Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Tja wij hebben vaak ook een voordeel. Als het daar regent trekken de buien vaak langs ons heen. :) En als het hier sneeuwde hadden ze daar vaak niks. :)

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Potjes zijn echt niet slecht om te geven anders mogen ze ook niet verkocht worden. Ik denk wel dat het goed is om je kindje ook vers eten te geven. Gewoon een beetje afwisseling. Die verhoudingen tussen vlees/aardappelen/ groenten komen niet zo nauw. Het belangrijkste is dat je Stan voldoende variatie aanbiedt. Je doet het heus goed.

Fijn dat het truitje van Simply Colors zo leuk is geworden.

@ Mooi weer; Hihi, ik moet wel lachen als ik jullie verhalen lees over zonder voetenzak naar buiten en zomerjasjes/ vestjes aan. Hier is het 16 gr en in de zon nog wel een stuk warmer. De kindjes hier worden echter nog steeds dik aangekleed; Muts/ sjaal/ winterjas & voetenzak. Morris en Jasmijn hadden gisteren geen muts op en sjaal om in de speeltuin en ze waren echt de enigen. Ik zag af en toe andere moeders kijken alsof ik niet goed bij mijn hoofd was. Stelletje koukleumen hier.

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Hier; Pff, drama straks met eten geven. Meneer heeft besloten dat hij helemaal geen stukjes meer blieft in zijn eten. Hij had wel honger maar iedere keer als ik hem een hapje gaf dan werkte hij alles weer zo snel mogelijk zijn mond uit. Uiteindelijk heeft hij maar drie hapjes ofzo binnengehouden. Na een half uur was ik het zo zat dat ik hem maar een volkoren soepstengel heb gegeven.

Morris is trouwens nog steeds tandloos:D. Gelukkig vertelde de KA mij vorige week dat ik me pas zorgen hoefde te maken als hij met 18 maanden nog steeds geen tanden heeft. We hebben dus nog zes maanden.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gelezen maar ik weet het gewoon niet meer erg he :O

Esmay is vannacht 2 x wakker geworden 1 x om 0.00 heel warm, temp gemeten: 40 graden :$ broekje uit, dekentje eraf en een klein flesje gegeven + zetpil en rond 2.00 werd ze weer wakker nog steeds 40 graden koorts en maar huilen en huilen! Water aangeboden wilde ze niet, dik sap erin gedaan wilde ze ook niet, uiteindelijk toch maar weer een klein flesje gegeven en toen werd ze stil en heeft nog geslapen...
    Vanmorgen uit bed gehaald nog steeds erg warm en ze had 39,8 (vond ik erg veel voor de ochtend!! ) weer zet pil, eten gegeven wat ze niet wilde, fles gegeven wat ze uiteindelijk wel dronk en mijn ouders maar opgebeld of ze op konden passen want naar het KDV mag ze nu niet....
    Heb gelukkig op het werk kunnen regelen dat mijn laatste cliënt (waar ik van 14 - 17 moest zijn ) aan iemand anders werd gegeven en nu ben ik lekker bij mijn meisje! Het lijkt wel weer iets beter te gaan, koorts is wat gezakt op de zetpil maar ik juich nog niet te hard!

Oh ze is trouwens weer mega verkouden / pieperig :( Maar ja ze is eigenlijk bijna altijd verkouden! Alleen op zulke moment is het heel erg... Volgens de Huisarts kan het geen kwaad dat ze "steeds" verkouden is maar ik vind het eigenlijk niet zo goed :)

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
  7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #4308 Alies05, 23 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
    Mel heeft een beer van San en Stan gekregen. En zelfs Alies heeft een kadootje gehad. Een ketting. Ze is er helemaal blij mee. Hij gaat vanavond zelfs mee naar bed. :D En ik vergeet nog een kaartje voor ons 15 jarig jubileum. Die Kussie is een schat. :)

Bekijk bijlage 139454

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mel werd een beetje moe dus wilde niet meer lachen. Kort daarna viel ze in slaap.

Bekijk bijlage 139455

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  11. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, ik herkende Stan op de foto en toen viel het kwartje. Het ziet er gezellig en zonnig uit. Jullie zijn goed verwend door Kussie.

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    En de laatste. Een vermoeide Stan in de auto, maar er kon nog wel een zwaai vanaf. De fles zo tussen zijn benen lijkt wel wat maf. :cool::D

Bekijk bijlage 139457

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier vannacht werd lisanne huilend wakker had ze dus dr hele bedje onder gespuugd en alles onder gepoept. dus verschoont en bij ons in bed verder geslapen werd ze weer kokkend wakker en half stikkend in dr eigen slijm echt zo zielig dus vanmorgen getemt en dus 38. we hebben haar wel naar het kdv gebracht en aangegeven dat ze verhoging had om 12.00 uur hadden ze mn moeder gebeld dat ze haar moest halen omdat ze 38.7 had en weer alles onder de poep en hebben ze haar in bad moeten doen. verder drinkt ze gelukkig wel maar eten wilt ze niet. ze heeft om 5 uur bij mn moeder een zetpil gekregen omdat ze 39.1 had. nu ligt ze lekker op bed na wat appelmoes gegeten tehebben. dus straks maar weer wakker maken voor een extra flesje.

verder was het een mooie dienst de crematie van steef zn opa alleen zit je daar met t gevoel naar huis te willen als je kleine ziek is.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ties gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!

@ Darcy: Leuke foto's van jouw en Megan. Vind je kapsel erg leuk!

@ Jedalin: Hahahahah, jij vermaakt je goed met je nieuwe telefoon. Altijd een leuk speeltje!!

Hmmm, lekker nachtje heb je achter de rug. Misschien tandjes bij Daan in aantocht dat hij daarom zulke spuitluiers heeft?

@ Marye: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeef dat Florine "mama" zegt.

@ Superb: Beterschap!! Balen dat je je zo ziek voelden op Morris zijn eerste verjaardag.

Hahahahahahaha, die gekke italianen: 16 graden is hier inderdaad weer om zonder jas buiten te lopen, niet met dikke winterjas met sjaal om:D:D

@ Eliesah: Ooohhh, het komt nu wel erg dichtbij. Leuk kaartje.

@ Kleintje: Leuke foto van Esmey:D

@ Nijnja: hahahahaha, chocoladesap. Geweldig:D:D

@ Amanda21: Vervelend dat Samila zo'n last heeft van haar kiezen.
    Ben heel benieuwd hoe je taart gaat worden. Laat je een foto zien?

Stoer dat ze ook al los loopt!

@ Kussie: Lieverd, ga je niet druk maken om potjes. Als het echt zo'n bende is zou het niet verkocht mogen worden;). Op babyvoeding zitten strenge eisen en controle aan vast.

Ik weeg nooit wat Joënna eet. Snij een stukje vlees/vis af, paar stukjes aardappel en groenten. De ene dag eet ze meer groenten, de andere dag meer vlees/vis en aardappel. Gezien over de maand zal ze vast wel alles binnen krijgen.
    Gewoon gevarieerd geven.
    Zelf heb ik als stel regel: Ik bepaal wat ze eet, zij bepaalt hoeveel ze eet. Tja....... soms is dat ook niks;). Prima ook goed. Dan alleen met toetje naar bed.

Lekker inkopen gedaan voor Stan zijn verjaardag: Leuke!! Ook hij is bijna een dreumes:D

Leuke foto bij Alies:D:D. Is hij al uitgehuwelijkt:p:D
    Hoe vond Stan het gras?

@ Alies: Gefeliciteerd met jullie jubileum

@ Badring: Nadat ze er vast in heeft gezeten, vind ze er niks meer aan. Daarvoor eigenlijk ook al niet, daar ze liever lekker los op haar buik ligt. Hij staat er nu een beetje voor spek & bonen.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    amanda zo samila gaat ook hard hoor met al los lopen goed hoor en dat zijn veel kiezen tegelijk daar kan ze flink last van hebben

lillebil gefeliciteerd met ties

superb beterschap

hier steef is dus nu met zijn familie uit eten en ik zit thuis met zieke lisanne ik kon wel mee en mn moeder nog op laten passen maar dat wilde ik niet ik vond dat ze in de avond in dr eigen bed moest liggen.

kleintje hoe is het nu met esmay? beterschap

alies wat plaats je toch weer een heerlijke foto van stan. dus weer lekker gedate in het heerlijke weer? leuk hoor

wat lief van kussie zeg dat ze daar aan dacht

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Vanavond een bos bloemen en een bakje chocolade paashaasjes gekregen van mijn man. Goh niet verwacht. :)

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Heyyy allemaal!!!

JAAAA we hebben weer gemeet! :D:D
    Het was echt super gezellig weer! Hebben lekker buiten gezeten en ook de kids zaten lekker op een kleedje! En Stan heeft indd kennis gemaakt met het gras, ehhh MOS! :)P Alies)
    Hij plukte er wat van, maar keek er eigenlijk verder niet naar om... Hij had het drukker met een blokkenhuis wat Alies er bij had gepakt!
    Zoo lief om ze zo samen te zien!
    Hoewel je het nog niet echt "spelen" kan noemen! ;) Stan deed het super goed! Huilde maar 1x en nie eens lang ofzo... Dus ik ben weer apetrots!
    En die grapjas (Alies) vergeet er voor het gemak bij te vertellen hoe zo'n mooi truitje Stan heeft gekregen, -foto volgt zodra hij hem aan heeft! :D-
    Tjah, ik had een cadeautje voor Mel meegenomen, maar dan vond ik dat Alisha ook wat moes hebben... En gezien ik dacht dat ze net jarig was geweest, (wat al weer een half jaar geleden blijkt te zijn, hahaha) vond ik het ideaal! En natuurlijk is een 15 jarig jubileum toch een kaartje waard!!
    En we hebben ook nog heerlijk gewandeld!! Hahaha, een klein stukje noemt ze het!! Guts, ben bekaf hier! En Stan ook, hij ligt al lekker op bedje, ik ga strax douchen en ook plat!! Pff!! Tis maar goed dat ik al een tijdje sport en mijn conditie is verbeterd, anders was het me nie gelukt!!
    Trouwens, ook Alies kon zien dat ik ben afgevallen!! JEUJJJ!!!!
    Ik = blij! Het was een heerlijke dag!

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hee, een mini meeting! Haha en dat vertellen jullie niet even tegen ons :p!
    Ziet er gezellig uit zeg.. :)

Setti; ow wat zielig voor Lisanne! :( snap ik dat je nu liever bij haar wilt zijn. Beterschap knuffels!

Superb; en je vermaakt in de speeltuin! Ook beterschap voor jou.
    Volgens mij heb ik Morris ook nog geen eens gefeliciteerd. Dus bij deze; van harte proficiat Morris! :)

Kussie; sorry dat ik dat filmpje laat zien. Was niet de bedoeling om je onzeker te maken. Zoals de andere al zeggen, als het echt zo slecht is mag het niet verkocht worden. Maar waarom laat je Stan niet met de pot mee eten? Scheelt toch ook veel in de kosten, tenminste ik vind potjes best duur.

Lisetje; leuk weer een bericht van jou! :) jee balen zeg dat Sem zo ziek was. Hoe gaat het op t kdv?
    Oeh bijna jarig, spannend.

Kleintje; jouw meid ook al ziekjes :(. Hoe gaat het nu met haar?
    Veel beterschap knuffels!

Hmm nu weet ik t even niet meer, sorry hihi..

19. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, nouw, Alies zet het er ook wel met veel bombarie neer! :) Valt best mee hoor, maar nouw jah, vond het gewoon leuk! Want tenslotte is Stan's vriendinnetje wel al 1 jaar geworden!! :D
    Vervelend meid, dat je op zo'n crematie zowiezo al nie lekker zit en dan nu helemaal nie! Ik hoop dat Lisanne gauw opknapt! Vind zo sneu! Ook voor jullie!
    Uit eten na een crematie met de familie? Is dat normaal bij hun?
    Ik ken wel een broodje nadien, maar echt uiteten doen wij nooit...

@ Amanda, whaa, die Samila, ook al zo'n snel meiske! Wat toch lief dat ze zo voor je uit stapt! Maar wel sneu dat ze eigenlijk veel meer wil dan ze nog kan (gaan rennen)
    Maar dat zal ze dan ook vast snel onder de knie hebben!!

@ Kleintje, poeh, das best een hoge temperatuur! Hoe komt dat nou zo opeens, maar het schijnt vaker zo te zijn bij kindjes heh, dat ze "vanuit het niets" opeens heel hoge koorts kunnen krijgen, maar dat het dan ook zo opeens weer over kan zijn?
    Ik hoop maar dat ze zich nu een stuk beter voelt!

@ Gwen, had het er vanmiddag ook met Alies over... Dat die potjes heus nie op de markt waren gekomen als het echt zo slecht is. En als er alleen maar de suikers van fruit in zitten, wat is dan zo het probleem, want als je ze dus "gewoon" fruit geeft, dan zit er toch net zoveel suiker in???
    Dus tjah, maar ik wilde gelukkig al gaan proberen om meer "vers" te gaan geven.. Ben er met mijn pa al mee bezig! (daar eet ik regelmatig ivm sport en werk) Dus we gaan er nu wat meer vaart achter zetten! Tenslotte is ook Stan bijna een jaar en mag hij "alles" hebben nu!
    Maar thanks voor je geruststelling... Ik zit er wel mee indd...
    Ik dacht dat ik er JUIST goed aan deed!

@ Superb, hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter! En wat had je het snel in de gaten! Vind wel heel leuk dat je Stan zo goed herkend!!! :D

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Owja bedankt voor de reacties op onze uitnodiging. Indd gewoon lekker simpel, daar hou in van haha. Er staat op alleen koffie en gebak maar kaartjes waren al gemaakt toen we hoorde dat de oma van Marc ook een rijsttafel maakt. Ach ja, verrassing voor de meeste.
    Foto is trouwens al 3 à 4 jaar geleden, was op m'n oude slaapkamertje haha.

Hier; heerlijk genieten van t weer. Jee wat lekker!
    Vanmiddag in de speeltuin achter ons gezeten, Taleah vond t prachtig. Alleen wil ze alles in haar mond stoppen. Heeft stiekem wat blaadjEs' en gras gesnoept haha..
    Vanochtend werd Ze wakker en zat ook helemaal voo met poep. Alles was nat en vies! Gelijk het had in gegaan en dat om 6uur, haha! Verder hebben we een super dagje gehad samen, ze was zo lief, goed spelen en slapen. Super!
    Ook voor de eerste keer pannenkoeken op, met appel en poedersuiker. Ze zat te smullen hihi.. :)

Deel Deze Pagina