 't kaarsje er weer lol in had! Tis voor haar natuurlijk ook wel even wennen! Beterschap meid! @ Jedalin en Marye, hmm, ik heb nie eens een weegschaal.. Is dat niet machtig veel gedoe. het al dat geweeg allemaal? En hoe weet ik nou hoeveel ze van alles mogen hebben, ik bedoel, stel mijn vader maakt stampot? Is die verdeling dan wel goed zeg maar? Of krijgt hij dan teveel/te weinig aardappels of te veel/te weinig groente? Ik dacht JUIST dat potjes goed waren, omdat daar de hoeveelheden en alles op elkaar was afgestemd.. Stan heeft eigenlijk alleen nog maar potjes eten gehad! Klinkt misschien stom en overdreven, maar voel me nu erg dom en een slechte moeder... @ Alies, hmmm hier komt NU PAS zo'n beetje 't zonnetje erbij! Gelukkig is er bij jou wel vol op zon! @ Elisah, ik vind de foto op de kaart ook zo mooi! Die heb je nu toch ook als profielfoto op hyves? @ Marye, hihi, verschil moet er wezen in kleine en grote bruiloften, ik zelf vind beide wel wat hebben, maar tjah, ik heb geen reden om er over na te denken! @ hier, vanmorgen boodschappen gedaan, pfoeh, heb al even wat dingen gehaald voor Stan's verjaardag! Doe ik mooi in etappes, is het a. nie zo zwaar sjouwen, en b. komt het financieel minder hard aan, voor mijn gevoel dan, hahaha! Nu maar es even naar Hema.nl gaan voor de taart! Groetjess
@ Nijnja, hihi chocoladesap!! Wat een schatje is Karel toch ook! Ik hou d'r van! En tjah, kan me toch wel goed voorstellen dat het voor hem ook een beetje moeilijk was! Hoe lossen jullie zoiets dan op? Ik weet nie of ik dat wel zou kunnen! Pffff... Lijkt me zowiezo zo moeilijk, om de aandacht goed te verdelen over 2 kids... @ Gwen, hihi, rigoreus de lente in! Voetenzak weg, zomerjas aan, hoppa! Maar ik geloof ook dat het jullie kanten op, warmer is als hier... Elke keer hoor ik Brabant, Limburg en 't westen, dat het daar zo 4 a 5 graden warmer is als bij ons.. Doen we nie goed Alies! @ Superb, haha, pas toen k jou bericht las heb ik de huisarts gauw gebeld, woeps, was het vergeten.. Maandag morgen om 10 voor 10 kan ik terecht.. Ben benieuwd! Lief dat je het vraagt! @ Kleintje, hihi, die foto van Esmay, gaaff hoor! Ze is wel een trendsetter!
Zowww, de taart is besteld!!! JEEJ! Of nouw jah, taart, het worden tompoucen! En heb ook een truitje besteld, jullie hebben die mail denk ik ook wel gehad, van Simply Colours? Heb er daar 1 van gekozen en heb hem ook al binnen!! Vind zoo leuk!!